bamboequote:Op woensdag 30 mei 2012 19:35 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor debielen met bamboescheuten.
Ja, chille muziekquote:
Het Lima terreinquote:
wat is lima terrein?quote:Op woensdag 30 mei 2012 23:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het Lima terreindaar zitten altijd zoveel leuke kleine dingetjes
en het is er zo relaxt
Higher Ground 0.5quote:
Tja het is de opvolger maar wel heel anders. Met hele andere toffe dingen. Dat grote letter Lingoquote:
en M-M mij maar uitlachen met mn Elvis tosti tot ze zelf een hap namquote:Op woensdag 30 mei 2012 23:59 schreef Partingglass het volgende:
heet brood is wel geniaal dat ze dat ook op lowlands hebben.
ben eigenlijk wle benieuwd na twee jaar afwezigheid eindelijk weer naar lowlands. Heb het gemist
Kosheen in 2000, en het was nog heerlijk rustig op de HG. Daarvoor Esta en Miss Buntyquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niks mis met de Lima-zone idd.
Maar Higher Ground, zeker vroeger met minireuzenrad, heeft goede herinneringen, ook zeker muzikaal. Beta Band, Elliott Smith, Yonderboi, Bauer, Solex, Mr Hermano, Kosheen..good times.
hihiquote:Op donderdag 31 mei 2012 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en M-M mij maar uitlachen met mn Elvis tosti tot ze zelf een hap nam
Zeer goed te doen. Heb en maandag nog gehad. Ik zie die situatie zelfs al gewoon voor me hahaha.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en M-M mij maar uitlachen met mn Elvis tosti tot ze zelf een hap nam
Geen tegemoetkoming voor de BTW verlaging voor Lowlands.. Als het inderdaad zo is als Eric zegt, dan is het dus al afgedragen en daarmee ook begrijpelijk. Dan is er niets aan te doen. Als het anders is, is het pure oplichterij. Maar ik geloof hier in de eerlijkheid van de LL directie (ik weet niet hoe dat precies zit namelijk).quote:...
Pech voor Lowlands-bezoekers
Mensen die een kaartje hebben voor het al tijden uitverkochte Lowlands festival hebben pech. "Het probleem is dat je BTW afdraagt op het moment dat je kaarten verkoopt en niet op de datum dat het evenement plaatsvindt", reageert een razend drukke Mojo-woordvoerder Marjanne Manders. Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg bevestigt dat er daarom geen gebaar gemaakt wordt naar bezoekers. "Er is nu vast komen te staan dat het per 1 juli ingaat. Maar ik krijg die BTW niet terug, anders zou ik het iedereen aan de poort teruggeven. Kaartjes die nog in de verkoop gaan, bijvoorbeeld om de zwarthandel te pesten of reserveringen die terugkomen, die gaan er tegen het lage tarief uit. Ik verwacht binnen niet al te lange tijd weer een serie, dus die hebben geluk. Het kabinet had ook kunnen besluiten die verlaging met terugwerkende kracht in te laten gaan."
...
Ja slim...en dan een paar maanden lang geen rente trekken en rekeningen kunnen betalen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef PiRANiA het volgende:
Snap ik ook wel. Hij zou alle kaarten kunnen teruggeven en terugbetalen, en over een paar maanden opnieuw laten kopen.
Ik denk dat zo'n systeem net zo duur is administratief als wat het eventueel op levert. We hebben gewoon pech, maar gelukkig volgend jaar wel lage BTWquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef PiRANiA het volgende:
Snap ik ook wel. Hij zou alle kaarten kunnen teruggeven en terugbetalen, en over een paar maanden opnieuw laten kopen.
Dat weet je niet want er zou dus wéér een nieuw plan kunnen komenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n systeem net zo duur is administratief als wat het eventueel op levert. We hebben gewoon pech, maar gelukkig volgend jaar wel lage BTW
Kunnen die zwarthandelaren en andere doorverkopers lekker 2x cashenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef PiRANiA het volgende:
Fat Freddy's Dropquote:Op donderdag 31 mei 2012 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niemand die hier vermeld heeft dat Shazalakazoo (Lima, me dunkt) en waarschijnlijk Fat Freddy's Drop komen?
LowlandsCamping, helaas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 23:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fat Freddy's Dropdie ander ken ik niet. Wat is de bron van FFD ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |