Hoelang ben je weggeweest?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:44 schreef moemoe het volgende:
* moemoe is weer terug in haar hometown
Wel echt een hernieuwde kennismaking. Wat is er veel veranderd.
Ja dat heb ik al gemerkt ja. Zelfs in het topic van Zwijndrecht wordt nog meer gereageerd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:20 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Te weinig Fokkers uit Dordtdie hier reageren
Zijn beschrijving van sterrenburgquote:Op dinsdag 29 mei 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Geboren import Dordtenaar meldt zichWTF Giphart Dordtenaar
Daar heb ik gewoondquote:
quote:Ook schrijver Ronald Giphart vertelt in het boek over zijn oude wijk Sterrenburg in Dordrecht, waar hij een groot gedeelte van zijn jeugd heeft gewoond. Giphart: ,,Als er één wijk is waarop ik trots ben geweest, is het Sterrenburg, waar ik van mijn 2,5de tot mijn 12de heb gewoond.''
quote:Ronald Giphart groeide in de jaren '60 en '70 op in Dordrecht. ,,Hier heb ik leren schrijven, hier heb ik mijn stripverhalen getekend, hier ben ik voor het eerst grootsch en meeslepend verliefd geweest, en daarna nog vijftienhonderd keer. Hier kwam ik erachter dat niet iedereen op aarde in Sterrenburg woonde en dat Sterrenburg niet het centrum van de wereld was. Hier was ik geschokt toen bleek dat Dordrecht niet de grootste stad van Nederland was, hier was ik kwaad dat er ook mensen waren die Dordrecht geen mooie stad vonden.''
Sterrenburgquote:Op dinsdag 29 mei 2012 23:02 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Sterrenburg verhuizen
[..]
Ik sla denk ik over dit jaar. Je mag geen eigen drank meer meenemen. Nou dan ga ik wel ergens anders moet vrienden zitten waar we wel onze eigen drank mee mogen nemen. Voor de muziek hoef je het ook niet echt te doen...quote:
ja dat is wel jammer idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik sla denk ik over dit jaar. Je mag geen eigen drank meer meenemen. Nou dan ga ik wel ergens anders moet vrienden zitten waar we wel onze eigen drank mee mogen nemen. Voor de muziek hoef je het ook niet echt te doen...
Wie staan er dit jaar? Misschien dat ik even langs wip als ik niets te doen hebquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ja dat is wel jammer idd.
Programma vind ik btw wel super!
kijk even op wantijpop.nlquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie staan er dit jaar? Misschien dat ik even langs wip als ik niets te doen heb
Will do. En anders ga ik gewoon op mijn balkon zitten meeluisteren als het niets isquote:
Modeltreintjesquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:00 schreef RobbieBoy het volgende:
Het hele weekend weer met de stoomtrein, en stoomboten mee. Whoehoe
Tofquote:Op donderdag 31 mei 2012 22:23 schreef flipsen het volgende:
Ooit in Dordt geboren en van mijn 16e tot 22e weer gewoond. Nu al jaren in Argentinie![]()
Vorig jaar met mijn Argentijnse vrouw door Europa gereisd en ze vond Dordrecht de mooiste stadNet zo mooi als Brugge, maar zonder die hordes toeristen
Bankastraat ken ik maar al te goed helaas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:38 schreef flipsen het volgende:
Bankastraat bij mijn ouders, later een flatje in de Vogelbuurt.
Wat?quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
Zonde dat Wantijpop helemaal verneukt is dit jaar......geen eigen eten/drinken, er moet wss entree betaald worden....Oftewel, dat is helemaal niets meer!
ze moeten toch wat doen om Wantijpop te behouden.quote:Op zondag 3 juni 2012 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
Zonde dat Wantijpop helemaal verneukt is dit jaar......geen eigen eten/drinken, er moet wss entree betaald worden....Oftewel, dat is helemaal niets meer!
bronquote:Indrukwekkende programmering op 30 juni tijdens Wantijpop. Van 13.00 uur tot 23.00 uur treden Go Back To The Zoo, DI-RECT, Typhoon+band, Moss, Eefje de Visser, Laura Vane & The Vipertones en F op.
ik vind het ook een toffe programmering hoorquote:
Niks mis met Sterrenburg 3quote:Op zondag 3 juni 2012 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Overigens, Sterrenburg vind ik maar een rare wijk. Die mensen die er vandaan komen denken echt dat alles om Sterrenburg draait.
En dan heb je nog Rashid de Koelie.²
Hoe verder van Dordt, hoe rotter het wordtquote:Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef L3viathan het volgende:
Ik ben vorig jaar vertrokken uit Dordt..... en nu mis ik het
Vogelbuurt?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:58 schreef flipsen het volgende:
Ik had er een krantenwijk (terwijl ik in de bankastraat woonde, aardig stukkie fietsen iedere ochtend)
Mijn ouders wonen er dat is al erg genoegquote:
Het is een narcistisch wijkje wat mij betreft.quote:Op maandag 4 juni 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen er dat is al erg genoeg
Geen idee, ben er later komen wonen.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is een narcistisch wijkje wat mij betreft.²
Ik heb er op school gezeten en gevoetbald. Gasten uit die wijk vinden zichzelf helemaal geweldig.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee, ben er later komen wonen.
Welke school?quote:Op maandag 4 juni 2012 21:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb er op school gezeten en gevoetbald. Gasten uit die wijk vinden zichzelf helemaal geweldig.²
Stedelijk Dalton Lyceum.quote:
Ik op de Maurits Mavo in de vorige eeuwquote:
PMD toch? Bestaat niet meer volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik op de Maurits Mavo in de vorige eeuwTering ik word oud
Ja die is al een tijdje opgegaan in het Insula college.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
PMD toch? Bestaat niet meer volgens mij.²
Dordtenaren, verenigt u!quote:Op maandag 4 juni 2012 21:41 schreef FerryNL het volgende:
Zo dit topic is ineens tot leven geblazen.
Laat me raden met Wantijpop?quote:
PMD heb ik ook op gezeten (alleen eerste jaar). Wel was het toen 125jaar insula college feest. Dat was wel tofheidquote:Op maandag 4 juni 2012 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
PMD toch? Bestaat niet meer volgens mij.²
Welk jaar was dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:48 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
PMD heb ik ook op gezeten (alleen eerste jaar). Wel was het toen 125jaar insula college feest. Dat was wel tofheid
Toen was ik er al weg. Ik heb in 1999-2000 examen gedaan.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:55 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Volgens mij schooljaar 2001-2002
Welk jaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb ook op de PMD gezeten.
Sterrenburg is nog 1 van de beste wijken van Dordt samen met Dubbeldam, Oudelandshoek en delen van het centrum
Zelfde als jou, ik herken je foto's in je FoBo. Jij komt ook in Bibelotquote:
*checkt fobo* Man we hebben zelfs bij elkaar in de klas gezetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zelfde als jou, ik herken je foto's in je FoBo. Jij komt ook in Bibelot
Haha idd. Niet alle jaren toch? Wat brengt jou op FOK!?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
*checkt fobo* Man we hebben zelfs bij elkaar in de klas gezeten
Volgens mij wel. Van alles eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha idd. Niet alle jaren toch? Wat brengt jou op FOK!?
Haha sommige dingen uit het verleden ben ik een beetje vergeten. Wel tofquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Van alles eigenlijk.
Ja op de Staart in een flat met nog een ander oud klasgenoot die jij ook wel kent.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha sommige dingen uit het verleden ben ik een beetje vergeten. Wel tofWoon je nog steeds in Dordt?
Wie?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op de Staart in een flat met nog een ander oud klasgenoot die jij ook wel kent.
Emielquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wie?Ik woon in de Hoeksche Waard tegenwoordig maar kom nog regelmatig (lees: paar keer per week) in Dordt
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Emiel
Verder zie ik naast jou eigenlijk niemand meer van de PMD.
Ja, hij heeft werktuigbouwkunde gestuurd en werkt bij TNO.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Die was toch zo goed met Natuurkunde enzo?
Ik ook niet echt. Heb er wel een hoop op Facebook. Sommige zie ik nog wel eens in Bibelot.
Gifwijk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op de Staart in een flat met nog een ander oud klasgenoot die jij ook wel kent.
Ik ben aardig giftig soms dus dat komt goed uitquote:
Haha wel iets voor hem jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, hij heeft werktuigbouwkunde gestuurd en werkt bij TNO.
Ik niemand eigenlijk.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha wel iets voor hem jaDoe hem maar de groeten!
Crabbehof is toch wel een leuke wijk?quote:
Nouquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Crabbehof is toch wel een leuke wijk?²
Daaromquote:
Creepy.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
(ik krijg jou btw regelmatig als vriendschapsuggestie op fb)
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 23:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gezellig
(ik krijg jou btw regelmatig als vriendschapsuggestie op fb)
Crabbehof staat hoger aangeschreven dan Krispijn en de Staart.quote:
Of niet! Kom al mijn hele leven bij die patatzaak daar op het winkelcentrum.quote:
Ja die zijn lekker he.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of niet! Kom al mijn hele leven bij die patatzaak daar op het winkelcentrum.²
Zeker!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:03 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja die zijn lekker he.Ik kom daar ook al echt heel wat jaren.
Uhmm 25quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker!
Hoe oud ben je als ik vragen mag?²
Ben je bekend in Crabbehof?quote:
Nou, noem eens wat namen van bekenden rond jouw leeftijd?quote:
Lol zo bekend ben ik ook weer niet met alle mensen in Crabbehof. Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, noem eens wat namen van bekenden rond jouw leeftijd?²
Al op 8 april 2007 wijzigde deze [1] weer, waarbij in de spitsrichting vanaf het Ziekenhuis Amstelwijck via Drechtwerk naar Wielwijk (of andersom) gereden wordt. Met ingang van 27 april 2008 werd op zater- en zondag een 15-persoonsbus ingezet en in de zomer van 2009 gebeurde dit ook doordeweeks. Per 2 januari 2011 wordt de lijn volledig door een taxibedrijf gereden en werd de route in Dubbeldam ingekort. In de dienstregeling van 2012 werd lijn 1 opgeheven.quote:
Ja de oudjes waren er ook niet bepaald blij om.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:12 schreef moemoe het volgende:
Nu rijden er nog maar 2 lijnen door de wijk. Een schande ik zeg het je!
Bekend met Rashid de Koelie?quote:
En terecht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja de oudjes waren er ook niet bepaald blij om.
Industriegebied? Dat is saai!!!quote:
Ik mis die bus ook wel hoor. Ik gebruikte hem altijd om naar mijn tante te gaan. Die bus reed rechtstreeks zo naar haar voordeurquote:
Ja man bij de pieter zeemanweg. Ach ja even 5 uurtjes de nacht door halen en ik ben weer klaar.quote:
Ik weet nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef moemoe het volgende:
Daar wordt nu toch ergens een AC dinges gebouwd?
Daar net naast de MC Donald's.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik weet nietIk werk er pas 2 dagen nu.
![]()
Nee daarvoor nog. Ik moet daarvoor nog afslaan waar dat hoerenhuis zit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar net naast de MC Donald's.
En? Bevalt het? Postsorteerder?
Heb ik ook gewerkt. Nooit saaier werk gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja man bij de pieter zeemanweg. Ach ja even 5 uurtjes de nacht door halen en ik ben weer klaar.
Hmm ok... nou zo erg is het nu niet meer hoor. Tenminste ik heb nu nog niet zoiets van, ik moet meteen weer weg hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:21 schreef flipsen het volgende:
Toen ik echt geld nodig had ben ik daar ook eens geweest (toen was het nog gewoon een PTT-verzamelcentrum ofzo). Na 2 uurtjes heb ik tegen de "chef" gezegd dat ie een ander kon zoeken. Wat een debiele zooi daar zeg
Haha wanneer heb je daar gewerkt dan? Ja het is idd hersenloos werk, maar ja het is ook voor iets tijdelijks.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik ook gewerkt. Nooit saaier werk gedaan.²
Eind jaren '90. Ik vond dat zo saai dat het een feest was als ik naar het toilet ging.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha wanneer heb je daar gewerkt dan? Ja het is idd hersenloos werk, maar ja het is ook voor iets tijdelijks.
Dat is wel ff een tijd geleden ja. Nou de sfeer is nu anders hoor. Bedoel je kan met iedereen praten als je maar wel gewoon een beetje door werkt, Radio staat aan en er hangt gelukkig geen super serieus sfeertje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind jaren '90. Ik vond dat zo saai dat het een feest was als ik naar het toilet ging.²
Krispijn en de Staart wil ik dan ook niet wonenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Crabbehof staat hoger aangeschreven dan Krispijn en de Staart.²
30 juni heb ik al een andere meet.quote:
Autobar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Laat ik nu vlakbij dat postsorteercentrum werken. Die ene koffiebranderij
Ja en neequote:
Autobar was een wilde gokquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en neeICS maar het moederbedrijf heet autobargroep
bijna goed gegokt dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Autobar was een wilde gok
Heb er ooit nog uitzendwerk gedaan.
Ik heb daar een tijde gewerkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Vanavond trouwens gegeten in Villa Augustus. Was mijn eerste keer daar, I like it.
is hier een favorietje van mijn vriend en mijquote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Vanavond trouwens gegeten in Villa Augustus. Was mijn eerste keer daar, I like it.
quote:
Daar moet ik ook nog eens gaan etenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Dat was altijd drama zeg... Ik word nog steeds gillend wakker met het riedeltje "i feel good tadadadadadada" in mn hoofd!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Joeriii het volgende:
[..]![]()
Volgende week de kermis voor de deur. Vanaf morgen is de Spuiboulevard al afgesloten.
Herkenbaarquote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dat was altijd drama zeg... Ik word nog steeds gillend wakker met het riedeltje "i feel good tadadadadadada" in mn hoofd!
Ik woon zelf net aan de andere kant van het centrum, Voorstraat Noord. Die kermis heb ik niet zo'n last van, ik ga meestal wel eventjes kijken. Maar die dancetour die mogen ze van mij afschaffen. Ik kan best wel een beetje dance hebben, maar het opgefokte kutvolk wat er op afkomt is niet te nassen. Afgelopen koninginnedag gezellig heel de dag gefeest in Rotterdam, kom ik terug met de trein, precies als die dancetour zo'n beetje afloopt. Ik heb in die 15 minuten van het station naar huis 10x meer gezeik gezien dan de rest van de dag.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef L3viathan het volgende:
Ik woonde daar aan de boogjes en die kermis was echt het ergste wat je jaarlijks mee kon maken.. de dancetour met koninginnedag was ook niet mijn ding maar dat duurde tenminste maar een dag
klinkt herkenbaarquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik woon zelf net aan de andere kant van het centrum, Voorstraat Noord. Die kermis heb ik niet zo'n last van, ik ga meestal wel eventjes kijken. Maar die dancetour die mogen ze van mij afschaffen. Ik kan best wel een beetje dance hebben, maar het opgefokte kutvolk wat er op afkomt is niet te nassen. Afgelopen koninginnedag gezellig heel de dag gefeest in Rotterdam, kom ik terug met de trein, precies als die dancetour zo'n beetje afloopt. Ik heb in die 15 minuten van het station naar huis 10x meer gezeik gezien dan de rest van de dag.
Hoe jong ben je?quote:Op zondag 17 juni 2012 11:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben gisteren geweest en vond het niet leuk. Word ik nu oud?
Ik ook. Ik nader de 30 alquote:
Ouwequote:
nog 9 dagen dan word ik voor de 11de keer 26quote:
Gefeliciteerd alvast, ga je dat nog uitgebreid vieren?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nog 9 dagen dan wordt ik voor de 11de keer 26
ik vier mijn verjaardag nooitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast, ga je dat nog uitgebreid vieren?
Oh dat is leuk. Ik moet het dit jaar wel vieren ik word 30. En er is een kans dat er fokkers komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik vier mijn verjaardag nooit
Alleen toen ik 33 werd, met allemaal dames uit CUL.
gezelligquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is leuk. Ik moet het dit jaar wel vieren ik word 30. En er is een kans dat er fokkers komen
Ik sla Wantij over dit jaar. Fok!meet in Utrechtquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
gezellig
Mijn laatste verjaardag (behalve die van toen ik 33 werd) was toen ik 26 werd.
Weekend lekker Wantij
Slaapplek geregeld
zondag dan nog even naar de boekenmarkt denk ik voor ik weer naar huis ga
ook leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik sla Wantij over dit jaar. Fok!meet in Utrecht
Wel leukquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ook leuk
ben niet echt van de meets meer.
Alhoewel ik nu ook bij vreemden blijf pitten, nog nooit irl gezien, ken ik alleen van facebook
jaaaaaa gaat helemaal gezellig wordenquote:
Vast wel. Zeker op Wantij waar altijd veel mensen op af komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jaaaaaa gaat helemaal gezellig worden
Benieuwd ook of ik nog bekenden tegen ga komen na al die jaren regelmatig in Dordt te zijn geweest.
zal raar zijn zonder vriendquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast wel. Zeker op Wantij waar altijd veel mensen op af komen.
Dat geloof ik graag. Waar woon je nu eigenlijk?quote:
ik woon al bijna 17 jaar in Delft.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Waar woon je nu eigenlijk?
Ha zo.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik woon al bijna 17 jaar in Delft.
Mijn vriend woont in Dordt, maar die ben ik even zat
Ja, wij kwamen ook net in die regenbui aan, was ook wat onhandig. Maar in het park voor de ingang zag het er ook gezellig uit iddquote:Op zondag 1 juli 2012 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
Idd wisselende ervaringen over Wantij.
Wij waren er pas om half 6 ofzo. Heb echt genoten, was ook met hele leuke mensen, en natuurlijk ook nog bekenden gezien.
Allemaal vrienden van mijn ex, die stonden wel een beetje raar te kijken dat ik daar zomaar met anderen was
Und? Wie is er al geweest?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef moemoe het volgende:
Er is ook een Shabu Shabu in Dordrecht geopend pas geleden.
Wasda eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Und? Wie is er al geweest?
* moemoe steekt hand omhoog
Ah, tsja alleen naar een restaurant gaanquote:
Misschien tijd voor een meet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ah, tsja alleen naar een restaurant gaan
Goed ideequote:
Ik organiserenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, je hebt als organisator toch wat meer tijd nodig neem ik aan?
En hij woont ook in Dordt? Zo zie je maar weer is dat festival nog ergens voorquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit weekend voor de 4de keer achter mekaar weer even in Dordt
(Had een date aan Wantij overgehouden die blijkbaar goed bevalt)
Leukquote:Op donderdag 19 juli 2012 01:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Dit weekend voor de 4de keer achter mekaar weer even in Dordt
(Had een date aan Wantij overgehouden die blijkbaar goed bevalt)
nope in Werkendam of all places, dacht btw dat het in de buurt van Dordt was.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hij woont ook in Dordt? Zo zie je maar weer is dat festival nog ergens voor
Werkendamquote:Op vrijdag 20 juli 2012 07:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nope in Werkendam of all places, dacht btw dat het in de buurt van Dordt was.
Topografie was nooit mijn sterkste kant
Mee eensquote:Op maandag 23 juli 2012 19:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind maandagavond echt een avond om vooral niet weg te gaan.... De zwaarste dag van de werkweek imo
Heerlijk inderdaad. Was erg druk afgelopen maandag!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:00 schreef RichardRichard het volgende:
Maandag avond, zon, 7uur, wantijpark, palm parkies...
Brand?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 22:47 schreef Inu het volgende:
Die brandons hele huis stinkt
maar vooral erg voor de betrokkenen... Hopelijk slaat het niet over naar de rest van het rijtje...
Ik heb het een tijdje terug door perfectkeur (.nl) laten doen, daar kwam mijn aankoopmakelaar mee aanzetten. Op zich een bruikbaar uitgebreid rapport maar wel veel slagen om de arm. (In de kruipruimte zit om de verwarmingsleidingen asbest verdacht materiaal om hier van zeker te zijn dient u een asbest keuring uit te laten voeren. Bleek gewoon om geperste houtvezel te gaan).quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:08 schreef Inu het volgende:
Pfff... huis aan het kopen en zie even door de bomen het bos niet meer
Bouwkundige keuring in Zwijndrecht, iemand hier goede ervaringen met een partij? Wilde via Vereniging Eigen Huis gaan doen, maar daar schijnt zoveel verschil in kwaliteit tussen te zitten.
Verkoopmakelaar had het over Woningkeur groep, maar het is natuurlijk wel de verkoopmakelaar
Ik ben er niet bij geweest, maar wel mijn vader en vriendin.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef Inu het volgende:
Maar die sturen waarschijnlijk ook gewoon een zelfstandige die op dat moment kan of niet? Ben je er zelf bij geweest ook?
We weten dat er asbest in het huis zit (plaat bij de CV), maar de grens hebben we gesteld bij 5000 euro, dus er is best wat ruimte lijkt me. Maar zou toch wel prettig zijn om te weten dat de vloerbalken niet verrot zijn e.d.
Ik luister wel mee vanaf mijn balkonquote:Op maandag 29 juli 2013 17:30 schreef RichardRichard het volgende:
Vanavond weer Palm Parkies. Gaan er nog mensen heen?
Vind het wel erg druk worden daar. Aantal jaar geleden iets meer ruimte om te chillenquote:Op maandag 29 juli 2013 17:30 schreef RichardRichard het volgende:
Ja dat wel, en ook hoop meer tokkie volk als ik dat zo mag zeggen. Mensen die van die weg gooi bbq's aansteken en vervolgens niets meer mee doen als ze klaar zijn. Stap je er lekker in of schop je hem per ongeluk om tegen iemand anders... En aan dat afval mogen ze ook wel is wat doen (zelf altijd vuilniszak bij).quote:Op maandag 29 juli 2013 19:44 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Vind het wel erg druk worden daar. Aantal jaar geleden iets meer ruimte om te chillen
Hoor ik daar een meet aankomen?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef moemoe het volgende:
Wisten jullie dat er in Dordrecht sinds kort ook karaoke is?
Van der Valk hotel! Ben er al wezen lunchen en het is me goed bevallenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef moemoe het volgende:
Daar wordt nu toch ergens een AC dinges gebouwd?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:56 schreef moemoe het volgende:
Er is ook een Shabu Shabu in Dordrecht geopend pas geleden.
In dezelfde straat even verderop zat volgens mij vorige zomer heel kort ook een andere sushi zaak. Restaurant Sucade in eveneens dezelfde straat is ook gesloten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Und? Wie is er al geweest?
* moemoe steekt hand omhoog
LOLquote:
Nee ben niet zo goed in dat soort dingenquote:
Uiteraard, elke weekquote:Op maandag 29 juli 2013 17:30 schreef RichardRichard het volgende:
Leuk ideequote:Op maandag 29 juli 2013 22:29 schreef moemoe het volgende:
We kunnen ook gewoon Eataly (of een willekeurige andere nieuwe tent) in Dordrecht gaan uittesten. Dan is het geen meet, maar meer een snuffeltocht door Dordrecht.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:51 schreef thewhiteguy het volgende:
Groen van Prinstererweg. Tegen het kamp aan... dus je woont om de hoek
Oef, dat lijkt me een goede reden om heel lief te zijn tegen Yvonnequote:
Lol! Daar kom ik geregeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:51 schreef thewhiteguy het volgende:
Groen van Prinstererweg. Tegen het kamp aan... dus je woont om de hoek
Waar zit dat?quote:
Ben benieuwd hoeveel potscherven er nou weer gevonden wordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:06 schreef moemoe het volgende:
http://cms.dordrecht.nl/o(...)words=scheffersplein
Als het maar wel mooi wordt dan.
oh daarquote:
Oh daarquote:
Samen verdwalen?quote:Op maandag 7 oktober 2013 03:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet meer de weg vragen aan een vrouw, goed?
Vriend van Mohammed Belhuis Systeem?quote:
Vanaf geboorte (1966) tot 1995.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Und? Hoe lang heb je in Dordt gewoond?
Dat is langquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Vanaf geboorte (1966) tot 1995.
Sinds 1996 Zoetermeer
deze ouwe lul is van vroegahquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is lang.
Dus jij kunt ons vertellen over hoe het hier vroeger was?
zijn die weg?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Toen er nog konijntjes rondliepen in de Biesbosch?
In mijn herinnering zag ik ze vroeger continu en nu nog maar af en toequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:48 schreef Koen66 het volgende:
zijn die weg?
zijn er eigenlijk nog bevers?
ik kom sowieso niet vaak meer in Dordt, af en toe bij m'n ma op visite (Sterrenburg 1), verder ken ik er eigenlijk niemand meerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
In mijn herinnering zag ik ze vroeger continu en nu nog maar af en toe.
De laatste keer dat ik de bevers zag is zo'n 2 jaar geleden.
Schaam jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom sowieso niet vaak meer in Dordt
Ik ben er vandaag ook in Dordtquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan PM/DM je niet eens voor een kopje koffie/
ik deed een bakkie bij m'n maquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan PM/DM je niet eens voor een kopje koffie/
Haha, colijn is ook niet meer wat het geweest is. Meer reputatie als iets anders.quote:
stage in Dordrecht?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
Oliebollen eten tijdens stage. Handig, zo'n kraam in de straat.
Tof!quote:
ik woonde tot 1995 in Sterrenburg, mijn ma woont er nog steeds.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof!
Mijn vriend woont er en we hopen binnenkort samen te gaan wonen in Dordt, als we een leuk huisje vinden. Erg mooie stad! Stageadres is aan de rand van het centrum, dus banjer er elke dag even rond.
Zoetermeer is niet zo mooi.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woonde tot 1995 in Sterrenburg, mijn ma woont er nog steeds.
Sinds 1995 Zoetermeer
Prima wonen hoor, maar qua centrum onvergelijkbaar met Dordt
de oude dorpsstraat heeft nog wel wat leuke oude dingen, maar verder is alles nieuw hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoetermeer is niet zo mooi.
Ach, als je maar fijn woont.
Wat is dat? Klinkt lekkerquote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
Is iemand al op de nieuwe locatie geweest van 'nJoy Chocolate?
Van de buitenkant zag het er iig prachtig uit. Een flinke sprong voorwaarts. Ik ben er niet binnen geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
Is iemand al op de nieuwe locatie geweest van 'nJoy Chocolate?
Chocoladeatelier. Eerder gevestigd in de Vriesestraat en nu op de Voorstraat. Nieuw is dat je een drankje kunt blijven doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |