Kan prima, Erik deed het ook.quote:
Ohja, dan is het gewoon twi zijn schuld.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij hebt de enige meet georganiseerd waar mensen zich tijdens de meet nog voor aanmelden!! Dus stel je niet aan
Wie weetquote:
PROEST!!quote:
Nee ik mag jou niet, verschrikkelijk vind ik je. Bah.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Waarom godverdomme telkens zo'n drama met die meet deze zaterdag, en nu we ineens met een paar mensen een drankje in Rotterdam gaan doen kan ineens wel iedereen. Jullie vinden mij gewoon niet lief he?
Heb ik die? Heb sowieso die van Myra welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt me nummer toch? App me maar als je ons zoekt, krijgt je een biertje van me
ik welquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Myraela het volgende:
Waarom godverdomme telkens zo'n drama met die meet deze zaterdag, en nu we ineens met een paar mensen een drankje in Rotterdam gaan doen kan ineens wel iedereen. Jullie vinden mij gewoon niet lief he?
Sowieso!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dan is het gewoon twi zijn schuld.
Ik vind dat Snuf. BOB moet spelenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
Ik vind trouwens dat Snuf. ook moet komen.
Volgens mij wel, ik ga je nu appenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik die? Heb sowieso die van Myra wel
ken ik jou?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Ik stuur Rob gewoon naar Canada met de mededeling, ik wil met Myr een drankje doen zaterdag, doei Rob
Whehhehehe
Ja ik zag je al in mn lijst staanquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik ga je nu appen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel
Ik stuur Rob gewoon naar Canada met de mededeling, ik wil met Myr een drankje doen zaterdag, doei Rob
Whehhehehe
zo heet ik in mexico. dat of chile seco.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joj heet Rob?
Nou eigenlijk heet de mijne Roberto
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:47 schreef dawg het volgende:
[..]
zo heet ik in mexico. dat of chile seco.
Die man is zo geweldigquote:
Allemaal of alleen mijn mooistequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij picas van je tattoos eigenlijk? zo ja, post eens. ben wel nieuwsgierig.
Ja, strak plan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we hebben een meet
Aanstaande zaterdag Rotterdam! 20:00 uur? (is dat na het eten?)
Kanquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, strak plan.
Last minute topicje erbij gooien?
Ik kom ook wel even gluren. Met of zonder halve date.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we hebben een meet
Aanstaande zaterdag Rotterdam! 20:00 uur? (is dat na het eten?)
alle. en pics van het douchen als je dan toch bezig bent.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allemaal of alleen mijn mooiste
Ik post hem zo, ga eerst even douchen
Jawel, had ze al gezegdquote:
Het zal vast komen door je woordkeuze. Maar als mijn leerlingen jouw woordkeuze zouden gebruiken, zou er een dikke streep doorheen staan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
oki. hoewel ik duidelijk geen bioloog ben zat ik er dus heel dichtbij, afgezien van wat specifiekere benamingen et cetera.
[..]
ik weet niet zeker of ik het helemaal precies en juist verwoord heb, maar als ik het me goed herinner staat het spinnen-voorbeeld in een van mijn psychologieboeken. met verstedelijking wilde ik overigens zeggen dat de natuurlijke leefomgeving van spinnen nogal verkleind is, net als voor veel andere, potentieel gevaarlijke dieren. los daarvan toch een vraag: de slakken en hun kleuren, kun je dit doortrekken naar het pigment van de mens in verschillende gebieden?
maar in de kern, de grote (zeer globale) lijn, had ik toch ook gelijk? jouw verhaal is toch niet wezenlijk anders dan het mijne? ondanks dat jij duidelijk veel dieper in de materie zit dan ik.
edit: overigens ben ik me bewust van de nuance tussen natuurlijke selectie door evolutie (?), en het alsmaar toenemende kennisniveau van de mens waardoor we in mindere mate wellicht wat invloed kunnen uitoefenen hierop. denk aan wat je zei m.b.t. zieke mensen die toch kinderen kunnen krijgen.
haha ik heb het doorgegevenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
We wisten dat Uft zou komen, dus dan tellen we jou er ook bij
whehe, snap ik. gelukkig hoef ik geen examen te doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zal vast komen door je woordkeuze. Maar als mijn leerlingen jouw woordkeuze zouden gebruiken, zou er een dikke streep doorheen staan.
Wat je zegt over pigment bij de mens, denk ik niet dat dit de vergelijking doorstaat.
Het is bij ons veel minder variabel op een manier (meer een normale verdeling dan een absolute verdeling).
De primaire functie van pigment in de mens is de bescherming tegen de zon. Misschien dat het vroeger een rol kan hebben gespeeld.
Mooi, dan mis je zaterdagavond tenminste nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paddy's
Pints
Ik ga dood zondag
Moeten we maar zorgen dat het heel erg tof wordt zaterdag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paddy's
Pints
Ik ga dood zondag
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, dan mis je zaterdagavond tenminste niet
Koffertje vol met dildo's?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga even opschieten
Moet nog wat strijken en de rest van mijn koffertje inpakken, daarna heerlijk douchen
Uhmzz waar?quote:
Weet niet hoe goed de rest Rotterdam kent. Dus misschien maar gewoon Rotterdam centraal doen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzz waar?
- Mac coolsingel?
- Stadhuisplein standbeeld?
- Rotterdam centraal?
Dat zijn zo'n beetje goede herkenningspunten
Prima 20:00 Rotterdam centraalquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed de rest Rotterdam kent. Dus misschien maar gewoon Rotterdam centraal doen?
Dat weet ik wel te vinden!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed de rest Rotterdam kent. Dus misschien maar gewoon Rotterdam centraal doen?
Ik weet nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey jij kwam ook nar de meet toch zaterdag?
Jij nog steeds niet?quote:
Net als die kerel rechts bedoel je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me vanmiddag net als dit plaatje.
Nee links.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net als die kerel rechts bedoel je?
fucking herkenbaarquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:43 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voelde me vanmiddag net als dit plaatje.
Arme jongen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee links.
Niet dat ik het heel erg vond, ik was te druk bezig om het spul op Schiphol te bekijken.
Maar een beetje vreemd was het wel.
Ik vind het niet erg, ere wie ere toekomt. Had ik maar ballen moeten hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme jongen.
Gelukkig heb ik ook single vrienden.
Ik woon in een gehucht en het is dat mn ma een feestje heeft anders had ik haar heus wel midden in de nacht kunnen bellen dan komt ze me ophalenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef heloef het volgende:
Ik kan terug wanneer ik wil.
Ik ben mijn moeder nog steeds dankbaar dat we naast Schiphol zijn gaan wonen.
Dus bij deze, bedankt ma.
Oe!!quote:
Geniaal!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik krijg net een PM van iemand die ik niet ken die mij feliciteert met mijn ontmaagding.
Je wordt bedankt.
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik krijg net een PM van iemand die ik niet ken die mij feliciteert met mijn ontmaagding.
Je wordt bedankt.
Beter leest je moeder het.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Je wordt bedankt.
Dan zal ik je bij deze niet feliciteren met het feit dat je nog geen man bent gewordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:55 schreef heloef het volgende:
Je wordt bedankt.
Terecht, die heeft hij wel nodig in Sziget of hoe die plek ook heet waar al die jongeren heen gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgt die straks nog een doos condooms.
Dat weet ik zelfsquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht, die heeft hij wel nodig in Sziget of hoe die plek ook heet waar al die jongeren heen gaan.
Snarfquote:
Sorry dat ik me oud gedraag, twi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfsMaarja, ik voel me nog jong
Hoi Snarf.quote:
Mijn moeder weet niet wat FOK! is, gelukkig.quote:
Hopelijk zijn deze niet al anderhalf jaar over de datum.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krijgt die straks nog een doos condooms.
Ja, al die jongeren altijd toch weer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht, die heeft hij wel nodig in Sziget of hoe die plek ook heet waar al die jongeren heen gaan.
We sponseren je welquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
Maar ik kan deze kosten niet hebben hoor, straks moet ik ook nog condooms gaan kopen, ik ben al zoveel kwijt aan broodjes en sigaretten.
Spijtigquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder weet niet wat FOK! is, gelukkig.
[..]
Hopelijk zijn deze niet al anderhalf jaar over de datum.
Ja, in mijn tijd was het allemaal veel beter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, al die jongeren altijd toch weer.
Waar ga je ze voor gebruiken?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
belastingdienst heeft mn kwartaalbedrag gestort!
(ik kan dus kilo's condooms kopen ghehe)
Zo zeg, dat gaat hard. Van smachtend naar een mailtje wachten naar smachtend naar de drogisterij voor een gros condooms.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef marbasnarf het volgende:
belastingdienst heeft mn kwartaalbedrag gestort!
(ik kan dus kilo's condooms kopen ghehe)
Dat waardeer ik zeer.quote:
Jawel, ze had via mijn laptop, vanaf mijn Facebook account een invite gestuurd naar haar zelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig
Weet ze wel wat Facebook is?
opblazen en als verjaarddags-decoratie... heb geen alternatief helaasquote:
ghehehe neej zon vaart niet... (trouwens nog steeds geen mail terug... heel lomp gewoon een som mailtje achteraan gestuurd over mn etenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:15 schreef twi het volgende:
[..]
Zo zeg, dat gaat hard. Van smachtend naar een mailtje wachten naar smachtend naar de drogisterij voor een gros condooms.
NEEEEEEEEEEEEEEE NIET NOG MEER MAILTJES STUREN SNARF!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe neej zon vaart niet... (trouwens nog steeds geen mail terug... heel lomp gewoon een som mailtje achteraan gestuurd over mn etenmooi onderwerp)
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
opblazen en als verjaarddags-decoratie... heb geen alternatief helaas
oktober pasquote:
ja.. condooms kopen past veel beter bij jequote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
Stop nou gewoon met roken Heloef, het past niet bij je.
Bied je je nu bij deze aan aan heloef?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja.. condooms kopen past veel beter bij je
neeeeeeeequote:
Een beetje heloef afwijzen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
neeeeeeeehooooooooooooow... ik hou mn mond wel gewoon over condooms ghehe
Er zijn zoveel dingen die niet bij mij passen. Ik geef geen neuk. Dank u wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Myraela het volgende:
Stop nou gewoon met roken Heloef, het past niet bij je.
wist je dat de meeste vrouwen/meiden niet van rokende mannen houden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die niet bij mij passen. Ik geef geen neuk. Dank u wel.
eensch, smaakt vies, ruikt vies...quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wist je dat de meeste vrouwen/meiden niet van rokende mannen houden?
welke kleur? (of allemaal verschillende, das hip en fout! )quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:26 schreef charmed_angel het volgende:
ben mijn nagels alvast aan het lakken, hoef ik dat morgen niet te doen
paars dit keerquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
welke kleur? (of allemaal verschillende, das hip en fout! )
Begrijpelijk wel, het meurt ook als de tering. Maar ik ga er niet voor veranderen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok, ik vat dat op als dat ik een bijzondere aanvulling op je leven ben.... buddy!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
paars dit keer
ik ben niet met jou heAlleen met jou doe ik hip en fout
Iedere keer in de winkel twijfel ik of ik sigaretten ga kopen. Maar ik doe het iedere keer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, het meurt ook als de tering. Maar ik ga er niet voor veranderen.
Ik doe de laatste tijd niet meer zoveel met mn nagels.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja Myra, wanneer ga je mijn nagels nou doen
Is daar onderzoek naar gedaan? Overigens binnen de vriendengroep hier roken meer dames dan mannen. Echt een hoop dames roken zelfs nu ik het bedenk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe de laatste tijd niet meer zoveel met mn nagels.
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere keer in de winkel twijfel ik of ik sigaretten ga kopen. Maar ik doe het iedere keer niet.
4 oktober toevallig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oktober pasdus zelfs tijd zat om te oefene om er figuren van te vouwen
grapsokquote:
Zo dat kan ik echt niet he!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.
Ik probeer het enigszins in toom te houden, is niet zo moeilijk ze gewoon thuis laten en voila nergens last van.
gewoon joggingbroek naar tankstation..?quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
kut heb helemaal niks lekkers in huis voor vanavond
ESF begint over een half uur, maar ga niet meer naar de super.... moet ik me weer omkleden enzo
Ik bewaar mezelf voor hete meisjes.quote:
Ik zou er wel van afvallen. Dat is wel positief. Dan hoef ik niet meer dood van de vetnazi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat vind ik heel knap beste Kaneel.
Ik probeer het enigszins in toom te houden, is niet zo moeilijk ze gewoon thuis laten en voila nergens last van.
Helemaal niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
OH NOES!!
Wat moet ik zaterdag aandoen?
Dat kan ik bokito niet aandoenquote:
Gun die gast toch ook eens de dag van z'n levenquote:
Coolquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
grapsokmaar scheelt niet veel... mn oom had al naar mn mama gedreigd dat hij een hondenbot voor me zou kopen (elk jaar) als ik op die dag geboren zou worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |