Dat is best gevaarlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Nondeju .. ekkes in de zon meteen rood.. schouders zagen er rood uit, oppassen.. zijn ooit verbrand geweest tot aan blaren toe
nee, ik denk er gewoon aanquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt zeker Bassie en Adriaan gekeken net?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Smoofie het volgende:
Zo heet is het ook niet. Ik ben al lekker bruin geworden
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel. Heel veel. Allemaal achtergestelde fokkers die denken dat ze verstand hebben of het zijn voor even voetbalkenners.
En het toppunt al die kleuters die constant vragen om een oranjetag/kleurtje.
GET DOWN AND GIVE ME 20 YOU MAGGOT.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, ik zweer je, met dit weer sporten is echt niet fijn. Vorig jaar tijdens een wedstrijd bijna dizzy en mijn coach wou maar dat ik doorging
[..]
Als jij eenmaal de leeftijd van 20 bereikt hebt dan kom je erachter dat het zuipen, wijven neuken met oranje shirtjes en alle andere gekte eigenlijk stiekem heel briljant isquote:
Ongelofelijk idd, begon leuk en zakte daarna helemaal terug.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
9 miljoen voor Ola John.. misschien hoef ik me niet druk te maken om de aankopen van PSV.
Benfica begint ook domme aankopen te doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ongelofelijk idd, begon leuk en zakte daarna helemaal terug.
Niet erg voor een talent maar om na zo'n seizoen alweer te vertrekken terwijl je hier duidelijk nog niet bent uitgeleerd is wel dom. Je zou toch denken dat als Collins John je broer is je toch wel wat slimmere keuzes zou maken.
Alle kinderen heel terug gekomen ?quote:
Jezus wat een tumortune. Ze moeten die met die trompetten weer terugbrengenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
De nieuwe NOS tune vanaf komende zondag
I feel your pain... ik ben met 6 smurfen naar de Efteling geweest (7 als je mijn broer meetelt, want die was even vermoeiend) en ik had een week nodig om bij te komen...quote:
Geen slachtoffers gevallenquote:
We hadden 65 kinderen meequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
I feel your pain... ik ben met 6 smurfen naar de Efteling geweest (7 als je mijn broer meetelt, want die was even vermoeiend) en ik had een week nodig om bij te komen...
Waarheen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Geen slachtoffers gevallen
[..]
We hadden 65 kinderen mee
Naar een groot buiten en binnen speeltuinquote:
Thanksquote:
Ik zit in een glazen gebouw zonder bescherming tegen de zon.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen zin om je quotes terug te halen uit eerdere topics
Hier op het dakterras is een lekker windjequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen zin om naar buiten te gaan. daar is 't nog heter. lekker uit het raam hangen. lekkere frikandelgeur
Dat Bassie dan gaat afwassen met het koelwater en bijna doodgaan totdat de toeristen bus ze een jerrycan met water aanbiedt? Ik ken na al die jaren Bassie en Adriaan nog uit mijn hoofdquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt zeker Bassie en Adriaan gekeken net?
hier klokken we 32.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zit in een glazen gebouw zonder bescherming tegen de zon.. Er staat hier 34 graden op de temperatuurmeter.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Net maar even gecheckt of ik de pil niet heb gemist vanochtend.
Argh the mental imagequote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt wel direct hoe ze 65 kinderen rusti... laat maar
Pilletje doet wonderen iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt wel direct hoe ze 65 kinderen rusti... laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |