Geen ideequote:Op donderdag 24 mei 2012 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Leuke foto's bartje, wie heeft die gemaakt
Je slaapt onder de dekens met dit weer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanavond maar boven de dekens slapen.... anders is hij morgenochtend weer vuil
Voel me gelijk een stuk beter.quote:
Ik weet het, ik heb ervaring met dat soort dingen. Krabben helpt trouwens bij de meeste lichaamsdelen wel. Alleen niet bij je oogbollen. En je moet niet te lang doorkrabben, als je begint te bloeden moet je stoppen.quote:
ja onder een dekbedquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je slaapt onder de dekens met dit weer?
Wijsheidquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb ervaring met dat soort dingen. Krabben helpt trouwens bij de meeste lichaamsdelen wel. Alleen niet bij je oogbollen. En je moet niet te lang doorkrabben, als je begint te bloeden moet je stoppen.
Het was een garpjequote:
Lekkker warm, degene die naast je ligt vindt het ook lekker?quote:
ja inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, alles beter dan wakker worden van die jeuk van die kutmuggen
Dat zijn er al 900 minder dan net, gaat de goede kant op!quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef system_overload het volgende:
maarrr nogmaals 1 project cq socale kaart +1000 bladzijden leren in 3-4 dagen?
Impossibru!?
Bij haar durf ik al helemaal niet, straks gaat Detroit nog boven op me zittenquote:
nee, maar die schopt zijn dekens wegquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lekkker warm, degene die naast je ligt vindt het ook lekker?
En áls ik vrij kwam wilde je me toch nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij haar durf ik al helemaal niet, straks gaat Detroit nog boven op me zitten
Tuurlijk welquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:48 schreef system_overload het volgende:
maarrr nogmaals 1 project cq socale kaart +1000 bladzijden leren in 3-4 dagen?
Impossibru!?
typo maar seriously ik ben fucking bangquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat zijn er al 900 minder dan net, gaat de goede kant op!
Is die ook zo lekker vrolijk met dat hete weer snachts?quote:Op donderdag 24 mei 2012 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee, maar die schopt zijn dekens weg
jaquote:
Als je zo gaat stressen lukt t nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:51 schreef system_overload het volgende:
[..]
typo maar seriously ik ben fucking bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |