whahha lagge xd xdquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik beroep me op het gepostte:
[..]
de benoeming eindbaas is helaas niet iets om trots op te zijnquote:
ja dittequote:
Je bent een toetie ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
En geef toe, je vond me vet sexy en alles.
Deze;quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een foto op fok gepost van zn tiet.
windt jou dit op trollscience?quote:
Dons haartjes. Op de borst heb ik echt weinig haar vergeleken de rest van mijn lichaam. Ik heb zelfs haar op mijn tenen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
wtf
scheer jij je borst of heb je daar nog geen haartjes?
Als je goed kijkt zie je hele dunne haartjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
wtf
scheer jij je borst of heb je daar nog geen haartjes?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dons haartjes. Op de borst heb ik echt weinig haar vergeleken de rest van mijn lichaam. Ik heb zelfs haar op mijn tenen.
Ik ben best wel trots op mijn shag naar de navel toe.
Pas maar op Snif, als ze mij perongelijk in Rotterdam ziet lopen ben je haar kwijt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik faal met spoilers
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2012 18:06:55 ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pas maar op Snif, als ze mij perongelijk in Rotterdam ziet lopen ben je haar kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik faal met spoilers![]()
Er was vraag naar.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom zie jij je genoodzaakt dit soort foto's te posten?
Vergeef me, ik kijk niet zo graag naar mannen tepels.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je hele dunne haartjes.
Bij ons in de gymzaal is het lekker koud.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
Examenkandidaten hebben last van zomerweer
meer klagen
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef napoleonfour het volgende:
Examenkandidaten hebben last van zomerweer
meer klagen
zware leven hebben wijquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Examenkandidaten moeten niet janken, laat ze maar eens doorstromen naar het vervolg onderwijs. Godverdomme dán heb je wat te klagen. Zowel MBO, HBO en WO is kut altijd gezeik alles. Al valt het bij WO volgens mij nog wel mee, mits juiste Uni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |