quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turkije.![]()
Ik had wel ratatata verwacht.
Da's echt een babyface.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef zoem het volgende:
Wel triest, Ajacied post niet eens mee maar wilt wel graag topics openen
Dat inderdaad.quote:
Daaromquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef zoem het volgende:
Wel triest, Ajacied post niet eens mee maar wilt wel graag topics openen
Homokat... Of pas bij Estland?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef Wild_Overstekend het volgende:
O nee, een van de katten komt binnen, die vindt dit blijkbaar oké.
Eerlijk gezegd wordt Joan helemaal weggeblazen door al deze acts.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:58 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Wat een drama ballads allemaal!!!! Doe mij maar Joan!!!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Macka66 het volgende:
BBC tipt de tanden van de Estlandse zanger, speciaal vorige week aangeschaft voor het ESF denken ze
Behoorlijk, er zijn er hier nog een paar in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef OverRated het volgende:
Oh Nederland was als derde zie ik.
Hoe slecht was het?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:59 schreef totebel het volgende:
The Rose van Bette Midler, bijna een 1 op 1 kopie
we hebben nooit kans toch???quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Digi_Djeff het volgende:
En, zijn er al 10 landen geweest die leuker klinken dan onze Nederlandse inzending of hebben ''we'' nog steeds kans?
Weinig catchy nummers voor/na Joan, dus er is een kans.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef Digi_Djeff het volgende:
En, zijn er al 10 landen geweest die leuker klinken dan onze Nederlandse inzending of hebben ''we'' nog steeds kans?
kan best goed zingen hoor iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
het is iig een klassieke ballad en niet eens zo slecht uitgevoerd.
Dit was wat jij deed toen je nog een knulleke was?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een knulleke is dat zeg. Die rukt zich nog af thuis voor de spiegel in zijn moeders jurk.
Duimen dan maar, zou weer is leuk zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Weinig catchy nummers voor/na Joan, dus er is een kans.
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Oh gelukkig nu is hij goed bezig... ik vind dit mooi
Het dier is wijs.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Mijn kat heeft besloten dat het te erg is en gaat pontificaal voor het beeldscherm zitten.
pics van je kadquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Mijn kat heeft besloten dat het te erg is en gaat pontificaal voor het beeldscherm zitten.
die hard?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe heet de film waarvan eerder (zeg tig topics terug) een plaatje is gepost met Bruce W. en die bruine gast?
Jammer alleen dat ik erquote:
Nu weten we het welquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
koeman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pulp Fictionquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe heet de film waarvan eerder (zeg tig topics terug) een plaatje is gepost met Bruce W. en die bruine gast?
Bij hem moet het schaamhaar nog groeien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit was wat jij deed toen je nog een knulleke was?
Tuurlijk niet! Ik droeg dames-lingerie van de buurvrouw.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dit was wat jij deed toen je nog een knulleke was?
de mijne zijn weer nar buiten gevluchtquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Mijn kat zoekt troost, kan het niet meer aan.
Ik gil al een half uur om wijn hier, bediening is slecht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef ouderejongere het volgende:
dat gaat snelik heb net wijn kunnen pakken, maar mijn kaasblokjes nog niet
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Behoorlijk, er zijn er hier nog een paar in de ontkenningsfase.
Oja natuurlijk!!! Geniaal stukje was dat ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
nee was pulp fiction haha maar dat was het eerste waar ik aan dacht toen je zei bruce willis en die negerquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Was dat Die Hard? Volgens mij niet
quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Oja natuurlijk!!! Geniaal stukje was dat ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moet je ook niet aan de kat overlaten, die zit zich nu te bezatten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef Wild_Overstekend het volgende:
[..]
Ik gil al een half uur om wijn hier, bediening is slecht.
Nederland toch ook?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En straks komen deze opmerkingen:
"' Oooh waarom doet deze jongens mee voor Noorwegen. Hij ziet er niet eens Noors uit!!! Hij heeft niet eens blont haar!!!Er zouden alleen blonde mensen mee moeten mogen doen voor Noorwegen, want iedereen is daar immers blond!!"
????? Het is geen politiek topic hequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
En straks komen deze opmerkingen:
"' Oooh waarom doet deze jongens mee voor Noorwegen. Hij ziet er niet eens Noors uit!!! Hij heeft niet eens blont haar!!!Er zouden alleen blonde mensen mee moeten mogen doen voor Noorwegen, want iedereen is daar immers blond!!"
Hij zit aan de chips!quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan de kat overlaten, die zit zich nu te bezatten.
yougottolovit!! lolquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er is een lam gestorven op zijn hoofd
true.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit is nu al beter dan Jan Smit ooit zal worden.
mijn kat is een baas, slaapt hier gewoon doorheenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |