Een ware kwelling lijkt me dat!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar dan heb je erge dorst, en komt er geen water uit, is me al eens overkomen
Nou, ik had 2 flesjes mee, en ik heb er prima van kunnen drinken. Het moet wel echt heet zijn natuurlijk, en geen dikke flesjes gebruikenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar dan heb je erge dorst, en komt er geen water uit, is me al eens overkomen
Water op het depot bijvullen? Ik wou dat wij dat hadden in onze garagebox!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:28 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was er geen gesealde HAH. :-/ Wel iets met tulpen van de Gamma.
Ik vond het zwaar vandaag. En chaotisch. Op het depot was alleen het achterste deel er, de rest was nog niet klaar. Heb hem dus maar andersom gelopen deels. Veel foutjes ook in de bundels.
Ik neem met dit weer 3 flesjes water mee die ik op het depot kan vullen.
Wij hebben een wc op het depot. Is ook ideaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef Blobje het volgende:
[..]
Water op het depot bijvullen? Ik wou dat wij dat hadden in onze garagebox!
Ja dat hebben wij ook niet, en ook geen WC.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef Blobje het volgende:
[..]
Die waren hier ingeseald. Dus ik denk dat je toch die bon krijgtquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:28 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was er geen gesealde HAH. :-/ Wel iets met tulpen van de Gamma.
Minder zeg! Succes ermee!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:28 schreef PBZ64 het volgende:
Het drinken schoot er bij mij nog wel eens in door de drukte en geen tijd op mijn manier.
Echter vorige week in het ziekenhuis gelegen wegens een niersteen.
Advies van de chirurg.....VEEL DRINKEN!!
2,5 tot 3 liter vocht per dag.
Ik heb nu standaard 2 flesjes water bij me en heb een vuladresje in de wijk!
Ik heb m'n lesje geleerd. Die pijn wens je je ergste vijand nog niet toe!
Wij zien het wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:42 schreef Selestha het volgende:
[..]
Die waren hier ingeseald. Dus ik denk dat je toch die bon krijgt
dat was het zeker met een gamma Hah,welke wanneer je die dubbelvouwde,quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:06 schreef Nezhi het volgende:
Het was echt enorm druk vandaag!
alle bezorgers kregen bij ons een cadeaubon van de Bijenkorf. Helaas bezorg ik niet
Balen, beterschap nog! Ik ben benieuwd, 't lijkt me ook wel weer erg warm om zoals gisteren en vandaag in de auto te moeten rijden zonder airco, maar heb er zin in zaterdag na een weekje vrij!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoi collega, ik zit ziek thuis. Moet morgen van de TC ook nog thuisblijven om goed uit te zieken.
Mis het wel, lekker rijden in m'n wagentje.
Ik drink nu ook flink veel tijdens m'n bestelling. Probleem is echter dat er dat er dan ook veelvuldig behoefte aan sanitaire stops is. Op gezette tijden kon men mij dan ook quasi-nonchalant de bosschages zien induiken. Benieuwd hoe vrouwelijke collega's dat doen. Misschien kan PostNL via de NS nog wat plaszakken scoren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:28 schreef PBZ64 het volgende:
Het drinken schoot er bij mij nog wel eens in door de drukte en geen tijd op mijn manier.
Echter vorige week in het ziekenhuis gelegen wegens een niersteen.
Advies van de chirurg.....VEEL DRINKEN!!
2,5 tot 3 liter vocht per dag.
Ik heb nu standaard 2 flesjes water bij me en heb een vuladresje in de wijk!
Ik heb m'n lesje geleerd. Die pijn wens je je ergste vijand nog niet toe!
Ik hoef niet zo vaak met het warme weer en als ik dan toch moet, kan ik bij mijn schoonouders naar het toilet, ze wonen 2 meter bij het depot vandaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik drink nu ook flink veel tijdens m'n bestelling. Probleem is echter dat er dat er dan ook veelvuldig behoefte aan sanitaire stops is. Op gezette tijden kon men mij dan ook quasi-nonchalant de bosschages zien induiken. Benieuwd hoe vrouwelijke collega's dat doen. Misschien kan PostNL via de NS nog wat plaszakken scoren?
Wij hadden een waterkoeler, maar die hebben ze weggehaald omdat het te duur was. Belachelijk imho. Een beetje voor je personeel zorgen zit er niet meer in tegenwoordig. Alles is uit het depot gehaalt en overal zijn stellingen geplaatst van baggerkwaliteit en waarbij de depotbeheerder die er voor verantwoordelijk is zich een hernia tilt om de post in de stellingen te tillen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:33 schreef Blobje het volgende:
[..]
Er was hier ook al iemand door zijn rug gegaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:29 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Wij hadden een waterkoeler, maar die hebben ze weggehaald omdat het te duur was. Belachelijk imho. Een beetje voor je personeel zorgen zit er niet meer in tegenwoordig. Alles is uit het depot gehaalt en overal zijn stellingen geplaatst van baggerkwaliteit en waarbij de depotbeheerder die er voor verantwoordelijk is zich een hernia tilt om de post in de stellingen te tillen...
Leuk in je eentje 4 containers post afstapelen en in die rekken tillen...![]()
Er zijn al 3 personen met rugklachten bij ons.. Maar ja, dan heb je ook wat...
Gewoon geen stellingen is een betere optie, deze dingen zijn slap (al diverse platen zijn doorgezakt), en je moet altijd tillen (vaak zelfs boven je hoofd wat volgens mij van de ARBO niet eens mag)...quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was hier ook al iemand door zijn rug gegaan
Als je nou investeert in betere stellingen, bespaar je weer verzuimkosten uit.. lijkt me toch juist besparend..
En wat te denken van de chauffeurs van de autobedrijf die dus echt ALLE tassen moet tillen? Ik til me letterlijk een breuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:24 schreef Aardappel2610 het volgende:
Die stellingen zullen wel gewoon i.v.m. ruimtebesparende (dus geldbesparende) redenen zijn. Een depot kan veel kleiner als alles in stellingen gezet wordt. Probleem is alleen wel dat de postbezorgers dan zelf met de tassen aan de haal moeten.
Voor alles is een oplossingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:38 schreef Nezhi het volgende:
Die stellingen zijn leuk joh. Met mijn 1,53 meter lengte mag ik altijd mijn 20 kilo zware tas er bovenop smijten.
Ha!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En wat te denken van de chauffeurs van de autobedrijf die dus echt ALLE tassen moet tillen? Ik til me letterlijk een breuk.
Dat vind ik dus niet echt collegiaal. In Gorinchem moeten we gewoon alles netjes in de stellingen op code zetten. En geloof me, dat is echt géén lolletje op een didozaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha!
Bij ons pleuren ze er twee containers uit, rijden die in het depot en veel plezier ermee
Doen ze hier soms ook. Vooral op zaterdag. De chaffeur doordeweeks helpt meestal wel even mee op drukke dagen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha!
Bij ons pleuren ze er twee containers uit, rijden die in het depot en veel plezier ermee
Helaas is er normaal niemand behalve ik bij de depots, mag ik alles zelf doen. Indien er wel al mensen zijn dan zeg ik altijd "ok, ff een treintje maken".quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Doen ze hier soms ook. Vooral op zaterdag. De chaffeur doordeweeks helpt meestal wel even mee op drukke dagen.
Het was doordeweeks en ik denk aan de manier waarom het gedaan werd, dat hij dat wel vaker zo deed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Doen ze hier soms ook. Vooral op zaterdag. De chaffeur doordeweeks helpt meestal wel even mee op drukke dagen.
Ik denk dat het hier ook wel moet, maar ze doen het gewoon niet en tja.. wie controleert ze nou hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet echt collegiaal. In Gorinchem moeten we gewoon alles netjes in de stellingen op code zetten. En geloof me, dat is echt géén lolletje op een didoza
Klachten doorgeven aan je TC, die moet dan de betrokken TC aanspreken van het Autobedrijfquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ook wel moet, maar ze doen het gewoon niet en tja.. wie controleert ze nou he
Dat snap ik!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:
De chauffeur natuurlijk 3 lichtere tassen
Twee tassen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik zit als voorbereider wel eens met dit dilemma: 2 tassen volproppen zodat de rits nog met veel hangen en wurgen dicht gaat en de tassen loodzwaar zijn, of 3 tassen die minder zwaar zijn, maar waarvoor je dus een keer naar het depot moet fietsen tijdens je bezorgroute. Wat heeft een bezorger het liefst?
2 tassen, maar als het in een stelling zou moeten: 3 tassen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Ik zit als voorbereider wel eens met dit dilemma: 2 tassen volproppen zodat de rits nog met veel hangen en wurgen dicht gaat en de tassen loodzwaar zijn, of 3 tassen die minder zwaar zijn, maar waarvoor je dus een keer naar het depot moet fietsen tijdens je bezorgroute. Wat heeft een bezorger het liefst?
Ik heb het liefst 3 tassen, dan kan ik zelf kijken of ik er 3 mee kan nemen of dat ik er 2 van maak.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Jij was toch chauffeur???quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Voor mijn eigen wijken weet ik het wel: ramvol
scheelt op drukke dagen een loopje naar het depot
ik was een beetje een zaterdagwerker die de ene week autodiensten had en de andere een loopwijk, naast het sorteren. Ik ben niet meegegaan naar het autobedrijf, dus nu heb ik nog sorteren en bezorgen over.quote:
Ahhh, duidelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik was een beetje een zaterdagwerker die de ene week autodiensten had en de andere een loopwijk, naast het sorteren. Ik ben niet meegegaan naar het autobedrijf, dus nu heb ik nog sorteren en bezorgen over.
uren. Ik denk dat als ik mee was gegaan naar het autobedrijf ik alleen op zaterdag mijn ding had kunnen doen en dat was het.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, duidelijk
Wat was jouw reden dat je niet bent overgegaan naar het Autobedrijf?
Ik snap hetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uren. Ik denk dat als ik mee was gegaan naar het autobedrijf ik alleen op zaterdag mijn ding had kunnen doen en dat was het.
Nu kan ik ook regelmatig door de week werken en maak ik imo meer uren dan eerst. Daar komt nog eens bij dat ik altijd mooi op tijd klaar ben, zelfs op drukke dagen.
Ho eens ff, jij vergeet wel dat ik héle grote autodiensten draai waar ik vrijwel op elk afgiftepunt uit mag stappen (400/500 x)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
of het zwaar is hangt van je dienst af. Ik heb het iig nooit echt als zwaar ervaren, ook al had ik soms de auto helemaal vol liggen met tassen
Hier ook. Doen ze altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha!
is lekker vermoeiend. haal- en brengritten is voor mij al lang geledenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ho eens ff, jij vergeet wel dat ik héle grote autodiensten draai waar ik vrijwel op elk afgiftepunt uit mag stappen (400/500 x)
daarnaast vaak ook nog steunpunten en depots rij, en vaak voorafgaande brengritten doe en ook haalritten
Val alle markten thuis dus
Brengritten vallen fysiek wel mee. Maar die haalritten die ik dan vaak doe, met de kleppenauto, die zijn wel vermoeiend. Spitsuur, zeer veel pakketten zelf naar de auto slepen want ze hebben geen rolcontainers op de SP's, (vreemd). Maar goed, dus werkdagen van soms wel 11 uur.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is lekker vermoeiend. haal- en brengritten is voor mij al lang geleden
Ik had wel eens een dienst van 4,5 uur. Gelukkig hoefde ik niet overal uit te stappen en kon ook regelmatig veel door het raampje in de bussen geduwd worden
Dinsdag is denk ik gewoon een piekdag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Maandag zijn we vrij. Is dinsdag gewoon een piekdag? Zit thuis, dus kan rooster niet inkijken.
Dan ga ik maar uit van een piekdag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:10 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dinsdag is denk ik gewoon een piekdag.
Ik zit thuis met een keelontsteking, en heb me in principe tot dinsdag afgemeld omdat de Planner zei dat het dan erg druk zou zijn en hij me dus onder voorbehoud zou inplannen.
dan wordt het wel zwaar. Ik heb wel eens een klein haalritje gedaan. Acht klanten ofzo en weinig pakketten. Meeste was een paar bakjes post, dus dat viel wel meequote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Brengritten vallen fysiek wel mee. Maar die haalritten die ik dan vaak doe, met de kleppenauto, die zijn wel vermoeiend. Spitsuur, zeer veel pakketten zelf naar de auto slepen want ze hebben geen rolcontainers op de SP's, (vreemd). Maar goed, dus werkdagen van soms wel 11 uur.
Yep dankje, en het komt ook door mijn hooikoortsquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ga ik maar uit van een piekdag.
Beterschap trouwens, mijn vriendin heeft hetzelfde. Komt denk ik deels door het weer.
Zo heb ik een haalrit met 24 klanten, je rijd op en neer, want je moet je aan de tijden houden dat je mag scannen. Te vroeg mag niet, gemist al helemaal niet, te laat magquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan wordt het wel zwaar. Ik heb wel eens een klein haalritje gedaan. Acht klanten ofzo en weinig pakketten. Meeste was een paar bakjes post, dus dat viel wel mee
Rustig aan doen, en niks forceren. Mocht je dinsdag nog niet helemaal senang zijn, niet gaan werken. Goed uitzieken, zoals ik nu, zonnesteek, vind mijn TC héél belangrijk. Hij heeft mij voor morgen een lichte dienst gegeven. Toffe TC heb ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef Selestha het volgende:
[..]
Yep dankje, en het komt ook door mijn hooikoortsCombinatie van een griepje en dat denk ik, mijn luchtwegen zijn met dit weer toch al gevoelig en dan raakt het snel geďrriteerd.
Ja zekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rustig aan doen, en niks forceren. Mocht je dinsdag nog niet helemaal senang zijn, niet gaan werken. Goed uitzieken, zoals ik nu, zonnesteek, vind mijn TC héél belangrijk. Hij heeft mij voor morgen een lichte dienst gegeven. Toffe TC heb ik
ik de tijd dat ik m deed was het nog relaxt en hoefde ik me totaal niet te haasten om overal op tijd te zijn. Sterker nog, het passe kon nog wel ff tussendoor afgehandeld worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo heb ik een haalrit met 24 klanten, je rijd op en neer, want je moet je aan de tijden houden dat je mag scannen. Te vroeg mag niet, gemist al helemaal niet, te laat mag
Als jij je niet goed voelt, gewoon je poot stijf houden. Laat je vooral niet onder druk zetten, want dat kan voor jou verdere gevolgen hebben, dat je straks bv 1 week thuis zit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja zekerDie van mij wil altijd meteen weten wanneer ik weer begin, en belt iedere dag om ''te kijken wanneer ik weer kan werken''..
Heel onprettig vind ik dat, voel me er door onder druk staan om ja te zeggen.
Doe ik ook wel hoor als het nodig isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als jij je niet goed voelt, gewoon je poot stijf houden. Laat je vooral niet onder druk zetten, want dat kan voor jou verdere gevolgen hebben, dat je straks bv 1 week thuis zit.
Ja, dat "tussendoor" afhandelen mag niet meer. Gemist of té vroeg, dan moet je terug. En dat is het leuke, dan zijn die bedrijven al dichtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik de tijd dat ik m deed was het nog relaxt en hoefde ik me totaal niet te haasten om overal op tijd te zijn. Sterker nog, het passe kon nog wel ff tussendoor afgehandeld worden.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor als het nodig isIk heb gezegd dat ik bel als ik dinsdag toch niet kan. En dat doe ik ook wel, maar ben gelukkig meestal niet lang ziek
tussendoor kon prima, want ik was bij alle klanten op tijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, dat "tussendoor" afhandelen mag niet meer. Gemist of té vroeg, dan moet je terug. En dat is het leuke, dan zijn die bedrijven al dicht![]()
Maar gelukkig is het bij mij altijd "ok". Dus wat klaag ik ook eigenlijk
heb je mazzel. Dienst die ik dan vaak draai, het is hollen of stilstaan, met name de spits erbij, dus veel verkeer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tussendoor kon prima, want ik was bij alle klanten op tijd
maar goed, die dienst stond over de tijd waar ik praat dan ook wel erg ruim
dat doe ik zekerquote:
Dat zijn nou eenmaal onze orders, containers uitladen en alleen neerzetten, want meer tijd krijgen we er niet voor en bovendien zouden er zoiets als depotbeheerders moeten zijn aangesteld om dus die tassen uit de containers in de stellingen te zettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:06 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier ook. Doen ze altijdOf ze gooien álles chaotisch over de vloer, in die mate dat de deur nauwelijks open kan
Luxe bij jullie danquote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Taneli het volgende:
[..]
Dat zijn nou eenmaal onze orders, containers uitladen en alleen neerzetten, want meer tijd krijgen we er niet voor en bovendien zouden er zoiets als depotbeheerders moeten zijn aangesteld om dus die tassen uit de containers in de stellingen te zetten
Ff offtopic, verkoop jij ook pickled eggs?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat doe ik zeker
daarom, met dank aan mijn TC, vandaag verplicht vrij moeten nemen, en morgen een lichte dienst draaien
Ik moet ook wel fit zijn voor zondag, want dan gaan we naar Engeland, inkopen doen voor mijn webshop.
Bij ons is er iemand die een kwartier eerder komt om alles tassen in de stellingen te zetten, krijgt tie wel betaald.....wij noemen het een dapper....depot aanspreek punt(er)quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Taneli het volgende:
[..]
Dat zijn nou eenmaal onze orders, containers uitladen en alleen neerzetten, want meer tijd krijgen we er niet voor en bovendien zouden er zoiets als depotbeheerders moeten zijn aangesteld om dus die tassen uit de containers in de stellingen te zetten
Neequote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:58 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Ff offtopic, verkoop jij ook pickled eggs?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik ben nu aant bestellen
en het is betaald
Jeeeeeeej......moet alleen morgen werken....dus plak mijn vriend hier wel binnen(als het er morgen komt dan) en anders....loop toch iedere x de pakketbezorger mis dus maar niet uit.....quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Zie het nu net
Ga het nu klaarmaken, kan de subco het ophalen bij de PAG vanavond
Ervaring is dat het morgen binnenkomtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:42 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Jeeeeeeej......moet alleen morgen werken....dus plak mijn vriend hier wel binnen(als het er morgen komt dan) en anders....loop toch iedere x de pakketbezorger mis dus maar niet uit.....
Hoorde ook dat er iets bestond als pakjegemak van postnl...
Noem jezelf overtoom.....heb nog nooit iemand zo snel een bestelling zien klaar maken en verstuurd hebbenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ervaring is dat het morgen binnenkomt
Kleinschalig zijn we nogquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:09 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Noem jezelf overtoom.....heb nog nooit iemand zo snel een bestelling zien klaar maken en verstuurd hebben
Vind ik ook heel belangrijk inderdaad.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kleinschalig zijn we nog
En stukje service naar de klant toe, héél belangerijk!!!
Bij ons ook...wij hebben echter zo'n klein depot (2 bij 2 ongeveer) waar ook nog een postboy in staat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha!
3 tassen....kan ook 1 in mijn stuurtas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Wij hebben depothouders, maar het probleem is, dat er niet of nauwelijks wordt gecommuniceerd, waardoor de depothouder de chauffeur vaak misloopt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:44 schreef Taneli het volgende:
[..]
Dankjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:50 schreef Herfstblad het volgende:
Beterschap, Selestha.
Ik hoop dat het van de zomer niet al te benauwd wordt icm veel bewolking. Vrees dat ik anders weer een longontsteking krijg (al 2 keer gehad, beide in benauwde zomers). Ligt dus ook aan het weer. Vinden mijn luchtwegen ook nooit zo leuk, dit weer
Rustig dagje vandaag
Morgen nog 1 dag werken en dan een week vakantie.
Dat vind ik wel heel opmerkelijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:03 schreef Deezertje het volgende:
Heb net de nieuwe PostNL jas gekregen maar:
1) ik heb hem nooit besteld en zou er ook geen meer krijgen als zaterdagbesteller
2) hij werd bezorgd met Selektvracht (moet niet gekker worden!)
Dikke LOL! Moet eerlijk zeggen, ik ben wel een fan van selectvracht! Ze komen altijd op een tijd dat ik thuis ben, tussen 12 en 13 u.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:03 schreef Deezertje het volgende:
1) ik heb hem nooit besteld en zou er ook geen meer krijgen als zaterdagbesteller
Hemelvaart? Duurt nog bijna een jaar hoor, eerst nog Pinksteren!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:15 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Bij ons is er iemand die een kwartier eerder komt om alles tassen in de stellingen te zetten, krijgt tie wel betaald.....wij noemen het een dapper....depot aanspreek punt(er)
Vandaag rustig dagje....veel last van mijn verbrande bovenarmen....vannacht amper geslapen(uur of half 3 viel ik in slaap denk ik......Morgen nog een dagje werken en dan weekend....aangezien het hemelvaart is hoef ik maandag voor de post niets te doen....dinsdag is als gewone werkdag
Die hoefde je ook niet te bestellen. Die wordt je gewoon toegestuurd als de maten bij hen bekend zijn, dus als je ooit al eens kleding besteld had daar. Ik had inderdaad ook gelezen dat lang niet iedereen zo'n jas zou krijgen, maar zelfs mensen waarvan het contract binnen 2 weken afloopt ontvingen er nog gewoon één.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:03 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb m nog niet en ik heb gewoon een jaarcontract. Er is overigens ook geen mail of wat dan ook verzonden dat we er een gaan krijgen. Zie hier ook geen collega's met die jas.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:01 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Die hoefde je ook niet te bestellen. Die wordt je gewoon toegestuurd als de maten bij hen bekend zijn, dus als je ooit al eens kleding besteld had daar. Ik had inderdaad ook gelezen dat lang niet iedereen zo'n jas zou krijgen, maar zelfs mensen waarvan het contract binnen 2 weken afloopt ontvingen er nog gewoon één.
Ja dat bedoelde ik ook.....heb toch wel een beetje last van de zon...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Hemelvaart? Duurt nog bijna een jaar hoor, eerst nog Pinksteren!![]()
Beterschap met je verbrande bovenarmen, kan best zeer doen!
Toch een zonnesteekje opgelopen, gridjuh?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:21 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ook.....heb toch wel een beetje last van de zon...
quote:Werken rondom Pinksteren
Aanstaande zondag 27 en maandag 28 mei is het Pinksteren; hoe ziet de procesvoering er
komend weekend uit? De post van het weekend bezorgen we, samen met de op vrijdag
aangeboden N24uurs post op dinsdag 29 mei. Op deze dinsdag werken we als op een
normale dinsdag en is dus een piekdag voor Bezorgen. Hiervoor is een aantal aanpassingen in
het proces en voldoende bezetting nodig.
Aanpassingen in het proces
Collectie, Autobedrijf: Op maandag 28 mei voeren we een aangepast collectieproces uit zodat de
buslichting op het reguliere tijdstip op maandagavond beschikbaar is op de Sorteercentra.
Sorteren: Het aangeboden N24uurs volume, dat normaal gesproken op maandagmorgen wordt
verwerkt, gaan we op de Sorteercentra op zaterdag 26 mei en op maandag 28 mei verwerken. Het
volume 24uurs post afkomstig uit de buslichting en van IMU wordt op maandagavond 28 mei
verwerkt. In de nacht van maandag 28 op dinsdag 29 mei voeren we het reguliere
maandag/dinsdagnacht proces uit.
Voorbereiden: De CVL’s verwerken op zaterdag 26 mei een gedeelte van het volume N24uurs.
Het resterende volume N24uurs wordt tegelijk met het volume 24uurs in de maandag/dinsdag
nacht verwerkt. Eventueel start hiervoor het proces in de nacht van maandag op dinsdag eerder
op of wordt langer doorgewerkt aan het einde van het 24uurs proces.
Bezorgen, Autobedrijf: Op dinsdag 29 mei voert Bezorgen een bestelling uit zoals op een
reguliere dinsdag, dat wil zeggen een piekdag inclusief Huis-aan-Huis.
Extra inzet personeel op vrijwillige basis
Op zaterdag 26 en maandag 28 mei zijn extra medewerkers nodig om de kwaliteit te leveren waar
onze klanten op rekenen. Op jouw locatie wordt apart gecommuniceerd wanneer de post precies
wordt verwerkt en er dus extra medewerkers nodig zijn. PostNL probeert zoveel mogelijk in
overleg met zakelijke klanten post te verschuiven naar andere bezorgdagen. We willen de
diensten maximaal bezetten met eigen medewerkers. We willen dit het liefst volledig op vrijwillige
basis organiseren. Daarnaast werken we met uitzendkrachten.
Uiteraard worden de extra te werken uren vergoed conform CAO.
Pieter Kunz
Directeur Productie
Ik heb hem ook niet, de meeste collega's ook nog niet. Heb mijn maten nu al2 keer doorgegeven, maar nog geen kleding gezien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet en ik heb gewoon een jaarcontract. Er is overigens ook geen mail of wat dan ook verzonden dat we er een gaan krijgen. Zie hier ook geen collega's met die jas.
Alweer n goeie vraag van Katrien!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:15 schreef KatrienDuck het volgende:
Nee...quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zijn jullie nu nooit eens bang dat één of halfe gare post jat uit jullie fietstassen?
Ik ben wel eens bang dat een halfgare gewoon mijn posttas jat, aangezien ik al van een zwerver een aanbod heb gehad voor ''die mooie tassen''..quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zijn jullie nu nooit eens bang dat één of halfe gare post jat uit jullie fietstassen?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ben wel eens bang dat een halfgare gewoon mijn posttas jat, aangezien ik al van een zwerver een aanbod heb gehad voor ''die mooie tassen''..
Nee, want je mag maar tot de zwarte streep post doen, je rits hoort niet moeilijk dicht te gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 03:45 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
Alweer n goeie vraag van Katrien!
Zou toch fantstisch zijn als iedere bezorger die vraag kreeg voorgelegd,
dan zou die voorkeur gewoon vermeld staan op de zetkast. toch?
Hangt van de buurt af. Post stelen ze niet zo snel, een fiets of pakketjes helaas wel. Dus als ik ver van mijn fiets moet lopen dan gaat ie op slot. En in de ghetto stop ik alle buspakjes in mijn schoudertas of leg ze onder postbundels als het er veel zijn, zodat ze voor voorbijgangers onzichtbaar zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Oh ik dacht dat dit juist bij enkel pakjes die niet door de brievenbus konden moest?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:12 schreef HetBrabandertje het volgende:
Maar de herstelpost moet toch helemaal niet op het depot blijven, maar tegenwoordig de brievenbus in?
Hier ook, maar omdat zeker 80% van de postbezorgers, ondanks uitgebreide instructies, er nog steeds niet in slaagt om de retoursticker (foutloos) in te vullen (quote:Op zondag 27 mei 2012 11:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier moet al die post in de brievenbus nu
die pakjes meoten juist niet in de brievenbus.. zo heb ik het iig begrepenquote:Op zondag 27 mei 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit juist bij enkel pakjes die niet door de brievenbus konden moest?
Ik loop oa in een wijk waar kennelijk de vorige bezorger altijd al zn elastiekjes aan kinderen gaf. Het gevolg is dat de kinderen vinden dat ze "recht hebben" op elastiekjes, je kan je rug niet eens naar je kar draaien als je post aan het ingooien bent wat ze trekken gewoon de bundels uit je tassen en rennen er mee weg, onder het rennen trekken ze de elastiekjes dr af, en je post word door de straat gegooid, stelletje onopgevoedde rotkotersquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:28 schreef ErwinRommel het volgende:
ik heb ze nooit uitgedeeld aan kinderen en zeg ook altijd nee op verzoeken, tenzij het volwassenen zijn die aannemelijk kunnen maken waarvoor het nodig is. Nooit gedonder mee gehad zo.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:13 schreef Lastpost het volgende:
Hier deelde ik ze wel altijd uit aan de kinderen, op een gegeven moment dachten ze dus ook dat ze ze zelf wel konden pakken als ik niet in de buurt was van de fiets.
ik zou het iig niet pikken. Lijkt wel alsof die mensen aan een heropvoeding toe zijn ...quote:Op zondag 27 mei 2012 14:41 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Ik loop oa in een wijk waar kennelijk de vorige bezorger altijd al zn elastiekjes aan kinderen gaf. Het gevolg is dat de kinderen vinden dat ze "recht hebben" op elastiekjes, je kan je rug niet eens naar je kar draaien als je post aan het ingooien bent wat ze trekken gewoon de bundels uit je tassen en rennen er mee weg, onder het rennen trekken ze de elastiekjes dr af, en je post word door de straat gegooid, stelletje onopgevoedde rotkoters![]()
En dan heb je nog mensen die bij flats in je posttassen gaan graaien omdat je nog niet bij hun nummer bent en ze "haast hebben"..
Conclusie: ik werk in een aso buurt
Informatievoorziening laat nog wat te wensen overquote:Op zondag 27 mei 2012 14:25 schreef sbientje het volgende:
[..]
die pakjes meoten juist niet in de brievenbus.. zo heb ik het iig begrepen
Aldus de instructie hierquote:Vanaf a.s. dinsdag 3 april worden pakketjes die niet door de brievenbus kunnen op een andere wijze afgeschreven.Je moet dan de kennisgeving “te kleine brievenbus” gebruiken.
Na de bezorging van de post of op weg naar huis deponeer je het pakketje in een oranje brievenbus.
Ik heb ook geen gedonder gehad, ze begrepen altijd wel dat enkel de losse elastieken gepakt konden worden gelukkig.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik heb ze nooit uitgedeeld aan kinderen en zeg ook altijd nee op verzoeken, tenzij het volwassenen zijn die aannemelijk kunnen maken waarvoor het nodig is. Nooit gedonder mee gehad zo.
Het mag in de oranje straatbrievenbus, maar mag ook nog teruggelegd worden op het depot.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:12 schreef HetBrabandertje het volgende:
Maar de herstelpost moet toch helemaal niet op het depot blijven, maar tegenwoordig de brievenbus in?
Ook de herstelpost.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit juist bij enkel pakjes die niet door de brievenbus konden moest?
Hoe zit het dan met de bezorgrapporten?quote:Op zondag 27 mei 2012 18:40 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Het mag in de oranje straatbrievenbus, maar mag ook nog teruggelegd worden op het depot.
Als straks de CVL operationeel is, dan moet het sowieso de oranje bus in, omdat het autobedrijf geen sluitritten meer doet.
mja, bij het sorteren hebben we ook vaak een tekort aan elastieken en daarom is het wel handig als ze ook weer retour komen.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb ook geen gedonder gehad, ze begrepen altijd wel dat enkel de losse elastieken gepakt konden worden gelukkig.![]()
Elastiekbal maken FTW bij die basisschoolkinderen.
Hier hebben we geen retourstickers gekregen. Maar ook geen sluitrit. Dus die dingen gaan zonder sticker d'r in. Eerst zonder wijziging, fout adres is fout adres. Maar dan krijg je ze weer terugquote:Op zondag 27 mei 2012 13:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier ook, maar omdat zeker 80% van de postbezorgers, ondanks uitgebreide instructies, er nog steeds niet in slaagt om de retoursticker (foutloos) in te vullen (), hebben we ons er maar bij neergelegd dat ze de foutlopers op het depot in de grijze bak met de boekjes gooien.
En hoe moet een binnenwerker weten dat het adres niet bestaat? Zet er dan tenminste een reden op.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Hier hebben we geen retourstickers gekregen. Maar ook geen sluitrit. Dus die dingen gaan zonder sticker d'r in. Eerst zonder wijziging, fout adres is fout adres. Maar dan krijg je ze weer terugMet een pen streep ik onderin dus nu gewoon de barcode maar door.
Zoek dat binnen maar uit hoor...
Dat moet toch ook?quote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Met een pen streep ik onderin dus nu gewoon de barcode maar door.
Dan kun je toch om stickers vragen? Vrij onzinnig natuurlijk om ze dan zo weer in de oranje bus te gooien, lijkt me logisch dat je het dan inderdaad weer terugkrijgt.quote:Op zondag 27 mei 2012 21:28 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Hier hebben we geen retourstickers gekregen. Maar ook geen sluitrit. Dus die dingen gaan zonder sticker d'r in. Eerst zonder wijziging, fout adres is fout adres. Maar dan krijg je ze weer terugMet een pen streep ik onderin dus nu gewoon de barcode maar door.
Je moet gewoon kijken op werkenbijpostnl.nl en als het een zomerbaan is, staat dat er wel bij, bijv. van juni tot septemberquote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef Eenskijken het volgende:
Als ik op zoek ben naar een vakantiebaantje bij post nl, moet ik dan via de gewone vacatures kijken of hebben ze een soort speciaal iets voor mensen die een maandje of 2 willen werken voor mensen die dan op vakantie zijn?
Hebben wij ook ontvangen en voor zover mij bekend, mag alleen de lokale post ongestickerd de oranje bus in...de rest moet gestickerd worden.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:42 schreef KatrienDuck het volgende:
Wij kregen een tijdje geleden van onze TC een mail met daarin een .pps bestand over:
• Instructie herstel- en retoursticker voor postbezorgers
• Instructie kennisgeving 'te kleine brievenbus'
• Retour en herstelpost in de oranje brievenbus
Dit vond ik als voorbereider ook wel handig, omdat ik ook met die retourstickers te maken heb. Heel veel dingen die daarin stonden wist ik niks van.
Ik zou dit graag hier posten, maar omdat het een powerpointpresentatie is, gaat dat dus niet lukken. Voor liefhebbers wil ik het wel mailen evt.
Stickers horen op het depot te liggen....zo niet TC vragen.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:44 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Dan kun je toch om stickers vragen? Vrij onzinnig natuurlijk om ze dan zo weer in de oranje bus te gooien, lijkt me logisch dat je het dan inderdaad weer terugkrijgt.
Hier snappen ook niet alle postbezorgers hoe die retourstickers werken volgens mij. Dan kruisen ze wel aan "vertrokken" maar vervolgens zetten ze er gewoon weer de postcode en het huisnummer van de geadresseerde op, ipv het retouradres.
Ik zou morgen even bellen. Dan weet de TC er ook van. Voor zover ik weet worden ze niet meegenomen in het weekend, maar dat kun je natuurlijk vragen als je morgen belt.quote:Op maandag 28 mei 2012 19:54 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb vandaag weer bij depot gekeken.....nog steeds geen sleutel in het sleutelkastje....worden die in het weekend meegenomen of iets dergelijks? of
Is het verstandig morgen te bellen naar de vestiging???
Tijdens het legen van de brievenbussen kwam ik bij een brievenbus waar een stelletje kinderen ook altijd naar mij toe kwamen gerend om elastieken te vragen. Geen probleem als dit op een normale manier ging maar ze trokken gewoon mijn portieren open om ze zelf te pakken. Vervolgens sprongen er nog een paar kinderen in de laadruimte en wilden ze de brieven in de postzakken gooien. Leuk en aardig voor een keer maar dit tafereel gebeurde vervolgens iedere dag. Het brutaalste jochie was een jaar of 5 die niet uit de laadruimte wilde komen. Hij zei dan dat ik de achterdeuren dicht moest doen zodat hij via de schuifdeur uit zou stappen. Toen ik dit deed wilde hij er weer uit via de achterkant en zo ging dit een tijdje door totdat ik toen maar besloot om te dreigen dat ik zijn ouders zou inschakelen.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:41 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Ik loop oa in een wijk waar kennelijk de vorige bezorger altijd al zn elastiekjes aan kinderen gaf. Het gevolg is dat de kinderen vinden dat ze "recht hebben" op elastiekjes, je kan je rug niet eens naar je kar draaien als je post aan het ingooien bent wat ze trekken gewoon de bundels uit je tassen en rennen er mee weg, onder het rennen trekken ze de elastiekjes dr af, en je post word door de straat gegooid, stelletje onopgevoedde rotkoters![]()
En dan heb je nog mensen die bij flats in je posttassen gaan graaien omdat je nog niet bij hun nummer bent en ze "haast hebben"..
Conclusie: ik werk in een aso buurt
Bedrijfsarts is vaak heel redelijk hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:32 schreef Selestha het volgende:
Vandaag is de 3e dag dat ik me ziekgemeld heb, omdat ik me nog niet helemaal beter voel en fit genoeg om te werken. Begint de Planner over de bedrijfsarts als ik morgen nog ziek ben. De bedrijfsarts! Ben maar drié dagen ziek en ze beginnen er al over. Jemig, ik voel me wel behoorlijk geďntimideert.
Ik ga nu morgen toch maar werken, want ja, het is niet zo erg als drie dagen terug, en dat zou de bedrijfarts (wij van WC eend adviseren WC eend) vast ook zeggen
Vroeger kon je ze gewoon een klap verkopen als ze niet luisterdenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:46 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Tijdens het legen van de brievenbussen kwam ik bij een brievenbus waar een stelletje kinderen ook altijd naar mij toe kwamen gerend om elastieken te vragen. Geen probleem als dit op een normale manier ging maar ze trokken gewoon mijn portieren open om ze zelf te pakken. Vervolgens sprongen er nog een paar kinderen in de laadruimte en wilden ze de brieven in de postzakken gooien. Leuk en aardig voor een keer maar dit tafereel gebeurde vervolgens iedere dag. Het brutaalste jochie was een jaar of 5 die niet uit de laadruimte wilde komen. Hij zei dan dat ik de achterdeuren dicht moest doen zodat hij via de schuifdeur uit zou stappen. Toen ik dit deed wilde hij er weer uit via de achterkant en zo ging dit een tijdje door totdat ik toen maar besloot om te dreigen dat ik zijn ouders zou inschakelen.
Tegenwoordig als die kinderen er zijn stap ik uit bij die brievenbus en gooi alle ramen dicht en de deuren op slot. Vervolgens snel de deuren weer van het slot als ik de post achterin wil gooien en dan meteen weer op slot. Pas bij het instappen haal ik het slot er weer vanaf.
Gelukkig heb ik die kinderen nu al een tijdje niet gezien dus momenteel kan ik alles gewoon nog open laten.
Ervaring mee dan? Ik ben nog nooit naar een bedrijfsarts geweest.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 09:08 schreef lbeew het volgende:
[..]
Bedrijfsarts is vaak heel redelijk hoor.
Ze hebben bij mij een keer ontzettend zitten zeuren toen ik ziek was. Werk er nu 4 jaar en ben in totaal iets van 3x een zaterdag ziek geweest, waarvan ik 1x nog de helft van het werk gedaan heb en de rest als verlof is genoteerd. De laatste keer lag ik op bed pijn te lijden en toen begonnen ze heel erg te pushen en te zeuren of ik niet toch 1 wijkje wilde komen doen. Pijnstillers.. bla bla. Ik kon alleen maar op bed liggen.... Nee dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:32 schreef Selestha het volgende:
Vandaag is de 3e dag dat ik me ziekgemeld heb, omdat ik me nog niet helemaal beter voel en fit genoeg om te werken. Begint de Planner over de bedrijfsarts als ik morgen nog ziek ben. De bedrijfsarts! Ben maar drié dagen ziek en ze beginnen er al over. Jemig, ik voel me wel behoorlijk geďntimideert.
Ik ga nu morgen toch maar werken, want ja, het is niet zo erg als drie dagen terug, en dat zou de bedrijfarts (wij van WC eend adviseren WC eend) vast ook zeggen
Ja op het depot vorige week hoorde ik ook van zulke verhalen ja. Iemand die zich ziekmeldt en meteen te horen krijgt ''JAA DAT KAN NU NIET HOOR HET IS RAZEND DRUK!'' en iemand die zich ziek had gemeldt en binnen een uur niet één maar drié collega's voor de deur had staan om te controleren of het wel klopte want ze vertrouwden het niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:28 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Ze hebben bij mij een keer ontzettend zitten zeuren toen ik ziek was. Werk er nu 4 jaar en ben in totaal iets van 3x een zaterdag ziek geweest, waarvan ik 1x nog de helft van het werk gedaan heb en de rest als verlof is genoteerd. De laatste keer lag ik op bed pijn te lijden en toen begonnen ze heel erg te pushen en te zeuren of ik niet toch 1 wijkje wilde komen doen. Pijnstillers.. bla bla. Ik kon alleen maar op bed liggen.... Nee dus.
Zoals gezegd een bedrijfsarts is heel redelijk. Als je morgen nog ziek bent, dan blijf je thuis om uit te zieken. Roepen ze je alsnog op voor de bedrijfsarts dan zou ik bij de bedrijfsarts ook melden dat ze zo druk uitoefenen en dreigen met de bedrijfsarts. Verder is er niks engs aan om bij een bedrijfsarts op bezoek te gaan. Het zijn ook mensen en heel redelijk. Die snappen ook dat je wel fit moet zijn om te werken.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:32 schreef Selestha het volgende:
Dankjequote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:10 schreef PBZ64 het volgende:
Beterschap, Selestha en laat je niet intimideren door een bedrijfsarts.
Ziek is ziek!
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het ook niet heel slim van dergelijke TC's: enkel op korte termijn denken, niet aan de lange termijn..
Plus dat de verhoudingen wat scheef gaan lopen,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Dit dus. Goed uitzieken is heel belangrijk.
Even voor de duidelijkheid: wij moeten ons ziek melden bij de roosterplanner, niet de TC. Mijn TC is momenteel óók nog eens op vakantie, dus ik kan hem niet eens bellen. Maar dat we de roosterplanner bellen is net beleid gemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Ziek is ziek Selestha, jouw chef moet dan gewoon passende vervanging regelen.
Als hij mensen tekort komt door een ziektegeval is dat zijn probleem, niet jouw probleem.
Vorige week zelf ook flink ziek geweest, dacht dat ik na 3 dagen weer kon werken, mijn chef zag al dat het niet goed was en stuurde me de rest van de week naar huis om uit te zieken, met als resultaat dat ik mede door zijn coulantheid weer volop aan het werk kan.
Laat je vooral niet intimideren
Beterschap verder.
quote:Wat onder bepaalde voorwaarden met de post mag
Waardezendingen als geld, munten, tickets, cheques, horloges, en andere kostbaarheden kunnen in het algemeen slechts als aangetekende zending (met waardeaangifte) verzonden worden.
Is het dan genoeg als ik het verstuur als aangetekende post: http://www.postnl.nl/voor(...)de-brief-buitenland/quote:
Hier in het noorden bijna de hele dag zon gehad, wel fris. Maar dat vind ik prima, kun je 's nachts tenminste weer lekker slapen!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, aan de zomer kwam vandaag abrupt een einde. De weersvoorspelling was vandaag overwegend zonnig en een graadje of 20, met alleen in het zuiden een klein buienkansje, maar de temperatuur is nauwelijks boven de 16 graden gekomen, en er zijn wel degelijk meerdere buiten gevallen (in het westen). Aan de positieve kant was het vandaag niet eens zo heel erg druk (afgezien van de TV-gidsen), een grote mailing van Zorg & Zekerheid en 4 hah (2 bouw- en 2 supermarkten).
Dit vind ik juist ideaal weer. Niet koud en niet te warm.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Nou, aan de zomer kwam vandaag abrupt een einde. De weersvoorspelling was vandaag overwegend zonnig en een graadje of 20, met alleen in het zuiden een klein buienkansje, maar de temperatuur is nauwelijks boven de 16 graden gekomen, en er zijn wel degelijk meerdere buiten gevallen (in het westen). Aan de positieve kant was het vandaag niet eens zo heel erg druk (afgezien van de TV-gidsen), een grote mailing van Zorg & Zekerheid en 4 hah (2 bouw- en 2 supermarkten).
Die eerste lijkt mij goed genoeg, voor allebei moet je tekenen. En het bedrag is <100? Je krijgt tot 50 euro vergoed als die wel kwijt wordt geraakt. Misschien kun je het vragen bij de balie?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 17:13 schreef Bhai het volgende:
[..]
Is het dan genoeg als ik het verstuur als aangetekende post: http://www.postnl.nl/voor(...)de-brief-buitenland/
Of moet ik dan echt kiezen voor 'brief buitenland met verzekerservice': http://www.postnl.nl/voor(...)and-verzekerservice/
Het lijkt erop dat het alleen met de verzekerservice mee mag als ik het zo lees
Altijd de week van te voren bellen, doe ik ook. Want anders vergeten ze het dus geheidquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, hoor, het is niet doorgegeven dat ik deze week vakantie heb.Mijn wijk stond er dus nog bij de sluitrit op het depot.
Ja, doe ik volgende keer ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Altijd de week van te voren bellen, doe ik ook. Want anders vergeten ze het dus geheid
Dat is niet jouw probleem, maar die van de TC. Jij hebt gewoon je vakantie op tijd door gegeven. Als de TC dan vergeten is om die wijk aan iemand anders mee te geven hoef jij je daar toch niet druk om te maken?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:39 schreef Herfstblad het volgende:
Ja, hoor, het is niet doorgegeven dat ik deze week vakantie heb.Mijn wijk stond er dus nog bij de sluitrit op het depot.
Dat ga ik morgen ook maar even doen voor zaterdag, ik vertrouw het voor geen meter dat het doorgegeven is.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Altijd de week van te voren bellen, doe ik ook. Want anders vergeten ze het dus geheid
Weet ik. Is ook een valkuil van mij, hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:21 schreef Blobje het volgende:
[..]
Dat is niet jouw probleem, maar die van de TC. Jij hebt gewoon je vakantie op tijd door gegeven. Als de TC dan vergeten is om die wijk aan iemand anders mee te geven hoef jij je daar toch niet druk om te maken?
Mijn vakantie begint precies de dag voor de TC terug komt van vakantie. Dus ik hoop maar dat alles er goed in staat bij de plannerquote:Op dinsdag 29 mei 2012 19:50 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ja, doe ik volgende keer ook.Was verbaasd toen het goed ging toen ik een paar dagen vrij had.
Maar de tc die goedkeuring heeft gegeven, is nu ook weg voor het gemak.
Had het ook nog willen doen, maar glad vergeten. De tc zei wel sorry, maar ja, ik voel me toch verantwoordelijk.
Ik vermoedde al wel half en half dat het fout zou gaan.
Mijn vervanger zal morgen blij zijn.
Het siert je dat je zo loyaal bent voor het bedrijf! Bij een bedrijf wat goed is voor zijn medewerkers is dat heel netjes. PostNL is dat echter niet!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:26 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Weet ik. Is ook een valkuil van mij, hoor.
Ja, dat mag want VSP is een dochteronderneming van PostNL.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:20 schreef Susi het volgende:
Werkt er iemand bij netwerk VSP ? Mag dat naast het werken bij PostNL ?
Bij ons hebben ze voor het gemak vrijwel iedereen vrij gegeven in dezelfde 2 weken... Ik ben zoooo benieuwd hoe dat opgelost gaat worden...quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen ook maar even doen voor zaterdag, ik vertrouw het voor geen meter dat het doorgegeven is.
@Herfstbladquote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint precies de dag voor de TC terug komt van vakantie. Dus ik hoop maar dat alles er goed in staat bij de planner
Ik ben het altijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 20:54 schreef Blobje het volgende:
[..]
Het siert je dat je zo loyaal bent voor het bedrijf! Bij een bedrijf wat goed is voor zijn medewerkers is dat heel netjes. PostNL is dat echter niet!
Die loyaliteit naar PostNL heb ik al ver achter me gelaten. Ik doe gewoon mijn werk en dat doe ik goed. Extra's hoeven ze echter niet meer van me te verwachten. Kreeg er nooit iets voor terug.
Dat hangt helemaal van je wijk af.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:29 schreef Desiler het volgende:
Bij mij in de wijk zoeken ze nog bezorgers voor in de vakantie en elke zaterdag. Ik vroeg me af hoeveel keer je ongeveer per dag heen en weer moet rijden met die tassen?
Snap niet dat er geen consequenties aan zitten.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:04 schreef EdNoolk het volgende:
Vandaag weer een tas weggebracht die zaterdag was blijven staan op depot. Zelfde gast die de week ervoor al hetzelfde had geflikt...
Aan de smiley te zien vind je het niet erg dat je stopt bij postnl. Heb je al ander werk?quote:Op woensdag 30 mei 2012 14:47 schreef HetBrabandertje het volgende:
Zaterdag m'n laatste werkdag bij PostNLHad eigenlijk al voor dan om verlof gevraagd om m'n verlofuren alvast wat terug te brengen, maar ze krijgen het qua bezetting nog niet voor elkaar (zaterdag is al weken dramatisch qua bezetting) dus kan alsnog werken.
Ik vind de jas prima zitten, maar vind hem inderdaad wel wat aan de dikke kant. Een gemiddelde zomerjas is dunner. Wel handig dat er lekker veel vakjes met ritsen inzitten, maar ze zitten allemaal op een onhandige plek, dus snel iets pakken is er ook niet bij.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
Even aan vraag aan de mensen die al een PostNL jas bezitten. Zit deze jas goed? Ik vind de jassen van TNT Post behoorlijk warm, dus ik hoop dat de nieuwe jas wat minder warm is enzo.
Ja, ga full-time aan de slag in een functie waar ik ook daadwerkelijk voor gestudeerd hebquote:Op woensdag 30 mei 2012 16:20 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Aan de smiley te zien vind je het niet erg dat je stopt bij postnl. Heb je al ander werk?
Probleem is dat er altijd mensen zijn die bewust ziekmeldingen doen,quote:Op dinsdag 29 mei 2012 11:46 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja op het depot vorige week hoorde ik ook van zulke verhalen ja. Iemand die zich ziekmeldt en meteen te horen krijgt ''JAA DAT KAN NU NIET HOOR HET IS RAZEND DRUK!'' en iemand die zich ziek had gemeldt en binnen een uur niet één maar drié collega's voor de deur had staan om te controleren of het wel klopte want ze vertrouwden het niet.
Ik kwam er toevallig op omdat er een collega rondliep met een slijmbeursontsteking in zn schouder die niet mocht werken van de arts maar vervolgens toch onder veel gezeur bezweek en 2 (!) wijken ging lopen met zn zus als hulp.
Bij valt het nog mee dus in die zin dat ze vrijdag niet al begonnen zijn
ja het is apart als je vroeger een ding niet meenam was de boot aan.quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snap niet dat er geen consequenties aan zitten.
Hier ook regelmatig dat mensen niet op komen dagen of ziek melden en dan eigenlijk niet ziek zijn en meer van dat soort grappen.
Als je niemand hebt om de plaats in te vullen van een ongemotiveerde medewerker gaat dat ook niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja het is apart als je vroeger een ding niet meenam was de boot aan.
echt gemotiveerde mensen heb je er soms niet bij.
zelf zeg ik altijd geen zin dan maar moven,houd je de altijd de bereidwilligen over.
Hij is qua stof identiek aan de TNT-jas, dus dat zou je vraag moeten beantwoorden. Hij is van 100% synthetisch materiaal (polyester en nylon) gemaakt, en dat voel je. Alsof je een regenjas aan hebt. Vooral de binnenjas is bloedheet, na 5 minuten lopen met dat ding aan ben je zeiknat. De buitenjas is wat beter, want die is iets dunner. Hij is wel een tikkeltje oversized, omdat íe eigenlijk gemaakt is om over de binnenjas gedragen te worden.quote:Op woensdag 30 mei 2012 16:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
Na afgelopen zaterdag een meesterlijke editie van Pinkpop te hebben beleefd ga ik zaterdag weer fijn werken. Ik heb er best zin want het wordt wat koeler hč?!
Even aan vraag aan de mensen die al een PostNL jas bezitten. Zit deze jas goed? Ik vind de jassen van TNT Post behoorlijk warm, dus ik hoop dat de nieuwe jas wat minder warm is enzo.
Ik weet dat het geld kost als er uitval is, en dat lijkt inderdaad het enige te zijn waar dit nog over gaat.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:37 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Probleem is dat er altijd mensen zijn die bewust ziekmeldingen doen,
dan gaan ze individuele gevallen maar ook over deze kam scheren.
btw het kost hen geld als er uitval is(geld en kosten zijn een hot issue binnen het concern)
Volledig eens.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:39 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja het is apart als je vroeger een ding niet meenam was de boot aan.
echt gemotiveerde mensen heb je er soms niet bij.
zelf zeg ik altijd geen zin dan maar moven,houd je de altijd de bereidwilligen over.
Aha, dus als ik het goed begrijp is de jas over de grote lijn gezien niet zo fantastisch?quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hij is qua stof identiek aan de TNT-jas, dus dat zou je vraag moeten beantwoorden. Hij is van 100% synthetisch materiaal (polyester en nylon) gemaakt, en dat voel je. Alsof je een regenjas aan hebt. Vooral de binnenjas is bloedheet, na 5 minuten lopen met dat ding aan ben je zeiknat. De buitenjas is wat beter, want die is iets dunner. Hij is wel een tikkeltje oversized, omdat íe eigenlijk gemaakt is om over de binnenjas gedragen te worden.
ik ga iig die buitenjas gebruiken, want die binnenjas zit bij mij net te strak, mede vanwege een onhandige binnenzakquote:Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hij is qua stof identiek aan de TNT-jas, dus dat zou je vraag moeten beantwoorden. Hij is van 100% synthetisch materiaal (polyester en nylon) gemaakt, en dat voel je. Alsof je een regenjas aan hebt. Vooral de binnenjas is bloedheet, na 5 minuten lopen met dat ding aan ben je zeiknat. De buitenjas is wat beter, want die is iets dunner. Hij is wel een tikkeltje oversized, omdat íe eigenlijk gemaakt is om over de binnenjas gedragen te worden.
Ze hebben duidelijk niet bespaard op de materialen dus.quote:Op woensdag 30 mei 2012 17:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wel op broeken....slechte zaak!quote:Op woensdag 30 mei 2012 19:54 schreef Aardappel2610 het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk niet bespaard op de materialen dus.
En op de overhemden, sweatshirts en houthakkershemden. Straks heb je alleen nog maar jas, polo, regenpak, muts, sjaal en vingerloze handschoenen. Pauperzooi.quote:Op donderdag 31 mei 2012 07:46 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Wel op broeken....slechte zaak!
We hebben gisteren voor het werkoverleg de kasten op de vestiging geplunderd.
PostNL jas gekregen...ga 'm vandaag inwijden.
Misschien voor minder valide mensen een lagere bus(in rolstoel o.i.d.)?quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:11 schreef Erasmo het volgende:
Kan iemand hier uitleggen waarom ze hier twee bussen naast elkaar hebben staan?
[ afbeelding ]
ja ik vind het ook armetierig..quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:45 schreef Friesz het volgende:
Als zaterdagwerker heb ik mijn nieuwe PostNL jas ontvangen. Zit wel wat krap... Bij warmer weer gewoon poloshirtje van TNT aan, en bij bijv. regen een PostNL jas aan. Wat een beleid
Ik trek die t-hirtjes nooit aan, die zijn 100% nylon, ik zweet me er in de winter al kapot in. De nieuwe jas heb ik nog niet gehad, wel 3 broeken, 3 shirtjes, regenjas en muts,sjaal en handschoenen. Wat mij betreft prima zo. Ik heb al 3x gevraagd om een jas, en ze roepen steeds ''hij komt wel'', nou na 6 maanden geloof ik het wel. Het zal wel.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:45 schreef Friesz het volgende:
Als zaterdagwerker heb ik mijn nieuwe PostNL jas ontvangen. Zit wel wat krap... Bij warmer weer gewoon poloshirtje van TNT aan, en bij bijv. regen een PostNL jas aan. Wat een beleid
Oh, is dat zo? Bij ons zijn de routes ook veranderd. We worden ook niet ingewerkt om de nieuwe route te kennen zegmaar, nee zoek het allemaal zelf maar lekker uit!quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:57 schreef sbientje het volgende:
[..]
ja ik vind het ook armetierig..
hoorde gisteren van een collega dat alle geo-route wijken waars. weer worden teruggedraaidDat is wel heel karig zeg!
Ah sorry ik heb geen polo's, maar t-shirts. Die zijn van dat voetbalshirtjesmateriaalquote:Op donderdag 31 mei 2012 11:23 schreef sbientje het volgende:
mijn polo is geen nylon maar volgens mij gewoon normaal poloshirtenspul.. Hij is wel superlelijk na 3 jaar, maar och
mja, je hebt twee soorten polo's. Die oude en de nieuwere. Jij hebt dus eentje van de nieuwere generatie.quote:Op donderdag 31 mei 2012 12:08 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ah sorry ik heb geen polo's, maar t-shirts. Die zijn van dat voetbalshirtjesmateriaal
gewoon doorwerken. Wordt je contract automatisch verlengdquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn contract loopt over een paar dagen af en ik heb nog geen nieuw contract
Ja, tenzij ze over een paar dagen voor de laatste dag opbellen of zeggen dat ik op kan hoepelenquote:Op donderdag 31 mei 2012 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
gewoon doorwerken. Wordt je contract automatisch verlengd
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:08 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wat is er gunstiger aan de nieuwe postbezorgerscontracten ten opzichte van de gouwe ouwe zaterdagbestellercontracten? De zaterdagbestellers verdienen immers meer.
je bent aangenomen?quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef FerryNL het volgende:
Pffff gister mijn eerste dag gehad als pakketsorteerder. Damn wat was het zwaar zeg!
Ik snap nu wat je daar wou zeggen: ze willen je nu een postbezorgerscontract aansmeren, maar bij automatische verlenging zou je je zaterdagcontract houdenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Als het contract automatisch verlengd wordt, is dat voor mij gunstiger..
Alleen zie ik ze niet voor a.s. dinsdag met een nieuw contract op de proppen komen, want ze zijn mijn inschrijfformulieren kwijt.
Nou ben er ook weer niet zo blij mee hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je bent aangenomen?
gefeliciteerd
werk je nog in de horeca?
En dan lopen ze bij ons te brullen, dat we het visiteplaatje van het bedrijf zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 08:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En op de overhemden, sweatshirts en houthakkershemden. Straks heb je alleen nog maar jas, polo, regenpak, muts, sjaal en vingerloze handschoenen. Pauperzooi.
Haal die binnenjas er uit en draag alleen de buitenjas. Die valt wat ruimer en is ook niet zo zweterig als die binnenjas.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:45 schreef Friesz het volgende:
Over visitekaartjes gesproken, er kwam hier vandaag een subcontractor aanrijden in een oud barrel! Echt zo'n auto die je nog wel eens bij Blik Op De Weg van de weg gehaald ziet worden, en waar dan een compleet Turks gezin in zit op weg naar het vaderland. Overal roest en deuken, een kapotte uitlaat (zo te horen), en gehuld in dikke wolken diesel. Jammer dat er geen fototoestel op m'n telefoon zit.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:59 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
En dan lopen ze bij ons te brullen, dat we het visiteplaatje van het bedrijf zijn.
Dream on.......
En op de laad- en losplaats zeker steevast olievlekkenquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Over visitekaartjes gesproken, er kwam hier vandaag een subcontractor aanrijden in een oud barrel! Echt zo'n auto die je nog wel eens bij Blik Op De Weg van de weg gehaald ziet worden, en waar dan een compleet Turks gezin in zit op weg naar het vaderland. Overal roest en deuken, een kapotte uitlaat (zo te horen), en gehuld in dikke wolken diesel. Jammer dat er geen fototoestel op m'n telefoon zit.
Hier ook zo druk ja, heb ál mijn adressen moeten lopen door een mailing van de Glasvezelgigant hier. Ben nu best moequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:19 schreef KatrienDuck het volgende:
Tjongejonge wat een post vandaag, gewoon "kersthoeveelheden", dikke bundels die je niet in 1 hand kon houden, dus moest splitsen. Vakjes van de kasten helemaal vol... Ben om 7.15 u begonnen met voorbereiden, tot 13.45 u. Dat heb ik met kerst nog niet eens gehad! Maar er waren ook weinig mensen, dus extra gedaan! Tikt wel weer lekker aan in de portemonnee natuurlijk!
dat was mijn plan ookquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Haal die binnenjas er uit en draag alleen de buitenjas. Die valt wat ruimer en is ook niet zo zweterig als die binnenjas.
Laatst zoiets bij een wijk al eens in moeten gooien. ben alleen al met die kaarten een kwartier bezig geweest om ze in de vakjes te krijgen ...quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:25 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hier ook zo druk ja, heb ál mijn adressen moeten lopen door een mailing van de Glasvezelgigant hier. Ben nu best moe
Bij ons ook. Moest ff een wijkje wegbrengen. Met de vier tassen post was het al behoorlijk druk, maar er kwamen ook nog 4 tassen HAH bij. Theatergidsen, dus ik kon mijn lol wel op. Zorgde er wel voor dat ik voor het eerst sinds lange tijd over de uren die voor die wijk staan heen ging.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:19 schreef KatrienDuck het volgende:
Tjongejonge wat een post vandaag, gewoon "kersthoeveelheden", dikke bundels die je niet in 1 hand kon houden, dus moest splitsen. Vakjes van de kasten helemaal vol... Ben om 7.15 u begonnen met voorbereiden, tot 13.45 u. Dat heb ik met kerst nog niet eens gehad! Maar er waren ook weinig mensen, dus extra gedaan! Tikt wel weer lekker aan in de portemonnee natuurlijk!
wat ze gaan vragen heb je een fietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:25 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik heb me gesolliciteerd als postbezorger. Wat mag ik verwachten bij mijn sollicitatiegesprek?
Welke vragen met betrekking tot postbezorger zullen ze stellen? Het is wel tijdelijk
Heb je een fietsquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:25 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik heb me gesolliciteerd als postbezorger. Wat mag ik verwachten bij mijn sollicitatiegesprek?
Welke vragen met betrekking tot postbezorger zullen ze stellen? Het is wel tijdelijk
je moet alleen een test doen als je binnen werktquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:30 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Heb je een fiets
Is jouw fiets stevig genoeg voor tassen / heb je een bagagedrager
Heb je geen lichamelijke klachten?
Heb je al eerder bij PostNL gewerkt
Heb je ergens anders ook gesolliciteerd?
Toen moest ik een testje doen en was ik aangenomen
Ik had ook nog die van Ziggo erbij jaquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier was een mailing van Ziggo, bijna huis aan huis, een mailing van een schoenenwinkel, van die irritante kartonnen kaartjes, die bij grote aantallen verkeerd in de bakken zat. Heb je een dikke hand vol van die kaartjes, ben je zo een kwartier mee bezig. Ook achter de rode kaart zaten stapels van die kaarten. En er was een mailing van een kledingzaak, ook van die kartonnen kaartjes. Je zou er nachtmerries van krijgen!Ik kan geen kartonnen kaart meer zien!
Ja ik wilde inderdaad net zeggen dat ik nooit een test heb hoeven doen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je moet alleen een test doen als je binnen werkt
Ik heb ook geen test hoeven doen en werk wel uitsluitend binnen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:36 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja ik wilde inderdaad net zeggen dat ik nooit een test heb hoeven doen.
niet bij alle filialenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:39 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Ik heb ook geen test hoeven doen en werk wel uitsluitend binnen.
Dus sollicitatiegesprek moet wel te overleven zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:30 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Heb je een fiets
En wat als je geen fiets hebt?quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:30 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Heb je een fiets
Das niet te duur zeg!quote:Op donderdag 31 mei 2012 18:48 schreef gridjuh het volgende:
Gisterenavond mijn fiets weggebracht bij iemand in het dorp waar ik bezorg....hij was vandaag klaar(gelukkig!!!) want de fietsenmakers in de buurt, konden hem niet vandaag afhebben...
Kostte me 12 eurokan het alleen niet declareren, het is gewoon een particulier die mij helpt.
Ja, 2 spaken eruit, ketting weer aangespannen, versnelling weer gemaaktquote:
ben benieuwd hoe ver zo'n ding komt, al blijft het een net niet iets, omdat je het echte motorgeluid mistquote:
160km bereik volgens het boekje.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ver zo'n ding komt, al blijft het een net niet iets, omdat je het echte motorgeluid mist
En heb je 1 goed werkend oog...quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat ze gaan vragen heb je een fiets
valt me niet tegen dan, maar goed, dat is als je constant rijdt. Ik vraag me af hoe het zal zijn als je constant optrekt en remt. Bij het remmen win je wel energie terug, maar toch ...quote:
Jip, in Assen ook, regen, regen en nog eens regen! Bah, wat een k*tweer.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:41 schreef KatrienDuck het volgende:
Heb trouwens medelijden met de pbz'ers van het noordelijke deel van Nederland. Het heeft hier gewoon de hele dag geregend, pittige buien af en toe. Sommige kwamen even op kantoor en waren zeiknat. En dan ook nog zoveel post en huis aan huis...
Hopelijk zit er een goede claxon op.quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ver zo'n ding komt, al blijft het een net niet iets, omdat je het echte motorgeluid mist
Oh was dat een handdoek, van de ING? Ik vroeg me al af wat daarin zat. Ja die kartonnen kaartjes van Schuurman, die bedoelde ik, vre-se-lijk!quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:18 schreef PBZ64 het volgende:
[..]
Jip, in Assen ook, regen, regen en nog eens regen! Bah, wat een k*tweer.
En ook nog eens veel post en ING handdoeken in oranje plastik verpakt. Pastte trouwens wel gemakkelijk door de bus.
En ook Ziggo en de kleine kartonnetjes van Schuurman schoenen. Irritante dingen zijn dat.
Was één of andere spaaraktie, hoorde ik in de wandelgangen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Oh was dat een handdoek, van de ING? Ik vroeg me al af wat daarin zat. Ja die kartonnen kaartjes van Schuurman, die bedoelde ik, vre-se-lijk!
zit er echt iemand te wachten op dat gereutel van de postauto's? Heerlijk, die stilte!quote:Op donderdag 31 mei 2012 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lekker diesel gerommel heeft ook wel wat, maar stilte is ook wel fijn ja.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
zit er echt iemand te wachten op dat gereutel van de postauto's? Heerlijk, die stilte!
ik vind het wel heerlijk wat lawaai. Anders voelt het net alsof je een 45 km karretje bij je hebtquote:Op donderdag 31 mei 2012 20:37 schreef sbientje het volgende:
[..]
zit er echt iemand te wachten op dat gereutel van de postauto's? Heerlijk, die stilte!
Die 45km/h wagens zijn juist oorverdovend.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vind het wel heerlijk wat lawaai. Anders voelt het net alsof je een 45 km karretje bij je hebt
Die ING handdoeken zijn irritant. Als ze onder in je tas liggen zijn ze wat compacter geworden door het gewicht wat er op lag, maar ik kreeg ze begin van de week in een aparte tas. Kreeg ze met geen mogelijkheid door de brievenbus heen. Sowieso hebben veel mensen in mijn wijk een te kleine brievenbus, dus ik moet vaak aanbellen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 20:28 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Oh was dat een handdoek, van de ING? Ik vroeg me al af wat daarin zat. Ja die kartonnen kaartjes van Schuurman, die bedoelde ik, vre-se-lijk!
Hier ook, grote hoeveelheden H.A.H. (de stellingen in het depot stonden al vol met H.A.H, en toen kwam de post er ook nog eens bij....quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:33 schreef KatrienDuck het volgende:
Hier was een mailing van Ziggo, bijna huis aan huis, een mailing van een schoenenwinkel, van die irritante kartonnen kaartjes, die bij grote aantallen verkeerd in de bakken zat. Heb je een dikke hand vol van die kaartjes, ben je zo een kwartier mee bezig. Ook achter de rode kaart zaten stapels van die kaarten. En er was een mailing van een kledingzaak, ook van die kartonnen kaartjes. Je zou er nachtmerries van krijgen!Ik kan geen kartonnen kaart meer zien!
Ik probeer ze al zo ver te krijgen dat voor de bezorgers bij ons ook een testje wordt gedaan voor ze worden aangenomen. Eerst kijken hoe ver ze met tetris komen, komen ze niet ver, niet aannemen. Als je daar geen inzicht in hebt krijg je nooit alle post in je tassenquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je moet alleen een test doen als je binnen werkt
Tja maar ik ga mijn fiets echt niet voller en zwaarder laden dan nodig.....heb anders heel vaak kapotte spaken en dat is niet goed voor je velgquote:Op donderdag 31 mei 2012 21:07 schreef VNA9216 het volgende:
[..]
Hier ook, grote hoeveelheden H.A.H. (de stellingen in het depot stonden al vol met H.A.H, en toen kwam de post er ook nog eens bij....
Bij de post bleek ook nog een soort van H.A.H. te zitten (energiebedrijf, en telecom voor vrijwel ieder pand, waarbij de telecomboer ook alle garages en bergingen op mn route had gestuurd, met als gevolg dat ik een berg afwerkpost had waar ik niet goed van werd...)
[..]
Ik probeer ze al zo ver te krijgen dat voor de bezorgers bij ons ook een testje wordt gedaan voor ze worden aangenomen. Eerst kijken hoe ver ze met tetris komen, komen ze niet ver, niet aannemen. Als je daar geen inzicht in hebt krijg je nooit alle post in je tassen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |