Hee, ik heb je verleden week meeverzekerd in het topic hoor... dat excuus geldt allang niet meer...quote:
Forget it... genoeg vrouwen in dit topic die NOOIT iets vergeten....quote:
* Merlijn pulver in een stoel pleurt, TV uitdoet en biertje naar binnen giet.quote:
Hmmm, lekker!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:07 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn pulver in een stoel pleurt, TV uitdoet en biertje naar binnen giet.
Shhht. Hij doet zijn best.quote:
Heeft nog niet door dat je bij de laatste 10 posts al een nieuwe, klinkende TT paraat moet hebben....quote:
Shhhht. Je praat teveel... * nog een biertje geeft *quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Niet zo mopperen...dat is mijn taak nu
* zucht eens diep *quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef Pulver het volgende:
Als jullie nou ook achter Joan hadden gestaan, dan hadden we misschien gewonnen..
Positieve energie enzo....
Maar neeeee....doen jullie niet!!!!![]()
![]()
Sorry schat, ik ben je kwijt....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elleu!
Ik ga mar lootjes maken mt die 2 nieuwe van vanavond. Er mankeert an beide echt niks...
Ik zal maar geen mannen opmerking makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elleu!
Ik ga mar lootjes maken mt die 2 nieuwe van vanavond. Er mankeert an beide echt niks...
Dank P! Dat klinkt logisch...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Volgens mij waren er twee sollicitanten...
Jij wilde me in de kelder schoppen... zelf schuldquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik las Johan en voelde me in de steek gelaten
Troost je, we mochten dan toch niet op hem stemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:15 schreef DJMO het volgende:
ik las Johan en voelde me in de steek gelaten
wegstemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:17 schreef Papabear het volgende:
[..]
Troost je, we mochten dan toch niet op hem stemmen
Er kwamen vandaag 2 nieuwe jongens proef draaien en aan mij de keus wie er mag blijven. Persoonlijk zou ik ze allebei aanhouden :p en ik vind t gewoon shit. Ze hebben allebei even hard gewerkt. De een stelde wel wat meer vragen dan de ander. Mijn leidinggevende had bij het eerste gesprek al een voorkeur. Maargoed iets met waardeloze mensenkennis :/quote:
Ik kan het toch niet laten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Elleu!
Hmmm lastige keuze....quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Er kwamen vandaag 2 nieuwe jongens proef draaien en aan mij de keus wie er mag blijven. Persoonlijk zou ik ze allebei aanhouden :p en ik vind t gewoon shit. Ze hebben allebei even hard gewerkt. De een stelde wel wat meer vragen dan de ander. Mijn leidinggevende had bij het eerste gesprek al een voorkeur. Maargoed iets met waardeloze mensenkennis :/
En de ene jongen is gay of heeft iets gays over zich heen. Ik vind het echt een prima gast en niks overdreven maar ik weet niet of sommige van de huidige werknemers daar gewoon normaal mee om kunnen gaan en het niet als iets HILARISCH zien.... Ik vind het gewoon shit. Die niet gay had sowieso al een streepje voor dus aangezien ik ze beide prima vond denk k ook dat die het wordt. Maarja dat vind ik dus eigenlijk niet helemaal eerlijk...
Same here... ik ga ook ZzzzzZzzzzZzzzzzzzzzzzzzzzzzlapenquote:
ik ga lachend slapenquote:
Ongeveer 5 minuten geledenquote:
voltooid verleden tijd.quote:
Ik word oud.... 30 minuten slaap vannacht is nie goe...quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik word oud.... 30 minuten slaap vannacht is nie goe...
Winkelwerkzaamhedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |