Zou best eens kunnen ja.quote:
Oh, ik dacht je zit in de tuin met "Kutschutting.quote:
Geen kleren, geen goed onderdak, ja toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Want die liggen inderdaad de hele dag te zonnen.
Nee. Met deze schutting kan ik de buurmeisjes gewoon zien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je zit in de tuin met "Kutschutting." in je hoofd.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen kleren, geen goed onderdak, ja toch.
Maar de rest van hun lichaam ontkleurt niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef Boterbartje het volgende:
afrikanen hebben ook allemaal een jacuzzi dus krijgen teveel chloor binnen waardoor hun handen ontkleuren
kijk maar elke neger heeft dat dus elke neger heeft een jacuzzi
Handig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Met deze schutting kan ik de buurmeisjes gewoon zien.
Nee. de ziekte uit zich enkel in de goed doorbloedde gedeelten zoals handen en voetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar de rest van hun lichaam ontkleurt niet?
Deze manquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:34 schreef Boterbartje het volgende:
afrikanen hebben ook allemaal een jacuzzi dus krijgen teveel chloor binnen waardoor hun handen ontkleuren
kijk maar elke neger heeft dat dus elke neger heeft een jacuzzi
geef mij ongelijk dan! :[quote:
Niet dat je dat er even bij zegt of zo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Buurmeisjes zijn tussen de 6 en de 2.
Eerst even interessant doen toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet dat je dat er even bij zegt of zo.
Hij heeft een keer een foto op fok gepost van zn tiet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:39 schreef Trollscience het volgende:
Dimens zal vast en zeker mooie tieten hebben.
Dat was zijn tepel gekkie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een foto op fok gepost van zn tiet.
Zou DV dit kunnen bevestigen voor ons alsjeblieft ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:39 schreef Trollscience het volgende:
Dimens zal vast en zeker mooie tieten hebben.
Ik heb ze niet gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou DV dit kunnen bevestigen voor ons alsjeblieft ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |