Oh, ik dacht dat je sarcastisch was in je vorige postquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het een merknaam is mag je het niet publiceren zonder toestemming toch
Sowieso een beetje raar ja..
Stroom en ik hebben een hekel aan elkaar. Iets met kortsluiting.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Li, die zijn nogal met elkaar verbonden die tweeAls ik tenminste de lessen natuurkunde goed heb opgelet
Gokte op ampères omdat VS spul hier in Europa nog wel eens doorbrand en andersom minder
Nee, was eenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je sarcastisch was in je vorige post.
Die tweede had ik alweer verdrongen.quote:
Nou, ik kreeg hem amper uit omdat hij helemaal vastgeplakt zat van het zweten, dus dat zit wel goed danquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
Spuit 11: wetsuit gaat hier altijd binnenstebuiten uit, op een andere manier lukt gewoon niet.![]()
Goed afspoelen is erg belangrijk. Binnenstebuiten laten drogen, anders gaat het stinken.Zodra binnenkant droog is even goed draaien en verder laten drogen.
Verder moet een wetsuit echt met moeite aan gaan. Als je hem zonder zweten aan en uit krijgt is hij te groot.
Dat wil altijd slecht als je em niet nat hebt gehad.. Sluit ie goed wel goed af?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:27 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg hem amper uit omdat hij helemaal vastgeplakt zat van het zweten, dus dat zit wel goed dan.
Volgens mij sloot hij wel goed af. De verhuurdude wekte ook wel de indruk dat hij wist waar hij naar moest kijken. Als het niet bevalt ga ik niet door en verliest hij een klant, dus het is ook in zijn belang dat ik tevreden benquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat wil altijd slecht als je em niet nat hebt gehad.. Sluit ie goed wel goed af?
Voor wat ga je em gebruiken eigenlijk?
Dan zal ie vast wel goed hebben gezeten! En duiken lijkt me echt erg vet! heb het nog nooit gedaan, wel eens mensen zien doen toen ik aan het surfen was.. Was een bizar gezicht, mensen onder water onder je.. Ga je dat doen in de oosterschelde ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Volgens mij sloot hij wel goed af. De verhuurdude wekte ook wel de indruk dat hij wist waar hij naar moest kijken. Als het niet bevalt ga ik niet door en verliest hij een klant, dus het is ook in zijn belang dat ik tevreden ben.
Ik heb een duikcursus gedaan (in een zwembad) en binnenkort is het afduikweekend en gaan we twee dagen buiten duiken.
O en vakantiegeld. Het is altijd meer dan ik verwacht
.
dat komt volgens mij omdat vroeger de trend was dat referenties niet nagebeld werden. Terwijl er imo tegenwoordig steeds meer naar wordt gevraagd.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef Ml-etje het volgende:
Ohja vakantiegeldI haz it!
Overigens zijn er zelfs mensen op deze aardkloot die je als referentie opgeven nadat je ze omdat ze onprettig waren in de meest variabele vorm van dat woord buiten hebt gewerkt.
Sta dan de nieuwe werkgever to be maar te woord
Reisplannen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:39 schreef anna82 het volgende:
Plan is nu om twee weekjes naar Frankrijk te gaan, zodat we over een jaar genoeg geld hebben voor een half jaar reizenindien werkgevers zo vriendelijk zijn ons op een LOA te laten gaan.
Oh, dat verklaart jouw vette salarisquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik krijg vakantiegeld bij mijn salaris in, dus helaasch
Het ijsje of de collega?quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart jouw vette salaris.
Ik ga een ijsje halen met collega![]()
.
Ik wilde het proberen maar ik wilde niet helemaal afhankelijk zijn van een instructeur. Daarom dus eerst een cursus in het zwembad en straks in Oostvoorne afduiken. Ik vond het op de bodem van een zwembad liggen en je eigen belletjes zijn opstijgen wel heel erg leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:51 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dan zal ie vast wel goed hebben gezeten! En duiken lijkt me echt erg vet! heb het nog nooit gedaan, wel eens mensen zien doen toen ik aan het surfen was.. Was een bizar gezicht, mensen onder water onder je.. Ga je dat doen in de oosterschelde ofzo?
Waarom eigenlijk? Voor seizoensarbeid is het gebruikelijk en voor puberbaantjes wordt het ook toegepast. Is het bij jullie standaard of kun je zelf aangeven dat je die 8% wel eens per jaar als vakantiegeld zou willen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dit. Mijn beetje vakantiegeld (werk hier nog niet zo lang), gaat op aan de verzekeringen die wij in mei-juni betalen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef loveli het volgende:
Denk dat ik het als eerste gekregen heb en het is allang op (regionale belasting, enecoafrekening, niet eens schoenen).
Alpen, wintersport.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
Bij ons gaat het door naar de spaar en mijn tripjes in juniOf wij op vakantie gaan hangt af van wat er met de langstudeerdersboete gebeurd. Als ze die doordrukken dan gaan we in november/december pas.
Alleen moet ik dan nog even verzinnen waarheen en wat er te doen is
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik wil Europa uitErgens waar het warm is, er dingen te doen zijn
Belastingtechnische wel beter geloof ik, wij hebben het ook. Op zich prima als je jezelf kan aanleren om niet alles op te maken!quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Best knap dat je je in je groene bikini op dat bord gehesen hebt gekregen terwijl je je sneeuwbril en skiboots nog op hebtquote:
Daarom, kan genoeg sparenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Belastingtechnische wel beter geloof ik, wij hebben het ook. Op zich prima als je jezelf kan aanleren om niet alles op te maken!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
En Whoei nog steeds geen crap gegeten!
O: dubbele vk bth boter/kaas, glas kefir
T: peer
L: 300 gr salade (sla, komkommer, paprika, olijven, courgette,tonijn, beetje pasta), pistolet eiersalade
T: 150 ml bio yoghurt met 200 gr vers gemixt fruit
D: koolvisje met tomatensalade en gegrilde courgette, misschien ook bonen erbij
S: Evy 23
T: grapefruit
Goed bezig! Ik kwam gister een zak bugles tegen... Voor beide partijen eindigde dat niet goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Perruche het volgende:
En Whoei nog steeds geen crap gegeten!
L: 300 gr salade (sla, komkommer, paprika, olijven, courgette,tonijn, beetje pasta), pistolet eiersalade
T: 150 ml bio yoghurt met 200 gr vers gemixt fruit
D: koolvisje met tomatensalade en gegrilde courgette, misschien ook bonen erbij
T: grapefruit
Wraps met zalmquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:41 schreef Probability het volgende:
Ik moet ophouden met rommel eten. Chips/chocolade/koekjes
Vanavond eten in 't park! Nog gezonde tips? Heb niet echt zin in stokbroodjes kruidenboter, eet ik namelijk al de hele week
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed bezig Perr!
Ik hou het gewoon ook al 2,5 dagen vol.
En ik zal me vanavond ook gewoon inhouden.
crab = crap of snap ik de grap niet?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit weekend een crab-uitdaging: we gaan met de familie een weekendje weg en daar zal vast een shitload aan crab bij zijn. Ik was eens van plan niet mee te doen aan de craberij, maar mjin vlees is zo zwak.
Misschien moet ik de Urbanathlon trainingen printen/inprenten, wie weet is het angstaanjagend genoeg om mij van de chocolade af te houden.
Dat dusquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Perruche het volgende:
Anna!
Crab:
[ afbeelding ]
of crap?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:51 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Nee man! Ik ga toch geen carbs ontwijken, gekkigheid, wie doet zoiets nou.
lekker!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:43 schreef Perruche het volgende:
Of couscoussalade, of groentespiesjes (heb je een BBQ om mee te nemen?) pasta salade, rauwe loempia's van rijstpapier, koude aardappeltjes in een sausje... hmmm!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Misschien komt dat pas als je 30 bent! </slechte grap>
Elke keer weer...quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Goed, even een lijstje en dan ga ik mijn rotklusje even afmaken.
O: yoghurt/banaan/honing
T: twee bth pindakaas
T: Bounty-ijsje
L: twee bth kaas
T: appel
T: halve zak worteltjes
D: frittata met champignons enzo
Ik vind hem wel goed. M.u.v. dat ijsje dan, maar dat moet ook eens kunnen
.
Neequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:55 schreef Perruche het volgende:
Vik jij hebt wel prima lijstjes de laatste tijd (ok, gisteren niet zo), merk je ook verschil in/aan je lichaam?
Salade moet je niet kokenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vanavond moet ik zelf koken want lief eet elders. Denk maar salade
Jeumig, kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Novem het volgende:
Nou net terug van eerste hulp, vriendje moest naar het ziekenhuis voor een intake en is daar ineengezakt en kreeg stuipen bij de bloedafname. Toen hij me belde schrok ik me dood en moest ik janken op kantoor
Dus snel erheen gegaan, hij heeft allemaal onderzoekjes gehad, hij had allemaal gekke stuiptrekkinkjes enzo.
Ze denken dat het komt doordat er 15 buisjes bloed zijn afgenomen icm niet voldoende eten.
Ze hebben ook zn bloedsuiker getest, maar er kwam gewoon geen bloed uit zn vingers, tot 4 prikken toe?! Toen maar grappen gemaakt over vampieren enzo
Anyway, hij voelt zich nu weer beter, maar was vet geschrokken!!
/dagboek
Jeetje, natuurlijk is dat schrikken. Fijn dat hij zich al wel beter voelt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Novem het volgende:
Nou net terug van eerste hulp, vriendje moest naar het ziekenhuis voor een intake en is daar ineengezakt en kreeg stuipen bij de bloedafname. Toen hij me belde schrok ik me dood en moest ik janken op kantoor
Dus snel erheen gegaan, hij heeft allemaal onderzoekjes gehad, hij had allemaal gekke stuiptrekkinkjes enzo.
Ze denken dat het komt doordat er 15 buisjes bloed zijn afgenomen icm niet voldoende eten.
Ze hebben ook zn bloedsuiker getest, maar er kwam gewoon geen bloed uit zn vingers, tot 4 prikken toe?! Toen maar grappen gemaakt over vampieren enzo
/dagboek
Ja ik schrok me toen ook een hoedje!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:47 schreef Novem het volgende:
Is toch doodeng! Ik hoop maar niet dat het vaker gaat gebeurenHij knapte wel een beetje op van beschuit met jam.
Haha, lief!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik schrok me toen ook een hoedje!
Hoop het ookHier, opvrolijkplaatje
![]()
Geen idee, ze zeiden dat ze het wel vaker zagen als er meer bloed afgenomen moest worden icm weinig eten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef V1z0R het volgende:
Gets, Novem
Maar zo'n buisje is toch maar iets van 10ml?
Heb je het mailtje met de oefeningen gevonden?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:45 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Ik heb dit weekend een crap-uitdaging: we gaan met de familie een weekendje weg en daar zal vast een shitload aan crap bij zijn. Ik was eens van plan niet mee te doen aan de crapness, maar mjin vlees is zo zwak.
Misschien moet ik de Urbanathlon trainingen printen/inprenten, wie weet is het angstaanjagend genoeg om mij van de chocolade af te houden.
Na een gebroken enkel kon ik zonder problemen weer gelijk 5 km doen. Die halve marathon heb ik ook praktisch ongetraind gelopen en toen ik na 3 maanden weer niet hardlopen (wegens verplichte rust na die halve) weer begon, begon ik ook weer met 5 km.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Nou ja, ik word niet dikker (pas nog in m'n zomerbroeken waar ik twee maanden geleden ofzo niet in paste), maar ook niet echt dunner, geloof ik.
Ik denk dat ik nog steeds te weinig eet. En ik moet nog een keer gaan fitnessen, maar ja, niet echt aanlokkelijk met dit weer. Maar misschien ga ik het toch wel doen, aangezien ik tochniet kan hardlopen
nu
. Ik ben vooral bang voor conditieverlies. Dat ik straks weer als een stervend paard door de straten ga met 2 minuten hardlopen en 1 minuut wandelen
.
Daar zou ik ook van schrikken! Terecht!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:41 schreef Novem het volgende:
/dagboek
Dat het bij jou zo werkt betekent niet dat het bij iedereen zo werkt heur. Niet om Vikkestein bang te maken, maar als ik 2 weken niet sport kan ik daarna echt weer halverwege beginnen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dus conditieverlies valt echt wel mee.No worries.
Ik merk ook veel verschil als ik een tijdje niet sport. De eerste keer moet ik echt even inkomen en laatst duurde het ruim een uur voor ik het 'luie zweet' eruit had en ik pas echt goed op gang kwam..quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat het bij jou zo werkt betekent niet dat het bij iedereen zo werkt heur. Niet om Vikkestein bang te maken, maar als ik 2 weken niet sport kan ik daarna echt weer halverwege beginnen!
Ben niet oranje en niet donkerbruin, verder plak ik nog wel een beetje dus weet niet zo goed wat ik ervan vind.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:33 schreef anna82 het volgende:
Oeh Novem, hopelijk blijft het hierbij! Laat hem maar geen bloeddonor worden.
ML, is het naar tevredenheid?
Haha vreselijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je het mailtje met de oefeningen gevonden?
Erg he?!
Maar het komt vast goed.En van 2 dagen slecht eten vergaat de wereld niet hoor.
Zelfde hier. Anders liep ik inmiddels ook halve marathons ipv steeds weer bij Evy week 3 te beginnen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat het bij jou zo werkt betekent niet dat het bij iedereen zo werkt heur. Niet om Vikkestein bang te maken, maar als ik 2 weken niet sport kan ik daarna echt weer halverwege beginnen!
Balen! Zeker dat steeds passen van die dingen doet mijn humeur nooit goed. Ik kon ook nooit slagen dus heb dit seizoen maar gewoon toen ze net in de winkels lagen en het nog ijskoud was mijn slag geslagen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:53 schreef Mixende_match het volgende:
Schrikken novem! Inmiddels istie weer opgeknapt dan?
Vandaag op pad geweest voor bikini's, 4 winkels en tientallen bikini's later, chagerijnig en zonder wat te kopen weer thuis
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:59 schreef Novem het volgende:
[..]
Geen idee, ze zeiden dat ze het wel vaker zagen als er meer bloed afgenomen moest worden icm weinig eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Thx voor de oppepperquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Na een gebroken enkel kon ik zonder problemen weer gelijk 5 km doen. Die halve marathon heb ik ook praktisch ongetraind gelopen en toen ik na 3 maanden weer niet hardlopen (wegens verplichte rust na die halve) weer begon, begon ik ook weer met 5 km.
Zonder problemen.
Dus conditieverlies valt echt wel mee.No worries.
Jep, ik heb bij de hunkemoller iets gevonden, maar dat staat ook al niet meer op hun website. Maar hij is heel leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:58 schreef Mixende_match het volgende:
Ja echt balen. Toen het nog ijskoud was hadden ze nog niet veel in mijn maat.. Nu bij lingerie zaken wat meer. Maar t blijft niet mooi staan. Toch maar weer aan de freya, ook al ben je dan best wat geld kwijt.. Maar freya en fantasie hebben dit jaar niet zo'n leuke collectie..
Maar idd ben nu flinks chago! Maar jij ben dus wel geslaagd?
True. Ik merk het wel als ik 2 weken niet gelopen heb, zeg maar. Dus ik ga ook niet in één keer weer beginnen, sowieso niet omdat ik even wil uitproberen hoe het voelt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]hoort niet zo te wezen lijkt me, al helemaal niet bij een jonge kerel
Naja, wat de rest al zegt, hopen dat 't niet vaker gebeurt.
Ben nu bijna 4 weken niet naar sportschool geweest, maar zal zodra het klussen is gebeurt m'n bevindingen qua conditieverlies en krachtverlies hier doorgevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
@ spoiler
Niet meer actief op Fok!
Ach, het is weer eens iets anders toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
*noteert*
Vandaag heb ik de opzij gelezen. Betaald.
Ik heb toen ik geblesseerd was alleen maar spinning gedaan, maar in ervaring is dat dat hele andere conditie is dan hardloopconditie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
True. Ik merk het wel als ik 2 weken niet gelopen heb, zeg maar. Dus ik ga ook niet in één keer weer beginnen, sowieso niet omdat ik even wil uitproberen hoe het voelt.
En HPKW deed daarnaast ook andere sporten, denk ik?
Ohquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb toen ik geblesseerd was alleen maar spinning gedaan, maar in ervaring is dat dat hele andere conditie is dan hardloopconditie.
Toen ik begon met hardlopen fietste ik dagelijks 40 km en ging ik ook gewoon dood bij mn 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen schema.
Doe in 30 sec zoveel mogelijk pull-upsquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je het mailtje met de oefeningen gevonden?
Erg he?!
Maar het komt vast goed.En van 2 dagen slecht eten vergaat de wereld niet hoor.
Heb wel het idee dat je iets van basis overhoudt. Dat hoop ik eigenlijk, anders ben ik in september doomedquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben ik echt zo'n uitzondering dan?!
Ik zou het bijna willen controleren bij mijn collega's, maar die sporten niet, dus die kunnen daar weinig over zeggen.
Maar laat ik het anders zeggen: bouwen jullie niet weer veel sneller op dan als je iets een tijd niet gedaan hebt?
Jep dat kanquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Kut weer vergeten Afwezigheidsassistent in te stellen. Kan dat ook via webmail?
Loveli, je hebt nog genoeg tijd tot september?
Ben erg goed in uitstellen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Loveli, je hebt nog genoeg tijd tot september?
Nice! Hoe/wat/waar/wanneer?quote:
Er staat idd bij 'bijzonder tarief' en 41,95 % maar dan kom ik nog steeds niet op dat bedrag uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
volgens mij vakt het geheel in je hoogste belastingtarief, bij mij 42 % dus, en worden ook andere brutoloonregelingen er vanaf getrokken als je daarvoor gekozen hebt ipv per maand.
Je houdt altijd minder dan de helft netto over.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er staat idd bij 'bijzonder tarief' en 41,95 % maar dan kom ik nog steeds niet op dat bedrag uit.
Zat ineens ook een hogere ZVW werknemersbijdrage bij
Zegt de weegschaal dat ook?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh voor mn gevoel word ik alleen maar dikkerStom lijf. Doet ook aanslag op mijn hongergevoel.
Maar goed, ga maar eens wat te eten halen
Tss!quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je houdt altijd minder dan de helft netto over.
Geen idee, heb me al ongeveer een jaar ofzo niet gewogen, als het niet langer isquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:52 schreef Novem het volgende:
[..]
Zegt de weegschaal dat ook?
Ik voel me ook gauw opgezet in die hitte, misschien komt het daar door?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Perruche het volgende:
Eindstand:
T: 150 ml bio yoghurt met 50 gr cashewnoten, 250 gr vers gemixt fruit
D: koolvisje met tomatensalade gestoofde venkel, ui courgette, misschien ook bonen erbij aardappelsalade (de helft van 4 kleine aardappels, eetlepel mayo, creme fraische, veel bieslook en peterselie)
T: grapefruit![]()
Ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef Nallie het volgende:
Mijne:
O: appel, kiwi, speltflakes, yoghurt
T: beker sojamelk, 2 dadels, 2 abrikozen
L: 2 vk bh humus en komkommer, gekookt ei
T: bio reepje en een paar aardbeien
D: salade van spinazie, linzen, paprika, tomaat, pitjes, geitenkaas en wat spek
T: stukje raw brownie met yoghurt
B: veul fietsendenk wel 1,5 uur in totaal
Niet zoquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:35 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
s. Jillian
O. havermout, yoghurt, frambozen, granaatappel
T. tompouce
l. Tostie, cracker sandwichspread
T. handje borrelnoten + handje drop
s. 8 km fietsen
d. 2 ayran + turkse pizza met salade en saus
Ik vind 'm oke. Sport, fruit, veel groente in den pizza en wat lekkere dingen.quote:
Ik wordt er niet vrolijk van!! Maar goed, denk dat ik beetje ga schuiven met de planning in juni, tis allemaal de eerste week van alles dus dan mag het in de soep lopen. Mijn lijstjes voor deze week zijn dus even geheimquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een paar maanden na het verhuizen komt dat wel weer hoor!
Maar wel een tompouce, drop, borrelnoten en weinig groenten... Ik heb je wel eens betere lijstje zien posten!quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind 'm oke. Sport, fruit, veel groente in den pizza en wat lekkere dingen.
Geen ijs, m& m en achterlijke hoeveelheden snoep.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:38 schreef Vlierbloesem het volgende:
Mooie lijstjes Perruche en Nallie!
Mijn definitieve lijst (wijkt niet af van m'n planning):
S: Evy les 18
O: Yoghurt met appel, 2 muesli-crackers met kippenborstfilet en hütenkäse (en komkommer)
L: Geroosterde volkoren boterham met hütenkäse, roggebrood met hütenkäse, 1 muesli-cracker met kippenborstfilet (en komkommer)
T: Salade met veldsla, komkommer, zongedroogde tomaten, kippenborstfilet en zachte geitenkaas
D: Couscous met sperziebonen, bosui, allerlei kruiden en falafel
T: Bak optimel kwark met appel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |