ik heb een navelpiercing met hartje omdat ik daar verbonden was met mn mama <3quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Sinds wanneer hebben piercings een verhaal? Goeie.
pics¿quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een litteken op mijn navel omdat ik tegen de frituurpan aan ben gaan staan, verbrand dus. Nu is mijn navel erg raar.
Cool story.
Ah wat leuk, veel geluk met elkaar. Together forever.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Vers laten zetten gisteren. Van mijn nieuwe vriendin.We hebben nu 2 weken met elkaar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef kwiwi het volgende:
Mensen met hun eigen naam op een ketting, liefst een gouden ook nog:!
stuur eens een pic, ik geloof je niet, via pm of mail mag ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een litteken op mijn navel omdat ik tegen de frituurpan aan ben gaan staan, verbrand dus. Nu is mijn navel erg raar.
Cool story.
Ik gniffeldequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een tattoo van mijn rechterbeen op mijn linkerbeen ter nagedachtenis aan mijn rechterbeen die ik ben verloren toen ik in het bejaardenhuis waar mijn oma woont vast zat tussen de lift.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een tattoo van mijn rechterbeen op mijn linkerbeen ter nagedachtenis aan mijn rechterbeen die ik ben verloren toen ik in het bejaardenhuis waar mijn oma woont vast zat tussen de lift.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef Skv het volgende:
Ik heb een gat in mn scheenbeen omdat ik op vakantie binnen een uur op mn bek ben gegleden op gladde basaltblokken. Er hing iets raars uit en dan heb ik er afgeknipt met een schaar. Bleek een stukje vlees te zijn waardoor het nu een gat is.
Mocht die hele kutvakantie niet zwemmen. Zit je daar 8 dagen op Tenerife.
1 mislukte verbrande navel is onderweg naar jou.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef Opkloter het volgende:
[..]
stuur eens een pic, ik geloof je niet, via pm of mail mag ook.
groentens
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
1 mislukte verbrande navel is onderweg naar jou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |