ik heb een navelpiercing met hartje omdat ik daar verbonden was met mn mama <3quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Sinds wanneer hebben piercings een verhaal? Goeie.
pics¿quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een litteken op mijn navel omdat ik tegen de frituurpan aan ben gaan staan, verbrand dus. Nu is mijn navel erg raar.
Cool story.
Ah wat leuk, veel geluk met elkaar. Together forever.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Vers laten zetten gisteren. Van mijn nieuwe vriendin.We hebben nu 2 weken met elkaar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef kwiwi het volgende:
Mensen met hun eigen naam op een ketting, liefst een gouden ook nog:!
stuur eens een pic, ik geloof je niet, via pm of mail mag ook.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef rosepetals het volgende:
Ik heb een litteken op mijn navel omdat ik tegen de frituurpan aan ben gaan staan, verbrand dus. Nu is mijn navel erg raar.
Cool story.
Ik gniffeldequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een tattoo van mijn rechterbeen op mijn linkerbeen ter nagedachtenis aan mijn rechterbeen die ik ben verloren toen ik in het bejaardenhuis waar mijn oma woont vast zat tussen de lift.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een tattoo van mijn rechterbeen op mijn linkerbeen ter nagedachtenis aan mijn rechterbeen die ik ben verloren toen ik in het bejaardenhuis waar mijn oma woont vast zat tussen de lift.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef Skv het volgende:
Ik heb een gat in mn scheenbeen omdat ik op vakantie binnen een uur op mn bek ben gegleden op gladde basaltblokken. Er hing iets raars uit en dan heb ik er afgeknipt met een schaar. Bleek een stukje vlees te zijn waardoor het nu een gat is.
Mocht die hele kutvakantie niet zwemmen. Zit je daar 8 dagen op Tenerife.
1 mislukte verbrande navel is onderweg naar jou.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:20 schreef Opkloter het volgende:
[..]
stuur eens een pic, ik geloof je niet, via pm of mail mag ook.
groentens
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
1 mislukte verbrande navel is onderweg naar jou.
Ik bedoelde met buik en eventueel bikinilijn erbij, om te beoordelen of het ook echt slecht isquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
1 mislukte verbrande navel is onderweg naar jou.
Nee dat ga ik niet doen. Maar verder heb ik wel een mooie buik hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:25 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ik bedoelde met buik en eventueel bikinilijn erbij, om te beoordelen of het ook echt slecht is
Dit, en er zit een beestachtig verhaal achter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb striae op mijn armen omdat ik een fucking monster ben.
een tattoo artist heet datquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:31 schreef rosepetals het volgende:
Ik had eens ergens gelezen van een man die met de tattoo-maker (ik weet niet hoe je zo'n mannetje noemt) boter kaas en eieren had gespeeld, op zijn arm.
Geil, ik ookquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet doen. Maar verder heb ik wel een mooie buik hoor
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:31 schreef rosepetals het volgende:
Ik had eens ergens gelezen van een man die met de tattoo-maker (ik weet niet hoe je zo'n mannetje noemt) boter kaas en eieren had gespeeld, op zijn arm.
Blauwe plekken van het paintballen tellen nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Uit 2003
3x een litteken als aandenken van kogel.
Het waren .22'ers. Die doen gelukkig niet zoveel interne schade.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blauwe plekken van het paintballen tellen niet
Ik vang die 22'ers altijd op met mijn bijbel. Luke 9 vangt ze allemaal.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het waren .22'ers. Die doen gelukkig niet zoveel interne schade.
Mijn hond Rex doet dat normaal, alleen voor .22 komt hij z'n mand tegenwoordig niet meer uit.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik vang die 22'ers altijd op met mijn bijbel. Luke 9 vangt ze allemaal.
Ik open het vuur altijd met Exodus en sluit af met de rode zee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik vang die 22'ers altijd op met mijn bijbel. Luke 9 vangt ze allemaal.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:15 schreef o.us het volgende:
ik heb een zilveren ketting met marokkaanse ster omdat het een betekenis heeft dat ik een marokkaan en geen algerijn of turk ben weetje drm
Dit méén je niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Vers laten zetten gisteren. Van mijn nieuwe vriendin.We hebben nu 2 weken met elkaar
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Skv het volgende:
Ik heb deze dit is me eerste kindje ik kreeg haar toen ik 17 wert en heb toen direct de tatoe laten maken in het egt is priscilla veel mooier hoor grg miakel
[ afbeelding ]
je moet het ook niet op z'n engels uitsprekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijn naam en die van mijn vriend met een hartje ertussen in mijn nek staan
Alleen staat er Stieven ipv van Steven
Die is wel mooi.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
heb deze van mn ouders laten maken hvjulie pap en mam
[ afbeelding ]
haha die montquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef 9611Niels het volgende:
heb deze van mn ouders laten maken hvjulie pap en mam
[ afbeelding ]
Lijkt meer op Samuel L. Jackson.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Trashcanman het volgende:
Mooie tatoes mense!!
Ik heb er zelf een van Bob Marley omdat die van die mooie muziek maakte en veel voor me betekent. Ik ben er erg trots op
[ afbeelding ]
Maar wat moet dit nou voorstellen? En waarom zoiets groots op je rug?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef CrushedTinBox het volgende:
ik aan ut chille op de strand met niewe tatoe
[ afbeelding ]
Goh Chantalel, volgens mij ben jij wel echte rockchick ofniequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
halo ik hou van autos hier kan j ze zien toen ik ze kreeg op mn veiftinde verjaardag ze zijn wat anders geworden hahah gr chantalle
[ afbeelding ]
geilquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
halo ik hou van autos hier kan j ze zien toen ik ze kreeg op mn veiftinde verjaardag ze zijn wat anders geworden hahah gr chantalle
[ afbeelding ]
Een aanwijzingspijl voor homo'squote:Op donderdag 24 mei 2012 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar wat moet dit nou voorstellen? En waarom zoiets groots op je rug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Wie laat er nou een string op z'n onderrug tatoeërenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:31 schreef CrushedTinBox het volgende:
ik aan ut chille op de strand met niewe tatoe
[ afbeelding ]
hahaha en mensen dan zo sukkel je hebt jimi hendrix op je arm lolzz.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Trashcanman het volgende:
Mooie tatoes mense!!
Ik heb er zelf een van Bob Marley omdat die van die mooie muziek maakte en veel voor me betekent. Ik ben er erg trots op
[ afbeelding ]
Had ie ze er maar afgesneden, dan kon je hier niet meer typen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef Loppe het volgende:
ik had een militair uitgedaagd om in m'n arm te snijden, zit nu met 2 littekens
jaja photoshopquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
da's jimi hendrixquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Trashcanman het volgende:
Mooie tatoes mense!!
[ afbeelding ]
Nee joh spuit 11quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:29 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
da's jimi hendrix
verkeerde tattoo![]()
getypt met m'n neusquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Had ie ze er maar afgesneden, dan kon je hier niet meer typen.
OH NEE HEquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Omfg tweileight is sown leuke filmLove Robert Patterson!!!!
Wel een goede tat, alleen jammer van het onderwerpquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan er altijd een parodie op 'Van Helsing' van maken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:39 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Wel een goede tat, alleen jammer van het onderwerp
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Die kat op de foto boven de spiegel kijkt ook al alsof ie moet kotsen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n verhaal heb ik ook, heb in groep 7 een vers geslepen potlood zegmaar een halve centimeter in m'n voorhoofd gekregen en nog steeds zie je zo'n grijs vlekje daarvanquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik heb trouwens ook een tattoo; in de brugklas liep een domme kut uit m'n klas met haar kroontjespen door het lokaal en stak me per ongeluk in m'n hand.. de inkt zat zo diep dat ik nu, 14 jaar later, nog steeds een zwart vlekje op m'n hand heb
cool story he?
wtfquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zo'n verhaal heb ik ook, heb in groep 7 een vers geslepen potlood zegmaar een halve centimeter in m'n voorhoofd gekregen en nog steeds zie je zo'n grijs vlekje daarvan
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:42 schreef kwiwi het volgende:
O ja ik heb trouwens ook een tattoo; in de brugklas liep een domme kut uit m'n klas met haar kroontjespen door het lokaal en stak me per ongeluk in m'n hand.. de inkt zat zo diep dat ik nu, 14 jaar later, nog steeds een zwart vlekje op m'n hand heb
cool story he?
KUUUUUUUTquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zo'n verhaal heb ik ook, heb in groep 7 een vers geslepen potlood zegmaar een halve centimeter in m'n voorhoofd gekregen en nog steeds zie je zo'n grijs vlekje daarvan
Ik heb zoveel pijn, zo veelquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb overal tranen, zoveel pijn en stress harde levuh in de hoodiez
Haha, heb een keer mn pik zo hard in een wijf gestoken dat er nu nog een wit vlekje zit. Soms beweegt het, heb goede sperma leeft lang he zemmelquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Na 2 wekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Goedenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:56 schreef PietPossum het volgende:
Ts klaagt over 'dingen op lichaam met n betekenis' maar heeft zelf een litteken op zn lichaam met betekenis.. of is dat geen 'ding'
Ik heb haar boven mn leuter, ter nagedachtenis aan het haar op mn hoofd.
Ja man ik weet die shit is hart.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
ik heb overal tranen, zoveel pijn en stress harde levuh in de hoodiez
Ik mag hopen dat die nep is, anders ben je echt een klapmongool als je Jimi Hendrix laat zetten met Bob Marley tekst eronder...quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:47 schreef Trashcanman het volgende:
Mooie tatoes mense!!
[ afbeelding ]
dat vinnik altyd zo grappigquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:13 schreef xSouL het volgende:
Maar het mooiste vind ik nog dat bijna 3/4 van de mensen die een Chinese teken of karakter op hun lichaam laten tattooeren niet eens de juiste betekenis is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |