SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef DeJori het volgende:
Ik was er wel, maar had geen TT inspiratie
? De vorige TT's gingen ook over SC toch? En anders wil ik hem best aanpassen hoor, geen punt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:22 schreef Kutstudent het volgende:
I approve. Mystique alleen niet denk ik.
Een kliek die zich natuurlijk heeft gevormd; de echt leuke mensen (lees; echt vervelende mensen zonder leven) blijven vanzelf hangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef Kutstudent het volgende:
Tja, hoe je het ook went of keert, het blijft een kliek, we hebben al eens iemand weggejaagd dusja.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
(lees; echt vervelende mensen zonder leven)
Die andere zijn gewoon watjes dat ze zich zo snel weg laten jagenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een kliek die zich natuurlijk heeft gevormd; de echt leuke mensen (lees; echt vervelende mensen zonder leven) blijven vanzelf hangen
Duidelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die andere zijn gewoon watjes dat ze zich zo snel weg laten jagen
Omgquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik word er kei vrolijk van, kijk telkens naar beneden tijdens het lopen
Wacht maar tot ik m'n tenen ga posten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef MohMi het volgende:
Hoe kunnen zulke tenen nou het topic killen
Die zijn vast uitermate NSFWquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik m'n tenen ga posten.
Fijn dat ze in ieder geval positief zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ha, functioneringsgesprekken zijn nooit de favoriete bezigheid, maar op het balkon in de zon zijn ze nog best goed te overleven
En iedereen is prima tevreden, ook altijd fijn om te horen. Jammer dat de loonsverhoging nog op zich laat wachten tot de contractsverlenging in augustus
Had die posters gezien ja. Zullen we ons, net als Cartman, invriezen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had die posters gezien ja. Zullen we ons, net als Cartman, invriezen?
500 toch? De wii stond in een museumquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
En dan 100 jaar te laat wakker worden.
![]()
Ja kan best, weet niet eens meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
500 toch? De wii stond in een museum
Hoeveel jaar precies weet ik ook niet, maar de aflevering was epischquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja kan best, weet niet eens meer.
O nee? Hier welquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Lig ik hendig sjiek in de tuin is die zon niet eens super warm
Euhm...oh ik weet het al:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of jij bent gewoon hittebestendig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Koude kant van den bosch hier dan zeker
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euhm...oh ik weet het al:
IK HEB BIJNA VAKANTIEIEIEIEIEIEIE11!!!1!EINZ!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoelang heeft u vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Fucked up chill! Ga je nog weg of blijf je in het übermooie 's-Hertogenbosch?quote:
I think I just jizzed my pantsquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
Nee want ik haat warmte. Maar er zit hier een wolkje voor denk ik al is die dan wel heel groot..quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon hittebestendig.
Jij bent mijn wolkjequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Nice MohMi! Dat is lekker lang
[..]
Nee want ik haat warmte. Maar er zit hier een wolkje voor denk ik al is die dan wel heel groot..
Shifto en ik hebben samen vakantie en we hebben van alles geplanned staanquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fucked up chill! Ga je nog weg of blijf je in het übermooie 's-Hertogenbosch?
Jaaa, ben er ook echt serieus aan toe!!quote:
Wat gaan jullie doen? Wandelen in het park, dagje Volendam, bloemetjes kijken en een tochtje over de binnedieze of gaan jullie dingen doen voor mensen onder de 70?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto en ik hebben samen vakantie en we hebben van alles geplanned staanWel dag-dingetjes, we gaan niet weg ofzo
False.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik maak het zonnen voor jou aangenaam
Maar gisteren lag je toch in de tuin? In de schaduw dan?quote:
Op een schommelbank in de schaduw met een paar boekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar gisteren lag je toch in de tuin? In de schaduw dan?
Ahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op een schommelbank in de schaduw met een paar boeken
Veel eten en drinken, veel slapen, dan nog optredentje tussendoor, feestjes savonds/snachts, Efteling, en verder waar we zin in hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Wandelen in het park, dagje Volendam, bloemetjes kijken en een tochtje over de binnedieze of gaan jullie dingen doen voor mensen onder de 70?
Idd! Mijn vader is één van de schippersquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Tocht over de binnendieze is anders best tof
Serieusquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Veel eten en drinken, veel slapen, dan nog optredentje tussendoor, feestjes savonds/snachts, Efteling, en verder waar we zin in hebben
[..]
Idd! Mijn vader is één van de schippers
Zo dochter, zo vaderquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn vader is ook best een behoorlijke baas
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg
http://www.brabantsdagbla(...)2C-drie-gewonden.ece
Damn nu heb ik spijt dat ik vanmiddag niet de stad in ben gegaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg
http://www.brabantsdagbla(...)2C-drie-gewonden.ece
Ik ben Flopsy the angry koalaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
http://9gag.com/gag/4263219![]()
I'm Flopsy the intelligent Dingo mothafucka
Flopsy the laughing hippoquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
Hadden ze maar een normaal cafe moeten uitzoekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Damn nu heb ik spijt dat ik vanmiddag niet de stad in ben gegaan.
En ach, de kleine werelt is toch een café voor niet-Bosschenaren
LOL bdh's naam is volgens dat ding dancer. (Waarbij ik altijd aan de janitor moet denken met zijn 'whiny dancer'.)quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
Jij ook al foxy? Boks, ouwe! (Dat plaatje erbij, baas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef DeJori het volgende:
Dim Sum the Foxy Piglet
[ afbeelding ]
Dim Sum. How ya doin?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef DeJori het volgende:
Dim Sum the Foxy Piglet
[ afbeelding ]
Dim Sum. How ya doin?
Dat plaatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef DeJori het volgende:
Dim Sum the Foxy Piglet
[ afbeelding ]
Dim Sum. How ya doin?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef bijdehand het volgende:
Ik was liever 'Won Ton the hairy Bear'
Dat had iig een stuk beter gepastquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef bijdehand het volgende:
Ik was liever 'Won Ton the hairy Bear'
quote:
Het was vriendelijk bedoeldquote:
Ik wist dat je die grap ging maken, vandaarquote:
Het was geen grap. Ik hou van jouw lichaamsbeharingquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist dat je die grap ging maken, vandaar
Ik ook van de jouwequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was geen grap. Ik hou van jouw lichaamsbeharing
Goed gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
Jeej belangrijkste tentamen van t jaar gehaald
/fixedquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
Vakantiegeld binnen, vanavond hard gaan afbetalen.
Ik moest lachen om je FB comment...en toen bedacht ik me dat je dat misschien ook echt dachtquote:
wordt toch niks vanavond, heb al fles wijn achter de kiezenquote:
Voor jou, rosbiefjequote:Op donderdag 24 mei 2012 22:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Voor KK bedoel je deze ofniet?
Gewoon haar het werk laten doen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
wordt toch niks vanavond, heb al fles wijn achter de kiezen
Shut up. Die post van hem hoeft niet hetzelfde te betekenen als uitgaan. Oh enquote:
Dat sowieso. Onderop is altijd chiller.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gewoon haar het werk laten doen.
Bouncende tieten alles.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat sowieso. Onderop is altijd chiller.
Ik ga in beroep tegen jouw uitspraak.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Shut up. Die post van hem hoeft niet hetzelfde te betekenen als uitgaan. Oh en
Kan niet, helaas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga in beroep tegen jouw uitspraak.
Die gespierde tietjes van jou ja.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:11 schreef Kutstudent het volgende:
Al bouncen die ook wel als jij onderop ligt hoor.
Weet niet of ze geil isquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Toch wel met een geile chick in je kopieer/scanhok he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, kutMohMiquote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:29 schreef MohMi het volgende:
JE ZULT AAN HET EINDE VAN DE DAG MAAR VAKANTIE HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Nope, party @ MohMi vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:02 schreef DeJori het volgende:
Goedemorgen. Iedereen al wilde plannen voor JiD?
Geef je serieus een feestje omdat je vakantie hebt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nope, party @ MohMi vanavondEn morgen party @ Heusden
Dat zou een awesome reden zijn voor een feestje, maar deze is nog voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Geef je serieus een feestje omdat je vakantie hebt?
Ah okequote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:25 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat zou een awesome reden zijn voor een feestje, maar deze is nog voor mijn verjaardag
Ja, maandag ook nogquote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 07:29 schreef MohMi het volgende:
JE ZULT AAN HET EINDE VAN DE DAG MAAR VAKANTIE HEBBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Toevallig, ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking about thinking of you. ♫
Vanavond om 8. Maar er is een kleine kans dat ik toch in de stad moet staan omdat twee mensen niet op de cursus verkeersleiden kwamenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 09:10 schreef DeJori het volgende:
Hand, wanneer begint je parkeerwachtersdienst?
Is dat nodig als je een vachtje hebt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:02 schreef bijdehand het volgende:
Heb al een tube zonnebrandcreme gekocht, factor 30
Mijn hoofd en nek hebben geen geil vachtje hoor xDquote:
Ah xD Fair enough!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn hoofd en nek hebben geen geil vachtje hoor xD
Jaquote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:05 schreef bijdehand het volgende:
Anders vallen al mijn vellen eraf![]()
Is het trouwens warm buiten?
Oke, ik heb oprecht geen idee wat ik hiermee bedoelde.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 11:38 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag dan toch maar eens die vakantie naar Ierland boeken, na die vervelene MohMi die loopt te posten dat ze vakantie heeft wil ik ook iets om naar uit te kijken
Gezond hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef MohMi het volgende:
Ik heb snickers ijsjes!En ik ga zo meteen de tweede opeten!
Tsja, met jouw hardloopgewoonten kun je een hele doos ijsjes eten volgens mijquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat mag als je bijna vakantie hebt en al twee weken op sportdieet staat
Challenge accepted!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Tsja, met jouw hardloopgewoonten kun je een hele doos ijsjes eten volgens mij
Had het gedaan!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wilde bijna een handtekening vragen
Nee, ik heb net m'n ventilator aangezet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Er vliegt hier de hele tijd een helikopter ofzo
Kan die niet iets zachter?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, ik heb net m'n ventilator aangezet.
Dit is de laagste stand, anders vliegen de ruiten eruit.quote:
Wauw wat een kracht dan!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit is de laagste stand, anders vliegen de ruiten eruit.
Wat een hitte.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dit is de laagste stand, anders vliegen de ruiten eruit.
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:15 schreef MohMi het volgende:
Ik heb snickers ijsjes!En ik ga zo meteen de tweede opeten!
?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Zojuist uitvinding van de eeuw gevonden.![]()
quote:
Oke me even voorschut zetten dan; ik lag op zo'n bedje met mn gezicht richting de zon. Dat is kut want dan zie je niks, kan je geen boek lezen niks. Dus ik dat ding omgedraaid en half plat gaan liggen, toen kwam die zon wel op mijn gezicht maar kon ik ook gewoon lezen. Ik voelde me even slim.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke me even voorschut zetten dan; ik lag op zo'n bedje met mn gezicht richting de zon. Dat is kut want dan zie je niks, kan je geen boek lezen niks. Dus ik dat ding omgedraaid en half plat gaan liggen, toen kwam die zon wel op mijn gezicht maar kon ik ook gewoon lezen. Ik voelde me even slim.
Als grapquote:
Ik verbaas me telkens weer over je verschrikkelijke kleur interface en het feit dat je nog steeds IE gebruikt...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Waar schoolmail wel niet voor gebruikt kan worden.
[ afbeelding ]
Tsja ik ben te dom om er bijv. firefox of wat dan ook op te zetten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik verbaas me telkens weer over je verschrikkelijke kleur interface en het feit dat je nog steeds IE gebruikt...
(Ik voel me enigzins hypocriet nu omdat hier op het werk ook IE wordt gebruikt)
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Tsja ik ben te dom om er bijv. firefox of wat dan ook op te zetten.
En wat er op je werk opstaat kan je weinig aan veranderen toch.
En is dat dan echt zoveel beter?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet hoor![]()
http://www.mozilla.org/nl/firefox/new/
Wel meer dan 'zoveel'.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En is dat dan echt zoveel beter?
Het is sneller, geeft websites beter weer, heeft een betere plugin ondersteuning etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En is dat dan echt zoveel beter?
Ja dat werkt wel. Gebruik het zelf niet omdat je dan telkens je wachtwoorden moet invoeren. Misschien dat je dat ook kan uitzetten geen idee. Ik heb nu zelf ingesteld dat bij het afsluiten van internet de geschiedenis ook automatisch wordt verwijderd.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het is sneller, geeft websites beter weer, heeft een betere plugin ondersteuning etc. etc. etc.
Heeft IE ondertussen al een privacy modus die een beetje werkt?
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik heb nu zelf ingesteld dat bij het afsluiten van internet de geschiedenis ook automatisch wordt verwijderd.
Ik heb wel volledige privacy modus. Ik accepteer wel cookies, maar die gooit 'ie weer weg als ik internet afsluit. Maar bij FF kun je alle componenten van de privacy modus apart aan en uit zettenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat werkt wel. Gebruik het zelf niet omdat je dan telkens je wachtwoorden moet invoeren. Misschien dat je dat ook kan uitzetten geen idee. Ik heb nu zelf ingesteld dat bij het afsluiten van internet de geschiedenis ook automatisch wordt verwijderd.
En bedankt voor de link, zal morgen eens kijken of het wat is.
Omdat ik nu een andere Ron als UI wildequote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:23 schreef DeJori het volgende:
Btw, BDH, waarom heb je geen RP meer als UI?
Dat is dan ook wel handig. Als firefox nu ook nog zo'n handige indeling heeft met favorieten (en ze overneemt) plus een soort ''meest bekeken pagina's'' als tabblad ben ik om.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb wel volledige privacy modus. Ik accepteer wel cookies, maar die gooit 'ie weer weg als ik internet afsluit. Maar bij FF kun je alle componenten van de privacy modus apart aan en uit zetten
Pak dan Ron Paul...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik nu een andere Ron als UI wilde
Jouw UI is fokking lelijkquote:
Bladwijzers?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel handig. Als firefox nu ook nog zo'n handige indeling heeft met favorieten (en ze overneemt) plus een soort ''meest bekeken pagina's'' als tabblad ben ik om.
Nee ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pak dan Ron Paul...
[..]
Jouw UI is fokking lelijk
[..]
Bladwijzers?
Een republikeinquote:
Heeft google chrome iig welquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dit
[ afbeelding ]
Moet ik iedere dag opnieuw instellen want hij vergeet dat steeds
Favorieten overnemen = favorieten exporteren uit IE en importeren in FF.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel handig. Als firefox nu ook nog zo'n handige indeling heeft met favorieten (en ze overneemt) plus een soort ''meest bekeken pagina's'' als tabblad ben ik om.
Je hebt bij FF daar idd helaas geen apart tabblad voor, maar je hebt wel linksboven een knop 'Meest bezocht' en daar staan dan alsnog de sites in. Btw, zijn dat je meest bezochte pagina's ever of van de laatste 2 dagen? I.v.m. Politie.nlquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee dit
[ afbeelding ]
Moet ik iedere dag opnieuw instellen want hij vergeet dat steeds
Geen dank.quote:
Dit zijn niet mijn meest bezochte pagina'squote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je hebt bij FF daar idd helaas geen apart tabblad voor, maar je hebt wel linksboven een knop 'Meest bezocht' en daar staan dan alsnog de sites in. Btw, zijn dat je meest bezochte pagina's ever of van de laatste 2 dagen? I.v.m. Politie.nl
Oh gelukkig, ik dacht al.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit zijn niet mijn meest bezochte pagina'sIk heb er andere dingen tussen
Niet alle republikeinen zijn religieuze nutjobs he. Ron Paul is voor abortus en drugslegalisatie.quote:
Normaal is het paars. Een klein beeld rozequote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:19 schreef Muisraket het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 mei 2012 18:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik word niet gezocht hoor
Zie nu dat het ook gewoon een random URL is en niet roze. Gefrituurde hersenen.
Ik heb best een tijdje gekleurde tabbladen gehad, ook vrij ernstig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Normaal is het paars. Een klein beeld roze![]()
Mij valt het eigenlijk niet meer op, maar toen DJ er vanmiddag over begon voelde ik me net een kleuter.
Gefrituurde hersenen
Ach sommige lopen er 24/7 als een kerstboom bij, dan vallen gekleurde tabbladen nog gruwelijk mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb best een tijdje gekleurde tabbladen gehad, ook vrij ernstig.
Jij ziet mij niet 24/7.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach sommige lopen er 24/7 als een kerstboom bij, dan vallen gekleurde tabbladen nog gruwelijk mee.
Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik er zwart/wit denk.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij ziet mij niet 24/7.Alhoewel, nu valt het gruwelijk mee, meestal ben ik juist een beetje saai. Maar op de basisschool was ik wel vaak een kerstboom.
Maar inderdaad, boeiend, het zijn maar tabbladen, maar het is wel een beetje stom.
(Waarom denkt iedereen altijd dat als ik iets stom vind, ik het meteen heel erg en/of zwaar belachelijk vind?)
Haha ach al loop je er wel als een kerstboom bij, als jij je er fijn bij voelt?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij ziet mij niet 24/7.Alhoewel, nu valt het gruwelijk mee, meestal ben ik juist een beetje saai. Maar op de basisschool was ik wel vaak een kerstboom.
Maar inderdaad, boeiend, het zijn maar tabbladen, maar het is wel een beetje stom.
(Waarom denkt iedereen altijd dat als ik iets stom vind, ik het meteen heel erg en/of zwaar belachelijk vind?)
Haha die laatste opmerking!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf als ik zeg dat ik er zwart/wit denk.
Om bij het onderwerp aan te sluiten uit dit zich ook in mijn pc-kleuren, kledingkleuren en interieurkleuren.
Ik bedoel meer dat als ik zeg dat ik iets negatief beoordeel, mensen meteen denken dat ik het EXTREEM erg vind, ik me er heel erg druk om maak of me er gruwelijk aan erger, wat bijna nooit zo is. Waardoor ik dus 37383x moet zeggen dat het wel mee valt en zo en dan voel ik me nogal 'stom'.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha ach al loop je er wel als een kerstboom bij, als jij je er fijn bij voelt?![]()
Ik denk bij het woord stom eerder aan belachelijk/raar/apart dan aan het woord leuk bijvoorbeeld
Of bedoel je dat niet?
MR's excusesquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als ik zeg dat ik iets negatief beoordeel, mensen meteen denken dat ik het EXTREEM erg vind, ik me er heel erg druk om maak of me er gruwelijk aan erger, wat bijna nooit zo is. Waardoor ik dus 37383x moet zeggen dat het wel mee valt en zo en dan voel ik me nogal 'stom'.
Kutkind.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
MR's excusesDie vind ik altijd prachtig.
Nu wel 6x sorry zeggen he!quote:
Is misschien niet zo bedoeld?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als ik zeg dat ik iets negatief beoordeel, mensen meteen denken dat ik het EXTREEM erg vind, ik me er heel erg druk om maak of me er gruwelijk aan erger, wat bijna nooit zo is. Waardoor ik dus 37383x moet zeggen dat het wel mee valt en zo en dan voel ik me nogal 'stom'.
Neuj!quote:
Ik denk het wel, aangezien mensen dat echt al heel lang doen.quote:
quote:
Ach lekker laten toch, je hoeft je toch niet altijd te verantwoorden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk het wel, aangezien mensen dat echt al heel lang doen.
Nou en? Als zij dat willen denken en niet de moeite nemen om bij jou te checken of ze je idd goed hebben begrepen, hoef jij je ook niet meer verantwoordelijk te voelenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Joh, dit vat ik echt niet lullig op hoor. En ik moet inderdaad ophouden met me altijd verantwoorden, maar soms is het wel nodig of in ieder geval fijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach lekker laten toch, je hoeft je toch niet altijd te verantwoorden?(Niet lullig bedoeld dit ofzo he
)
Als het vreemden of vage bekenden IRL zijn vind ik het niet erg, wanneer het in dit topic of met mensen is waar ik wat meer waarde aan hecht, vind ik het iets belangrijker. En aangezien ik te snel te veel waarde aan mensen hecht...quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nou en? Als zij dat willen denken en niet de moeite nemen om bij jou te checken of ze je idd goed hebben begrepen, hoef jij je ook niet meer verantwoordelijk te voelen![]()
Jij krijgt voor je verjaardag een dosis non-care
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:40 schreef MohMi het volgende:
Jij krijgt voor je verjaardag een dosis non-care
Ik ken het, zo was ik ook altijd, echt zeker tot een jaar of twee geleden. Weet niet hoe het nou eigenlijk komt dat ik daar in verandert ben (niet helemaal, maar echt een hoop) maar het is zo fijn, scheelt me zoveel energie!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als het vreemden of vage bekenden IRL zijn vind ik het niet erg, wanneer het in dit topic of met mensen is waar ik wat meer waarde aan hecht, vind ik het iets belangrijker. En aangezien ik te snel te veel waarde aan mensen hecht...
Wel lief van je, maar ik ben iets te goed in vriendschappen en kennisschappen vroegtijdig om zeep helpen, dat ik toch wat meer waarde hecht aan duidelijkheid en iets minder vervelend overkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ken het, zo was ik ook altijd, echt zeker tot een jaar of twee geleden. Weet niet hoe het nou eigenlijk komt dat ik daar in verandert ben (niet helemaal, maar echt een hoop) maar het is zo fijn, scheelt me zoveel energie!En dat gun ik jou ook
Ja dan had ik een altaar kunnen bouwen en dat aanbiddenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]Had je nou maar die handtekening gevraagd hé?
Bazenopmerking.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:42 schreef MohMi het volgende:
[..]Had je nou maar die handtekening gevraagd hé?
Dingen die ik zeg komen vaak veel vervelender over dan ik het bedoel en ik wil mensen die ik erg graag mag liever niet te veel irriteren of kwetsen. En aangezien ik dat toch wel onbewust doe, probeer ik het dan met de dingen die ik wél doorheb te verminderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Bij sommige moet je toch ook vervelend kunnen doen/overkomen of gewoon gruwelijk irritant zijn? Iets van ''accepteren zoals je bent''.
Als je daar niet zoveel mee bezig bent is dat wss een stuk minder.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dingen die ik zeg komen vaak veel vervelender over dan ik het bedoel en ik wil mensen die ik erg graag mag liever niet te veel irriteren of kwetsen. En aangezien ik dat toch wel onbewust doe, probeer ik het dan met de dingen die ik wél doorheb te verminderen.
Ik vind het altijd een genoegen om vervelend te doen tegen mensen. Als je daar goed in bent is het een gift, geen vloek. Accepteer hetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dingen die ik zeg komen vaak veel vervelender over dan ik het bedoel en ik wil mensen die ik erg graag mag liever niet te veel irriteren of kwetsen. En aangezien ik dat toch wel onbewust doe, probeer ik het dan met de dingen die ik wél doorheb te verminderen.
Nja ene kant goed dat je dat wilt verminderen, maar dat is blijkbaar wel hoe jij bent. En dat horen ze maar te accepteren. Ookal bedoel je het allemaal niet zo. Mensen kunnen echt wel tegen een stootje. Denk eens wat meer aan jezelf MR, ipv het andere het maar zo plezierig mogelijk te maken. Als ze je echt mogen nemen ze die irritante dingen en kwetsende opmerkingen wel voor lief lijkt me?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een genoegen om vervelend te doen tegen mensen. Als je daar goed in bent is het een gift, geen vloek. Accepteer het
Ik irriteer mensen vooral met mijn lompe uitspraken, omdat ik op school alleen maar met meisjes om ga en de meisjes waar ik mee omga zijn echt van porselein.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je daar niet zoveel mee bezig bent is dat wss een stuk minder.
Ik heet geen Jori.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een genoegen om vervelend te doen tegen mensen. Als je daar goed in bent is het een gift, geen vloek. Accepteer het
Dat is niet zozeer hoe ik ben, maar hoe ik word als ik me niet op mijn gemak voel. En ik zoek op school helaas vaak mensen uit die snel geschokt zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nja ene kant goed dat je dat wilt verminderen, maar dat is blijkbaar wel hoe jij bent. En dat horen ze maar te accepteren. Ookal bedoel je het allemaal niet zo. Mensen kunnen echt wel tegen een stootje. Denk eens wat meer aan jezelf MR, ipv het andere het maar zo plezierig mogelijk te maken. Als ze je echt mogen nemen ze die irritante dingen en kwetsende opmerkingen wel voor lief lijkt me?
[..]
Juist.
Echt hè, viel me ook al op!quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Snel geschokte mensenWeg ermee!
Maar ander onderwerp dan. Ik vind het echt niet meer normaal hoe snel de tijd gaatGewoon al bijna juni enzo.
Misschien omdat we nu volwassen zijn? Van oudjes hoor ik namelijk altijd dat de jaren voorbij vliegen. Moet zeggen dat ik daar dan geen last van heb maar de maanden zijn tegenwoordig niks meer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè, viel me ook al op!Enig idee waardoor het komt?
Sterker nog, mijn vrienden (incl. ikzelf) zeiken elkaar vrijwel continue af. Ik héb geen vrienden die daar niet tegen kunnen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nja ene kant goed dat je dat wilt verminderen, maar dat is blijkbaar wel hoe jij bent. En dat horen ze maar te accepteren. Ookal bedoel je het allemaal niet zo. Mensen kunnen echt wel tegen een stootje. Denk eens wat meer aan jezelf MR, ipv het andere het maar zo plezierig mogelijk te maken. Als ze je echt mogen nemen ze die irritante dingen en kwetsende opmerkingen wel voor lief lijkt me?
Dat zijn mannen. Op mijn studie zitten praktisch geen mannen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn vrienden (incl. ikzelf) zeiken elkaar vrijwel continue af. Ik héb geen vrienden die daar niet tegen kunnen.
Praktisch geen mannen op jouw studie? Lijkt me toch niet bij uitstek een vrouwenstudie... Ook niet echt een mannestudie hoor, maar gewoon... een unisexstudie.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat zijn mannen. Op mijn studie zitten praktisch geen mannen.
Ik ook niet.quote:
Waar zit dat ergens, kom ik een keertje langs denk ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, homo.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn vrienden (incl. ikzelf) zeiken elkaar vrijwel continue af. Ik héb geen vrienden die daar niet tegen kunnen.
Dit.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
. Denk eens wat meer aan jezelf MR, ipv het andere het maar zo plezierig mogelijk te maken. Als ze je echt mogen nemen ze die irritante dingen en kwetsende opmerkingen wel voor lief.
Ik ben met mijn vriendinnen en sommige meiden uit mijn klas ook zo. Maargoed misschien zijn die uit jouw klas beetje apartquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gezondheidswetenschappen (1 van de hoofdstromingen van mijn opleiding) wordt volgens mij vaker gevolgd door vrouwen. Tevens doen ook heel veel meisjes geneeskunde en bestaat 85% (geen overdrijving, waarschijnlijk zit ik er zelfs iets onder) van de huidige studenten uit mensen die uitgeloot zijn voor geneeskunde.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Praktisch geen mannen op jouw studie? Lijkt me toch niet bij uitstek een vrouwenstudie... Ook niet echt een mannestudie hoor, maar gewoon... een unisexstudie.
[..]
Ik ook niet.
Amsterdam. Wel echt iets voor jou, met alle blonde meisjes hier. En er zitten ook opvallend veel knappe meisjes trouwens, dus sla je slag zal ik zeggen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waar zit dat ergens, kom ik een keertje langs denk ik.
Ja je hoeft mij niks te vertellen over Amsterdamse chicks.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Amsterdam. Wel echt iets voor jou, met alle blonde meisjes hier. En er zitten ook opvallend veel knappe meisjes trouwens, dus sla je slag zal ik zeggen.
Met mijn vriendinnen van de middelbare was het ook geen probleem, hell, die waren vaak nog directer dan ik.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben met mijn vriendinnen en sommige meiden uit mijn klas ook zo. Maargoed misschien zijn die uit jouw klas beetje apart
Ach dan ligt het gewoon aan hun.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Met mijn vriendinnen van de middelbare was het ook geen probleem, hell, die waren vaak nog directer dan ik.Maar die waren dan ook super tof en de mensen van mijn studie zijn of heel duf, of heel standaard, dus die liggen me niet echt (en ik hen ook niet).
Hou je bakkes harige harry.quote:
Aan hen, Barry. Aan hen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach dan ligt het gewoon aan hun.
DJ verbetert een keer een taalfout!quote:
Ik ben op school altijd een gruwelijke taalnazi. Op fok let ik er niet zo op.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
DJ verbetert een keer een taalfout!
Sorry te makkelijk.
Oké, grappig.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ben op school altijd een gruwelijke taalnazi. Op fok let ik er niet zo op.
Ga je uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Zometeen maar even goed gebruik maken van mijn laatste stufi
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:44 schreef MohMi het volgende:
MohMi ziet er helemaal mooi uit met allemaal nieuwe kleertjes en haartjes mooi en zoooooveel zin in de vakantie!!!![]()
![]()
Hopelijk wel. Eerst terras maar ik ga ze proberen over te halen, wat mij uiteraard gaat lukken.quote:
Veeel plezier vanavondquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:44 schreef MohMi het volgende:
MohMi ziet er helemaal mooi uit met allemaal nieuwe kleertjes en haartjes mooi en zoooooveel zin in de vakantie!!!![]()
![]()
Natuurlijk gaat het je lukken, daar ben je Barrie voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hopelijk wel. Eerst terras maar ik ga ze proberen over te halen, wat mij uiteraard gaat lukken.
[..]
Veeel plezier vanavond
zo ongelooflijk jammer ditquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja je hoeft mij niks te vertellen over Amsterdamse chicks.
Moet wel helemaal naar de winkels en terug fietsenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het je lukken, daar ben je Barrie voor.
Het zal nu wel iets frisser zijn, toch? En er staat best wat wind, dat scheelt.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet wel helemaal naar de winkels en terug fietsenMet dit weer
Ik ben binnen en ik ga al dood. Wat een haat aan dit weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het zal nu wel iets frisser zijn, toch? En er staat best wat wind, dat scheelt.Zolang je niet gaat wielrennen is het best te doen.
Binnen is het soms veel warmer of benauwder dan buiten hè.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben binnen en ik ga al dood. Wat een haat aan dit weer![]()
Hoop dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Binnen is het soms veel warmer of benauwder dan buiten hè.
Moet je nagaan, ik moet voor mijn werk per sé een lange broek aan. Ik zit hier met een spijkerbroek weg te smelten.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben binnen en ik ga al dood. Wat een haat aan dit weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |