Haar vader is Turks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Little_Dolls het volgende:
Is die Joan helemaal Nederlands eigenlijk?
Achtergrondfilmpje van jeugd mocht niet daarquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, die blik naar de camera op 3:18 moet ze er absoluut weer ingooien vanavond.![]()
Waar zijn die achtergrondfilmpjes gebleven?![]()
Leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar vader is Turks.
Haar moeder Nederlands.
Zij is in Nederland geboren
(En de Turken zijn dol op d'r)
Ah, dan vonden ze de act dus veel te sterk voor de concurrentie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Achtergrondfilmpje van jeugd mocht niet daar
Dus nu zijn ze alle commentatoren aan het uitleggen waarom die tooi is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dan vonden ze de act dus veel te sterk voor de concurrentie.![]()
Beantwoord natuurlijk ook meteen de vraag waarom Nederland nooit meer wint, buiten de slechte inzendingen dan
Als we hier eens een echt goed idee hebben voor een mooie show dan komt er dus meteen een of andere official aanrennen om te zeggen: "Eh, nee, dát mag niet."
Nou wat Oekraïne doet hadden wij ook wel kunnen doen met iets cowboy-indianerigs...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Duitsland geeft nooit geen punten aan onsquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Laten we hopen dat Duitse en Franse Turken een leuk handje helpen vanavond!
Oow... Door al deze berichten krijg ik te veel hoop...quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik struinde even rond op Engelse forums. Veel waren van plan op Nederland te stemmen
Ik weet niet hoor, maar vorig jaar in Dusseldorf barstte vrijwel iedereen direct uit in een vrolijk 'Shalalie', dus leuk vinden ze ons in elk geval vaak welquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Duitsland geeft nooit geen punten aan ons![]()
we blijven gewoon positief. De 3j's vond ik echt 10x niks, shalalie niet, edsilia , die glennis niet.. alleen treble, hind en de toppers gaf ik een kans/had ik hoop... Maar bij Joan had ik écht het idee dat het zou kunnen lukken, alleen ik vind de tweede halve finale héél goed, dus vrees ook weer het ergste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Cara het volgende:
wehehe schitterend dit. elk jaar weer hetzelfde. iedereen hier helemaal hyper dat NL ditmaal toch echt wel kans heeft. om vervolgens weer kansloos bij de bodem te eindigenje hoorde het hier eerst, ze hebben zoals altijd geen kans. ik zal m wel ff quoten als het afgelopen is.
Dat dacht ik ook al, het gaat aardig rustig worden andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef Macka66 het volgende:
Jullie gaan toch wel meeposten vanaf de You & Meet he!
En Duitsland, Zweden en Noorwegen zie ik er ook wel voor gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht in ieder geval veel punten uit GB en Turkije
En elk jaar op het einde zeggen: Al die Oostbloklanden stemmen allemaal op elkaar!! Ik kijk nooit meer!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Cara het volgende:
wehehe schitterend dit. elk jaar weer hetzelfde. iedereen hier helemaal hyper dat NL ditmaal toch echt wel kans heeft. om vervolgens weer kansloos bij de bodem te eindigenje hoorde het hier eerst, ze hebben zoals altijd geen kans. ik zal m wel ff quoten als het afgelopen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweden gaat toch 100% zeker door. Joan heeft het veel lastiger dus gewoon stemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:15 schreef heaven7 het volgende:
Ik woon in Zweden dus ik kan stemmen op Joan![]()
Stemmen jullie dan op Zweden?
Ik vind het liedje van Joan ook totaal geen winnaarsliedje. Dan vond ik Raffaela met Chocolate nog een betere keuze, dat was tenminste nog een performance. Goed kunnen zingen en een mooi liedje is tegenwoordig gewoon niet meer voldoende. We moeten niet kijken naar wat wíj leuk vinden, maar wat het goed zal doen in het buitenland. Alles wat ik typ wordt al jaren gezegd en tóch zijn we in staat om de minste kanshebbers te sturenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
we blijven gewoon positief. De 3j's vond ik echt 10x niks, shalalie niet, edsilia , die glennis niet.. alleen treble, hind en de toppers gaf ik een kans/had ik hoop... Maar bij Joan had ik écht het idee dat het zou kunnen lukken, alleen ik vind de tweede halve finale héél goed, dus vrees ook weer het ergste.
Waarom kunnen wij niet zoiets sturen als Zweden? Het blijft altijd zo kneuterig bij ons, we pakken niet uit...
Ooh, so cute!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef grazz het volgende:
Joan emotioneelVanavond zal ze ook wel emotioneel zijn wanneer ze hoort dat ze in de finale staahaat!!!
Ik snap niet waarom iedereen over Treble heen viel. Als er één act potentie had om positieve op te vallen en de finale te halen was het Treble wel. En hind (als ze er wat sexier bij had gestaan).quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ik vind het liedje van Joan ook totaal geen winnaarsliedje. Dan vond ik Raffaela met Chocolate nog een betere keuze, dat was tenminste nog een performance. Goed kunnen zingen en een mooi liedje is tegenwoordig gewoon niet meer voldoende. We moeten niet kijken naar wat wíj leuk vinden, maar wat het goed zal doen in het buitenland. Alles wat ik typ wordt al jaren gezegd en tóch zijn we in staat om de minste kanshebbers te sturenElk jaar weer hetzelfde verhaal
![]()
..maar ja stel je voor dat het gewoon lukt om die finale te halen
Nee joh, raffaela was het allemaal "net niet" , echt zo'n zielige poging om de balkan-landen na te doen maar dan volledig de plan misgeslagen. Ze is ook gewoon niet "lekker genoeg" .. Bovendien vind ik haar zó irritant dat ik haar die finale niet eens gun.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ik vind het liedje van Joan ook totaal geen winnaarsliedje. Dan vond ik Raffaela met Chocolate nog een betere keuze, dat was tenminste nog een performance. Goed kunnen zingen en een mooi liedje is tegenwoordig gewoon niet meer voldoende. We moeten niet kijken naar wat wíj leuk vinden, maar wat het goed zal doen in het buitenland. Alles wat ik typ wordt al jaren gezegd en tóch zijn we in staat om de minste kanshebbers te sturenElk jaar weer hetzelfde verhaal
![]()
..maar ja stel je voor dat het gewoon lukt om die finale te halen
ik had het laatst nog eens geluisterd en dat ene kind was gewoon helemaal hyper, je hoorde haar ademhaling ook erg goed.. en het liedje ging ook maar door, hele tijd hetzelfde.. ik vind het nu eigenlijk niet zo heel gek meer dat ze niet doorgingen, maar je hebt gelijk dat het in principe wel potentie had.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen over Treble heen viel. Als er één act potentie had om positieve op te vallen en de finale te halen was het Treble wel. En hind (als ze er wat sexier bij had gestaan).
Ik vond Treble toen niet echt geweldig met al die drums, maar ik nu terug kijk denk ik hé het is niet eens zo slecht. Ik vond het echt jammer dat Hind niet door was gegaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen over Treble heen viel. Als er één act potentie had om positieve op te vallen en de finale te halen was het Treble wel. En hind (als ze er wat sexier bij had gestaan).
Raffaela gun ik het inderdaad niet. Had zij trouwens ook niet bitchy gereageerd op Twitter over Fok!quote:Nee joh, raffaela was het allemaal "net niet" , echt zo'n zielige poging om de balkan-landen na te doen maar dan volledig de plan misgeslagen. Ze is ook gewoon niet "lekker genoeg" .. Bovendien vind ik haar zó irritant dat ik haar die finale niet eens gun.
Daar ben ik het mee eens. Ik vind Rafaella trouwens wel 'lekker genoeg', maar niet met dat Rode haar en die styling. Maar het liedje was gewoon een zielige copycat, vond ik. Een voortkabbelend onorgineel geheel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:22 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
Nee joh, raffaela was het allemaal "net niet" , echt zo'n zielige poging om de balkan-landen na te doen maar dan volledig de plan misgeslagen. Ze is ook gewoon niet "lekker genoeg" .. Bovendien vind ik haar zó irritant dat ik haar die finale niet eens gun.
Ze moeten zelf ook willen natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom sturen ze niet gewoon Within Temptation? Ben je gelijk wereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |