Ik dacht, dat vrouwtje kan er maar één zijn, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
zag ze liggen en ja, even dacht ik.....
En thx to Blz voor de tip van kadowinkel= wereldwinkel en thx to Dude voor het aansporen om te gaan, want ik twijfelde nog even.
Het was soooo verrassend, dat je maar 1 nanoseconde mij aankeeken
mijn naam zei !![]()
En nu denk jij, dat ik ga reageren op " vrouwtje" ?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht, dat vrouwtje kan er maar één zijn, toch?
Hm, denk dat ik eerst wat studieschuld af moet lossen voordat ik dat ken betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
En nu denk jij, dat ik ga reageren op " vrouwtje" ?![]()
![]()
Overigens was ik ook nieuwsgierig naar woonlasten en dus gevraagd.
Gewoon 1000 euro inclusief alles: vloerverwarming- luchtventilatie-internet-
radio-tv- servicekosten-huismeester- gemeubileerd dakterras-parkeerkelder-
box.
Wordt uitgestald, is mooier. Maar bij ons studeren er maar zo'n 10 mensen per jaar af voor onze master. De andere master van de faculteit zo'n 30 stuks. Niet zo veel dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef borisz het volgende:
Moet er nog een scriptie worden uitgeprint? BIj ons is het scriptiearchief digitaal tegenwoordig.
Toen ik begon waren we met 250. Hoeveel % nu een (master)diploma heeft gehaald geen ideequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wordt uitgestald, is mooier. Maar bij ons studeren er maar zo'n 10 mensen per jaar af voor onze master. De andere master van de faculteit zo'n 30 stuks. Niet zo veel dus.
Denk dat er meer economiestudenten zijn die afstuderenHoeveel eigenlijk?
Oh ja, die staat nog op het programma, terwijl de rabarbergelei afkoelt .quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef golfer het volgende:
Zo. Voor de 2e keer deze week een aspergesoepje gebrouwen.
quote:
Een vriendin van ons gaat er eentje in Germany shoppenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en nog een stuk of 30 knieën in het lab die ik moet weggooien
Ze zong een beetje valsquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef borisz het volgende:
Joan gemist ivm fractievergadering. Moesten wat bestuurszaken met de fractie worden besproken.
Kunnen jullie volgend jaar niet Alexander Pechtold naar het ESF sturen? Krijgen we misschien nog een paar stemmen erbij uit Kunduz?quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:25 schreef borisz het volgende:
Joan gemist ivm fractievergadering. Moesten wat bestuurszaken met de fractie worden besproken.
Die worden toch uit titanium gemaakt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en nog een stuk of 30 knieën in het lab die ik moet weggooien
Ik ben niet geboren met titanium knieënquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die worden toch uit titanium gemaakt?
Dacht dat het over kunstknieen gingquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben niet geboren met titanium knieën
We gaan hem wel weer naar de gemeente halenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Kunnen jullie volgend jaar niet Alexander Pechtold naar het ESF sturen? Krijgen we misschien nog een paar stemmen erbij uit Kunduz?
Volgens mij had steer juist echte knieën om te onderzoeken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dacht dat het over kunstknieen ging
Dan mogen ze niet weggegooid worden maar moet het in het medisch afvalquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens mij had steer juist echte knieën om te onderzoeken.
Ik neem aan dat een onderzoeker daar wel van op de hoogte isquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan mogen ze niet weggegooid worden maar moet het in het medisch afval
Zeker, maar ik was dus verbaasd over het weggooien van titanium, hoewel het dus geen kunstknieen warenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat een onderzoeker daar wel van op de hoogte is
Dat betaal je als je ze kooptquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Betaald ie wel verwijderingsbijdrage voor die knees![]()
Is het ESF de avond van het brandalarm?
gezien de grote van de knie die hij had mee gebracht naar de presentatie zullen de verwijderingsbijdrage niet heel veel zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:49 schreef Bluezz het volgende:
Betaald ie wel verwijderingsbijdrage voor die knees![]()
Is het ESF de avond van het brandalarm?
Ow ik had een hele knie in mijn gedachtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:53 schreef z80 het volgende:
[..]
gezien de grote van de knie die hij had mee gebracht naar de presentatie zullen de verwijderingsbijdrage niet heel veel zijn.
slechts een paar kleine stukjes bot. ik had eerlijk gezegt wat meer verwacht.
Maakt toch niets uit, zolang het maar een Balkan- of Oost-Europees land is gaan ze door.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Macedonie door.... Dat was me daar een slechte valse act
Iddquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit, zolang het maar een Balkan- of Oost-Europees land is gaan ze door.
quote:
ja zonde geld, nouja ze hebben nog een paar dagen feesten te gaanquote:
Thor was niet slechtquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond overigens naar The Avengers geweest. Maar goed dat ik niet wist dat het een soort 'vervolg' was van die vage Thor-filmWant die vond ik best slecht. Bij deze heb ik toch wel een paar keer hardop gelachen.
Geen idee, Captain America in ieder geval niet. Ik ben niet zo superhelderig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:30 schreef PdeHoog het volgende:
Thor was niet slechtHeb je de rest van de Marvel-films ook gezien?
Iron Man 1 en 2 ga je wel leuk vinden denk ikquote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, Captain America in ieder geval niet. Ik ben niet zo superhelderig.
En Thor was wel slecht
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond zijn arrogantie net iets te erg om hem sympathiek te vinden.
Voor het 8e jaar op rij niet.quote:
Zegt genoeg. Duidelijke hint lijkt me!quote:
Kostte ook wel een paar centen en die dictator van dat land die het liet bouwen heeft er meer aan uitgegeven dan een gewone inwoner van het land ooit bij elkaar zal zien.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Het stadion waar het werd gehouden was prachtig btw.
Zowel de binnen- als de buitenkant. Al die lampjes aan de buitenkant die de kleuren van de vlag toonden van de act die op dat moment op het podium stond.
Ja, door dat stadion lijkt Azerbeidjan een ultra hip modern landquote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Kostte ook wel een paar centen en die dictator van dat land die het liet bouwen heeft er meer aan uitgegeven dan een gewone inwoner van het land ooit bij elkaar zal zien.
Isaquote:
Baku is een tweede Dubai. Maar daar buiten...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 01:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja, door dat stadion lijkt Azerbeidjan een ultra hip modern land
Ik ben trouwens gek.... kwam beetje laat thuis maar in plaats van het uit te stellen tot morgen ga ik nog even de was doen. Net opgehangen. Nu mag ik slapen
.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Een drommedaris dus, je weet wat een drommedaris is? Dat is een paard dat door een commissie is ontworpen.
[ afbeelding ]
Ja, dat is Murphy ten top he?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:37 schreef Isabeau het volgende:
Het is vrijdag. Hierna wordt het de weekendhuisarts t/m maandag.
Dus.
Zou je denken?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:42 schreef freecell het volgende:
Ga ik zo ook even doen, maar het is de waarnemer van de waarnemer.
't is een zootje hier momenteel.
Maar ik ga inderdaad maar even bellen zo, want in theorie horen ze wel te plassen he?
Robert Downey Jr.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 00:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond zijn arrogantie net iets te erg om hem sympathiek te vinden.
Het draait bij jou echt alleen om jou heh?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:00 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, nu je toch aan het adviseren bent. Mijn opmerking gelezen ietsjes terug?![]()
Natuurlijk. Altijdquote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het draait bij jou echt alleen om jou heh?
Zag voorstukje en lijkt me heel grappig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Robert Downey Jr.![]()
Gister naar What to Expect when you're Expecting gegaan, chick flicks
Anna Kendrick![]()
![]()
Wij hebben er tegenwoordig ook een hele behoorlijke bijgekregen in ons dorp zodat ik niet meer elke keer naar (de allerlekkerste) Pandora in Hoofddorp hoef te rijden.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Toko goed idee! Toko bij ons wil ik nog eens uitproberen, ziet er lekker uit nml.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |