hoe kan datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:38 schreef Ezell het volgende:
Ik heb dat filmpje helaas nooit op televisie gezien.
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb vamos a la playa nog steeds op mijn mp3 spelert staan, instant genot als die voorbij komt
dat ook inderdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit ja.En ook mezelf op zn tijd rickrollen
Daar draaiden ze laatst Anyone of Us van Gareth Gates. Guilty pleasure, jwt.quote:
Geluid op zo'n hardst.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit ja.En ook mezelf op zn tijd rickrollen
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
Kaarten voor diner, uitzending en afterparty bij VI oranje tijdens kwart finaleEK ultiem genot
Stricte regels opgelegd en haar nog een kans gegevenquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:56 schreef leeell het volgende:
Kaarten voor diner, uitzending en afterparty bij VI oranje tijdens kwart finaleEK ultiem genot
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:01 schreef Ezell het volgende:
O ja, omdat Rellie_Rollie er nu niet is:
[..]
Awwwhh.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:03 schreef leeell het volgende:
[..]
Stricte regels opgelegd en haar nog een kans gegeven
Biertje doen met gijpiequote:
Heel erg genot is dat..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef Ezell het volgende:
Frozz YoghurtLekker duur doen voor een klein bakje met yoghurt en fruit. Zonde van mijn geld, maar het was wel een beetje genot met dit weer...
Aardbei, framboos en ananas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heel erg genot is dat..Welk fruit nam je erbij?
Leeeeeeell kom je 22juni ook naar amsterdam?? Doe ik geen ahhh koesie koesie met je wangetjesquote:
Top, vraag je wederhelft ook evenquote:
Ja, zonder rechten verderquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
steven was jij niet even blauw?
Komt goedquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Top, vraag je wederhelft ook even
Dastan dan he
Gezellig man!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:28 schreef leeell het volgende:
[..]
Komt goed
21ste zit ik ook al bij VI oranje @ Kurhaus, drukke dagen weer maar ik kom wel denk.
Dit dusquote:
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:01 schreef leeell het volgende:
met mooi weer is deze SC doods,
zo hoort het, sociaalste SC van FOK! blijkbaar
quote:Op maandag 28 mei 2012 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb medelijden met mensen die allemaal hun huis of de hele straat aan het versieren zijn, kunnen ze al die zooi na een weekje weer weg gaan halen
Ik zong mee uit volle borst ;____;quote:Op maandag 28 mei 2012 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
manolev was trouwens wel baas zaterdag
met bert aan het roer winnen we geen moerquote:Op maandag 28 mei 2012 22:51 schreef leeell het volgende:
Niks weekje EK, 2de in de poule na zwaarbevochting overwinning portugal
serieus?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:07 schreef leeell het volgende:
tevens ben ik echt stoked voor het EK
kakbert buiten beschouwing gelaten
bien surquote:
o ok maar is raar want jan is toch belg? ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 12:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
. Ga ik niet eens beantwoorden tim.
jij krijgt altijd schuld, ook altijd onterechtquote:
ja weet niet mag toch wel vragenquote:
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat jij als volwaardig Nederlander nauwelijks te verstaan bent voor andere Nederlandersquote:
als ik onderling met limbo's praat misschien. Ik spreek zelf gwn ABN hoor! ! ! !quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat jij als volwaardig Nederlander nauwelijks te verstaan bent voor andere Nederlanders
amper begrijpend Nederlands ja ?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:03 schreef ThaTim het volgende:
[..]
als ik onderling met limbo's praat misschien. Ik spreek zelf gwn ABN hoor! ! ! !
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:10 schreef JanPiraat het volgende:
Maar ik heb gewoon Nederlandse nationaliteit hoor, de Belgische niet eensen support ook altijd gewoon mijn moederlandje Nederland
ook in augustus als Nederland tegen Belgie gaat spelen
cry me a riverquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef ThaTim het volgende:
posten hier heeft geen zin meer zonder leelll, tot over 2 weken!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef ThaTim het volgende:
Toedels! We zullen je niet missen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:21 schreef ThaTim het volgende:
We zitten dan ook in Kletshonk zemmelaquote:Op dinsdag 29 mei 2012 22:25 schreef Ezell het volgende:
Dastan weg. Etsu weg. Leeell weg. ThaTim weg. Blijft weinig van EXA over zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Raad eens hoe ik mij heb voorgesteld aan de toen toekomstige vriend van m'n vriendin?quote:SJALALALAL.
Zat je gewoon spaanse klanken te brallen ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:34 schreef Ezell het volgende:
Dit ging ik overal in Barcelona zeggen:
[..]
Raad eens hoe ik mij heb voorgesteld aan de toen toekomstige vriend van m'n vriendin?
Gewoon vertalingen vragen aan mensen die Spaans spraken en zelf rare zinnen maken.quote:Op woensdag 30 mei 2012 00:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zat je gewoon spaanse klanken te brallen ofzo?![]()
ze zullen wel winnen, maar het zal wel weer ontzettend kut wordenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet kunnen ezell
Wat verwacht je dat het wordt straks rr?
#affelaygaatshinenquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
jongens, vast bij voorbaat: #exitbert
wat denk je zelf manquote:
quote:Op woensdag 30 mei 2012 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die negers die niet meezingen daarnet
Hij rent zo het veld op om al die voetballers een schop te geven.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:11 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zou jou weleens op het veld willen zien daar dan
nee man hij walst zo over ze heenquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij rent zo het veld op om al die voetballers een schop te geven.
Voor hij ze bereikt, heeft hij al een tackle op strothoogte te pakken van nigel de jong, ben ik bangquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij rent zo het veld op om al die voetballers een schop te geven.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee man hij walst zo over ze heen
Hij moet gewoon rollen als een echte Rellie_Rollie.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voor hij ze bereikt, heeft hij al een tackle op strothoogte te pakken van nigel de jong, ben ik bang
Gewoon in de baarmoeder van Yolanthe proppen.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
eerste wat ik zou doen is sneijdert onder het gras stoppen
genotquote:Op woensdag 30 mei 2012 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon in de baarmoeder van Yolanthe proppen.
Vind het leuk om voor mezelf bij te houden wat ik gedaan heb. Moet alleen nog een boekje kopen.quote:
Nou.quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
dat is geen antwoord op de vraag, ezelltje
prima spel, behalve als bert je bondscoach isquote:
Schoolvoetbal op de basisschool.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
prima spel, behalve als bert je bondscoach is
Nee, niet echt. Maar ja, het was gewoon steeds al die ballen afpakken en wegschoppen. Ging in m'n eentje verdedigen omdat de rest steeds met z'n allen op een kluitje bij het doel stond.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
genot
kon je er wat van?
hahaquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar ja, het was gewoon steeds al die ballen afpakken en wegschoppen. Ging in m'n eentje verdedigen omdat de rest steeds met z'n allen op een kluitje bij het doel stond.
Tegen die meiden wil je gewoon een bal schoppen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
haha
toch wel respect, meeste dames gingen altijd zo met een groepje staan te kletsen en moeilijk hard gillen als er een bal in de buurt kwam
Hippie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Ik heb wel een keer meegedaan aan een straatvoetbal schooltoernooi ofzo. we wonnen een zilveren duimvet hip.
nooo in groep zeven was niks me te gekquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kb, jij ging sowieso gillen als een bal in je buurt kwam en 'm dan wegpunteren
quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:14 schreef Ezell het volgende:
Ik was een gevreesde tegenstander. Zo'n klasgenootje van mij: "Ja, ik wil nog niet tegen jou spelen. Ik ga eerst trainen door tegen andere mensen te spelen. En dan ga ik jou verslaan!"
Nee, we gaan dammen. KB is dan scheidsrechter.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
oke, wij gaan dus voetballen op onze meet
ook goedquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, we gaan dammen. KB is dan scheidsrechter.
er zit een verschil tussen de regeltjes weten en het daadwerkelijk goed kunnen, meskequote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je nou niet schakenwij leerden dat in groep 6
Wij leerden dammen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je nou niet schakenwij leerden dat in groep 6
nerd kom niet pratenquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen de regeltjes weten en het daadwerkelijk goed kunnen, meske
sjoelen = baasquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:23 schreef Ezell het volgende:
Sjoelen op de basisschool was trouwens ook stoer. Daar won ik ook prijzen mee.
out of the blue weer zo'n vage reactiequote:
visionair, mijn vraag beantwoorden, voor ik 'm stelquote:Op donderdag 31 mei 2012 01:03 schreef Ezell het volgende:
Haalde altijd prima cijfers zonder mijn best te doen. Met een beetje inzet had ik eerder naar het havo gemogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |