SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef DeJori het volgende:
Ik was er wel, maar had geen TT inspiratie
? De vorige TT's gingen ook over SC toch? En anders wil ik hem best aanpassen hoor, geen punt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:22 schreef Kutstudent het volgende:
I approve. Mystique alleen niet denk ik.
Een kliek die zich natuurlijk heeft gevormd; de echt leuke mensen (lees; echt vervelende mensen zonder leven) blijven vanzelf hangenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:43 schreef Kutstudent het volgende:
Tja, hoe je het ook went of keert, het blijft een kliek, we hebben al eens iemand weggejaagd dusja.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
(lees; echt vervelende mensen zonder leven)
Die andere zijn gewoon watjes dat ze zich zo snel weg laten jagenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een kliek die zich natuurlijk heeft gevormd; de echt leuke mensen (lees; echt vervelende mensen zonder leven) blijven vanzelf hangen
Duidelijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die andere zijn gewoon watjes dat ze zich zo snel weg laten jagen
Omgquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik word er kei vrolijk van, kijk telkens naar beneden tijdens het lopen
Wacht maar tot ik m'n tenen ga posten.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:21 schreef MohMi het volgende:
Hoe kunnen zulke tenen nou het topic killen
Die zijn vast uitermate NSFWquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik m'n tenen ga posten.
Fijn dat ze in ieder geval positief zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ha, functioneringsgesprekken zijn nooit de favoriete bezigheid, maar op het balkon in de zon zijn ze nog best goed te overleven
En iedereen is prima tevreden, ook altijd fijn om te horen. Jammer dat de loonsverhoging nog op zich laat wachten tot de contractsverlenging in augustus
Had die posters gezien ja. Zullen we ons, net als Cartman, invriezen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Had die posters gezien ja. Zullen we ons, net als Cartman, invriezen?
500 toch? De wii stond in een museumquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]![]()
En dan 100 jaar te laat wakker worden.
![]()
Ja kan best, weet niet eens meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
500 toch? De wii stond in een museum
Hoeveel jaar precies weet ik ook niet, maar de aflevering was epischquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja kan best, weet niet eens meer.
O nee? Hier welquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Lig ik hendig sjiek in de tuin is die zon niet eens super warm
Euhm...oh ik weet het al:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of jij bent gewoon hittebestendig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Koude kant van den bosch hier dan zeker
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Euhm...oh ik weet het al:
IK HEB BIJNA VAKANTIEIEIEIEIEIEIE11!!!1!EINZ!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoelang heeft u vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Fucked up chill! Ga je nog weg of blijf je in het übermooie 's-Hertogenbosch?quote:
I think I just jizzed my pantsquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan niet wachten.
Nee want ik haat warmte. Maar er zit hier een wolkje voor denk ik al is die dan wel heel groot..quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of jij bent gewoon hittebestendig.
Jij bent mijn wolkjequote:Op donderdag 24 mei 2012 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Nice MohMi! Dat is lekker lang
[..]
Nee want ik haat warmte. Maar er zit hier een wolkje voor denk ik al is die dan wel heel groot..
Shifto en ik hebben samen vakantie en we hebben van alles geplanned staanquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fucked up chill! Ga je nog weg of blijf je in het übermooie 's-Hertogenbosch?
Jaaa, ben er ook echt serieus aan toe!!quote:
Wat gaan jullie doen? Wandelen in het park, dagje Volendam, bloemetjes kijken en een tochtje over de binnedieze of gaan jullie dingen doen voor mensen onder de 70?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto en ik hebben samen vakantie en we hebben van alles geplanned staanWel dag-dingetjes, we gaan niet weg ofzo
False.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik maak het zonnen voor jou aangenaam
Maar gisteren lag je toch in de tuin? In de schaduw dan?quote:
Op een schommelbank in de schaduw met een paar boekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar gisteren lag je toch in de tuin? In de schaduw dan?
Ahaquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op een schommelbank in de schaduw met een paar boeken
Veel eten en drinken, veel slapen, dan nog optredentje tussendoor, feestjes savonds/snachts, Efteling, en verder waar we zin in hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen? Wandelen in het park, dagje Volendam, bloemetjes kijken en een tochtje over de binnedieze of gaan jullie dingen doen voor mensen onder de 70?
Idd! Mijn vader is één van de schippersquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Tocht over de binnendieze is anders best tof
Serieusquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Veel eten en drinken, veel slapen, dan nog optredentje tussendoor, feestjes savonds/snachts, Efteling, en verder waar we zin in hebben
[..]
Idd! Mijn vader is één van de schippers
Zo dochter, zo vaderquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn vader is ook best een behoorlijke baas
quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg
http://www.brabantsdagbla(...)2C-drie-gewonden.ece
Damn nu heb ik spijt dat ik vanmiddag niet de stad in ben gegaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg
http://www.brabantsdagbla(...)2C-drie-gewonden.ece
Ik ben Flopsy the angry koalaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
http://9gag.com/gag/4263219![]()
I'm Flopsy the intelligent Dingo mothafucka
Flopsy the laughing hippoquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
Hadden ze maar een normaal cafe moeten uitzoekenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Damn nu heb ik spijt dat ik vanmiddag niet de stad in ben gegaan.
En ach, de kleine werelt is toch een café voor niet-Bosschenaren
LOL bdh's naam is volgens dat ding dancer. (Waarbij ik altijd aan de janitor moet denken met zijn 'whiny dancer'.)quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:18 schreef MohMi het volgende:
Jij ook al foxy? Boks, ouwe! (Dat plaatje erbij, baas.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef DeJori het volgende:
Dim Sum the Foxy Piglet
[ afbeelding ]
Dim Sum. How ya doin?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef DeJori het volgende:
Dim Sum the Foxy Piglet
[ afbeelding ]
Dim Sum. How ya doin?
Dat plaatjequote:Op donderdag 24 mei 2012 15:28 schreef DeJori het volgende:
Dim Sum the Foxy Piglet
[ afbeelding ]
Dim Sum. How ya doin?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef bijdehand het volgende:
Ik was liever 'Won Ton the hairy Bear'
Dat had iig een stuk beter gepastquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:59 schreef bijdehand het volgende:
Ik was liever 'Won Ton the hairy Bear'
quote:
Het was vriendelijk bedoeldquote:
Ik wist dat je die grap ging maken, vandaarquote:
Het was geen grap. Ik hou van jouw lichaamsbeharingquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wist dat je die grap ging maken, vandaar
Ik ook van de jouwequote:Op donderdag 24 mei 2012 17:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het was geen grap. Ik hou van jouw lichaamsbeharing
Goed gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
Jeej belangrijkste tentamen van t jaar gehaald
/fixedquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:53 schreef Kutstudent het volgende:
Vakantiegeld binnen, vanavond hard gaan afbetalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |