Hij heeft een keer een foto op fok gepost van zn tiet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:39 schreef Trollscience het volgende:
Dimens zal vast en zeker mooie tieten hebben.
Dat was zijn tepel gekkie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij heeft een keer een foto op fok gepost van zn tiet.
Zou DV dit kunnen bevestigen voor ons alsjeblieft ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:39 schreef Trollscience het volgende:
Dimens zal vast en zeker mooie tieten hebben.
Ik heb ze niet gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou DV dit kunnen bevestigen voor ons alsjeblieft ?
Zo vaak gezien dat mijn onderbewustzijn hem had afgestoten.quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij had toch wel een shirtje aan ofzo
Ah. Hier is het nog steeds een klassieker, regelmatig schreeuwt iemand tijdens het uitgaan:quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo vaak gezien dat mijn onderbewustzijn hem had afgestoten.
Hehe.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah. Hier is het nog steeds een klassieker, regelmatig schreeuwt iemand tijdens het uitgaan:
TETTEN TETTEN, wijzend naar een dame met flinke boezem.
welcome to the clubquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
Dit is het eerste jaar in mijn leven dat ik mijn verjaardag niet vier. Raar man.
Hoe oud ben je eigenlijk nu?quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
Dit is het eerste jaar in mijn leven dat ik mijn verjaardag niet vier. Raar man.
Dit word mijn vierde.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
Kan je toch zien op mijn facebook!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk nu?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan je toch zien op mijn facebook!
Deze vrouw is één stalker, zomaar vraagt ze mijn facebook, ik zei nee en toen had ze hem al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |