abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 13:57:36 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112213833
Die opmerking over Californië is een beetje simpel, dat was voor Rabobank een hele belangrijke koers qua sponsorbelangen. Verder klopt het natuurlijk wel als een bus.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:23 schreef Leatherface het volgende:
Westra mag naar de Spelen. :) Leuk en verdiend gezien zijn goede seizoen.
Zijn we in ieder geval zeker van een zilveren medaille.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112216310
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Lijken de laatste jaren meer te kiezen voor Tour + Vuelta. Sowieso koersen ze veel meer in Spanje dan in Italië, ook in de voorbereiding.
Volgens mij heeft de Rabobank ook meer belangen in Spanje en hebben ze daarom ook een aantal spanjaarden in de ploeg gehaald.
  woensdag 30 mei 2012 @ 14:56:51 #128
67089 Gillingham
The horror...
pi_112216498
Die Spanjaarden zullen zelf natuurlijk ook graag in Spanje rijden.
What's it going to be then, eh?
pi_112220499
Ik vind het zoals gewoonlijk maar een matige column van Zonneveld. Er worden wat open deuren ingetrapt en van het rijtje renners die hij opnoemt zijn er één, hooguit twee, in staat om realistisch gezien het podium te halen. En als Rabobank ga je niet je beste troef voor de Tour ook niet in de Giro uitspelen. Dat doet bijna geen enkele ploeg, ook Garmin niet. Bovendien staat Vacansoleil gewoon op het eindpodium en dan boeit het voor de ploeg weinig of het nou een Belg of een Nederlander is.

Persoonlijk boeit het mij ook totaal niet welk land een renner vertegenwoordigt, of ik een renner wel of niet leuk vind hangt voor mij eigenlijk van alles behalve de nationaliteit af. Maar goed, het punt is duidelijk en het is hier op dit forum al vooraf gezegd (achteraf is dit ook gemakkelijk praten): Rabobank had Kruijswijk naar de Giro moeten sturen. Dat hoef je niet met zoveel woorden te zeggen en bijvoorbeeld namen als Ten Dam en Kelderman erbij te halen en allerlei randzaken die elk jaar hetzelfde zijn aan te halen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 16:10:05 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112220766
Tis ook eigenlijk niet zo heel gek van de Rabobank.
Gesink is nog aan het terugkomen, die schuif je niet de Giro in
Mollema mocht zich dit jaar op de voorjaarsklassiekers richten, als je dan ook nog top moet zijn in de Giro wordt de piek wel lang
Kruiswijk is wel toe aan een keertje Tour......
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_112223954
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:05 schreef wimderon het volgende:
Ik vind het zoals gewoonlijk maar een matige column van Zonneveld. Er worden wat open deuren ingetrapt en van het rijtje renners die hij opnoemt zijn er één, hooguit twee, in staat om realistisch gezien het podium te halen. En als Rabobank ga je niet je beste troef voor de Tour ook niet in de Giro uitspelen. Dat doet bijna geen enkele ploeg, ook Garmin niet. Bovendien staat Vacansoleil gewoon op het eindpodium en dan boeit het voor de ploeg weinig of het nou een Belg of een Nederlander is.

Persoonlijk boeit het mij ook totaal niet welk land een renner vertegenwoordigt, of ik een renner wel of niet leuk vind hangt voor mij eigenlijk van alles behalve de nationaliteit af. Maar goed, het punt is duidelijk en het is hier op dit forum al vooraf gezegd (achteraf is dit ook gemakkelijk praten): Rabobank had Kruijswijk naar de Giro moeten sturen. Dat hoef je niet met zoveel woorden te zeggen en bijvoorbeeld namen als Ten Dam en Kelderman erbij te halen en allerlei randzaken die elk jaar hetzelfde zijn aan te halen.
Het punt dat gemaakt wordt is dat het zo jammer (en onterecht) is dat de Tour zo ongelooflijk veel belangrijker is dan alle andere koersen. Er wordt geen kritiek geuit op teams, er wordt gesteld dat het jammer is dat al die klimmers van Nederland, die echt wel leuk mee hadden kunnen rijden -het gaat niet alleen om het podium-, niet meededen in de Giro. Met de hoop dat dit in de toekomst verandert. Niet geschreven vanuit het zakelijke Rabobank oogpunt, maar vanuit het supportersoogpunt.

En dat is wellicht een open deur, maar in de meeste wielerstukken die ik in de Nederlandse media lees wordt de open deur niet eens gevonden.
pi_112225359
quote:
2s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het punt dat gemaakt wordt is dat het zo jammer (en onterecht) is dat de Tour zo ongelooflijk veel belangrijker is dan alle andere koersen.

Dat is geen column waard wat mij betreft.

quote:
Er wordt geen kritiek geuit op teams, er wordt gesteld dat het jammer is dat al die klimmers van Nederland, die echt wel leuk mee hadden kunnen rijden niet meededen in de Giro.
Terwijl dat nou juist wel terecht zou zijn geweest. In het geval van Rabobank tenminste, niet in het geval van Vacansoleil.

quote:
-het gaat niet alleen om het podium-
Hij haalt het tot drie keer toe aan in zo'n kort stukje.

quote:
Met de hoop dat dit in de toekomst verandert. Niet geschreven vanuit het zakelijke Rabobank oogpunt, maar vanuit het supportersoogpunt.
Eerder het Gert Jakobs-oogpunt. Kun je wel leuk een rijtje opnoemen met 'Woutje' Poels, Ruijgh, Hoogerland, Ten Dam, Kruijswijk en Kelderman erin en dan drie keer een wat als-vraag stellen, maar hadden die top 5 gehaald? En hoeveel Nederlanders volgen de Giro, en hoeveel extra zouden dat er zijn als Poels 9e staat in het klassement?

quote:
En dat is wellicht een open deur, maar in de meeste wielerstukken die ik in de Nederlandse media lees wordt de open deur niet eens gevonden.
Die zijn doorgaans dan ook niet op enig niveau te betrappen. Zonneveld wil vooral even bevestigen dat hij zoals het een échte wielervolger schijnbaar dient te betamen behoort tot de 'Giro is per definitie O+ en Tour is per definitie :r '-groep.

En komende zomer zit Zonneveld waarschijnlijk gewoon weer de Ronald Waterreus van de wielrennerij uit te hangen bij Mart aan tafel.
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:40:55 #133
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_112225559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 16:10 schreef rubbereend het volgende:
Tis ook eigenlijk niet zo heel gek van de Rabobank.
Gesink is nog aan het terugkomen, die schuif je niet de Giro in
Mollema mocht zich dit jaar op de voorjaarsklassiekers richten, als je dan ook nog top moet zijn in de Giro wordt de piek wel lang
Kruiswijk is wel toe aan een keertje Tour......
Rodriguez en Hesjedal reden die voorjaarsklassiekers ook en deden het vrij goed. En er zijn er een hoop die toen zijn aan een keertje Tour, maar als zo'n Kruijswijk niet bovenaan staat in de pikorde en sowieso geen echt type voor de Tour lijkt, dan heeft die maar pech.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_112225726
quote:
19s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Rodriguez en Hesjedal reden die voorjaarsklassiekers ook en deden het vrij goed. En er zijn er een hoop die toen zijn aan een keertje Tour, maar als zo'n Kruijswijk niet bovenaan staat in de pikorde en sowieso geen echt type voor de Tour lijkt, dan heeft die maar pech.
Ik vraag me af he, zo'n Kruijswijk bijvoorbeeld. Zou die bij zichzelf nu niet denken dat de Tour dit jaar maar een beetje mwah is. En dat er met Mollema en Gesink al 2 mannen zijn die (in principe) hoger in de pikorde staan, en dat het misschien wel verstandig / beter (of hoe je het ook wilt noemen) is om niet de Tour maar iets anders te doen.

Voor de Giro is dat nu wel een beetje laat, maar toch :P
  woensdag 30 mei 2012 @ 17:49:13 #135
14505 OProg
A Life in Music
pi_112225883
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:45 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ik vraag me af he, zo'n Kruijswijk bijvoorbeeld. Zou die bij zichzelf nu niet denken dat de Tour dit jaar maar een beetje mwah is. En dat er met Mollema en Gesink al 2 mannen zijn die (in principe) hoger in de pikorde staan, en dat het misschien wel verstandig / beter (of hoe je het ook wilt noemen) is om niet de Tour maar iets anders te doen.

Voor de Giro is dat nu wel een beetje laat, maar toch :P
Ik denk dat hij toch vooral de tour een keer mee wil maken eig.

En als dat gedaan is, het resultaat ietwat tegen valt heeft hij dat gedaan en kan hij volgens jaar opnieuw de keuze maken eventueel Giro en Vuelta te rijden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112227080
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 17:49 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik denk dat hij toch vooral de tour een keer mee wil maken eig.

En als dat gedaan is, het resultaat ietwat tegen valt heeft hij dat gedaan en kan hij volgens jaar opnieuw de keuze maken eventueel Giro en Vuelta te rijden.
Ja, zoiets dacht ik ook al en snap ik ook wel. Maar vooral omdat dit jaar het parcours als matig / niet voor rasklimmers wordt omschreven, vind ik het een beetje een dubieus. Ach, we zullen het zien :)
  woensdag 30 mei 2012 @ 21:53:14 #137
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_112238926
Jimmy Engoulvent wint de proloog van de ronde van Luxemburg.
Net efkes anges
pi_112239789
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jimmy Engoulvent wint de proloog van de ronde van Luxemburg.
3e keer alweer.
  woensdag 30 mei 2012 @ 22:05:57 #139
67089 Gillingham
The horror...
pi_112239933
Poels 14e en Dumoulin (T.) 7e. De andere Dumoulin (S.) eindigde 11e, maar is een Fransman.
What's it going to be then, eh?
pi_112244018
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 18:17 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ja, zoiets dacht ik ook al en snap ik ook wel. Maar vooral omdat dit jaar het parcours als matig / niet voor rasklimmers wordt omschreven, vind ik het een beetje een dubieus. Ach, we zullen het zien :)
Kruijswijk doet, net als Gesink, nog de Vuelta erachteraan, kan hij daar mooi Contador verslaan :)
pi_112244554
Kloeden reed lek en zag zo wel een topklassering door de neus gebeurd dankzij de inferieure RSNT banden, wat denken jullie trouwens kan die ouwe Andy nog voor mooie dingen zorgen deze zomer tijdens de tour?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 mei 2012 @ 23:14:47 #142
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112244622
Lol, interview met Posthuma in het AD, erg veel communicatie in de ploeg is er niet _O- gaat lekker daar :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_112276227
Theo bos ruggengraat gebroken?!
  donderdag 31 mei 2012 @ 19:20:13 #144
194695 franklop
Fran knock
pi_112276324
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 19:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Theo bos ruggengraat gebroken?!
1 ruggenwervel; Bos brak ruggenwervel in Giro d'Italia
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 31 mei 2012 @ 22:00:25 #145
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_112285302
En Greipel wint de massasprint in de ronde van Luxemburg.
Net efkes anges
pi_112286246
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 23:14 schreef rubbereend het volgende:
Lol, interview met Posthuma in het AD, erg veel communicatie in de ploeg is er niet _O- gaat lekker daar :D
heb je een linkje toevallig?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 31 mei 2012 @ 23:48:10 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112291657
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 22:15 schreef Evertjan het volgende:

[..]

heb je een linkje toevallig?
ik lees de papieren versie
DeLuna vindt me dik ;(
pi_112297008
Geox zoemt rond als opvolger van Liquigas.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 juni 2012 @ 11:52:03 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_112301578
erin, eruit, erin
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 1 juni 2012 @ 11:53:15 #150
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_112301628
Dat heeft Lampre toch ook wel eens gedaan?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')