Ook bij de BBC vermoedden ze dat. Hoe dan ook, wel freaky als je besturing het niet meer doet.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Op SKY denken ze dat Perez zijn linksvoor het begaf door de klap van Maldonado vanmorgen
Ik zat even buiten met het geluid aan, maar het kwam in het rijtje Lewis in vorm en zo goed, Webber die Vettel outqualified, Schumacher die er niks van bakt en onsportief is, Maldonado die ook zijn auto als wapen gebruikte tegen de volmaakt onschuldige Lewis... Dus is ik ben maar niet gaan kijken omdat het het standaardriedeltje van de BBC is waarin ze naar hun favorietjes likken en een paar anderen naar beneden trappen.quote:
Spijtig dat je niet de keuze hebt om een andere zender te kiezenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zat even buiten met het geluid aan, maar het kwam in het rijtje Lewis in vorm en zo goed, Webber die Vettel outqualified, Schumacher die er niks van bakt en onsportief is, Maldonado die ook zijn auto als wapen gebruikte tegen de volmaakt onschuldige Lewis... Dus is ik ben maar niet gaan kijken omdat het het standaardriedeltje van de BBC is waarin ze naar hun favorietjes likken en een paar anderen naar beneden trappen.
Kunnen ze dat niet gewoon in de begintune verwerken, het is toch elke keer hetzelfde, kan makkelijk over dat basloopje heen.
Als dat zo is mogen ze voor mij Maldonado er helemaal uitgooien voor morgen. Had een stuk slechter met Perez af kunnen lopen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:11 schreef Atreidez het volgende:
Op SKY denken ze dat Perez zijn linksvoor het begaf door de klap van Maldonado vanmorgen
Sauber heeft tijd genoeg gehad om de wagen van Perez te checken en eventueel te repareren.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als dat zo is mogen ze voor mij Maldonado er helemaal uitgooien voor morgen. Had een stuk slechter met Perez af kunnen lopen.
1,5 uur waarschijnlijk, houdt niet echt over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sauber heeft tijd genoeg gehad om de wagen van Perez te checken en eventueel te repareren.
Maar je kunt onmogelijk Maldonado verantwoordelijk houden als Sauber besluit Perez met een defecte en/of onveilige auto de baan op te sturen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:23 schreef Bayswater het volgende:
[..]
1,5 uur waarschijnlijk, houdt niet echt over.
En Pedro staat voor een Marussia. Ook best netjes voor een HRT.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:31 schreef Nober het volgende:
Kovalainen maar 1.1 seconden achter de snelste, bijna Q2 gehaald!
Lijkt wel herboren. Hopelijk kan hij dit doorzetten in de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Massa gaat toch wel lekker dit weekend geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |