Lol zo bekend ben ik ook weer niet met alle mensen in Crabbehof. Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, noem eens wat namen van bekenden rond jouw leeftijd?²
Al op 8 april 2007 wijzigde deze [1] weer, waarbij in de spitsrichting vanaf het Ziekenhuis Amstelwijck via Drechtwerk naar Wielwijk (of andersom) gereden wordt. Met ingang van 27 april 2008 werd op zater- en zondag een 15-persoonsbus ingezet en in de zomer van 2009 gebeurde dit ook doordeweeks. Per 2 januari 2011 wordt de lijn volledig door een taxibedrijf gereden en werd de route in Dubbeldam ingekort. In de dienstregeling van 2012 werd lijn 1 opgeheven.quote:
Ja de oudjes waren er ook niet bepaald blij om.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:12 schreef moemoe het volgende:
Nu rijden er nog maar 2 lijnen door de wijk. Een schande ik zeg het je!
Bekend met Rashid de Koelie?quote:
En terecht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja de oudjes waren er ook niet bepaald blij om.
Industriegebied? Dat is saai!!!quote:
Ik mis die bus ook wel hoor. Ik gebruikte hem altijd om naar mijn tante te gaan. Die bus reed rechtstreeks zo naar haar voordeurquote:
Ja man bij de pieter zeemanweg. Ach ja even 5 uurtjes de nacht door halen en ik ben weer klaar.quote:
Ik weet nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef moemoe het volgende:
Daar wordt nu toch ergens een AC dinges gebouwd?
Daar net naast de MC Donald's.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik weet nietIk werk er pas 2 dagen nu.
![]()
Nee daarvoor nog. Ik moet daarvoor nog afslaan waar dat hoerenhuis zit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar net naast de MC Donald's.
En? Bevalt het? Postsorteerder?
Heb ik ook gewerkt. Nooit saaier werk gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja man bij de pieter zeemanweg. Ach ja even 5 uurtjes de nacht door halen en ik ben weer klaar.
Hmm ok... nou zo erg is het nu niet meer hoor. Tenminste ik heb nu nog niet zoiets van, ik moet meteen weer weg hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:21 schreef flipsen het volgende:
Toen ik echt geld nodig had ben ik daar ook eens geweest (toen was het nog gewoon een PTT-verzamelcentrum ofzo). Na 2 uurtjes heb ik tegen de "chef" gezegd dat ie een ander kon zoeken. Wat een debiele zooi daar zeg
Haha wanneer heb je daar gewerkt dan? Ja het is idd hersenloos werk, maar ja het is ook voor iets tijdelijks.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik ook gewerkt. Nooit saaier werk gedaan.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |