Hee, ik heb je verleden week meeverzekerd in het topic hoor... dat excuus geldt allang niet meer...quote:
Forget it... genoeg vrouwen in dit topic die NOOIT iets vergeten....quote:
* Merlijn pulver in een stoel pleurt, TV uitdoet en biertje naar binnen giet.quote:
Hmmm, lekker!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn pulver in een stoel pleurt, TV uitdoet en biertje naar binnen giet.
Shhht. Hij doet zijn best.quote:
Heeft nog niet door dat je bij de laatste 10 posts al een nieuwe, klinkende TT paraat moet hebben....quote:
Shhhht. Je praat teveel... * nog een biertje geeft *quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Niet zo mopperen...dat is mijn taak nu
* zucht eens diep *quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
Als jullie nou ook achter Joan hadden gestaan, dan hadden we misschien gewonnen..
Positieve energie enzo....
Maar neeeee....doen jullie niet!!!!![]()
![]()
Sorry schat, ik ben je kwijt....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elleu!
Ik ga mar lootjes maken mt die 2 nieuwe van vanavond. Er mankeert an beide echt niks...
Ik zal maar geen mannen opmerking makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elleu!
Ik ga mar lootjes maken mt die 2 nieuwe van vanavond. Er mankeert an beide echt niks...
Dank P! Dat klinkt logisch...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij waren er twee sollicitanten...
Jij wilde me in de kelder schoppen... zelf schuldquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik las Johan en voelde me in de steek gelaten
Troost je, we mochten dan toch niet op hem stemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik las Johan en voelde me in de steek gelaten
wegstemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Troost je, we mochten dan toch niet op hem stemmen
Er kwamen vandaag 2 nieuwe jongens proef draaien en aan mij de keus wie er mag blijven. Persoonlijk zou ik ze allebei aanhouden :p en ik vind t gewoon shit. Ze hebben allebei even hard gewerkt. De een stelde wel wat meer vragen dan de ander. Mijn leidinggevende had bij het eerste gesprek al een voorkeur. Maargoed iets met waardeloze mensenkennis :/quote:
Ik kan het toch niet laten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elleu!
Hmmm lastige keuze....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er kwamen vandaag 2 nieuwe jongens proef draaien en aan mij de keus wie er mag blijven. Persoonlijk zou ik ze allebei aanhouden :p en ik vind t gewoon shit. Ze hebben allebei even hard gewerkt. De een stelde wel wat meer vragen dan de ander. Mijn leidinggevende had bij het eerste gesprek al een voorkeur. Maargoed iets met waardeloze mensenkennis :/
En de ene jongen is gay of heeft iets gays over zich heen. Ik vind het echt een prima gast en niks overdreven maar ik weet niet of sommige van de huidige werknemers daar gewoon normaal mee om kunnen gaan en het niet als iets HILARISCH zien.... Ik vind het gewoon shit. Die niet gay had sowieso al een streepje voor dus aangezien ik ze beide prima vond denk k ook dat die het wordt. Maarja dat vind ik dus eigenlijk niet helemaal eerlijk...
Same here... ik ga ook ZzzzzZzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzlapenquote:
ik ga lachend slapenquote:
Ongeveer 5 minuten geledenquote:
voltooid verleden tijd.quote:
Ik word oud.... 30 minuten slaap vannacht is nie goe...quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik word oud.... 30 minuten slaap vannacht is nie goe...
Winkelwerkzaamhedenquote:
En waar was jij gebleven?quote:
Hmmmm,quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:39 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Winkelwerkzaamhedendus kassa, klachtenafhandeling, de winkel vullen, advies geven etc.
3 uurtjes. En ze stonden dus niet achter de kassa maar moesten er gewoon 2 karretjes in gooien. Ze hebben wel vragen van klanten gehad. En ik heb dan wel wat meegeluisterd. En wel met allebei afzonderlijk wat gekletst. De jongen met voorkeur heeft wel het voordeel dat hij lang is. Die ander is 170 cm, als ie dat al is... Bahquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Hmmmm,
Maar lijkt me ook lastig om na een halve dag meedraaien, daar je keuze op te baseren.
Oh oh......quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:52 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
3 uurtjes. En ze stonden dus niet achter de kassa maar moesten er gewoon 2 karretjes in gooien. Ze hebben wel vragen van klanten gehad. En ik heb dan wel wat meegeluisterd. En wel met allebei afzonderlijk wat gekletst. De jongen met voorkeur heeft wel het voordeel dat hij lang is. Die ander is 170 cm, als ie dat al is... Bah
De watte????quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:55 schreef Ireth het volgende:
Ga net Joep uitlaten, kom de buurvrouw van de overkant tegen met haar hond, we staan te praten, honden staan elkaar te besnuffelen en haar hond valt zo om? Hartstikke dood?
Was al wel een oud beestje, maar hijs gewoon morsdood. Zo pats boem!
The Fart Of Deathquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef Pulver het volgende:
Je kan natuurlijk ook even naar de poepert van Joep kunnen kijken.
Het is namelijk niet standaard.
Nouja! Hoe is het met de buurvrouw? En met jouw en Joep? Hoe reageerde Joep?quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:55 schreef Ireth het volgende:
Ga net Joep uitlaten, kom de buurvrouw van de overkant tegen met haar hond, we staan te praten, honden staan elkaar te besnuffelen en haar hond valt zo om? Hartstikke dood?
Was al wel een oud beestje, maar hijs gewoon morsdood. Zo pats boem!
Cowboytje en Indiaantje spelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:03 schreef Inlognaam het volgende:
Nou, ik zou alleen achter Joan hebben gestaan als ze in een bepaalde positie gebogen stond.
Misschien lees ik het wat verkeerd, maar ik zag alleen dit staan:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Enne Pulver, soms is het wel handig dat iemand iets langer is zodat we niet gelijk een trap hoeven te pakken. Maargoed is wel echt het enige dat ik kan bedenken.
Dat bah bedoelde ik meer op de keuze die ik moet makenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Misschien lees ik het wat verkeerd, maar ik zag alleen dit staan:
"...Die ander is 170 cm, als ie dat al is... Bah..."
En nu zeg je:
"...soms is het wel handig dat iemand iets langer is zodat we niet gelijk een trap hoeven te pakken..."
Misschien is ie wel heel erg handig en kan ie zelf een trap pakken?
Of denk eens aan klanten die 1.70 zijn...die kunnen dan niet bij de artikelen, die dan zo hoog staan
Misschien moet je JUIST zo'n liliputter aannemen, en geeft dat een hele nieuw blik over de indeling van de winkel
Snap ook wel dat je het zo niet bedoelde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat bah bedoelde ik meer op de keuze die ik moet maken
Het is vaak zodanig druk in de winkel dat je niet de tijd hebt om de ladder te halenmaargoed je hoeft de mensen van 170 cm niet te verdedigen. Ik ben zelf ook 170 cm
Dat misschien kan je wl weglaten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:28 schreef Pulver het volgende:
[..]
Snap ook wel dat je het zo niet bedoelde.
Of laat ik het zo zeggen, daar ging ik maar vanuit.
Maar het stond er zo rottig.
Omdat je je wel druk maakte dat ie 'misschien' gediscrimineerd' zou worden om zijn geaardheid.
Soms moet je gewoon op je gevoel af gaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Dat misschien kan je wl weglaten.
Ik vind dat ze eerst moet stoppen met het discrimineren van liliputters.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:47 schreef Inlognaam het volgende:
Dat is beter. Ik zou dr een maand van maken.
Verder zou ik als ik Yska was geweest, de homo aannemen. Ongestoord mannen kijken en evalueren tijdens het werk
Koffie staat op tafel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 06:32 schreef DJMO het volgende:
koppijn is nog steeds niet over. Volgens mij vochttekort ofzo![]()
vraag me niet hoe, maar koffie werkt juist vochtafdrijvend.quote:
Mooi reisje! Wel gezellige dingen allemaal als ik het zo lees toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:34 schreef DJMO het volgende:
vanmorgen komt er eerst een FOK!ker langs hier om een interview voor het radioprogramma dat hij maakt, dan ga ik vanmiddag op de koffie bij Rucky, waarna ik doorreis naar Zoetermeer om op de koffie te gaan bij Maffemuts, waarna mijn reis zal eindigen in het Alkmaarse ...
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:35 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mooi reisje! Wel gezellige dingen allemaal als ik het zo lees toch?
We horen vanavond wel wat je het beste bevallen isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:36 schreef DJMO het volgende:
[..]![]()
zie vandaag ook wel alle vormen van reizen ... tram, metro, auto ..
Ga je langs drie fokkers op één dag?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:34 schreef DJMO het volgende:
vanmorgen komt er eerst een FOK!ker langs hier om een interview voor het radioprogramma dat hij maakt, dan ga ik vanmiddag op de koffie bij Rucky, waarna ik doorreis naar Zoetermeer om op de koffie te gaan bij Maffemuts, waarna mijn reis zal eindigen in het Alkmaarse ...
quote:
Werk ze bellequote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Jij durft wel zeg
*Gaat er vandoor* fijne dag allemaal!!
als jij om half twee niet thuis bent en er geen koffie klaar staat voor me kijk ik je niet meer aanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:42 schreef Rucky het volgende:
Dat kan niet, ik geloof dat ik beter op mijn werk kan blijven wat anders zou dat te veel voor je zijn want het weekend wordt ook weer druk voor je.
[..]
Werk ze belle
Dat is ook wel weer heel verleidelijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
als jij om half twee niet thuis bent en er geen koffie klaar staat voor me kijk ik je niet meer aan
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:22 schreef Merlijn het volgende:
Goedemorgen lieve forumvriendjes en -vriendinnetjes! Is het geen stralende dag vandaag?
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ik heb van 2-3 nog een confcall. Uitslapen was ook geen optie want tuttebel moest naar school (de kleine dan). Ergo: een beetje de dag door komen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:28 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik ben blij dat ik vanmiddag vrij heb genomen.
Van de 50 man zitten er nu 7 hier op kantoor...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:37 schreef Rucky het volgende:
Met een beetje mazzel kan je om 3 uur dan naar huis.
Tenzij je werkt in een fijne ge-airconditioneerde omgeving, verklaar ik je hierbij tot topicgek van de weekquote:
Zelfs dan zit ik nog liever in mijn achtertuinquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:11 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Tenzij je werkt in een fijne ge-airconditioneerde omgeving, verklaar ik je hierbij tot topicgek van de week
Ik ook, maar dat is een ander verhaal, als je die bv niet hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zelfs dan zit ik nog liever in mijn achtertuin
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:29 schreef Rucky het volgende:
Ik heb vrij genomen dus ik zal er zo wat aan doen.
Weekend.
Gooi het er uit Ing!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:41 schreef _Ingrid_ het volgende:
GVD! Sorry hoor maar huis duurt langer, nu zit ik met de gebakken peren. Ben boos, verdrietig etc!
Dat kan dan ook wel even wat langer wachten...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
En zijn vriendin hier vast bij in, dacht het toch echt niet!
Waarom lossen mensen nou gewoon dingen niet met onderling respect op? Ik kan daar zo moe van worden. Ja het duurt langer en Ja, het is een stuk pijnlijker, maar je houdt er on the long term een veel betere omgang aan over. Je hebt kinderen samen verdorie... Denk dan daaraanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja dat zei hij direct dat ze er dan bij in komt als ik er nog woon. Dat laat ik niet toe!
Hear hear!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom lossen mensen nou gewoon dingen niet met onderling respect op? Ik kan daar zo moe van worden. Ja het duurt langer en Ja, het is een stuk pijnlijker, maar je houdt er on the long term een veel betere omgang aan over. Je hebt kinderen samen verdorie... Denk dan daaraan
En ja, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar als ik het kan, kan de rest het ook met een beetje inzet.
Ik heb maar één keer meegemaakt dat een stel er achter kwam dat ze niet meer van elkaar hielden en gewoon netjes uit elkaar gingen. Alle andere keren was het altijd gedonder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom lossen mensen nou gewoon dingen niet met onderling respect op? Ik kan daar zo moe van worden. Ja het duurt langer en Ja, het is een stuk pijnlijker, maar je houdt er on the long term een veel betere omgang aan over. Je hebt kinderen samen verdorie... Denk dan daaraan
En ja, ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar als ik het kan, kan de rest het ook met een beetje inzet.
*Wrijft wat dat betreft in haar handjes, hier is het ook geen gedonder gelukkig*quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer meegemaakt dat een stel er achter kwam dat ze niet meer van elkaar hielden en gewoon netjes uit elkaar gingen. Alle andere keren was het altijd gedonder.
Gedonder blijf je altijd houden, het is alleen de vraag hoe je daar onderling mee om gaat. Mijn ex en ik hebben nog een dik jaar onder 1 dak gewoond en dat was echt geen pretje, maar we komen nog steeds bij elkaar over de vloer en gaan (voor zover mogelijk) prima met elkaar om.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:55 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb maar één keer meegemaakt dat een stel er achter kwam dat ze niet meer van elkaar hielden en gewoon netjes uit elkaar gingen. Alle andere keren was het altijd gedonder.
* Merlijn aanhanger aan de auto koppelt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:04 schreef belle1608 het volgende:
*Tas voor kamp maar even in gaat pakken..*
Ga je DJMO ophalen? Die staat vast op het station ivm een stroomstoring bij de ret.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn aanhanger aan de auto koppelt...
Als ik haar moet ophalen gaat ze de verkeerde kant uit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga je DJMO ophalen? Die staat vast op het station ivm een stroomstoring bij de ret.
Welk station? Ik stap net nog uit de metroquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ga je DJMO ophalen? Die staat vast op het station ivm een stroomstoring bij de ret.
Jij hebt geen trekhaak toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn aanhanger aan de auto koppelt...
Zal er ook weer eens n paar in de koeling gooien, goed ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:04 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zal er ook weer eens n paar in de koeling gooien, goed ideeDrink dan water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb DJMO net in de metro geflikkerd dus die is onderweg.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
En de helft daarvan + een "vrije middag" ben ik al kwijt aan het FHF.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Puik plan!
't Is weekend dus vannelle mag weer een biertje pakken van zichzelf.
Die is 10 min na jouw bericht in alle veiligheid gearriveerdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Drink dan water.En ik heb DJMO net in de metro geflikkerd dus die is onderweg.
En jij geeft haar daarna ook weer netjes door? Een DJMO estefette.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:59 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Die is 10 min na jouw bericht in alle veiligheid gearriveerd
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
En jij geeft haar daarna ook weer netjes door? Een DJMO estefette.
Man, je ontmoet hartstikke leuke mensen! Vooral morgen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
En de helft daarvan + een "vrije middag" ben ik al kwijt aan het FHF.![]()
Gelukkig doe ik het graag.
Net als de prullenbak een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Tis maar goed dat ik geen koffie had Rucky
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Man, je ontmoet hartstikke leuke mensen! Vooral morgen.
Moet je van tevoren bespreken heb ik gehoord. FHF-koningin komt niet zomaar op audiëntie, je moet eerst grondig doorgelicht worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:11 schreef t-i-m het volgende:
wie brengt dr bij mij nu langs
@ tovenaartje:
geef maar adres door
pik ik ze op![]()
dan zal ik wel pech hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:26 schreef vannelle het volgende:
Moet je van tevoren bespreken heb ik gehoord. FHF-koningin komt niet zomaar op audiëntie, je moet eerst grondig doorgelicht worden.
Ik kan je ook martelen zodat je al je zwakheden en fouten zelf toegeeft, veul sneller!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:31 schreef t-i-m het volgende:
[..]
dan zal ik wel pech hebben
mij doorlichten kost te veel tijd
Oh, dat bovenste wist ik niet, jij hebt al clearence dus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:38 schreef t-i-m het volgende:
ben ik blij dat mo mij al kent![]()
martelen
jij durft......
mij nog nie gesien sekers:P
of ik clearence heb weet ik nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, dat bovenste wist ik niet, jij hebt al clearence dus.
bluf maar een eind raakquote:Jou nog niet gezien, dat klopt.
Maakt ook niet uit want ik kan heel goed, maar dan ook heeeeeeel goed..... bluffen
Euh......biertje?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:46 schreef t-i-m het volgende:
bluf maar een eind raak
komt nog wel een keer *grijns*
Ze heeft mij vanmiddag een update gegeven en jij hebt (nog) geen clearence. Was ook niet zo moeilijk te kontroleren want er stond maar één naam op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:46 schreef t-i-m het volgende:
[..]
of ik clearence heb weet ik niet
moet je aan djmo vragen![]()
Ben ik nog steeds de enige op de lijst? Tjonge, wat doen jullie toch foutquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:03 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ze heeft mij vanmiddag een update gegeven en jij hebt (nog) geen clearence. Was ook niet zo moeilijk te kontroleren want er stond maar één naam op.
nopequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:53 schreef vannelle het volgende:
Trouwens t-i-m,
Eerder hadden we het over Travian remember?
Begint jouw achternaam toevallig met een N?
Longshot, ik weet het. Maar toch vraag ik het.
Sst, dat hoeft toch niet iedereen te weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds de enige op de lijst? Tjonge, wat doen jullie toch fout
Vannelle is ook een schatje! Ging mij bellen zodat ik mijn telefoon kon vinden om Ingrid te bellen. Heb 20 min. tegen hem aan lopen lullen
Vandaar longshot. Wij zitten op tx3 en heb een Tim N in m'n msn staan die ik van travian ken dus vandaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef t-i-m het volgende:
[..]
nope
niet dat ik weet in ieder geval
op travian heet ik bbg (nl3 server)
Ja we gingen ophangen zodat ik Ingrid kon smsen. Daarom belde ie!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sst, dat hoeft toch niet iedereen te weten.
En heb je maar 20 min met vannelle gesproken?
okquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:21 schreef vannelle het volgende:
Vandaar longshot. Wij zitten op tx3 en heb een Tim N in m'n msn staan die ik van travian ken dus vandaar.
Moet je het vooral quoten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Sst, dat hoeft toch niet iedereen te weten.
En heb je maar 20 min met vannelle gesproken?
Al wat langer idd, maar had gekund toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:23 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ok
maar ws heb je die al wat langer
ik ben van de week begonnen
heb nog beginnersbescherming
Ik niet!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hahahahaha
Dit wil ik!
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_146&a=1646
Hoe lang draait die server eigenlijk al en hoe lang speel je dit?quote:
Is ter inspiratiequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:35 schreef t-i-m het volgende:
sla
met kippenfiletje
en gebakken aardappelpartjes
ow
en het is al op
sorry
Nepbloemen én ranja.....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
Er zit een op hol geslagen zoembeest (bij of wesp) n de tuin. En hij zoemt steeds om mijn hoofd. De ranja staat achter me en de bloemetjes op het kussen zijn nep. Gek bees!
Maargoed wat eten we vndaag?
Oooeee en dan nu een badderende merel! Wat een schatje! Foto!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nepbloemen én ranja.....
Goh, die beesten zijn wel erg makkelijk te foppen met nepbloemen.
Op de hoofdpagina van travian en dan op inloggen klikken. Dan zie je de beschikbare servers en hoe lang ze al lopen. In jouw geval 54 dagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:33 schreef t-i-m het volgende:
waar kan ik zien hoe lang die server al draait ?
zou ik geen probleem mee hebben
is dat in dit stadium van het spel al nodig ??
Zonde.....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oooeee en dan nu een badderende merel! Wat een schatje! Foto!!
Merel was weg zodra ik me omdraaide. Nu maar naar de malle sanders in de vijver kijken
Heb haar weer officieel doorgegeven hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
En jij geeft haar daarna ook weer netjes door? Een DJMO estefette.
Die reiger kan maar beter snel opstijgen dan. Een beetje beschermde diersoorten aan zn snavel prikken die mijn vijvertje zelf als veilige haven heeft gekozen. No way!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zonde.....
Misschien kun je een foto maken van een reiger die malle sanders uit je vijver vist?
* vannelle slaat verschrikt hand voor mond
Wat zeg ik nou???
Actiefoto!!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die reiger kan maar beter snel opstijgen dan. Een beetje beschermde diersoorten aan zn snavel prikken die mijn vijvertje zelf als veilige haven heeft gekozen. No way!
Wat heeft ze bij jouw achter gelaten? Bij mij is ze de babydoekjes vergeten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Heb haar weer officieel doorgegeven hoor
Nu is't tijd om te eten enzo
kun je mooi mij morgen helpen als ik van de wc af kom.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat heeft ze bij jouw achter gelaten? Bij mij is ze de babydoekjes vergeten.
Kut dat gaat me weer een paar repen chocola kosten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef vannelle het volgende:
Hadden we het laatst niet over het vervoerstopic?
Is nu sticky!!![]()
Cat22 houd van melk zonder nootjes en Yvonne zou ik even moeten vragen.quote:
Bij mij heeft ze extra bagage gekregen, waaronder babydoekjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat heeft ze bij jouw achter gelaten? Bij mij is ze de babydoekjes vergeten.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Bij mij heeft ze extra bagage gekregen, waaronder babydoekjes
Als Yvonne nog dezelfde werkplek heeft hoef ik alleen maar uit te stappen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:50 schreef t-i-m het volgende:
als ik weet welke yvonne wil, kan ik die opsturen via de DM
grijns
Aan mij ja, was nav een vraag van mij. Biertje mag ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:43 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kut dat gaat me weer een paar repen chocola kosten.![]()
Oh, en het was Cat22 die het geregeld heeft.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Aan mij ja, was nav een vraag van mij. Biertje mag ook.
Maar zo staat ie goed.![]()
Zou verdomme tijd worden ook
Als je aan mij zou vragen wie ik wel eens echt zou willen ontmoeten van het FHF dan staat zij bovenaan.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, en het was Cat22 die het geregeld heeft.
Sexy naam he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je aan mij zou vragen wie ik wel eens echt zou willen ontmoeten van het FHF dan staat zij bovenaan.
Ik heb er al een aantal van mogen ontmoeten (waaronder Yvonne), maar Cat22 nog niet geloof ik...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je aan mij zou vragen wie ik wel eens echt zou willen ontmoeten van het FHF dan staat zij bovenaan.
Hoi!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal van mogen ontmoeten (waaronder Yvonne), maar Cat22 nog niet geloof ik...
Oh ja, Hoi
Ik heb een paar keer met jou samen gewerkt en je bent een top gozer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb er al een aantal van mogen ontmoeten (waaronder Yvonne), maar Cat22 nog niet geloof ik...
Oh ja, Hoi
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer met jou samen gewerkt en je bent een top gozer.
Dat mag best gezegd worden. Jij helpt ook mensen wanneer je kan.quote:
Iedereen die zijn dingetje doet binnen FHF, is gewoon tofquote:
Feit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iedereen die zijn dingetje doet binnen FHF, is gewoon tof
F*ck it. Ik ga gewoon voor compleet wasted vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef vannelle het volgende:
Maarreuh.....mensen.....mijn broodjes kroket zijn op dus ik ga een biertje pakken
Iemand anders nog iets?
Nee jij dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef t-i-m het volgende:
hmmm
nix voor een ander overlaten he ....
dan zelf de frituur maar aanslingert
iemand nog iets ??
ik lees hier wat andersquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef vannelle het volgende:
Maarreuh.....mensen.....mijn broodjes kroket zijn op dus ik ga een biertje pakken
Iemand anders nog iets?
Die ik voor mezelf had gemaakt, had niet gerekend op gasten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:27 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ik lees hier wat anders
en yska vroeg om raad wat te eten dus......
De wattes?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:31 schreef vannelle het volgende:
[..]
als je de amba verhoogt.
* vannelle begint vast te bakken
Hoooooooiquote:
We'll see.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:34 schreef Merlijn het volgende:
Ah.... Nou, veel plezier
Pfff. het is stil in huis....![]()
Lekkah!quote:
hmmpfmmmmmfffmmmquote:
Typ dan watquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
hmmpfmmmmmfffmmm
* Merlijn mag niet met mond vol praten.
gjhgyftyfrydtesrswrzexrxxquote:
O ik nam het even voor hem waar.quote:
quote:
Yugh.....ooit geprobeerd. Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Coca cola vanilla in tha house! In flesvorm van de Jumbo!
* vannelle sprenkelt alvast met pekquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Yska een emmer vol met veren in het topic zet, bukken maar heren!
Neeeheeeee veer in je reet!quote:
Dat wou ik ook zeggen maar waarom moeten we bukken?quote:
Maar die heb jij ook verdiend dus ook jij mag bukken.quote:
Jaa wel dat puntje anders kriebelt het zo!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Welke kant naar voren? Niet het puntje he?
Het is FHF mannen dag vandaag, wist je dat nietquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:19 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar die heb jij ook verdiend dus ook jij mag bukken.![]()
![]()
Jij bent eng.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Jaa wel dat puntje anders kriebelt het zo!
For you my friend, I stimulate your imagination.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:22 schreef JK1982 het volgende:
Waarom zie ik dit nu alweer helemaal voor me..
Gewoon ontspannen!quote:
Ik had ook niet graag gevraagd om je broek te laten zakken en je tenen aan te raken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:21 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Het is FHF mannen dag vandaag, wist je dat niet
Als je het prettiger vind mag je ook gewoon met je handen tegen de muur gaan staan :pquote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had ook niet graag gevraagd om je broek te laten zakken en je tenen aan te raken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Als je het prettiger vind mag je ook gewoon met je handen tegen de muur gaan staan :p
Oe witte gij da?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Komt wel goed schatjes.. Na een tijdje went het wel
Jep, het fhf neemt me te veel tijd in beslag. Ik heb niet eens tijd om boodschappen te doen.quote:
Www.albert.nl :p of je moet een boodschappenlijstje opsturen naar me, dan kan ik het volgende week vrijdag bij je bezorgen!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep, het fhf neemt me te veel tijd in beslag. Ik heb niet eens tijd om boodschappen te doen.
Je zou het nog doen ook.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:35 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Www.albert.nl :p of je moet een boodschappenlijstje opsturen naar me, dan kan ik het volgende week vrijdag bij je bezorgen!
Wat zij zegt. Je liet toch wel vaker boodschappen bezorgen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep, het fhf neemt me te veel tijd in beslag. Ik heb niet eens tijd om boodschappen te doen.
Haha jaquote:
Toch wel roze he!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:57 schreef Pulver het volgende:
* Pulver heeft vandaag nieuw toiletpapier gekocht
Nee, met blauw geloof ik.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:00 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, met blauw geloof ik.
Met blauw is goedkoper bij de Aldi.
Jwz mijn werk verkoopt alles. OOK roze wc papier!quote:
Oo kan je me even voordoen hoe je dat doet?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:08 schreef JK1982 het volgende:
Nou, volgens mij is alles klaar.. huis is schoon, er is lekkers in huis.. laat de visite maar komen
Hmmmm, die wil ik nu ook!!!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Oo kan je me even voordoen hoe je dat doet?
Oeeh die kan je heel mooi op de vloer plakken en daarna gewoon met een doorzichtige lak eroverheen. En dat noem je dan kunstquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ben hier de ontplofte zak stickers aan het opruimen.
Aaah een toverstafje dus.. Die heb ik nog wel ergens liggen..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een paar keer in de rondte zwaaien en een enge spreuk roepen..
Alleen bij de tuin werkt hij niet, ik snap er niks van?
Nou is toch een mooi afscheidscadeau zolang het gesigneerd is door de kidsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Toch maar niet, denk dat Djeez dat niet zo leuk vind ...
Verkopen jullie die ook?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Aaah een toverstafje dus.. Die heb ik nog wel ergens liggen..
Misschien voor de tuin een groen toverstafje proberen?
Wel piratenpakjes!quote:
Jij wil ook roze wc papier he!:Dquote:
Jij hebt nou babydoekjesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Wat zou mij de kleur van schijtlint wat rotten, zolang mijn reet maar schoon is.
Vast niet in XXLquote:
het is de prijs die m doet :pquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:24 schreef Rucky het volgende:
Wat zou mij de kleur van schijtlint wat rotten, zolang mijn reet maar schoon is.
oeeeequote:
Je hebt het nog niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik doe wel niks meer![]()
oja opruimen! tabee
Innemen met een glas water.quote:
Gezellig zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
oeeee
o fuck wat doe ik hier nog!
Komt wel goed met jou.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dank u! Hopelijk morgen weer eens uit! Met zn allen bij mijn ouders slapen, en mn zus en ik voor de kinderen zorgen smorgens. Wat zal ik brak zijn!
maar dat zal het sowieso waard zijn!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dank u! Hopelijk morgen weer eens uit! Met zn allen bij mijn ouders slapen, en mn zus en ik voor de kinderen zorgen smorgens. Wat zal ik brak zijn!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |