Dat is volgens mij die jongen met dat plakhaar.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:00 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik ken die hele Jan Kooijemans niet. Maarre, leuke gasten (samsom en derksen), ga het voor het eerst dit seizoen eens kijken.
Goeie research gedaan. De puntjes staan omhoog, terwijl Johan vrij duidelijk de puntjes laat hangen.quote:Op maandag 28 mei 2012 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
IK heb mijn EK-snor al opgeplakt.
Ik denk dat die hysterica van de PVV er van langs krijgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De EOgast uithangen.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:44 schreef Symer het volgende:
Ik ken alleen die Vonhögen niet? Wat komt die doen?
Dat is een figurant.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:44 schreef Symer het volgende:
Ik ken alleen die Vonhögen niet? Wat komt die doen?
Johan zal Blok er wel op wijzen dat het een schande is dat Agema bij het Catzhuis overleg betrokken was.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:46 schreef Eenskijken het volgende:
Fractievoorzitter van de VVD Stef Blok en Diederik Samsom van de PvdA, sportjournalist Johan Derksen en priester en presentator Roderick Vonhögen.
Hoe kwam iemand erbij dat fleur erbij was?
Inderdaad. Al denk ik dat hij zo een draai om zijn oren kan verwachten.quote:Op maandag 28 mei 2012 22:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Maar die Blok denkt ook al snel dat hij Mr. Bigstar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |