leiden hequote:
Eens, ik snap alleen niet waarom je dan ruzie zou hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:09 schreef dustbrain het volgende:
ik zou echt nooit meedoen met ontgroening. Nog liever ruzie met de hele school dan zo vernederd worden.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:10 schreef apenkont het volgende:
Huh zijn ontgroeningen niet meestal aan het begin van een nieuw schooljaar?
Zag gister trouwens ook een groep meiden in luiers en met enorme badeenden(?) bij de dam in amsterdam
Worse case scenario.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:10 schreef arucard het volgende:
[..]
Eens, ik snap alleen niet waarom je dan ruzie zou hebben?
Ik snap het ook niet, gewoon een nachtje raiden in WOW en je bereikt hetzelfde groepsgevoelquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:13 schreef Brentmeister het volgende:
Manmanman, wat een onzin ook altijd die ontgroeningen
jij zit volgens mij ook bij zo'n clubquote:
Ik zit alleen bij de harry potter fanclubquote:
vertel het dan maar eensquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het mooie aan een studentenvereniging niet begrijpen.
Ze zijn aan het begin van het academisch jaar ja. Maar een bepaald 'deel' van Minerva doet het aan het eind, of je het nog een ontgroening kan noemen valt te betwijfelen ondanks dat het wel zo overkomt, ik denk niet dat mensen het als zo ervaren. Die meisjes die je in Amsterdam zag zijn waarschijnlijk dezelfde als in het filmpje aangezien ze ook elk jaar naar de Dam gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:10 schreef apenkont het volgende:
Huh zijn ontgroeningen niet meestal aan het begin van een nieuw schooljaar?
Zag gister trouwens ook een groep meiden in luiers en met enorme badeenden(?) bij de dam in amsterdam
- Goedkoop bierquote:
Daar lijkt het anders niet op, want in het filmpje maken die wijven zich anders behoorlijk druk over dat 'ventje met een cameraatje'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ze zijn aan het begin van het academisch jaar ja. Maar een bepaald 'deel' van Minerva doet het aan het eind, of je het nog een ontgroening kan noemen valt te betwijfelen ondanks dat het wel zo overkomt, ik denk niet dat mensen het als zo ervaren. Die meisjes die je in Amsterdam zag zijn waarschijnlijk dezelfde als in het filmpje aangezien ze ook elk jaar naar de Dam gaan.
Het is een bepaald type humor waar zij met name zelf heel erg om kunnen lachen. Dat een paar ventjes met een cameraatje zich er druk om maken (+ nog wat lui op het internet) verhoogd de hilariteit aanzienlijk.
Wanneer kom je onder je steen vandaan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
- Goedkoop bier
- Mooie vrouwen, niet die alternatieve nerds in je klas
- Gasten die je goed leert kennen
- Aansluitend op laatste: Een geruime keuze aan mensen waartoe jij besluit mee om te gaan, i.p.v. die 3 wow-nerd en 6 wolvenshirts in je klas.
- Arbeidsgerichte netwerken: onontbeerlijk voor later.
Kleine greep, er zal dadelijk wel bijval voor me komen.
KLAS?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
- Goedkoop bier
- Aansluitend op laatste: Een geruime keuze aan mensen waartoe jij besluit mee om te gaan, i.p.v. die 3 wow-nerd en 6 wolvenshirts in je klas.
Ikzelf ben ook wars van stereotypen en totaal geen bal, overigens.
Haha inderdaad. Leidse kakker te kakken gezetquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders niet op, want in het filmpje maken die wijven zich anders behoorlijk druk over dat 'ventje met een cameraatje'.
Zij "U mag niet filmen"
Hij "Dit is de openbare weg"
Zij "dat maakt niet uit"
Hij "dat maakt mij wel uit"
BAM. Buitenspel gezet dat mokkel
Als dat echt een oprecht probleem was geweest hadden ze het niet buiten gedaan. Ik denk het kereltje met zijn telefoontje dat ook wel kan bedenken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders niet op, want in het filmpje maken die wijven zich anders behoorlijk druk over dat 'ventje met een cameraatje'.
Zij "U mag niet filmen"
Hij "Dit is de openbare weg"
Zij "dat maakt niet uit"
Hij "dat maakt mij wel uit"
BAM. Buitenspel gezet dat mokkel
Ja natuurlijk, want het is allemaal van voorbedachte rade natuurlijk. Zo van we doen net alsof we het niet op prijs stellen dat er gefilmd wordt, want dat draagt bij aan de lol die we er stiekem om hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als dat echt een oprecht probleem was geweest hadden ze het niet buiten gedaan. Ik denk het kereltje met zijn telefoontje dat ook wel kan bedenken.
En ze dachten ook dat ze er wat over te zeggen hadden. Gekke meisjes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want het is allemaal van voorbedachte rade natuurlijk. Zo van we doen net alsof we het niet op prijs stellen dat er gefilmd wordt, want dat draagt bij aan de lol die we er stiekem om hebben![]()
Ik denk dat ze het gewoon niet zo leuk vinden dat er gefilmd wordt
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
Als een ontgroening bestaat uit in je mond worden geplast door een lekkere studente zou ik meedoen. Anders niet.
mwah niet goed genoegquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
- Goedkoop bier
Ik denk/weet dat het ze geen fuck uitmaakt. Wellicht dat er een meisje bij zat die wellicht die dude weg wil hebben - en terecht, knor - maar meer dan dat moet je er niet achter zoeken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want het is allemaal van voorbedachte rade natuurlijk. Zo van we doen net alsof we het niet op prijs stellen dat er gefilmd wordt, want dat draagt bij aan de lol die we er stiekem om hebben![]()
Ik denk dat ze het gewoon niet zo leuk vinden dat er gefilmd wordt
Dus jij wilt tot je 25e na de colleges snel de trein in hoppen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:36 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
mwah niet goed genoeg
uit mijn ervaring blijkt dat ik beter af ben dan al mn medestudenten die in zo'n vereniging zaten
het waren allemaal ook een stelletje kakdebielen, want binnensluiting = buitensluiting = stoerdoenerij, elitisterij
die ontgroeningen achtervolgen hun nog steeds![]()
![]()
gefilmd en al
ligt natuurlijk ook aan de vereniging zelf
doe ik niet meer niet lekker puuuhquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:43 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dus jij wilt tot je 25e na de colleges snel de trein in hoppen?![]()
ja het is dan ook mijn eigen ervaring waar ik over sprak, niet iedereen zal zo zijnquote:Het is een menselijk en maatschappelijk verschijnsel dat mensen in verbanden nader tot elkaar komen en dat dit leidt tot uitsluiting van anderen. Bovendien zijn de meeste corpsballen nog wel zo open-minded dat ze gewoon fatsoenlijk omgaan met medestudenten. Allemaal overdreven gedoe.
daar hoef je heus geen vereniging voor te joinenquote:Je leert elkaar nou eenmaal beter kennen bij een pilsje of een sportieve groepsopdracht. Niet door te vragen of je het 'huiswerk' voor morgen door wilt sturen.
apart, daar had ik geen vereniging voor nodigquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
- Goedkoop bier
Het is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld dat zo'n doorgesnoven kuthoer van een student even denkt te bepalen dat je dat niet mag filmen...quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef Splutje het volgende:
Vrij onschuldige ontgroeningssessie. Ik snap de ophef niet
Ja maar....dan deed jij vast HBO EN DAT IS GEEN STUDIE WANT HET IS ZO SLECHTquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
apart, daar had ik geen vereniging voor nodig
Oh oh! Kijk uit, dalijk heb je White Knight Ryon op je nek hoor!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld dat zo'n doorgesnoven kuthoer van een student even denkt te bepalen dat je dat niet mag filmen...
Het is gewoon dom van ze dat ze dit in het openbaar doen. Dan krijg je dit soort reacties van mensen die het allemaal niet begrijpenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Green1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld dat zo'n doorgesnoven kuthoer van een student even denkt te bepalen dat je dat niet mag filmen...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:55 schreef ALBUNDYHERE het volgende:
[..]
Ja maar....dan deed jij vast HBO EN DAT IS GEEN STUDIE WANT HET IS ZO SLECHT
Kan, betekent niet dat mijn argumenten niet valide zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
Mooi, ik heb ook een hekel aan dichtgetikte mensen die afgeven op mensen die niet bij een vereniging zitten. Een nog grotere hekel heb ik aan mensen die afgeven op medestudenten die wel bij studentenvereniging zitten. Kwestie pot en ketel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
doe ik niet meer niet lekker puuuhen wat is daar trouwens mis mee, gratis reizen man
[..]
ja het is dan ook mijn eigen ervaring waar ik over sprak, niet iedereen zal zo zijn
[..]
daar hoef je heus geen vereniging voor te joinengeloof me
Was ook in zo'n ander oud filmpje toch? Een of ander dronken Leids wijf die rechten studeerde en een GeenStijl aan wilde klagen ofzo.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Green1 het volgende:
[..]
Al die mensen die zeggen dat ze het niet nodig hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoef nergens bij te horen om het leuk te hebben hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Al die mensen die zeggen dat ze het niet nodig hebbenNiemand heeft het nodig, maar het is wel fucking leuk
Als je slaafs bent en leiderschap en structuur nodig hebt, vast!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Al die mensen die zeggen dat ze het niet nodig hebbenNiemand heeft het nodig, maar het is wel fucking leuk
Waarschijnlijk hebben ze dit soort gasten voor ogen:quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Mwa, dat soort zit meestal bij andere net niet verenigingenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze dit soort gasten voor ogen:
[ afbeelding ]
Die zitten er ook ja.
Hoax, zijn mouwen zijn niet van zijn colbert af gescheurd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zitten er ook ja.
Ventje, studenten ontgroenden elkaar al in luiers toen de Pokemongeneratie nog voor Sesamstraat zat. In de luiers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:08 schreef Scorpie het volgende:
Dit soort dingen leuk vindenPokemon generatie.
Ventjequote:Op donderdag 24 mei 2012 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ventje, studenten ontgroenden elkaar al in luiers toen de Pokemongeneratie nog voor Sesamstraat zat. In de luiers..
Bent u in zwart-wit geboren?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:11 schreef Scorpie het volgende:
VentjeIk rookte al sigaren toen je vader nog geeneens haar op zijn piemel had.
Dat is pas een baas. Die vent komt binnen, sloopt de boel, schiet twee herten en gaat weer weg voordat iemand door heeft wat er gebeurd is. De enige reden waarom hij op deze foto zich tussen knorren bevindt is omdat hij ook zo gewoon is gebleven. Oh, en omdat hij net dat waf gebatst heeft dat op de achtergrond staat. Gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:05 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zitten er ook ja.
het moet ook helemaal niet chique zijn, een beetje rommelig oud jasje is juist beter, maar casual is gewoon voor burgers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:23 schreef Strani het volgende:
Ook mooi dat corpsballen denken dat het chique is om rond te lopen met dasje/jasje. Als er iets is dat er goedkoop en treurig uitziet, is het wel een katerige student met das.
Corpsballen zijn burgers, lieve schat. En wat mij betreft behoren ze tot de onderklasse van de burgerij.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
het moet ook helemaal niet chique zijn, een beetje rommelig oud jasje is juist beter, maar casual is gewoon voor burgers.
het zijn studenten, geen burgers.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Corpsballen zijn burgers, lieve schat. En wat mij betreft behoren ze tot de onderklasse van de burgerij.
Precies. Die jasjes werden door studenten juist gedragen om de burgerbevolking te parodiëren. Niet om chique over te komen. Integendeel. Hoe smeriger het jasje en hoe vunziger de das hoe beter. Pas als je bent afgestudeerd word je een burger, tot die tijd ben je een student.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:25 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
het moet ook helemaal niet chique zijn, een beetje rommelig oud jasje is juist beter, maar casual is gewoon voor burgers.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan lekker om doordeweeks 7.30 uur 's ochtends in de trein terug zitten van een feest met een bierwalm om je heen terwijl forenzend Nederland dan zijn uiterste best doet om op tijd op de arbeid te komen. Schitterend.
Ah, dus een parodie van het leven dat de studenten zelf gaan hebben zodra ze klaar zijn met studeren? Dat is wel heel erg treurig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Die jasjes werden door studenten juist gedragen om de burgerbevolking te parodiëren. Niet om chique over te komen. Integendeel. Hoe smeriger het jasje en hoe vunziger de das hoe beter. Pas als je bent afgestudeerd word je een burger, tot die tijd ben je een student.
En dan lekker om doordeweeks 7.30 uur 's ochtends in de trein terug zitten van een feest met een bierwalm om je heen terwijl forenzend Nederland dan zijn uiterste best doet om op tijd op de arbeid te komen. Schitterend.
Ik was er al toen de Titanic nog gemaakt moest worden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bent u in zwart-wit geboren?.
treurig is de hele dag pallets sorteren tot moeders de vrouw om 18:00 de spruitjes klaar heeft staan, en de rest van de avond 'gezellig' op de bank voor de tv wordt doorgebracht.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah, dus een parodie van het leven dat de studenten zelf gaan hebben zodra ze klaar zijn met studeren? Dat is wel heel erg treurig.
Grappig, ik gok dat zo ongeveer 80% van de mannelijke Minervaleden tevens lid zijn van de v-halsbrigade en Armin van Buuren (Leids immers) luistert. Droevig weliswaar, maar het is niet andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:56 schreef Leevancleef het volgende:
Al die haat jegens het corpsIk ben er ook niet bij, maar het is nog altijd beter dan de Armin van Buuren luisterende v-halsbrigade die KLB bevolkt.
Armin van Buurenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:57 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Grappig, ik gok dat zo ongeveer 80% van de mannelijke Minervaleden tevens lid zijn van de v-halsbrigade en Armin van Buuren (Leids immers) luistert. Droevig weliswaar, maar het is niet anders
quote:
Ik ook, studeer in Groningn. Daar is het echt heel erg, heb je dan die Vindicat lui, wat een wankers zijn dat en ook echt iedereen lacht ze uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:38 schreef luckass het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen van dat corporale gedrag
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:03 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik ook, studeer in Groningen. Daar is het echt heel erg, heb je dan die Vindicat lui, wat een wankers zijn dat en ook echt iedereen lacht ze uit
Hij zal wel naast de editknop geklikt hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:05 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Hier lachen we mensen uit die zichzelf quoten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |