Ja, maar zijn bil is dan ook twee keer zo groot.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Anita is wel echt twee keer zo snel als Schaars..
Klopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, maar zijn bil is dan ook twee keer zo groot.
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreftquote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik volg die club wel redelijk ja. denk dat Ganso meer kans heeft om te slagen in Europa dan Neymar. (kan ook mijn voorkeur zijn voor spelverdelers )
Wou net zeggen ja, duurt wel redelijk lang zo.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreft
goh AC Milan wilt hem , maar ik vrees dat hij blijft omdat hij goud geld kan verdienen bij Santos.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ganso is zeker top maar ze hadden beiden al naar Europa moeten gaan, Neymar wil pas na het WK en beter wordt je niet van die potjes tegen clubs van niveau topklasse, ik weet niet hoe het met Ganso zit wat dat betreft
Mja, vroeger had vrijwel de hele basis een Ajax-verleden. En zij die van PSV en Feyenoord kwamen waren ondanks dat toch wel redelijke helden.. zoals Stam, Cocu, Numan en van Bronckhorst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stekelenburg, Heitinga, de Jong, Sneijder, van der Vaart, Huntelaar en je hebt van der Wiel nog.
Vooral die laatste is een aanfluitingquote:Op zaterdag 26 mei 2012 19:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Mja, vroeger had vrijwel de hele basis een Ajax-verleden. En zij die van PSV en Feyenoord kwamen waren ondanks dat toch wel redelijke helden.. zoals Stam, Cocu, Numan en van Bronckhorst.
Nu leveren ze figuren als Willems, Strootman, Bouma en Vlaar
Liever vlaar dan boumaquote:
Het zegt genoeg over de 2e keus bij NL elftal, dat is niet al te best en de basis spelers in de verdediging zijn eigenlijk al below top.quote:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 11:26:00Tottenham gooit bod op Vertonghen met 6 ton omhoog #ajax - http://t.co/sOvflsWZ reageer retweet
Zitten ze nu rond de 13 toch?quote:Op zondag 27 mei 2012 11:29 schreef Tarado het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 11:26:00Tottenham gooit bod op Vertonghen met 6 ton omhoog #ajax - http://t.co/sOvflsWZ reageer retweet
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op zondag 27-05-2012 om 17:32:36'Transfervrije Maduro wordt ploeggenoot De Zeeuw in Rusland' #ajax - http://t.co/KugFC4KB reageer retweet
Bouma / Stekelenburg (slechtste keeper van de Serie A dit jaar volgens de statistieken) / Willems / Mathijssen / Bouhlarouz / [....] in het NL elftalquote:
Spartak wil demy dumpen toch.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij volgt Spartak hem. Kan hij naar Demy.
De Zeeuw gaat naar HSV toch? En het schijnt dat ze zich bij Spartak afvroegen of hij ooit een vies broekje had wat op zich wel verbazend is omdat hij bij Ajax toch altijd inzet toonde.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:49 schreef dimmak het volgende:
[..]
Volgens mij volgt Spartak hem. Kan hij naar Demy.
HSV is ontkracht door HSV. Die willen wel De Guzman en Kuyt halen, de Zeeuw ontkennen ze (nog)quote:Op zondag 27 mei 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De Zeeuw gaat naar HSV toch? En het schijnt dat ze zich bij Spartak afvroegen of hij ooit een vies broekje had wat op zich wel verbazend is omdat hij bij Ajax toch altijd inzet toonde.
Maar Maduro proberen terug te halen zou wel leuk zijn al denk ik niet dat hij bereid is veel geld in te leveren.
3-2 verloren. Sigthorsson gewisseld in de rust...quote:Op zondag 27 mei 2012 21:38 schreef Reemi het volgende:
Ijsland staat 0-2 voor tegen Frankrijk, goal + assist van Sigthorsson.
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoegquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van der Wiel de enige Ajacied... Ook nog eens iemand die al verkocht had kunnen zijn, dan waren er gewoon 0.
precies nergens om druk over te maken. We zijn met gemak kampioen geworden, maar Bert weet het natuurlijk beter, met Strootman, Bouma en Willems.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoeg
Niemand hoop ik. Poulsen en Moisander kan je wel laten lopen.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:45 schreef bjanaan het volgende:
Wat gaan we met het geld doen wat Jantje ons oplevert?
Narsingh halen, en?
Daarbij komt nog dat onze beste spelers geen Nederlanders zijn..quote:Op maandag 28 mei 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Lekker boeien. Bijna geen enkele Ajacied sinds lange tijd en het is gewoon kut bij Oranje, zegt genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Devv het volgende:
De nieuwe aankoop van Ajax.Yuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:Op maandag 28 mei 2012 11:55 schreef Devv het volgende:
De nieuwe aankoop van Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bouma / Stekelenburg (slechtste keeper van de Serie A dit jaar volgens de statistieken) / Willems / Mathijssen / Bouhlarouz / [....] in het NL elftal!
Wat is je punt?
quote:Op maandag 28 mei 2012 12:35 schreef Max-Westerman het volgende:
Wij zijn Ajax wij zijn de lekkerste.
quote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.
Jaquote:Op maandag 28 mei 2012 13:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stekelenburg heeft zich ook nog niet bewezen in het NL elftal en vlaar wel.
Olympiakos en Ajax zitten in dezelfde pot, tenzij of Braga of Kiev de groepsfase niet haalt, als deze beide het (niet) halen zitten ze in pot (2) 3 en kunnen ze elkaar niet lotenquote:Op maandag 28 mei 2012 23:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Onze poule:
Arsenal
Olympiacos
Ajax
Nordsjælland
True. Maar Braga gaat 't niet halen. We moeten die Portugezen voorbij op de UEFA Rankingquote:Op dinsdag 29 mei 2012 00:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Olympiakos en Ajax zitten in dezelfde pot, tenzij of Braga of Kiev de groepsfase niet haalt, als deze beide het (niet) halen zitten ze in pot (2) 3 en kunnen ze elkaar niet loten
ja die mag komenquote:Op dinsdag 29 mei 2012 01:14 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Trouwens, ik heb een doelvrouw gescout voor Ajax:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |