abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:14:39 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111965332
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:14:55 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111965346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als het een merknaam is mag je het niet publiceren zonder toestemming toch :?

Sowieso een beetje raar ja.. :{
Oh, ik dacht dat je sarcastisch was in je vorige post :P.

Ik moet opnemen als ze belt _O- :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 12:18:23 #3
70532 loveli
N
pi_111965474
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Li, die zijn nogal met elkaar verbonden die twee :P Als ik tenminste de lessen natuurkunde goed heb opgelet :@
Gokte op ampères omdat VS spul hier in Europa nog wel eens doorbrand en andersom minder :?
Stroom en ik hebben een hekel aan elkaar. Iets met kortsluiting.
crap in = crap out
pi_111965498
Ohja vakantiegeld *O* I haz it!

Overigens zijn er zelfs mensen op deze aardkloot die je als referentie opgeven nadat je ze omdat ze onprettig waren in de meest variabele vorm van dat woord buiten hebt gewerkt.

Sta dan de nieuwe werkgever to be maar te woord :|W
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_111965578
U= I . R en P = U . I weet ik nog... :@
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je sarcastisch was in je vorige post :P.
Nee, was een :') in de zin van, je mag de naam van een bedrijf (mits een merknaam) niet zonder toestemming publiceren (dus ook niet op een website), dus sowieso al fout...

En dat had ik bij jouw 'Ik snap de link niet' :D Denk die is pissig omdat ik het weer oprakelde :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 12:22:34 #6
70532 loveli
N
pi_111965622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:21 schreef V1z0R het volgende:
U= I . R en P = U . I weet ik nog... :@
Die tweede had ik alweer verdrongen.

Vorig jaar nog wel electrischschema bestudeerd en draadjes van een of ander relais van m'n motor aan elkaar gesoldeerd.
crap in = crap out
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:23:44 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111965658
Mijn vakantiegeld valt een beetje tegen ;( (had op rond de 1000 gehoopt, maar het is maar 865 ofzo). Moet wel even kijken wat ze er precies aan reiskosten hebben afgetrokken want werd er nu voor twee maanden afgehaald.
Niet meer actief op Fok!
pi_111965689
Spuit 11: wetsuit gaat hier altijd binnenstebuiten uit, op een andere manier lukt gewoon niet. :')

Goed afspoelen is erg belangrijk. Binnenstebuiten laten drogen, anders gaat het stinken. :') Zodra binnenkant droog is even goed draaien en verder laten drogen.

Verder moet een wetsuit echt met moeite aan gaan. Als je hem zonder zweten aan en uit krijgt is hij te groot. :P
pi_111965780
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Spuit 11: wetsuit gaat hier altijd binnenstebuiten uit, op een andere manier lukt gewoon niet. :')

Goed afspoelen is erg belangrijk. Binnenstebuiten laten drogen, anders gaat het stinken. :') Zodra binnenkant droog is even goed draaien en verder laten drogen.

Verder moet een wetsuit echt met moeite aan gaan. Als je hem zonder zweten aan en uit krijgt is hij te groot. :P
Nou, ik kreeg hem amper uit omdat hij helemaal vastgeplakt zat van het zweten, dus dat zit wel goed dan :D.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_111965894
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:27 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Nou, ik kreeg hem amper uit omdat hij helemaal vastgeplakt zat van het zweten, dus dat zit wel goed dan :D.
Dat wil altijd slecht als je em niet nat hebt gehad.. Sluit ie goed wel goed af?
Voor wat ga je em gebruiken eigenlijk?
pi_111966197
Ik krijg geen vakantiegeld! Wel een budget dat ik kan aanwenden voor vakantiegeld en 13e maand, maar ik heb ingesteld dat ik dat elke maand opspaar en laat uitkeren in december. Heb ik een 13e en 14e maand, ook leuk.

Plan is nu om twee weekjes naar Frankrijk te gaan, zodat we over een jaar genoeg geld hebben voor een half jaar reizen O+ indien werkgevers zo vriendelijk zijn ons op een LOA te laten gaan.
pi_111966508
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:30 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat wil altijd slecht als je em niet nat hebt gehad.. Sluit ie goed wel goed af?
Voor wat ga je em gebruiken eigenlijk?
Volgens mij sloot hij wel goed af. De verhuurdude wekte ook wel de indruk dat hij wist waar hij naar moest kijken. Als het niet bevalt ga ik niet door en verliest hij een klant, dus het is ook in zijn belang dat ik tevreden ben :).

Ik heb een duikcursus gedaan (in een zwembad) en binnenkort is het afduikweekend en gaan we twee dagen buiten duiken.

O en vakantiegeld O+. Het is altijd meer dan ik verwacht :D.
pi_111966616
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Volgens mij sloot hij wel goed af. De verhuurdude wekte ook wel de indruk dat hij wist waar hij naar moest kijken. Als het niet bevalt ga ik niet door en verliest hij een klant, dus het is ook in zijn belang dat ik tevreden ben :).

Ik heb een duikcursus gedaan (in een zwembad) en binnenkort is het afduikweekend en gaan we twee dagen buiten duiken.

O en vakantiegeld O+. Het is altijd meer dan ik verwacht :D.
Dan zal ie vast wel goed hebben gezeten! En duiken lijkt me echt erg vet! heb het nog nooit gedaan, wel eens mensen zien doen toen ik aan het surfen was.. Was een bizar gezicht, mensen onder water onder je.. Ga je dat doen in de oosterschelde ofzo?
pi_111966705
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef Ml-etje het volgende:
Ohja vakantiegeld *O* I haz it!

Overigens zijn er zelfs mensen op deze aardkloot die je als referentie opgeven nadat je ze omdat ze onprettig waren in de meest variabele vorm van dat woord buiten hebt gewerkt.

Sta dan de nieuwe werkgever to be maar te woord :|W
dat komt volgens mij omdat vroeger de trend was dat referenties niet nagebeld werden. Terwijl er imo tegenwoordig steeds meer naar wordt gevraagd.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:57:26 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111966844
Ik krijg vakantiegeld bij mijn salaris in, dus helaasch :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_111966908
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:39 schreef anna82 het volgende:

Plan is nu om twee weekjes naar Frankrijk te gaan, zodat we over een jaar genoeg geld hebben voor een half jaar reizen O+ indien werkgevers zo vriendelijk zijn ons op een LOA te laten gaan.
Reisplannen. *O* Al enig idee waar jullie heen willen?
  donderdag 24 mei 2012 @ 12:59:34 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111966926
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, dat verklaart jouw vette salaris :+.

Ik ga een ijsje halen met collega :9 :W.
Niet meer actief op Fok!
pi_111967005
Hier één maand vakantiegeld, de rest al gehad bij uit dienst gaan en dat ging zo ongeveer wel op aan verhuizen.
Toch nog geen plannen...
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:01:49 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111967012
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:9 :W.
Het ijsje of de collega?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_111967028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat verklaart jouw vette salaris :+.

Ik ga een ijsje halen met collega :9 :W.
_O- dat scheelt wel 8% :D
pi_111967082
Ik krijg het morgen pas, maar zonet al even m'n digitale loonstrookje bekeken. Mooi extraatje. ^O^ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111967088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:51 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dan zal ie vast wel goed hebben gezeten! En duiken lijkt me echt erg vet! heb het nog nooit gedaan, wel eens mensen zien doen toen ik aan het surfen was.. Was een bizar gezicht, mensen onder water onder je.. Ga je dat doen in de oosterschelde ofzo?
Ik wilde het proberen maar ik wilde niet helemaal afhankelijk zijn van een instructeur. Daarom dus eerst een cursus in het zwembad en straks in Oostvoorne afduiken. Ik vond het op de bodem van een zwembad liggen en je eigen belletjes zijn opstijgen wel heel erg leuk :D.
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 13:04:30 #23
70532 loveli
N
pi_111967119
quote:
Waarom eigenlijk? Voor seizoensarbeid is het gebruikelijk en voor puberbaantjes wordt het ook toegepast. Is het bij jullie standaard of kun je zelf aangeven dat je die 8% wel eens per jaar als vakantiegeld zou willen?
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 13:05:27 #24
70532 loveli
N
pi_111967170
Denk dat ik het als eerste gekregen heb en het is allang op (regionale belasting, enecoafrekening, niet eens schoenen).
crap in = crap out
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:06:16 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111967199
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef loveli het volgende:
Denk dat ik het als eerste gekregen heb en het is allang op (regionale belasting, enecoafrekening, niet eens schoenen).
Dit. Mijn beetje vakantiegeld (werk hier nog niet zo lang), gaat op aan de verzekeringen die wij in mei-juni betalen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_111967312
Vakantiegeld krijg ik altijd eind juni pas :( ach. En daar gaat een seizoenkaart af, en de rest sta ik in t rood zowat..

Dus hier geen vakantie's helaas. Hoewel we het erg graag willen.

En duiken O+ 2 jaar geleden gedaan, in Turkije 2x. Was echt mooi! (oke de 1e x ging niet helemaal goed, maar de dag erna was vooral genieten)
~ Bonito La Risa ~
pi_111967383
Bij ons gaat het door naar de spaar en mijn tripjes in juni :') Of wij op vakantie gaan hangt af van wat er met de langstudeerdersboete gebeurd. Als ze die doordrukken dan gaan we in november/december pas.

Alleen moet ik dan nog even verzinnen waarheen en wat er te doen is :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 13:11:31 #28
70532 loveli
N
pi_111967424
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
Bij ons gaat het door naar de spaar en mijn tripjes in juni :') Of wij op vakantie gaan hangt af van wat er met de langstudeerdersboete gebeurd. Als ze die doordrukken dan gaan we in november/december pas.

Alleen moet ik dan nog even verzinnen waarheen en wat er te doen is :D
Alpen, wintersport.
crap in = crap out
pi_111967540
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Alpen, wintersport.
:N

Ik wil Europa uit :) Ergens waar het warm is, er dingen te doen zijn :Y
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 13:16:01 #30
70532 loveli
N
pi_111967625
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:N

Ik wil Europa uit :) Ergens waar het warm is, er dingen te doen zijn :Y

En Alpen Aspen :+
crap in = crap out
pi_111967804
quote:
Belastingtechnische wel beter geloof ik, wij hebben het ook. Op zich prima als je jezelf kan aanleren om niet alles op te maken!
pi_111967807
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Best knap dat je je in je groene bikini op dat bord gehesen hebt gekregen terwijl je je sneeuwbril en skiboots nog op hebt O-)
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:21:32 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111967895
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Belastingtechnische wel beter geloof ik, wij hebben het ook. Op zich prima als je jezelf kan aanleren om niet alles op te maken!
Daarom, kan genoeg sparen :D Geen idee waarom het zo geregeld is, maar vind het wel prima.

En Vik, die 8% komt erbij he! :+
Dus normaal salaris + vakantiegeld, minus belastingen e.d. :P
pi_111967981
Uiteindelijk houd je netto iets meer over geloof ik, als je het in 12x uit laat betalen ipv in 1x. Wel jammer vind ik dat wij geen winstdeling of aandelenprogramma ofzo hebben. Maar sinds mijn 1,5 jaar werk hier wel 2x loonsverhoging dus dat is ook goed :')
pi_111968070
En Whoei nog steeds geen crap gegeten!

O: dubbele vk bth boter/kaas, glas kefir
T: peer
L: 300 gr salade (sla, komkommer, paprika, olijven, courgette,tonijn, beetje pasta), pistolet eiersalade
T: 150 ml bio yoghurt met 200 gr vers gemixt fruit
D: koolvisje met tomatensalade en gegrilde courgette, misschien ook bonen erbij
S: Evy 23
T: grapefruit
pi_111968262
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:

L: 300 gr salade (sla, komkommer, paprika, olijven, courgette,tonijn, beetje pasta), pistolet eiersalade
^O^ ^O^ ^O^
pi_111968502
Goed bezig Perr! *O*
Ik hou het gewoon ook al 2,5 dagen vol. *)
En ik zal me vanavond ook gewoon inhouden. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_111968645
Mijn lunch is van 4 boterhammen veranderd in een salade met blauwe kaas, appel en amandeltjes :9. Die boterhammen kunnen morgen wel weer.
pi_111968708
Lekker, Q!

Ik ga denk ik vanavond de koolvis in een alu-pakketje doen met witte wijn en dille en courgette en venkel, bedenk ik me nu. Of, in een ovenschaal, nog makkelijker :D
pi_111968720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:

Goed bezig! Ik kwam gister een zak bugles tegen... Voor beide partijen eindigde dat niet goed.
pi_111968738
Ik moet ophouden met rommel eten. Chips/chocolade/koekjes :N

Vanavond eten in 't park! Nog gezonde tips? Heb niet echt zin in stokbroodjes kruidenboter, eet ik namelijk al de hele week :')
Worry is a misuse of imagination
pi_111968765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:41 schreef Probability het volgende:
Ik moet ophouden met rommel eten. Chips/chocolade/koekjes :N

Vanavond eten in 't park! Nog gezonde tips? Heb niet echt zin in stokbroodjes kruidenboter, eet ik namelijk al de hele week :')
Wraps met zalm :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_111968807
Of couscoussalade, of groentespiesjes (heb je een BBQ om mee te nemen?) pasta salade, rauwe loempia's van rijstpapier, koude aardappeltjes in een sausje... hmmm!
pi_111968847
Bruine bonen met spek!
pi_111968868
quote:
14s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig Perr! *O*
Ik hou het gewoon ook al 2,5 dagen vol. *)
En ik zal me vanavond ook gewoon inhouden. :P
^O^

Ik heb dit weekend een crap-uitdaging: we gaan met de familie een weekendje weg en daar zal vast een shitload aan crap bij zijn. Ik was eens van plan niet mee te doen aan de crapness, maar mjin vlees is zo zwak.

Misschien moet ik de Urbanathlon trainingen printen/inprenten, wie weet is het angstaanjagend genoeg om mij van de chocolade af te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door anna82 op 24-05-2012 13:51:47 ]
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:47:53 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111968958
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

^O^

Ik heb dit weekend een crab-uitdaging: we gaan met de familie een weekendje weg en daar zal vast een shitload aan crab bij zijn. Ik was eens van plan niet mee te doen aan de craberij, maar mjin vlees is zo zwak.

Misschien moet ik de Urbanathlon trainingen printen/inprenten, wie weet is het angstaanjagend genoeg om mij van de chocolade af te houden.
crab = crap of snap ik de grap niet? :D

Doet denken aan een Peruaanse vriend van zus! Zij: "Oh crap! :( " Hij: "Crab? Zoals zo'n beestje? :? "
pi_111968962
Anna!
Crab:

of crap?
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:48:11 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111968970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Anna!
Crab:
[ afbeelding ]
of crap?
[ afbeelding ]
Dat dus :D
pi_111968990
Overigens zou ik voor zowel crab als crap tekenen :9.
pi_111969022
Hahaa, ik bedoelde natuurlijk crap, hoe kom ik aan crab? :D Het is de kreeft in mij!
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:49:31 #51
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_111969026
Ik denk dat ze carb bedoelt?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:49:55 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111969042
quote:
10s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het ijsje of de collega?
Collega is homo :'). Oh wacht :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111969051
Want over minder dan 1 maand word ik 30 *O*
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:50:53 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111969084
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hahahaha :D _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_111969092
quote:
11s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat ze carb bedoelt?
:o

Nee man! Ik ga toch geen carbs ontwijken, gekkigheid, wie doet zoiets nou.
pi_111969113
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:50 schreef anna82 het volgende:
Want over minder dan 1 maand word ik 30 *O*
*O* party hardy!
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:51:55 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111969122
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:51 schreef anna82 het volgende:

[..]

:o

Nee man! Ik ga toch geen carbs ontwijken, gekkigheid, wie doet zoiets nou.
:D
Misschien komt dat pas als je 30 bent! </slechte grap>
pi_111969155
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
Of couscoussalade, of groentespiesjes (heb je een BBQ om mee te nemen?) pasta salade, rauwe loempia's van rijstpapier, koude aardappeltjes in een sausje... hmmm!
lekker!

nee ga niet bbqen even snel wat eten tussen het studeren door :)

nu heb ik honger :D
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:53:08 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111969160
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D
Misschien komt dat pas als je 30 bent! </slechte grap>
_O-.

Goed, even een lijstje en dan ga ik mijn rotklusje even afmaken }:|.

O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth pindakaas
T: Bounty-ijsje :9
L: twee bth kaas
T: appel
T: halve zak worteltjes
D: frittata met champignons enzo

Ik vind hem wel goed :Y. M.u.v. dat ijsje dan, maar dat moet ook eens kunnen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_111969225
Vik jij hebt wel prima lijstjes de laatste tijd (ok, gisteren niet zo), merk je ook verschil in/aan je lichaam?
pi_111969256
Oeh, Bounty-ijs, dat heb ik al lang niet gehad. O+

Zei er nou gisteren iemand dat hartige taart niks is met dit weer? Dat zit ik nu namelijk te eten, lekker zout juist!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_111969286
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

Goed, even een lijstje en dan ga ik mijn rotklusje even afmaken }:|.

O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth pindakaas
T: Bounty-ijsje :9
L: twee bth kaas
T: appel
T: halve zak worteltjes
D: frittata met champignons enzo

Ik vind hem wel goed :Y. M.u.v. dat ijsje dan, maar dat moet ook eens kunnen :P.
Elke keer weer... :')

"TAKE ME TO LAKE FRITITTATATA!"

:D _O-
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:59:36 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111969398
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:55 schreef Perruche het volgende:
Vik jij hebt wel prima lijstjes de laatste tijd (ok, gisteren niet zo), merk je ook verschil in/aan je lichaam?
Nee :P. Nou ja, ik word niet dikker (pas nog in m'n zomerbroeken waar ik twee maanden geleden ofzo niet in paste), maar ook niet echt dunner, geloof ik.

Ik denk dat ik nog steeds te weinig eet. En ik moet nog een keer gaan fitnessen, maar ja, niet echt aanlokkelijk met dit weer. Maar misschien ga ik het toch wel doen, aangezien ik toch :'( niet kan hardlopen :'( nu :P. Ik ben vooral bang voor conditieverlies. Dat ik straks weer als een stervend paard door de straten ga met 2 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_111969547
Vanavond moet ik zelf koken want lief eet elders. Denk maar salade :)
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 14:06:56 #65
70532 loveli
N
pi_111969660
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond moet ik zelf koken want lief eet elders. Denk maar salade :)
Salade moet je niet koken :N
crap in = crap out
pi_111970318
Zo! De kater is weer thuis helemaal klitloos. Wat zal hij hef warm hebben gehad de laatste dagen ;)

Goed craploos lijstje per!
pi_111970852
Nou net terug van eerste hulp, vriendje moest naar het ziekenhuis voor een intake en is daar ineengezakt en kreeg stuipen bij de bloedafname. Toen hij me belde schrok ik me dood en moest ik janken op kantoor :')

Dus snel erheen gegaan, hij heeft allemaal onderzoekjes gehad, hij had allemaal gekke stuiptrekkinkjes enzo.
Ze denken dat het komt doordat er 15 buisjes bloed zijn afgenomen icm niet voldoende eten.

Ze hebben ook zn bloedsuiker getest, maar er kwam gewoon geen bloed uit zn vingers, tot 4 prikken toe?! Toen maar grappen gemaakt over vampieren enzo :')

Anyway, hij voelt zich nu weer beter, maar was vet geschrokken!!

/dagboek
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:44:23 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111970954
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Novem het volgende:
Nou net terug van eerste hulp, vriendje moest naar het ziekenhuis voor een intake en is daar ineengezakt en kreeg stuipen bij de bloedafname. Toen hij me belde schrok ik me dood en moest ik janken op kantoor :')

Dus snel erheen gegaan, hij heeft allemaal onderzoekjes gehad, hij had allemaal gekke stuiptrekkinkjes enzo.
Ze denken dat het komt doordat er 15 buisjes bloed zijn afgenomen icm niet voldoende eten.

Ze hebben ook zn bloedsuiker getest, maar er kwam gewoon geen bloed uit zn vingers, tot 4 prikken toe?! Toen maar grappen gemaakt over vampieren enzo :')

/dagboek
Jeumig, kan ik me voorstellen :o :*

Vriend van mij heeft dat met enige regelmaat, zo viel ie in een restaurant al eens al schokkende in een bak salade en was vervolgens even buiten westen. Bij hem weten doktoren niet wat het is, maar het drinken van een colaatje helpt zegt ie oO<
pi_111971067
Is toch doodeng! Ik hoop maar niet dat het vaker gaat gebeuren :') Hij knapte wel een beetje op van beschuit met jam.
pi_111971093
quote:

/dagboek
Jeetje, natuurlijk is dat schrikken. Fijn dat hij zich al wel beter voelt.
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:48:08 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111971097
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Novem het volgende:
Is toch doodeng! Ik hoop maar niet dat het vaker gaat gebeuren :') Hij knapte wel een beetje op van beschuit met jam.
Ja ik schrok me toen ook een hoedje!

Hoop het ook :Y Hier, opvrolijkplaatje O+ :*
pi_111971269
Schrikken, Novem! :o. Sterkte voor je vriend.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_111971416
Gets, Novem :{
Maar zo'n buisje is toch maar iets van 10ml?
pi_111971483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik schrok me toen ook een hoedje!

Hoop het ook :Y Hier, opvrolijkplaatje O+ :*
Haha, lief!
pi_111971497
Bah, Novem! :{ Hoop dat het een eenmalig iets was!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_111971527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef V1z0R het volgende:
Gets, Novem :{
Maar zo'n buisje is toch maar iets van 10ml?
Geen idee, ze zeiden dat ze het wel vaker zagen als er meer bloed afgenomen moest worden icm weinig eten.
pi_111971967
Mja, lijst!

O - 3 vk knackebrood pindakaas
L - 2 speltbth, 1 cheddar, 1 ei, erwten/fetasalade, een tomaat
T - banaan, 2 handjes popcorn
D - gecarameliseerde tofu met asperges en zilverliesrijst
T - koffie verkeerd
pi_111972463
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef anna82 het volgende:

[..]

^O^

Ik heb dit weekend een crap-uitdaging: we gaan met de familie een weekendje weg en daar zal vast een shitload aan crap bij zijn. Ik was eens van plan niet mee te doen aan de crapness, maar mjin vlees is zo zwak.

Heb je het mailtje met de oefeningen gevonden? :D
Erg he?! :D

Maar het komt vast goed. :) En van 2 dagen slecht eten vergaat de wereld niet hoor. :)
Doe wat je niet durft.
pi_111972515
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee :P. Nou ja, ik word niet dikker (pas nog in m'n zomerbroeken waar ik twee maanden geleden ofzo niet in paste), maar ook niet echt dunner, geloof ik.

Ik denk dat ik nog steeds te weinig eet. En ik moet nog een keer gaan fitnessen, maar ja, niet echt aanlokkelijk met dit weer. Maar misschien ga ik het toch wel doen, aangezien ik toch :'( niet kan hardlopen :'( nu :P. Ik ben vooral bang voor conditieverlies. Dat ik straks weer als een stervend paard door de straten ga met 2 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen :').
Na een gebroken enkel kon ik zonder problemen weer gelijk 5 km doen. Die halve marathon heb ik ook praktisch ongetraind gelopen en toen ik na 3 maanden weer niet hardlopen (wegens verplichte rust na die halve) weer begon, begon ik ook weer met 5 km.
Zonder problemen.

Dus conditieverlies valt echt wel mee. :) No worries.
Doe wat je niet durft.
pi_111972532
quote:

/dagboek
Daar zou ik ook van schrikken! Terecht!
Gelukkig dat het nu weer beter gaat. :)
Doe wat je niet durft.
pi_111972560
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat het bij jou zo werkt betekent niet dat het bij iedereen zo werkt heur. Niet om Vikkestein bang te maken, maar als ik 2 weken niet sport kan ik daarna echt weer halverwege beginnen!
pi_111972662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat het bij jou zo werkt betekent niet dat het bij iedereen zo werkt heur. Niet om Vikkestein bang te maken, maar als ik 2 weken niet sport kan ik daarna echt weer halverwege beginnen!
Ik merk ook veel verschil als ik een tijdje niet sport. De eerste keer moet ik echt even inkomen en laatst duurde het ruim een uur voor ik het 'luie zweet' eruit had en ik pas echt goed op gang kwam..
pi_111972684
:W thuis!

Schrikken Novem :*

Het is hier buiten echt niet te harden :X
Wel voorzien van 4 nieuwe bh's en andere undies O+ en een kleurtje :P
pi_111972727
Oeh Novem, hopelijk blijft het hierbij! Laat hem maar geen bloeddonor worden.

ML, is het naar tevredenheid?
pi_111972756
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:33 schreef anna82 het volgende:
Oeh Novem, hopelijk blijft het hierbij! Laat hem maar geen bloeddonor worden.

ML, is het naar tevredenheid?
Ben niet oranje en niet donkerbruin, verder plak ik nog wel een beetje dus weet niet zo goed wat ik ervan vind.
De foto's waren wel mooi :Y
pi_111972781
quote:
6s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar het komt vast goed. :) En van 2 dagen slecht eten vergaat de wereld niet hoor. :)
Haha vreselijk :D maar we hebben nog iets van 100 dagen /sprak zij optimistisch
pi_111972860
quote:

[..]

Zelfde hier. Anders liep ik inmiddels ook halve marathons ipv steeds weer bij Evy week 3 te beginnen.

Henk is een baas, op Henk staat geen maat.
pi_111973292
Ben ik echt zo'n uitzondering dan?! :o
Ik zou het bijna willen controleren bij mijn collega's, maar die sporten niet, dus die kunnen daar weinig over zeggen. :P

Maar laat ik het anders zeggen: bouwen jullie niet weer veel sneller op dan als je iets een tijd niet gedaan hebt?
Doe wat je niet durft.
pi_111973434
Schrikken novem! Inmiddels istie weer opgeknapt dan?

Vandaag op pad geweest voor bikini's, 4 winkels en tientallen bikini's later, chagerijnig en zonder wat te kopen weer thuis :(
~ Bonito La Risa ~
pi_111973482
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Mixende_match het volgende:
Schrikken novem! Inmiddels istie weer opgeknapt dan?

Vandaag op pad geweest voor bikini's, 4 winkels en tientallen bikini's later, chagerijnig en zonder wat te kopen weer thuis :(
Balen! Zeker dat steeds passen van die dingen doet mijn humeur nooit goed. Ik kon ook nooit slagen dus heb dit seizoen maar gewoon toen ze net in de winkels lagen en het nog ijskoud was mijn slag geslagen.
pi_111973622
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Novem het volgende:

[..]

Geen idee, ze zeiden dat ze het wel vaker zagen als er meer bloed afgenomen moest worden icm weinig eten.
:{ hoort niet zo te wezen lijkt me, al helemaal niet bij een jonge kerel :? Naja, wat de rest al zegt, hopen dat 't niet vaker gebeurt. :)

Ben nu bijna 4 weken niet naar sportschool geweest, maar zal zodra het klussen is gebeurt m'n bevindingen qua conditieverlies en krachtverlies hier doorgeven :P

:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111973640
:D viz!
pi_111973653
Ja echt balen. Toen het nog ijskoud was hadden ze nog niet veel in mijn maat.. Nu bij lingerie zaken wat meer. Maar t blijft niet mooi staan. Toch maar weer aan de freya, ook al ben je dan best wat geld kwijt.. Maar freya en fantasie hebben dit jaar niet zo'n leuke collectie..

Maar idd ben nu flinks chago! Maar jij ben dus wel geslaagd? :D
~ Bonito La Risa ~
pi_111973683
LOL@vaiz!

En schrikken Novem :X

Ga je nog foto's posten van je spraypaint benen ML?
pi_111973734
*FB aanslingert

Die komen er ws vanavond wel Aurum en anders dit weekend.
pi_111973757
Als je weet welke maat je hebt van Freya dan kun je nog wel eens op engelse sites kijken of op Ebay. :) Zo heb ik vorig jaar ook voor weinig 2 toffe bikini's gekocht die goed zitten. :)
Doe wat je niet durft.
pi_111973819
Ja hij voelt zich wel redelijk nu!

Ik vind 2 uur lang stuipen en knock out gaan ook een nogal zware reactie op bloedafname, maar de neuroloog zei dat er niets mis is...dat geloven we dan maar, hopelijk blijft het bij 1 keer.
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:04:03 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111973876
Zo, ik heb even een mailtje gestuurd over het fitnessabonnement via het werk. Als dat nou zsm kan ingaan, kan ik wat gaan fietsen in de sportschool om m'n conditie te behouden :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_111973908
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 14:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Salade moet je niet koken :N
*noteert*

Vandaag heb ik de opzij gelezen. Betaald.
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:06:00 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111973950
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Na een gebroken enkel kon ik zonder problemen weer gelijk 5 km doen. Die halve marathon heb ik ook praktisch ongetraind gelopen en toen ik na 3 maanden weer niet hardlopen (wegens verplichte rust na die halve) weer begon, begon ik ook weer met 5 km.
Zonder problemen.

Thx voor de oppepper :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_111973975
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Mixende_match het volgende:
Ja echt balen. Toen het nog ijskoud was hadden ze nog niet veel in mijn maat.. Nu bij lingerie zaken wat meer. Maar t blijft niet mooi staan. Toch maar weer aan de freya, ook al ben je dan best wat geld kwijt.. Maar freya en fantasie hebben dit jaar niet zo'n leuke collectie..

Maar idd ben nu flinks chago! Maar jij ben dus wel geslaagd? :D
Jep, ik heb bij de hunkemoller iets gevonden, maar dat staat ook al niet meer op hun website. Maar hij is heel leuk :D. (sorry, da's niet aardig :o).
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:07:26 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111974004
quote:

[..]

True. Ik merk het wel als ik 2 weken niet gelopen heb, zeg maar. Dus ik ga ook niet in één keer weer beginnen, sowieso niet omdat ik even wil uitproberen hoe het voelt.
En HPKW deed daarnaast ook andere sporten, denk ik?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:08:10 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111974035
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:{ hoort niet zo te wezen lijkt me, al helemaal niet bij een jonge kerel :? Naja, wat de rest al zegt, hopen dat 't niet vaker gebeurt. :)

Ben nu bijna 4 weken niet naar sportschool geweest, maar zal zodra het klussen is gebeurt m'n bevindingen qua conditieverlies en krachtverlies hier doorgeven :P

:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'( :D :'( :D @ spoiler
Niet meer actief op Fok!
pi_111974270
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:04 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

*noteert*

Vandaag heb ik de opzij gelezen. Betaald.
Ach, het is weer eens iets anders toch? :)
Heb je al weer wat meer plezier in je werk?
Doe wat je niet durft.
pi_111974316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

True. Ik merk het wel als ik 2 weken niet gelopen heb, zeg maar. Dus ik ga ook niet in één keer weer beginnen, sowieso niet omdat ik even wil uitproberen hoe het voelt.
En HPKW deed daarnaast ook andere sporten, denk ik?
Ik heb toen ik geblesseerd was alleen maar spinning gedaan, maar in ervaring is dat dat hele andere conditie is dan hardloopconditie.
Toen ik begon met hardlopen fietste ik dagelijks 40 km en ging ik ook gewoon dood bij mn 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen schema. :Y
Doe wat je niet durft.
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:23:09 #106
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_111974567
Oeh Novem, wat raar en eng!

V1 :D Wie weet wordt het de moeder van je kinderen :D

Vik, ik kan mij echt goed voorstellen dat je baalt van je blessure, bah!

Lijst:
O" kwark, vla aardbeien
T's: beschuit met boter en muisjes, cup a soup kerrie, appel, peer
L: 2 boterhammen kaas, beker melk
T's: dropjes, appel, 2 mandarijnen, blokje choco, hap rode bieten, tomaat, kwart komkommer
D: sperziebonen (ruim 500 gr voor mijzelf), gebakken champignons en ui, gebakken biefstuk, 3 aardappelkroketten, rabarber :9
T: zoute stokjes en cola-berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:24:32 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111974612
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik heb toen ik geblesseerd was alleen maar spinning gedaan, maar in ervaring is dat dat hele andere conditie is dan hardloopconditie.
Toen ik begon met hardlopen fietste ik dagelijks 40 km en ging ik ook gewoon dood bij mn 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen schema. :Y
Oh -O- :'). Nou ja, dan maar hopen dat ik het snel weer op kan pakken :+. Ik begin waarschijnlijk toch met een paar minuutjes per keer :+.;
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:25:32 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111974650
Playboy bunny ketting _O-
pi_111975197
Jeeeeej stage gesprek!!!!!!!
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 16:42:28 #110
70532 loveli
N
pi_111975257
quote:
6s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Doe in 30 sec zoveel mogelijk pull-ups _O- _O- _O-
crap in = crap out
pi_111975275
Oh schrikken zeg novem, hoop dat het niets ergs is!!
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 16:43:23 #112
70532 loveli
N
pi_111975291
quote:
11s.gif Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben ik echt zo'n uitzondering dan?! :o
Ik zou het bijna willen controleren bij mijn collega's, maar die sporten niet, dus die kunnen daar weinig over zeggen. :P

Maar laat ik het anders zeggen: bouwen jullie niet weer veel sneller op dan als je iets een tijd niet gedaan hebt?
Heb wel het idee dat je iets van basis overhoudt. Dat hoop ik eigenlijk, anders ben ik in september doomed :')
crap in = crap out
  donderdag 24 mei 2012 @ 16:45:56 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111975377
Kut weer vergeten Afwezigheidsassistent in te stellen :'). Kan dat ook via webmail?

Loveli, je hebt nog genoeg tijd tot september?
Niet meer actief op Fok!
pi_111975399
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Kut weer vergeten Afwezigheidsassistent in te stellen :'). Kan dat ook via webmail?

Jep dat kan :Y
  Vis een optie? donderdag 24 mei 2012 @ 16:48:09 #115
70532 loveli
N
pi_111975457
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Ben erg goed in uitstellen.

En in het kopen van kleding waarvan ik achteraf denk 'maar wanneer draag je het'?
/rode jumpsuit
crap in = crap out
pi_111975585
Vakantiegeld. Leuke meevaller, ik wist helemaal niet dat je dat ook krijgt bij een uitzendcontract :D. (geen eindejaarsuitkering, dus had hier ook niet meer op gerekend).

Verder is het hier niet zo leuk, in overleg met psycholoog prioriteiten gesteld en toen belde opeens een groepsgenootje dat ik NU mijn deel moet doen omdat zij blijkbaar deze week het af willen hebben (terwijl we volgende week pas hoeven te presenteren). Of ik even mijn planning omver kon gooien. Ok de afspraak was het vorige week af te hebben, maar dat was vrijblijvend. Ik was van plan om het komende woensdag te doen ofzo :'). Kan ik nu weer alles omver gooien. Stom groepswerk. Ik ben maar een rondje om de uni gaan lopen omdat ik helemaal van de leg was door nóg meer werk te doen vandaag (moet ook al opruimen, koken, vergaderen (met de mensen die komen eten) en douchen).

quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:40 schreef Probability het volgende:
Jeeeeej stage gesprek!!!!!!!
Nice! Hoe/wat/waar/wanneer? :D

Oeh novem dat is idd schrikken.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_111976843
Oh noes, I killed zeh topic :o
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_111976990
Chico, nee zeggen kan toch?
  donderdag 24 mei 2012 @ 17:38:57 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111977529
Grappig, altijd rustig hier op dit tijdstip :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 mei 2012 @ 17:39:27 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111977553
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 16:46 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jep dat kan :Y
done! *O*
Niet meer actief op Fok!
pi_111978313
Rustig inderdaad hier... Mijn stageoprachtgever gaat akkoord met voorstel! Nice!
Ik ga zo wat pastasalade eten, dan stuk fietsen en dan de rest opeten. Kijken of dat bevalt. Mijn doel is dit keer om verder te gaan dan anders, denk een km of 55 ofzo.
Ik zit er sterk aan te denken om een racefiets te kopen, want bijna alles wat ik de laatste tijd doe is op de weg. En ik merk dat ik minder 'explosief' wordt maar juist wel beter in lang hetzelfde ritme vasthouden. En juist dat explosieve heb je in het bos meer nodig..
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:14:57 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111978787
Als je bruto 1620 euro vakantiegeld krijgt, hoeveel zou je daar dan van over moeten houden? Als ik alles bij elkaar optel, kom ik op nog geen 800 euro uit. Wordt het zwaarder belast ofzo? :?.

Ja n00b-vraag wellicht, maar dit is de eerste keer dat ik voor bijna een vol jaar vakantiegeld krijg, dus geen idee hoe dat werkt.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:17:46 #123
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_111978882
volgens mij vakt het geheel in je hoogste belastingtarief, bij mij 42 % dus, en worden ook andere brutoloonregelingen er vanaf getrokken als je daarvoor gekozen hebt ipv per maand.
Kwak
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:23:26 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111979070
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
volgens mij vakt het geheel in je hoogste belastingtarief, bij mij 42 % dus, en worden ook andere brutoloonregelingen er vanaf getrokken als je daarvoor gekozen hebt ipv per maand.
Er staat idd bij 'bijzonder tarief' en 41,95 % maar dan kom ik nog steeds niet op dat bedrag uit.

Zat ineens ook een hogere ZVW werknemersbijdrage bij :?
Niet meer actief op Fok!
pi_111979485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 18:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Er staat idd bij 'bijzonder tarief' en 41,95 % maar dan kom ik nog steeds niet op dat bedrag uit.

Zat ineens ook een hogere ZVW werknemersbijdrage bij :?
Je houdt altijd minder dan de helft netto over.
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:37:34 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111979562
Meh voor mn gevoel word ik alleen maar dikker :') Stom lijf. Doet ook aanslag op mijn hongergevoel.

Maar goed, ga maar eens wat te eten halen oO<
pi_111980270
quote:
8s.gif Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh voor mn gevoel word ik alleen maar dikker :') Stom lijf. Doet ook aanslag op mijn hongergevoel.

Maar goed, ga maar eens wat te eten halen oO<
Zegt de weegschaal dat ook?

Ik voel me ook gauw opgezet in die hitte, misschien komt het daar door?
  donderdag 24 mei 2012 @ 18:59:49 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_111980584
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Je houdt altijd minder dan de helft netto over.
Tss!

Naja.

M. hoeft geen avondeten, want hij heeft net twee koeken gehad en heeft nu geen honger meer. Hmpff :'). Dus ik eet gewoon een dubbele tosti straks en de rest van m'n worteltjes.
Niet meer actief op Fok!
pi_111980710
heb net een route bekeken, ik denk alleen dat mn bidon van 0,7 liter niet groot genoeg is, dus ik neem wat geld mee. En wat muslirepen..
Wordt denk ik 60 km, kijken of dat lukt. Het is in ieder geval lekker weer!
  donderdag 24 mei 2012 @ 19:19:17 #130
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111981339
Net verhuisd zijn, (eindelijk) weer terug aan het werk, het doet m'n eetpatroon niet veel goed... En slaappatroon en sportpatroon ook niet om eerlijk te zijn.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111981685
Een paar maanden na het verhuizen komt dat wel weer hoor!

Vriendje was toch even thuis gebleven en heeft eten voor me gemaakt voordat ie weg ging O+
Salade met spekjes, mozarella en appel (en sla en tomaat en paprika enzo)
  donderdag 24 mei 2012 @ 19:37:42 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111982065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef Novem het volgende:

[..]

Zegt de weegschaal dat ook?

Ik voel me ook gauw opgezet in die hitte, misschien komt het daar door?
Geen idee, heb me al ongeveer een jaar ofzo niet gewogen, als het niet langer is :@ Durf nu ook niet zo goed maar zou wel een goede indicatie zijn van hoe de zaken ervoor staan :')

Heb ook geen weegschaal bedenk ik me, alleen een Wii :P
  donderdag 24 mei 2012 @ 19:39:33 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111982135
Overigens heb ik wel mijn best gedaan om superverantwoord eten te maken voor mezelf. Dus ik heb tonijnsalade met tonijn (nowai!), eikenbladsla, 3 tomaten, lenteuitjes, kappertjes en zilveruitjes en een lik mayo, met twee sneetjes bastillebrood.

De avocado die ik erdoor wilde doen was niet goed meer. Maar wat minder vet eten kan voor mij sowieso geen kwaad, harhar :+
pi_111982220
Zon O+

Poes is weer thuis, volgens dierenarts is t stress en eventueel nog effect van de sterilisatie, 2 weken geleden. Ze heeft nu antibraak pilletjes en speciaal voer voor de darmflora :')
Ben wel opgelucht!

Verder drukke werkdag met veel beweging *O* en ook nog de zon mee kunnen pikken!
Net lekkere maaltijdsalade op :9

Schrikken Novem! Gelukkig dat hij zich zo snel weer beter voelt, das altijd wel een goede indicator volgens mij!
Be someone that makes you happy
pi_111982400
Goed nieuws Nallie, niks erg gelukkig!

Vriendje voelt zich inmiddels weer als vanouds :)

Heb zin in wijntjes op een terras :9 Maar ik doe het maar niet :')
pi_111982572
Arm vriendje van novem!

Lekker D gehad van gestoofde venkel/ui/courgette met koolvis, ernaast aardappelsalade (de helft van 4 kleine aardappels, eetlepel mayo, creme fraische, veel bieslook en peterselie)

Nog een uurtje laten zakken en dan Evy rondje, hopelijk is het dan ook wat afgekoeld!
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:00:51 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111983039
Potverknorrie, planningfaal :') Dacht dat ik vrij op tijd boodschappen was gaan doen maar nu heb ik net pas mijn D achter de kiezen en ik wou om 8 uur naar Zumba :')

Eens zien of ik wat anders kan doen oO<
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:01:19 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_111983053
Wel fijn dat er goed nieuws is van novemvriendje en nalliepoezels :Y O+
pi_111983463
Goed nieuws Nallie! Gelukkig.
En fijn dat het vriendje van Novem zich weer wat beter voelt!

Ik ga even koken. Couscous :9.

Succes met sporten Perruche en Maria! *O* Ben heel blij dat ik vanmorgen ben gegaan :P.
pi_111983927
Eindstand:
T: 150 ml bio yoghurt met 50 gr cashewnoten, 250 gr vers gemixt fruit
D: koolvisje met tomatensalade gestoofde venkel, ui courgette, misschien ook bonen erbij aardappelsalade (de helft van 4 kleine aardappels, eetlepel mayo, creme fraische, veel bieslook en peterselie)

*O* *O*
pi_111984271
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Perruche het volgende:
Eindstand:
T: 150 ml bio yoghurt met 50 gr cashewnoten, 250 gr vers gemixt fruit
D: koolvisje met tomatensalade gestoofde venkel, ui courgette, misschien ook bonen erbij aardappelsalade (de helft van 4 kleine aardappels, eetlepel mayo, creme fraische, veel bieslook en peterselie)

*O* *O*
^O^
pi_111984386
Mijne:

O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: beker sojamelk, 2 dadels, 2 abrikozen
L: 2 vk bh humus en komkommer, gekookt ei
T: bio reepje en een paar aardbeien
D: salade van spinazie, linzen, paprika, tomaat, pitjes, geitenkaas en wat spek :9
T: stukje raw brownie met yoghurt
B: veul fietsen :) denk wel 1,5 uur in totaal
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:31:23 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111984465
Net als bij henk is mijn basisconditie prima, ook na een maand nietsdoen. Een halve marathon zit er echter niet in.
pi_111984592
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef Nallie het volgende:
Mijne:

O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: beker sojamelk, 2 dadels, 2 abrikozen
L: 2 vk bh humus en komkommer, gekookt ei
T: bio reepje en een paar aardbeien
D: salade van spinazie, linzen, paprika, tomaat, pitjes, geitenkaas en wat spek :9
T: stukje raw brownie met yoghurt
B: veul fietsen :) denk wel 1,5 uur in totaal
Ook ^O^
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:35:51 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111984675
Lijstje
s. Jillian
O. havermout, yoghurt, frambozen, granaatappel
T. tompouce
l. Tostie, cracker sandwichspread
T. handje borrelnoten + handje drop
s. 8 km fietsen
d. 2 ayran + turkse pizza met salade en saus
pi_111984728
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
s. Jillian
O. havermout, yoghurt, frambozen, granaatappel
T. tompouce
l. Tostie, cracker sandwichspread
T. handje borrelnoten + handje drop
s. 8 km fietsen
d. 2 ayran + turkse pizza met salade en saus
Niet zo ^O^ ;)
pi_111984836
Mooie lijstjes Perruche en Nallie!

Mijn definitieve lijst (wijkt niet af van m'n planning *) ):
S: Evy les 18
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-crackers met kippenborstfilet en hütenkäse (en komkommer)
L: Geroosterde volkoren boterham met hütenkäse, roggebrood met hütenkäse, 1 muesli-cracker met kippenborstfilet (en komkommer)
T: Salade met veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, kippenborstfilet en zachte geitenkaas
D: Couscous met sperziebonen, bosui, allerlei kruiden en falafel

T: Bak optimel kwark met appel
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:40:34 #148
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_111984931
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:36 schreef Perruche het volgende:

[..]

Niet zo ^O^ ;)
Ik vind 'm oke. Sport, fruit, veel groente in den pizza en wat lekkere dingen.
Geen ijs, m& m en achterlijke hoeveelheden snoep.
  donderdag 24 mei 2012 @ 20:41:13 #149
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_111984975
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een paar maanden na het verhuizen komt dat wel weer hoor!
Ik wordt er niet vrolijk van!! Maar goed, denk dat ik beetje ga schuiven met de planning in juni, tis allemaal de eerste week van alles dus dan mag het in de soep lopen. Mijn lijstjes voor deze week zijn dus even geheim ;) (ik eet elke dag een salade/groentes etc, maar ook wat minder goede dingen en heb geen zin in commentaar :P)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_111985079
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik vind 'm oke. Sport, fruit, veel groente in den pizza en wat lekkere dingen.
Geen ijs, m& m en achterlijke hoeveelheden snoep.
Maar wel een tompouce, drop, borrelnoten en weinig groenten... Ik heb je wel eens betere lijstje zien posten!

Hoe is het trouwens met dat gedoe op je werk??
pi_111985105
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Vlierbloesem het volgende:
Mooie lijstjes Perruche en Nallie!

Mijn definitieve lijst (wijkt niet af van m'n planning *) ):
S: Evy les 18
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-crackers met kippenborstfilet en hütenkäse (en komkommer)
L: Geroosterde volkoren boterham met hütenkäse, roggebrood met hütenkäse, 1 muesli-cracker met kippenborstfilet (en komkommer)
T: Salade met veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, kippenborstfilet en zachte geitenkaas
D: Couscous met sperziebonen, bosui, allerlei kruiden en falafel

T: Bak optimel kwark met appel
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')