Ik ben er vandaag ook in Dordtquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan PM/DM je niet eens voor een kopje koffie/
ik deed een bakkie bij m'n maquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan PM/DM je niet eens voor een kopje koffie/
Haha, colijn is ook niet meer wat het geweest is. Meer reputatie als iets anders.quote:
stage in Dordrecht?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
Oliebollen eten tijdens stage. Handig, zo'n kraam in de straat.
Tof!quote:
ik woonde tot 1995 in Sterrenburg, mijn ma woont er nog steeds.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof!
Mijn vriend woont er en we hopen binnenkort samen te gaan wonen in Dordt, als we een leuk huisje vinden. Erg mooie stad! Stageadres is aan de rand van het centrum, dus banjer er elke dag even rond.
Zoetermeer is niet zo mooi.quote:Op zaterdag 2 november 2013 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik woonde tot 1995 in Sterrenburg, mijn ma woont er nog steeds.
Sinds 1995 Zoetermeer
Prima wonen hoor, maar qua centrum onvergelijkbaar met Dordt
de oude dorpsstraat heeft nog wel wat leuke oude dingen, maar verder is alles nieuw hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 16:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zoetermeer is niet zo mooi.
Ach, als je maar fijn woont.
Wat is dat? Klinkt lekkerquote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
Is iemand al op de nieuwe locatie geweest van 'nJoy Chocolate?
Van de buitenkant zag het er iig prachtig uit. Een flinke sprong voorwaarts. Ik ben er niet binnen geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 17:39 schreef Omdatappel het volgende:
Is iemand al op de nieuwe locatie geweest van 'nJoy Chocolate?
Chocoladeatelier. Eerder gevestigd in de Vriesestraat en nu op de Voorstraat. Nieuw is dat je een drankje kunt blijven doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |