nwah 5 plekken terugquote:
Nee hoor, Webber en Rosbergquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:09 schreef franklop het volgende:
maar serieus, opeens webber en schummie vooraan, wat is dit voor seizoen
Dat welquote:
kijk even naar de grid zonder straffen..quote:
Nouquote:
Monaco blijft altijd een aparte race wat dat betreft. Desalniettemin, geen pijl op dit seizoen te trekkenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:09 schreef franklop het volgende:
maar serieus, opeens webber en schummie vooraan, wat is dit voor seizoen
Precies 7-voudig wereldkampioen. Stelt ook geen ruk voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou
Mart Smeets zou zeggen: Dat is als een kus van je zuster
Moet die auto-is-beter toestand nu weer uitgelegd worden? Irvine werd er bijna nog WK mee, dat zegt wat.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies 7-voudig wereldkampioen. Stelt ook geen ruk voor natuurlijk.
Volgens mij heb ik je daar al eens op gewezen dat dat onzin is. Wil je die discussie weer aangaan? Aangezien je toen ineens niet meer reageerdequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet die auto-is-beter toestand nu weer uitgelegd worden? Irvine werd er bijna nog WK mee, dat zegt wat.
Het zit diep, niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Moet die auto-is-beter toestand nu weer uitgelegd worden? Irvine werd er bijna nog WK mee, dat zegt wat.
Alle 7 keer?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor, Schumacher is echt wel een goede coureuer, dat ga ik echt niet ontkennen of zo. Alleen erger ik me dood aan die scorebordjournalistiek van 7 keer WK. Een groot deel daarvan (zie je, ik zeg niet: allemaal) zijn aan de auto te danken. Schumacher is goed, maar niet beter dan Prost, Senna, Hakkinen, Alonso en dat soort namen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je daar al eens op gewezen dat dat onzin is. Wil je die discussie weer aangaan? Aangezien je toen ineens niet meer reageerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |