Ik dacht, dat vrouwtje kan er maar één zijn, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
zag ze liggen en ja, even dacht ik.....
En thx to Blz voor de tip van kadowinkel= wereldwinkel en thx to Dude voor het aansporen om te gaan, want ik twijfelde nog even.
Het was soooo verrassend, dat je maar 1 nanoseconde mij aankeeken
mijn naam zei !![]()
En nu denk jij, dat ik ga reageren op " vrouwtje" ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht, dat vrouwtje kan er maar één zijn, toch?
Hm, denk dat ik eerst wat studieschuld af moet lossen voordat ik dat ken betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nu denk jij, dat ik ga reageren op " vrouwtje" ?![]()
![]()
Overigens was ik ook nieuwsgierig naar woonlasten en dus gevraagd.
Gewoon 1000 euro inclusief alles: vloerverwarming- luchtventilatie-internet-
radio-tv- servicekosten-huismeester- gemeubileerd dakterras-parkeerkelder-
box.
Wordt uitgestald, is mooier. Maar bij ons studeren er maar zo'n 10 mensen per jaar af voor onze master. De andere master van de faculteit zo'n 30 stuks. Niet zo veel dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef borisz het volgende:
Moet er nog een scriptie worden uitgeprint? BIj ons is het scriptiearchief digitaal tegenwoordig.
Toen ik begon waren we met 250. Hoeveel % nu een (master)diploma heeft gehaald geen ideequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt uitgestald, is mooier. Maar bij ons studeren er maar zo'n 10 mensen per jaar af voor onze master. De andere master van de faculteit zo'n 30 stuks. Niet zo veel dus.
Denk dat er meer economiestudenten zijn die afstuderenHoeveel eigenlijk?
Oh ja, die staat nog op het programma, terwijl de rabarbergelei afkoelt .quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef golfer het volgende:
Zo. Voor de 2e keer deze week een aspergesoepje gebrouwen.
quote:
Een vriendin van ons gaat er eentje in Germany shoppenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en nog een stuk of 30 knieën in het lab die ik moet weggooien
Ze zong een beetje valsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef borisz het volgende:
Joan gemist ivm fractievergadering. Moesten wat bestuurszaken met de fractie worden besproken.
Kunnen jullie volgend jaar niet Alexander Pechtold naar het ESF sturen? Krijgen we misschien nog een paar stemmen erbij uit Kunduz?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef borisz het volgende:
Joan gemist ivm fractievergadering. Moesten wat bestuurszaken met de fractie worden besproken.
Die worden toch uit titanium gemaakt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en nog een stuk of 30 knieën in het lab die ik moet weggooien
Ik ben niet geboren met titanium knieënquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die worden toch uit titanium gemaakt?
Dacht dat het over kunstknieen gingquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren met titanium knieën
We gaan hem wel weer naar de gemeente halenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen jullie volgend jaar niet Alexander Pechtold naar het ESF sturen? Krijgen we misschien nog een paar stemmen erbij uit Kunduz?
Volgens mij had steer juist echte knieën om te onderzoeken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dacht dat het over kunstknieen ging
Dan mogen ze niet weggegooid worden maar moet het in het medisch afvalquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij had steer juist echte knieën om te onderzoeken.
Ik neem aan dat een onderzoeker daar wel van op de hoogte isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan mogen ze niet weggegooid worden maar moet het in het medisch afval
Zeker, maar ik was dus verbaasd over het weggooien van titanium, hoewel het dus geen kunstknieen warenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een onderzoeker daar wel van op de hoogte is
Dat betaal je als je ze kooptquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Betaald ie wel verwijderingsbijdrage voor die knees![]()
Is het ESF de avond van het brandalarm?
gezien de grote van de knie die hij had mee gebracht naar de presentatie zullen de verwijderingsbijdrage niet heel veel zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Betaald ie wel verwijderingsbijdrage voor die knees![]()
Is het ESF de avond van het brandalarm?
Ow ik had een hele knie in mijn gedachtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef z80 het volgende:
[..]
gezien de grote van de knie die hij had mee gebracht naar de presentatie zullen de verwijderingsbijdrage niet heel veel zijn.
slechts een paar kleine stukjes bot. ik had eerlijk gezegt wat meer verwacht.
Maakt toch niets uit, zolang het maar een Balkan- of Oost-Europees land is gaan ze door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Macedonie door.... Dat was me daar een slechte valse act
Iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit, zolang het maar een Balkan- of Oost-Europees land is gaan ze door.
quote:
ja zonde geld, nouja ze hebben nog een paar dagen feesten te gaanquote:
Thor was niet slechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond overigens naar The Avengers geweest. Maar goed dat ik niet wist dat het een soort 'vervolg' was van die vage Thor-filmWant die vond ik best slecht. Bij deze heb ik toch wel een paar keer hardop gelachen.
Geen idee, Captain America in ieder geval niet. Ik ben niet zo superhelderig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Thor was niet slechtHeb je de rest van de Marvel-films ook gezien?
Iron Man 1 en 2 ga je wel leuk vinden denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, Captain America in ieder geval niet. Ik ben niet zo superhelderig.
En Thor was wel slecht
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond zijn arrogantie net iets te erg om hem sympathiek te vinden.
Voor het 8e jaar op rij niet.quote:
Zegt genoeg. Duidelijke hint lijkt me!quote:
Kostte ook wel een paar centen en die dictator van dat land die het liet bouwen heeft er meer aan uitgegeven dan een gewone inwoner van het land ooit bij elkaar zal zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Het stadion waar het werd gehouden was prachtig btw.
Zowel de binnen- als de buitenkant. Al die lampjes aan de buitenkant die de kleuren van de vlag toonden van de act die op dat moment op het podium stond.
Ja, door dat stadion lijkt Azerbeidjan een ultra hip modern landquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Kostte ook wel een paar centen en die dictator van dat land die het liet bouwen heeft er meer aan uitgegeven dan een gewone inwoner van het land ooit bij elkaar zal zien.
Isaquote:
Baku is een tweede Dubai. Maar daar buiten...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, door dat stadion lijkt Azerbeidjan een ultra hip modern land
Ik ben trouwens gek.... kwam beetje laat thuis maar in plaats van het uit te stellen tot morgen ga ik nog even de was doen. Net opgehangen. Nu mag ik slapen
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Een drommedaris dus, je weet wat een drommedaris is? Dat is een paard dat door een commissie is ontworpen.
[ afbeelding ]
Ja, dat is Murphy ten top he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Het is vrijdag. Hierna wordt het de weekendhuisarts t/m maandag.
Dus.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef freecell het volgende:
Ga ik zo ook even doen, maar het is de waarnemer van de waarnemer.
't is een zootje hier momenteel.
Maar ik ga inderdaad maar even bellen zo, want in theorie horen ze wel te plassen he?
Robert Downey Jr.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond zijn arrogantie net iets te erg om hem sympathiek te vinden.
Het draait bij jou echt alleen om jou heh?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, nu je toch aan het adviseren bent. Mijn opmerking gelezen ietsjes terug?![]()
Natuurlijk. Altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het draait bij jou echt alleen om jou heh?
Zag voorstukje en lijkt me heel grappig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Robert Downey Jr.![]()
Gister naar What to Expect when you're Expecting gegaan, chick flicks
Anna Kendrick![]()
![]()
Wij hebben er tegenwoordig ook een hele behoorlijke bijgekregen in ons dorp zodat ik niet meer elke keer naar (de allerlekkerste) Pandora in Hoofddorp hoef te rijden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Toko goed idee! Toko bij ons wil ik nog eens uitproberen, ziet er lekker uit nml.
Klinkt bekend. Madeira en wasmachine...weg is het.quote:
Dat doe je rapquote:
Oh, dan mag het wel binnenkomen ja!quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Madeira en wasmachine...weg is het.
quote:
Voor Madeira is niet erg. Vakantiegeld hequote:Op vrijdag 25 mei 2012 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Madeira en wasmachine...weg is het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor Madeira is niet erg. Vakantiegeld he.
Sollicitatie:100 euro voor reiskosten is niet zo slecht als je 130 reiskosten hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo'n 170 reiskosten/maand en kreeg tot vorig jaar 53 euro vergoedNu is dat zo'n 85 euro.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Sollicitatie:Geen verkeerde regeling om van de 130 euro er 100 vergoed te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker met de nieuwe plannen van de regering m.b.t. reiskostenbelastingaftrek die ook niet gunstig zijn.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat dus!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Isabeau het volgende:
En inderdaad gewoon vanuit deze baan verder zoeken
En geen filesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus!
En vroeg op en vroeg thuis in de zomer is ook niet verkeerd.
iddquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus!
En vroeg op en vroeg thuis in de zomer is ook niet verkeerd.
Geen toko vnvquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Wat hebben toko's toch lekkere hapjesPittige maiskoek
Risolles
Nouja, als het evenveel verdient zou ik vanuit de uitkering verder zoeken, maar wie ben ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:01 schreef Isabeau het volgende:
En inderdaad gewoon vanuit deze baan verder zoeken
Ik begrijp je wel hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Jullie zijn enthousiaster dan ik! Ik ben nogal sip eigenlijk maar dat ben ik sowieso al het hele sollicitatiegekloot. Woensdagochtend heb ik contractgesprek, dinsdag 5 juni begin ik.
Meest klote blijft het salaris, vlieg ruim 600 omlaag en ik werk voor mn muziekdroom en nu krijg ik ongeveer net zoveel als mn uitkering... Blegh. Ik ga maar van de zon genieten en proberen enthousiasme te zoeken.
Ik heb net al even bij deze toko mijn ramesmaaltijdje voor vanavond bij elkaar gescharreld en als extraatje om te snoepen voor later vanavond ook nog een portie saté ajam erbij gescoord.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Wat hebben toko's toch lekkere hapjesPittige maiskoek
Risolles
WW-uitkering is aflopend en dan volgt bijstand. Vanuit een baan solliciteren is altijd beter verkoopbaar dan vanuit een langdurige werkloosheid en een uitkeringssituatie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, als het evenveel verdient zou ik vanuit de uitkering verder zoeken, maar wie ben ik
/hardop denkend
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb net al even bij deze toko mijn ramesmaaltijdje voor vanavond bij elkaar gescharreld en als extraatje om te snoepen voor later vanavond ook nog een portie saté ajam erbij gescoord.
Dat is zo, ik wil de bijstand niet in. Alleen het woord al bezorgt me kriebels.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoorHet is ook gewoon kut, en 600 euro omlaag is niet niks. Maar een bijstandsuitkering is nòg minder
Kijk zie je, heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef golfer het volgende:
[..]
WW-uitkering is aflopend en dan volgt bijstand. Vanuit een baan solliciteren is altijd beter verkoopbaar dan vanuit een langdurige werkloosheid en een uitkeringssituatie.
Bullshit. Als jij over twee maanden een leuke baan kunt krijgen met meer salaris en meer in wat je wilt dan gewoon overstappen. Een baan is niets anders dan een zakelijke transactie en bedrijven zien dat ook zo hoor! En ik snap wel waarom ze dat zeggen....zo'n uitzendbureau vangt pas geld voor je als je een aantal maanden blijft zitten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Uzb zei wel dat ik niet na een paar maanden wegmoet want dat is lullig voor t bedrijf maar daar doe ik nu niks meer mee.
Ooohquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb net al even bij deze toko mijn ramesmaaltijdje voor vanavond bij elkaar gescharreld en als extraatje om te snoepen voor later vanavond ook nog een portie saté ajam erbij gescoord.
dankjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bullshit. Als jij over twee maanden een leuke baan kunt krijgen met meer salaris en meer in wat je wilt dan gewoon overstappen. Een baan is niets anders dan een zakelijke transactie en bedrijven zien dat ook zo hoor! En ik snap wel waarom ze dat zeggen....zo'n uitzendbureau vangt pas geld voor je als je een aantal maanden blijft zitten.
Ik zou me idd niet druk maken om het bedrijf zelf! Het gaat om jou. Wat ga je er doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjeen ze hebben tegenwoordig zoveel sollicitanten, ze komen binnen een week aan een nieuwe.
Een ondersteunende functie voor verschillende afdelingen. Oplossen dus wat niet goed gaatquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou me idd niet druk maken om het bedrijf zelf! Het gaat om jou. Wat ga je er doen?
Dat klinkt wel leuk!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Een ondersteunende functie voor verschillende afdelingen. Oplossen dus wat niet goed gaat
Zeker leuk, ben er één keer geweest maar te lang geleden voor een objectief actueel oordeel, toen was het in ieder geval goed.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, krijg net mailtje van een vriend van mij die me wil trakteren op een etentje in een 1- of 2-sterrenrestaurant
Mag zelf uitkiezen welke.
http://www.karpendonksehoeve.nl is het meest dichtbij, maar mag ook omgeving Den Bosch zijn. Tips hier?
Pedis! Lekker pittig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Oooh. Hou je van de pittige of de zoete gerechten?
http://www.smulweb.nl/res(...)provincie_id=1&gml=mquote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, krijg net mailtje van een vriend van mij die me wil trakteren op een etentje in een 1- of 2-sterrenrestaurant
http://www.karpendonksehoeve.nl is het meest dichtbij, maar mag ook omgeving Den Bosch zijn. Tips hier?
Regelnicht.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Een ondersteunende functie voor verschillende afdelingen. Oplossen dus wat niet goed gaat
Wat een cadeau!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
Hij heeft een eigen bedrijf, dus hij knijpt z'n werknemers graag uit om mij dit cadeau te kunnen geven.quote:
Ja vind ik ook leuk. Dat het water uit mn neus looptquote:
Regelteefquote:
Haha oooh daaarom al die lage salarissenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij heeft een eigen bedrijf, dus hij knijpt z'n werknemers graag uit om mij dit cadeau te kunnen geven.![]()
In jouw keuken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Maandag wordt er hier een kookdemonstratie gegeven door restaurant De Burgemeester, ook een ster. Ik ga er naartoe
Ja, dan was ik ook wel even bij je in jouw keuken gekomen.quote:
Meestal niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:35 schreef Vork het volgende:
Verdorie, nog steeds geen geld. Weet iemand hoe dat eigenlijk zit? Is het mogelijk dat men. Bijv. Vandaag geld over heeft gemaakt en dat de bank de verschijning op mijn rekening ervan over het weekend heentilt?
Zondag met vakantie, dan is vakantiegeld wel handig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:38 schreef golfer het volgende:
Meestal niet.
Maar mag je niet rood staan op je betaalrekening?
Ai.quote:
Ach gossie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef freecell het volgende:
/vanuit ziekenhuis tot minimaal morgenvroeg.
Licht uitgedroogd en ze willen graag weten wat het nu is voor virus. Dus aan de sonde en infuus en heel zielig
Jeu, wat naar !quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef freecell het volgende:
Licht uitgedroogd en ze willen graag weten wat het nu is voor virus. Dus aan de sonde en infuus en heel zielig
Dan wordt het echt spannend...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
haha jamaar tis zo;n tent met 2 compartimenten en n binnenstuk en we mogen niks doen van de andere kant
die heb ik ooit in de bioscoop hier gezienquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit Super Size Me te kijkenSchokkend
Maffe amerikanen
Beetje dom experiment van de documaker...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit Super Size Me te kijkenSchokkend
Maffe amerikanen
hier gaat standaard al een blik kokosmelk door de pastasaus.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeu, wat naar !
En Memo : in een tentje met de fokliefde ?
Als dat goed gaat hé ... dan...
Oh ja, en dit is ook altijd wel lekker http://www.kayotic.nl/blog/coconut-lime-noodles
Licht en fris aan het einde van een hete dag.![]()
als ik wil bakken, heb ik tegenwoordig standaard kokosolie:quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:50 schreef z80 het volgende:
[..]
hier gaat standaard al een blik kokosmelk door de pastasaus.
er zit wel veel verschil tussen de verschillende merken kokos.
en een blok kokos vond ik minder geslaagd. zowel het klein maken als de smaak.
en waar haal je dat?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
als ik wil bakken, heb ik tegenwoordig standaard kokosolie:
[ afbeelding ]
Normale wanneer ik geen kokosgeur aan mijn eten wil, Virgin als ik dat wel wil bij roerbakken bijvoorbeeld.
Samen met echte boter en extra vierge olijfolie (voor salades en dressings) alle gezonde oliën die ik nodig heb.
De Tuinenquote:
Echte boter voor de broodnodige lactose?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
als ik wil bakken, heb ik tegenwoordig standaard kokosolie:
[ afbeelding ]
Normale wanneer ik geen kokosgeur aan mijn eten wil, Virgin als ik dat wel wil bij roerbakken bijvoorbeeld.
Samen met echte boter en extra vierge olijfolie (voor salades en dressings) alle gezonde oliën die ik nodig heb.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte boter voor de broodnodige lactose?![]()
Ja, m'n begeleider in Maastricht gaat hen een kopie geven, vroeg ie toestemming van mij voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef AnneX het volgende:
Is mn. nog geïnteresseerd in je onderzoek ( verslag) of vroeg ik je dat
al ?
niets nieuws onder de zon. gebeurd op verschillende vlakken al jaren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:30 schreef AnneX het volgende:
Zeg Steer, kijk je nu naar 2 .
Het gaat over metaaldeeltjes van heupprothesen.
Is mn. nog geïnteresseerd in je onderzoek ( verslag) of vroeg ik je dat
al ?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:58 schreef z80 het volgende:
[..]
niets nieuws onder de zon. gebeurd op verschillende vlakken al jaren.
en die instanties die er iets aan moeten doen kunnen/mogen of willen niets doen.
Ik ben ook benieuwd wat je er van vinden gaat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff met vriend overlegd, het wordt dit restaurant in Nuenen:
http://www.restaurant-delindehof.nl/Dutch/Welkom-de-lindehof.html
Benieuwd
Nuenen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff met vriend overlegd, het wordt dit restaurant in Nuenen:
http://www.restaurant-delindehof.nl/Dutch/Welkom-de-lindehof.html
Benieuwd
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat je er van vinden gaat.
Wel een recensie schrijven, hè?
Was erg lekker, die toko-maaltijd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuke dingen allemaal Steer! En Mc kan soms net zo lekker zijn haha.
Bluezz, hard gewerkt zeg! Is de collega ingewerkt?
Golfer; was je toko-maaltijd nog lekker?
Pap en mam kwamen eten en kreeg het compliment dat ze mijn eten lekkerder vonden dan de Chineeshihi wel leuk.
Hebben heeel lang en goed gepraat over alles. Over de baan maar vooral over wat hierna met de muziek te doen. Daarna heel lang over mn zusje gepraat. Morgen mag ik een nieuwe keukenrol kopen maar het lucht wel op.
Daarna nog een filmpje gehuurd en koffiebroodjes gegeten en nu HGT finale kijken.
Morgen luilak, wordt om 7u wakker getetterd door een dweilorkest. Stenen klaarleggen..
Ah ok! Ook aan het kijken toevallig?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Was erg lekker, die toko-maaltijd.
En HGT is nog geen finale, maar laatste live-show.
Volgende week wel de finale.
Goed op tijd ingewerkt dus nu je vakantie hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ach FFT, wel fijn dat je zo goed met je ouders kan praten!
Collega is ingewerkt, samen nog de roosters van 6 artsen t/m 12 okt ingeklopt. En wat zo fijn is van iets laten zien wat je zelf helemaal hebt opgezet en al maanden bijna op de auto-piloot doet : zij kijkt er frips tegenaan en er vielen een paar dingen op waar we vlg keer verder mee gaan en ze heeft goeie ideetjes om aan te werken. Leuk
De hoogste big boss(in) van het ziekenhuis ging om 19 uur naar huis, loopt dan altijd t/o onze poli naar buiten en keek verschrikt : Nu nog aan het werk![]()
moet ik even koffie voor jullie halen?
Wat leuk van L. Steeren ook lief en leuk van je vrienden!
Had ik al verteld dat ik gewoon nu een week ferkansie heb? Niet?
IK HEB FERKANSIEEEEEE
Nee, al met doorspoelen alles bekeken.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah ok! Ook aan het kijken toevallig?
Alles met openlucht is leuk nuquote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Denk het wel
Morgenavond lekker naar het openluchttheater in het bos, zin in
Die in het Amsterdamse Bos?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Denk het wel
Morgenavond lekker naar het openluchttheater in het bos, zin in
Die van ons is een van de oudste en mooiste van Nederland.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Echt iedereen heeft openluchttheaters tegenwoordig
Hier niet. Vind het wel gaaf.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Echt iedereen heeft openluchttheaters tegenwoordig
En Zuiderpark Openlucht theater dan in Den Haag.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Die van ons is een van de oudste en mooiste van Nederland.
Heh bah! L. of F.?? Zulke kleintjes in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef freecell het volgende:
Zielug voor het ventjequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef freecell het volgende:
4 acts? Laura en The Devils dus.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:27 schreef Bluezz het volgende:
DDF Crew
The Ruggeds
Laura
The Devils
http://www.rtl.nl/shows/hollandsgottalent/home/
(ik onthou het niet eens, als zo'n show voorbij is ben ik het alweer kwijt... ik vind het zo'n bewegend behang)
Het leukst vind ik de eerste ronde. Net als bij The Voice.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik copy/paste ook maar
Eigenlijk interesseert het me niet eens wie er 'door' is
Muziek met een diepe basquote:
Amsterdamsquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Avondje Vondelpark gehad, mijn vriendinnetje Lein had het eerste deel van de geneeskunde studie af en dat mocht gevierd worden![]()
Prosecco'tje, BBQ'tje, muziek erbij, was best leuk. Maar wat ben ik blij terug te zijn in Rotterdam zeg
![]()
Hier ken ik het een beetje, daar was het net alsof ik door Boedapest ofzo liep. Echt bij god geen idee waar ik heen moest en dat Amsterdamse accent is meer een spraakgebrek. Oh my
Jeetje echt balen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter. Welke AB krijgt je zoon, en wat voor vocht hangt er aan het infuus?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:25 schreef freecell het volgende:
Wel gezellig lijkt me fft! beetje muziek erbij!
Lein: de oudste.
/Post gemist, ik lees dit voor het eerst.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Avondje Vondelpark gehad, mijn vriendinnetje Lein had het eerste deel van de geneeskunde studie af en dat mocht gevierd worden![]()
Prosecco'tje, BBQ'tje, muziek erbij, was best leuk. Maar wat ben ik blij terug te zijn in Rotterdam zeg
![]()
Hier ken ik het een beetje, daar was het net alsof ik door Boedapest ofzo liep. Echt bij god geen idee waar ik heen moest en dat Amsterdamse accent is meer een spraakgebrek. Oh my
Alles door elkaar. De schoffies, Amsterdammers en Gooise R's (in het gezelschap) door elkaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:38 schreef Bluezz het volgende:
/Post gemist, ik lees dit voor het eerst.
GezellieIk voel me in Amsterdam ook altijd een beetje een kind in een grote stad
Het Amsterdams, bedoel je die strattal jonguh of het echte amsterdams?
ab via infuus is net voor het eerst aangesloten (leuk, een nacht-broeder die me netjes een hand geeft, gaaaaaapquote:Op zaterdag 26 mei 2012 01:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jeetje echt balen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter. Welke AB krijgt je zoon, en wat voor vocht hangt er aan het infuus?
Oh, afgezien van "huilerig" is dat een goed teken, begrijp ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:53 schreef freecell het volgende:
Mogguh! Peuter heeft genoeg energie om aan 1 stuk "ik wil naar huis" te huilen. Hoewel vermoeiend, is dat een goed teken. Hij plast weer, maar moet nog wel blijven vandaag, houdt nl alleen infuusvocht binnen. En dat hebben we thuis niet
Arme jochiequote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:53 schreef freecell het volgende:
Mogguh! Peuter heeft genoeg energie om aan 1 stuk "ik wil naar huis" te huilen. Hoewel vermoeiend, is dat een goed teken. Hij plast weer, maar moet nog wel blijven vandaag, houdt nl alleen infuusvocht binnen. En dat hebben we thuis niet
Sociaal leven? Wat is dat?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 07:59 schreef AnneX het volgende:
Bonjour allemaal.
Mooie dag vandaag : LLMP maken met een variatie op de koekjesbodem en
vanmiddag/avond een jaarlijkse bbq ergens.
Sociaal leven![]()
![]()
Veel plezier met mooie weer iedereen .
Die lijkt me interessantquote:Op zaterdag 26 mei 2012 08:19 schreef Stereotomy het volgende:
Een van de leukere dingen van klaar met studeren zijn is: meer tijd voor boeken. Dit nu aan het lezen:
[ afbeelding ]
Interessant allemaalBevestigt mijn gedrag bij afvallen en naar sportschool gaan etc. die ik mistte bij het afstuderen.
![]()
Da's niet tofquote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:16 schreef Den_Haag het volgende:
Hopelijk vandaag eindelijk eens wat eetlust. Al 3 dagen bijna niks gegeten. Lijkt wel of mijn maag continu al vol zit
Mezelf nu maar aan het dwingen twee boterhammen als ontbijt te eten. Straks weer een hersteltraining met de fysio.quote:
Het gaat niet om de zwaarte van het voedsel maar om de hoeveelheid. Gisteren heb ik in totaal 2 italiaanse bollen en twee boterhammen op, gedurende de hele dag.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Kan je iets lichters niet beter verdragen op je maag, DH?
Dat is het vreemde, daar geen enkel probleem mee. 3 liter water zeker per dag, waarvan half litertje met ORS. Alleen veel koolzuur wordt het lichaam niet blij van. Koffie kan wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Daar kan ik eigenlijk niets over zeggen als ik niet weet of het viraal of bacterieel was en dan nog verschilt de duur en de hevigheid per ziekteverwekker en hangt ook af van de lichamelijke conditie van de zieke. Maar een week moet je niet vreemd van opkijken.
Maak je niet al te druk over hoeveel je eet, je krijgt in ieder geval wel wat binnen. Probeer wel voldoende te drinken, dat is een stuk belangrijker.
Was zeker een engels kaboutertje?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 09:36 schreef Isabeau het volgende:
*knuffels* voor de ziekenboeg en een extra knuffel voor Freecell
Ik heb geen plan voor vandaagof eigenlijk wel, maar geen zin in dàt plan
(iets met schoonmaken en opruimen). Maar de kaboutertjes hebben vannacht de woonkamer al gedaan
Ik ging gisteravond naar bed in een huis waar een nucleair wapen de woonkamer had bezocht en vanmorgen was alles opgeruimd
Hè wat jammer nu, 1 kastje te veelquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef borisz het volgende:
Nog even waan van de dag terug te kijken over de kijkcijfers.
1235 kastjes bepalen in NL dus de kijkcijfers. En hoe je lekker kan manipuleren. Al is het wrs wel de meest representatieve steekproef van NL.
Bijvoorbeeld door gasten mee te laten kijken. Dat scheelt weer +5000quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hè wat jammer nu, 1 kastje te veel
Hoe kan je dat makkelijk manipuleren dan?
Ja, dat weet ik welquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Kleine steekproef betekent dat de resultaten makkelijk veranderen. Dus de individuele stemmer kan het eindresultaat al makkelijk beinvloeden
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik welIk vroeg hoe ze dat dan doen
Wisselen die kastjes? Ik bedoel die mensen die ermee stemmen?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:28 schreef borisz het volgende:
Nog even waan van de dag terug te kijken over de kijkcijfers.
1235 kastjes bepalen in NL dus de kijkcijfers. En hoe je lekker kan manipuleren. Al is het wrs wel de meest representatieve steekproef van NL.
Als je er nou nog eens wat meer informatie bij zou geven, dan zou ik dit misschien wel een interessant weetje vindenquote:
quote:de laatste Nedernazi is dood
Nederlandse SS-er en oorlogsmisdadiger die al die tijd in Duitsland leefde.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je er nou nog eens wat meer informatie bij zou geven, dan zou ik dit misschien wel een interessant weetje vinden
Eén van de meest gezochte oorlogsmisdadigers (WW II), die gevlucht was naar Duitsland en door Duitsland niet werd uitgeleverd. Zoiets.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
Als je er nou nog eens wat meer informatie bij zou geven, dan zou ik dit misschien wel een interessant weetje vinden
Vader! De twee broers (zijn zonen dus) hebben daarna gruwelijk huis gehouden uit wraak.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:30 schreef Bluezz het volgende:
Hannie Schaft vermoordde zijn vader... of zijn broer, dat weet ik niet meer uit mijn hoofd.
Heel goedquote:
Foute omschrijving btwquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef borisz het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ger-faber-overleden/
Of zoals Arnold Karskens het omschrijft
[..]
Hij had eigenlijk de doodstraf gekregen. Heel wat jaren geledenquote:
Duitsland heeft te veel en te goed (gevluchte) oorlogsmisdadigers beschermdquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk de doodstraf gekregen. Heel wat jaren geleden
Iets te harde wind vond ikquote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:20 schreef Sarabi het volgende:
Hopelijk is het morgen lekker fietsweer, dan is er een bierfestival in een stad verderop
Dat moet toch wel lukken dat BBQ'en? Steek hem wel op tijd aan zodat hij goed kan doorwarmen.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Joepie, vriendin uit Den Haag belt net of ik zin heb om met haar en haar zusje te bbq-en. Eh...JAA!![]()
Straks weer boodschappen doen (kom net terug, doe alles 2x vandaag) want ik verzorg het koude gedeelte. Stokbrood en smeersels, salade, groenten, fruit, wraps.
Niemand van ons 3-en heeft ooit zelf achter de bbq gestaan dus ik sla maar extra koud spul in.
Maar nu eerst nog ff in de zon blijven zitten met mn schaal aardbeien
er komen dit jaar nog wel 10 bbq's voor jou broertjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat moet toch wel lukken dat BBQ'en? Steek hem wel op tijd aan zodat hij goed kan doorwarmen.
Ik sla het bbq'en even over
Met een cabrio? Of is het nu niet zo warm in Nederland?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:39 schreef PdeHoog het volgende:
Heerlijk autoritjeMorgen weer
Naar Belgie dit keer. Echt geen straf om zo auto te rijden!
Nee. Gewoon normale auto. Raampjes open, Sabaton hard over de speakers!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met een cabrio? Of is het nu niet zo warm in Nederland?
Nope. Dus we gaan maandag even op de camera kijken wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Je kan toch niet 'zomaar' bij jullie naar binnen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |