Lekker makkelijk: ''Nee wij hadden er niks mee te maken en keuren het niet goed! Zij deden het!!''quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:49 schreef m.k het volgende:
http://leden.lsvminerva.n(...)MID/519/Default.aspx
Als je het nu nog een keer leest dan ga ik ondertussen even slapenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk: ''Nee wij hadden er niks mee te maken en keuren het niet goed! Zij deden het!!''
Media? Wat een kneuzen zeg... (dat corps he)quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers
Kan me toch zo kostelijk vermaken met dit soort berichten. Weet je ook weer even hoe iedereen schijnbaar over je denkt, en hoe de sensatiemedia in NL werkt.
Ik doe het niet graag maar zo komt het ook op mij over hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je het nu nog een keer leest dan ga ik ondertussen even slapen
Ze kunnen zich er wel fijn van distantiėren maar ze dragen ondertussen nog steeds mede de verantwoordelijkheid voor dit soort debiele onzin. Trustenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:51 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je het nu nog een keer leest dan ga ik ondertussen even slapen
quote:
Niets is wat het lijkt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]![]()
Jullie hebben echt geen flauw idee wat er hier gaande was. Doe dus maar rustig aan met jullie conclusies trekken. ......
Klopt, in Groningen had er eentje zich tijdens de ontgroening doodgedronken met jenever. In Utrecht werd er bij twee verenigingen totaal niet op het 'welzijn' van de feuten gelet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:33 schreef Druid het volgende:
Ja zulke dingen moet je uiteraard intern houden, oh wee als de buitenwereld er eens achter komt
Toen ik studeerde was er ook zo'n rel in Utrecht (en Groningen ook geloof ik), en werd (zeer terecht) zelfs tijdelijk de subsidie van de universiteit stilgelegd.
Zoals ik gister al zij, die actie van die chicks met die camera is natuurlijk belachelijk. Verder stelt zo'n ontgroening zoals je op de beelden zag echt niks voor. Het had alleen niet buiten de muren van de sociėteit mogen gebeuren.quote:
Maar hoe kan u, als menslievend, respecterend militair, uzelf bij een vereniging als deze aansluiten, waarbij u plots moet luisteren naar "bevelen" van burgers waarbij de hiėrarchie is bepaald door het aantal jaarringen wat iemand om zijn buik heeft, waarbij het enige doel is om mensen zwaar te vernederen om zo een gemeenschappelijk band te kweken. Vergis me niet, ik ben niet anti-corpora, maar ik zou niet kunnen wat jij dus nu doet. Dus dat is een serieuze vraagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zoals ik gister al zij, die actie van die chicks met die camera is natuurlijk belachelijk. Verder stelt zo'n ontgroening zoals je op de beelden zag echt niks voor. Het had alleen niet buiten de muren van de sociėteit mogen gebeuren.
"de feuten"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Klopt, in Groningen had er eentje zich tijdens de ontgroening doodgedronken met jenever. In Utrecht werd er bij twee verenigingen totaal niet op het 'welzijn' van de feuten gelet.
Achteraf kan je er alleen maar om lachen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
"de feuten". Kom op zeg, aan zoiets wil je toch gewoon niet meedoen?
Als een boer met kiespijn?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Achteraf kan je er alleen maar om lachen.
Sinds wanneer is die laagvlieger militair?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:02 schreef TMartina het volgende:
[..]
Maar hoe kan u, als menslievend, respecterend militair, uzelf bij een vereniging als deze aansluiten
Als ik in mn vlekkenpak loop ben ik net zo militair als jij. Deal with it.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die laagvlieger militair?
wat een hater oh oh oh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Natresquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach de een vindt het leuk om jasje dasje een paar biertjes te pakken, de ander vind het leuk zich in een zuipkeet kapot te zuipen, en andere houden weer van carnaval. Ieder zijn ding he.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Een stel kakkers met een Gooise "r" die elkaar naampjes geven en drinkwedstrijden gaan doen. Niks voor mij.
Leuk: ja. Nodig: neu, kies je zelf voor. Maar het maakt het er niet minder gezellig op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Natres![]()
Maar kom op HV ga je nu echt menen dat je dit "leuk" vind en ook nodig?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als ik in mn vlekkenpak loop ben ik net zo militair als jij. Deal with it.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zag laatst een meute in A'dam samenkomen, ik kan met een gerust hart slapen wetende dat die gevechtstijgerts over mij waken.
Klinkt een gemiddelde werkweek van mij, mits de "r" vervangen wordt door de "hurr".quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Een stel kakkers met een Gooise "r" die elkaar naampjes geven en drinkwedstrijden gaan doen. Niks voor mij.
Ieder zijn ding, maar al de drie dingen die jij noemt zijn wat mij betreft kansloos. Doe maar lekker normaal en drink gewoon een pilsje met je vrienden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:20 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ach de een vindt het leuk om jasje dasje een paar biertjes te pakken, de ander vind het leuk zich in een zuipkeet kapot te zuipen, en andere houden weer van carnaval. Ieder zijn ding he.
Vriend van me studeert in Delft. Heeft na zijn ontgroening een maand! JA EEN MAAND ziek op bed gelegen en volgas kotsen, zware temperatuurs verhoging en weet ik veel wat. Oja en hij was nummer 7 of 8 van de groep die zo een maand hebben gelegen... Leuk man.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:21 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Leuk: ja. Nodig: neu, kies je zelf voor. Maar het maakt het er niet minder gezellig op.
Wat brengt jouw tot de conclusie dat die mensen dat niet doen? Alleen omdat de context erom heen je schijnbaar niet aanstaat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Doe maar lekker normaal en drink gewoon een pilsje met je vrienden.
Zoals ik het hoor zie je die dagen je leiding zoals "wij" ons kader zagen. Die sla je niet...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
dat heb je zelf allemaal in de hand. Té veel zuipen doe je jezelf aan, en als die ontgroening je niet bevalt geef je die gozah gewoon een knal op z'n kneiter.
Correct. Te veel zuipen doe je zelf. En als de ontgroening je niet bevalt dan ga je gewoon weer naar huis.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
dat heb je zelf allemaal in de hand. Té veel zuipen doe je jezelf aan, en als die ontgroening je niet bevalt geef je die gozah gewoon een knal op z'n kneiter.
Mocht alles nog goedkomen, wat ik voor u hoop, dan bent u samen met mij lid van het cadettencorps volgend jaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar al de drie dingen die jij noemt zijn wat mij betreft kansloos. Doe maar lekker normaal en drink gewoon een pilsje met je vrienden.
D'r is een verschil tussen functioneel lijden (groepsbinding) en breken om het breken, ik heb het idee dat het laatste (te) vaak gebeurd bij die verenigingen. Minerva ken ik niet, maar hier in Utrecht is het regelmatig mis.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zoals ik het hoor zie je die dagen je leiding zoals "wij" ons kader zagen. Die sla je niet...
Dat maak ik zelf wel uit. Als mijn leidinggevende me een maffe opdracht geeft die buiten de perken gaat, dan zeg ik er wat van en desnoods weiger ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zoals ik het hoor zie je die dagen je leiding zoals "wij" ons kader zagen. Die sla je niet...
Ben daar helaas geen lid meer hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef TMartina het volgende:
[..]
Mocht alles nog goedkomen, wat ik voor u hoop, dan bent u samen met mij lid van het cadettencorps volgend jaar.
Dat moet ik nog zienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:29 schreef TMartina het volgende:
[..]
Mocht alles nog goedkomen, wat ik voor u hoop, dan bent u samen met mij lid van het cadettencorps volgend jaar.
Dat studentikoze gedoe staat mij gewoon niet aan. Net als het zuipen in een zuipkeet of het verkleed rondlopen en jezelf vol laten lopen met drank. Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vindenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat brengt jouw tot de conclusie dat die mensen dat niet doen? Alleen omdat de context erom heen je schijnbaar niet aanstaat?
Leven en laten leven toch?? Wat is daar nu zo moeilijk aan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Dat studentikoze gedoe staat mij gewoon niet aan. Net als het zuipen in een zuipkeet of het verkleed rondlopen en jezelf vol laten lopen met drank. Ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Kijk eens wat er onder mijn naam staat.
Tuurlijk, zolang mensen elkaar er maar niet mee lastig vallen. En dat gaat nog wel eens mis.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leven en laten leven toch?? Wat is daar nu zo moeilijk aan?
Dat blijf je helaas houden ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:36 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang mensen elkaar er maar niet mee lastig vallen. En dat gaat nog wel eens mis.
Maar dan moet hij niet de media de schuld gaan geven van dat filmpje en dat er door dat filmpje raar naar ontgroeningen word gekeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat blijf je helaas houden ja.
Maar als HV dit leuk vind moet hij dat vooral doen. Is niet mijn keuze, maar gelukkig kunnen we in dit land nog onze eigen plannen trekken (vooralsnog).
Ik geef de media ook niet de schuld. Die filmer stond in zijn goed recht om dat te filmen. Natuurlijk is zo'n ontgroening raar voor mensen die er zelf niets mee te maken hebben. Maar daardoor hoef je toch niet gelijk te oordelen dat dus het hele studentenleven gewoon kut is?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar dan moet hij niet de media de schuld gaan geven van dat filmpje en dat er door dat filmpje raar naar ontgroeningen word gekeken.
Ach mede-blauwe, dat heb je in elke tak van sport.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Maar dan moet hij niet de media de schuld gaan geven van dat filmpje en dat er door dat filmpje raar naar ontgroeningen word gekeken.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:46 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik geef de media ook niet de schuld. Die filmer stond in zijn goed recht om dat te filmen. Natuurlijk is zo'n ontgroening raar voor mensen die er zelf niets mee te maken hebben. Maar daardoor hoef je toch niet gelijk te oordelen dat dus het hele studentenleven gewoon kut is?
En ik zeg niet dat het studenten leven kut is. Ik vind alleen die ontgroeningen een beetje raar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[Upd] Studentes Minerva ontgroend in luiers
Kan me toch zo kostelijk vermaken met dit soort berichten. Weet je ook weer even hoe iedereen schijnbaar over je denkt, en hoe de sensatiemedia in NL werkt.
Ik ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
[..]
Ik vind alleen die ontgroeningen een beetje raar.
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:09 schreef Druid het volgende:
Allejezus wat gaat dat lenteakkoord zeer doen.
Zeg, mijn Swift ruilen tegen jouw BMW? Hoef je ineens een stuk minder belasting te betalenquote:
Loonheffingskorting wel in orde?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef Druid het volgende:
[..]
Fors ja, in mijn geval kloppen die koopkrachtberekeningen voor geen jota
Als je de verhoging van de arbeidskorting bedoelt, er staat nergens hoe groot die exact is, dus die kan ik derhalve niet meenemen in mijn eigen plaatje. Feit is wel dat het > 5% eraf gaat zijn voor mij. Tenzij ik nu besluit op mn aars te gaan zitten en de rest van het jaar niets meer te doen, maar zo zit ik niet in elkaar.quote:
Komt trouwens over als een reservespeler van het G-elftal van Ajax die zegt dat hij een echte voetballer van Ajax is.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Als ik in mn vlekkenpak loop ben ik net zo militair als jij. Deal with it.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Komt trouwens over als een reservespeler van het G-elftal van Ajax die zegt dat hij een echte voetballer van Ajax is.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Komt trouwens over als een reservespeler van het G-elftal van Ajax die zegt dat hij een echte voetballer van Ajax is.
Ajax heeft toch alleen maar G-elftallenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ajaxquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ajax heeft toch alleen maar G-elftallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mickey Mouse Competitie iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Sowieso, Nederlands clubvoetbal
Das een goeie, ook maar eens halen dadelijkquote:
Altijd, vrijdag = visdagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Das een goeie, ook maar eens halen dadelijk
Win eten wat we willen, dag maakt niet uitquote:
Uiteraard alleen fris gedronken toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:29 schreef jankaas020 het volgende:
Zo, de TDborrel en 4 verblijven tocht weer overleeft..
Dat is correct.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:02 schreef TMartina het volgende:
[..]
Heb trouwens vernomen dat hij bij de mannen meer lichamelijk zwaar is, en bij vrouwen meer psychisch/vernederend. Ik weet niet of dat waar is alleen.
Die koopkracht berekeningen kloppen voor niemand.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef Druid het volgende:
[..]
Fors ja, in mijn geval kloppen die koopkrachtberekeningen voor geen jota
Geen enkele berekening klopt!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Die koopkracht berekeningen kloppen voor niemand.
Jij gaat met droge ogen beweren dat de berekeningen van het Rijk kloppen???quote:
Er zijn berekeningen die kloppen. Maar ik had het over mijn eigen berekening... Die klopt ook tot op de bekende gegevens.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat met droge ogen beweren dat de berekeningen van het Rijk kloppen???
Je eigen berekeningen kunnen wel kloppen, maar of de BD daar ook zo over denkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Er zijn berekeningen die kloppen. Maar ik had het over mijn eigen berekening... Die klopt ook tot op de bekende gegevens.
Tot op heden wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je eigen berekeningen kunnen wel kloppen, maar of de BD daar ook zo over denkt.
Nog afgezien van of het vernederend (die meiden kiezen daar zelf immers voorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:55 schreef Sloggi het volgende:
Ontgroeningen en studentenverenigingen zijn natuurlijk behoorlijk gay, maar dat er zoveel ophef is ontstaan om dat filmpje snap ik niet. Nou nou, wat vernederend.
Mja studentenontgroeningen doen het altijd goed in de media. Als die meisjes niet zo irritant hun handen voor de camera hadden gehouden en gingen vragen om een perskaart (quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:58 schreef Sloggi het volgende:
Eens, maar waarom die ophef? Zoals je zegt kiezen die troela's er zelf voor. Lekker boeiend.
Ja maar dit onttrok zich er ook een beetje vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:04 schreef Sloggi het volgende:
Die ene met dat zwarte shirt was wel lekker.
Lekker je "lid" in stoppen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:04 schreef Sloggi het volgende:
Die ene met dat zwarte shirt was wel lekker.
Uhh, nee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:16 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Uiteraard alleen fris gedronken toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |