Lol zo bekend ben ik ook weer niet met alle mensen in Crabbehof. Hoezo dat?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, noem eens wat namen van bekenden rond jouw leeftijd?²
Al op 8 april 2007 wijzigde deze [1] weer, waarbij in de spitsrichting vanaf het Ziekenhuis Amstelwijck via Drechtwerk naar Wielwijk (of andersom) gereden wordt. Met ingang van 27 april 2008 werd op zater- en zondag een 15-persoonsbus ingezet en in de zomer van 2009 gebeurde dit ook doordeweeks. Per 2 januari 2011 wordt de lijn volledig door een taxibedrijf gereden en werd de route in Dubbeldam ingekort. In de dienstregeling van 2012 werd lijn 1 opgeheven.quote:
Ja de oudjes waren er ook niet bepaald blij om.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:12 schreef moemoe het volgende:
Nu rijden er nog maar 2 lijnen door de wijk. Een schande ik zeg het je!
Bekend met Rashid de Koelie?quote:
En terecht.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja de oudjes waren er ook niet bepaald blij om.
Industriegebied? Dat is saai!!!quote:
Ik mis die bus ook wel hoor. Ik gebruikte hem altijd om naar mijn tante te gaan. Die bus reed rechtstreeks zo naar haar voordeurquote:
Ja man bij de pieter zeemanweg. Ach ja even 5 uurtjes de nacht door halen en ik ben weer klaar.quote:
Ik weet nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:16 schreef moemoe het volgende:
Daar wordt nu toch ergens een AC dinges gebouwd?
Daar net naast de MC Donald's.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:18 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik weet nietIk werk er pas 2 dagen nu.
![]()
Nee daarvoor nog. Ik moet daarvoor nog afslaan waar dat hoerenhuis zit.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar net naast de MC Donald's.
En? Bevalt het? Postsorteerder?
Heb ik ook gewerkt. Nooit saaier werk gedaan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja man bij de pieter zeemanweg. Ach ja even 5 uurtjes de nacht door halen en ik ben weer klaar.
Hmm ok... nou zo erg is het nu niet meer hoor. Tenminste ik heb nu nog niet zoiets van, ik moet meteen weer weg hier.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:21 schreef flipsen het volgende:
Toen ik echt geld nodig had ben ik daar ook eens geweest (toen was het nog gewoon een PTT-verzamelcentrum ofzo). Na 2 uurtjes heb ik tegen de "chef" gezegd dat ie een ander kon zoeken. Wat een debiele zooi daar zeg
Haha wanneer heb je daar gewerkt dan? Ja het is idd hersenloos werk, maar ja het is ook voor iets tijdelijks.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb ik ook gewerkt. Nooit saaier werk gedaan.²
Eind jaren '90. Ik vond dat zo saai dat het een feest was als ik naar het toilet ging.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:24 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Haha wanneer heb je daar gewerkt dan? Ja het is idd hersenloos werk, maar ja het is ook voor iets tijdelijks.
Dat is wel ff een tijd geleden ja. Nou de sfeer is nu anders hoor. Bedoel je kan met iedereen praten als je maar wel gewoon een beetje door werkt, Radio staat aan en er hangt gelukkig geen super serieus sfeertje.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eind jaren '90. Ik vond dat zo saai dat het een feest was als ik naar het toilet ging.²
Krispijn en de Staart wil ik dan ook niet wonenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Crabbehof staat hoger aangeschreven dan Krispijn en de Staart.²
30 juni heb ik al een andere meet.quote:
Autobar?quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
Laat ik nu vlakbij dat postsorteercentrum werken. Die ene koffiebranderij
Ja en neequote:
Autobar was een wilde gokquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en neeICS maar het moederbedrijf heet autobargroep
bijna goed gegokt dusquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:45 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Autobar was een wilde gok
Heb er ooit nog uitzendwerk gedaan.
Ik heb daar een tijde gewerkt.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Vanavond trouwens gegeten in Villa Augustus. Was mijn eerste keer daar, I like it.
is hier een favorietje van mijn vriend en mijquote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Vanavond trouwens gegeten in Villa Augustus. Was mijn eerste keer daar, I like it.
quote:
Daar moet ik ook nog eens gaan etenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:57 schreef moemoe het volgende:
Dat was altijd drama zeg... Ik word nog steeds gillend wakker met het riedeltje "i feel good tadadadadadada" in mn hoofd!quote:Op maandag 11 juni 2012 17:18 schreef Joeriii het volgende:
[..]![]()
Volgende week de kermis voor de deur. Vanaf morgen is de Spuiboulevard al afgesloten.
Herkenbaarquote:Op maandag 11 juni 2012 18:01 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dat was altijd drama zeg... Ik word nog steeds gillend wakker met het riedeltje "i feel good tadadadadadada" in mn hoofd!
Ik woon zelf net aan de andere kant van het centrum, Voorstraat Noord. Die kermis heb ik niet zo'n last van, ik ga meestal wel eventjes kijken. Maar die dancetour die mogen ze van mij afschaffen. Ik kan best wel een beetje dance hebben, maar het opgefokte kutvolk wat er op afkomt is niet te nassen. Afgelopen koninginnedag gezellig heel de dag gefeest in Rotterdam, kom ik terug met de trein, precies als die dancetour zo'n beetje afloopt. Ik heb in die 15 minuten van het station naar huis 10x meer gezeik gezien dan de rest van de dag.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:21 schreef L3viathan het volgende:
Ik woonde daar aan de boogjes en die kermis was echt het ergste wat je jaarlijks mee kon maken.. de dancetour met koninginnedag was ook niet mijn ding maar dat duurde tenminste maar een dag
klinkt herkenbaarquote:Op maandag 11 juni 2012 20:05 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ik woon zelf net aan de andere kant van het centrum, Voorstraat Noord. Die kermis heb ik niet zo'n last van, ik ga meestal wel eventjes kijken. Maar die dancetour die mogen ze van mij afschaffen. Ik kan best wel een beetje dance hebben, maar het opgefokte kutvolk wat er op afkomt is niet te nassen. Afgelopen koninginnedag gezellig heel de dag gefeest in Rotterdam, kom ik terug met de trein, precies als die dancetour zo'n beetje afloopt. Ik heb in die 15 minuten van het station naar huis 10x meer gezeik gezien dan de rest van de dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |