Sinds ASO de boel heeft overgenomen is er ieder jaar een doublure. Scheelt poen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Waaghals het volgende:
Die rit met de Grand Colombier is bijna exacte kopie van tour etappe 10
Cobo kan alleen presteren als hij onder de vleugels van Gianetti koerstquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef OProg het volgende:
Ik vroeg me ineens af of Cobo dit jaar uberhaupt al ergens op een fiets had gezeten.
Die bleek ergens in de marge rond de fietsen in Castilia y Leon en Romandie. Vraag me toch af of die zo in de Vuelta weer op gaat duiken. Vorig jaar was het op dit moment ook nog bagger.
Z'n vorige uitstapje van Caisse was idd ook niet echt een groot succes.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:34 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Cobo kan alleen presteren als hij onder de vleugels van Gianetti koerst. Die zal dit jaar enkel fungeren als pelotonvulling.
quote:Rabobank vergeet Barredo
Carlos Barredo maakte gisteren voor Rabobank zijn wederoptreden na de breuk van de voorarm in de E3 Harelbeke. Remember de crash bovenop de Kwaremont, waarbij ook Fabian Cancellara viel. De Asturiër maakte na de ploegenvoorstelling van dinsdagavond in Mechelen een vreemde ervaring mee. Zijn werkgever Rabobank reed met de autocar zonder hem door, zodat de Spanjaard daar alleen stond te draaien op de Grote Markt.
'Ze hebben me vergeten', zei de beteuterde Barredo die eigen vervoer zocht om naar het rennershotel te trekken.
twitter:KarstenKroon twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 16:27:58Hutarovich pissed off the bike with sidewind giving 100 guys a Golden Shower! What a cunt #russianfetisj reageer retweet
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:31 schreef TheArt het volgende:
Tweetje uit Bayern:twitter:KarstenKroon twitterde op vrijdag 25-05-2012 om 16:27:58Hutarovich pissed off the bike with sidewind giving 100 guys a Golden Shower! What a cunt #russianfetisj reageer retweet
![]()
twitter:Greghenderson1 twitterde op zaterdag 26-05-2012 om 15:54:02Another reminder...why Tony Martin is World Champion.Past me so fast in the TT.Unbelievable.He even apologised to me afterward with a smile. reageer retweet
Gezellig allemaal via de media.quote:Bruyneel: "Schlecks niet zeker van plaats in Tourselectie"
Johan Bruyneel heeft wederom een sneer uitgedeeld de broers Fränk en Andy Schleck. De Belg, die bij RadioShack-Nissan-Trek ploegmanager is van de twee Luxemburgers, heeft tegenover Cyclingnews aangegeven dat voorlopig alleen Fabian Cancellara zeker is van een plaats in de selectie voor de Tour de France. Vorig jaar eindigden Andy en Fränk Schleck nochtans als respectievelijk tweede en derde in de Franse rittenkoers.
"Naast Fabian Cancellara is er nog niemand zeker van een plaats in de Tourselectie. De Schlecks weten dat", aldus Bruyneel. Vorige week haalde de Belg al uit naar Fränk Schleck nadat die opgegeven had in de Giro d'Italia. Bruyneel vond dat de Luxemburger best door had kunnen rijden, en hoewel hij die woorden iets afzwakt, is hij nog altijd dezelfde mening toegedaan. "Zijn blessure blijkt ernstiger dan die in eerste instantie leek, maar ik heb al vaak renners gezien die meer dood dan levend op de fiets zaten en zichzelf er toch toe zetten om door te gaan. Dat mis ik bij de Schlecks soms een beetje. Ze hebben hun rol als leider nog niet kunnen inlossen."
Over het seizoen van RadioShack-Nissan-Trek tot nu toe is Bruyneel allerminst tevreden. De Luxemburgse topploeg boekte dit seizoen nog maar twee overwinningen, allebei op naam van de in april geblesseerd geraakte Fabian Cancellara. "Het is onacceptabel, ver beneden verwachting. Alleen in de eerste maanden, toen ik Cancellara nog tot mijn beschikking had, heb ik een goede ploeg gezien."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |