Haar vader is Turks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Little_Dolls het volgende:
Is die Joan helemaal Nederlands eigenlijk?
Achtergrondfilmpje van jeugd mocht niet daarquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oeh, die blik naar de camera op 3:18 moet ze er absoluut weer ingooien vanavond.![]()
Waar zijn die achtergrondfilmpjes gebleven?![]()
Leuk.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Haar vader is Turks.
Haar moeder Nederlands.
Zij is in Nederland geboren
(En de Turken zijn dol op d'r)
Ah, dan vonden ze de act dus veel te sterk voor de concurrentie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Achtergrondfilmpje van jeugd mocht niet daar
Dus nu zijn ze alle commentatoren aan het uitleggen waarom die tooi is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dan vonden ze de act dus veel te sterk voor de concurrentie.![]()
Beantwoord natuurlijk ook meteen de vraag waarom Nederland nooit meer wint, buiten de slechte inzendingen dan
Als we hier eens een echt goed idee hebben voor een mooie show dan komt er dus meteen een of andere official aanrennen om te zeggen: "Eh, nee, dát mag niet."
Nou wat Oekraïne doet hadden wij ook wel kunnen doen met iets cowboy-indianerigs...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Duitsland geeft nooit geen punten aan onsquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:38 schreef TheVulture het volgende:
Laten we hopen dat Duitse en Franse Turken een leuk handje helpen vanavond!
Oow... Door al deze berichten krijg ik te veel hoop...quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik struinde even rond op Engelse forums. Veel waren van plan op Nederland te stemmen
Ik weet niet hoor, maar vorig jaar in Dusseldorf barstte vrijwel iedereen direct uit in een vrolijk 'Shalalie', dus leuk vinden ze ons in elk geval vaak welquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Duitsland geeft nooit geen punten aan ons![]()
we blijven gewoon positief. De 3j's vond ik echt 10x niks, shalalie niet, edsilia , die glennis niet.. alleen treble, hind en de toppers gaf ik een kans/had ik hoop... Maar bij Joan had ik écht het idee dat het zou kunnen lukken, alleen ik vind de tweede halve finale héél goed, dus vrees ook weer het ergste.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Cara het volgende:
wehehe schitterend dit. elk jaar weer hetzelfde. iedereen hier helemaal hyper dat NL ditmaal toch echt wel kans heeft. om vervolgens weer kansloos bij de bodem te eindigenje hoorde het hier eerst, ze hebben zoals altijd geen kans. ik zal m wel ff quoten als het afgelopen is.
Dat dacht ik ook al, het gaat aardig rustig worden andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:58 schreef Macka66 het volgende:
Jullie gaan toch wel meeposten vanaf de You & Meet he!
En Duitsland, Zweden en Noorwegen zie ik er ook wel voor gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht in ieder geval veel punten uit GB en Turkije
En elk jaar op het einde zeggen: Al die Oostbloklanden stemmen allemaal op elkaar!! Ik kijk nooit meer!!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:31 schreef Cara het volgende:
wehehe schitterend dit. elk jaar weer hetzelfde. iedereen hier helemaal hyper dat NL ditmaal toch echt wel kans heeft. om vervolgens weer kansloos bij de bodem te eindigenje hoorde het hier eerst, ze hebben zoals altijd geen kans. ik zal m wel ff quoten als het afgelopen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweden gaat toch 100% zeker door. Joan heeft het veel lastiger dus gewoon stemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:15 schreef heaven7 het volgende:
Ik woon in Zweden dus ik kan stemmen op Joan![]()
Stemmen jullie dan op Zweden?
Ik vind het liedje van Joan ook totaal geen winnaarsliedje. Dan vond ik Raffaela met Chocolate nog een betere keuze, dat was tenminste nog een performance. Goed kunnen zingen en een mooi liedje is tegenwoordig gewoon niet meer voldoende. We moeten niet kijken naar wat wíj leuk vinden, maar wat het goed zal doen in het buitenland. Alles wat ik typ wordt al jaren gezegd en tóch zijn we in staat om de minste kanshebbers te sturenquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
we blijven gewoon positief. De 3j's vond ik echt 10x niks, shalalie niet, edsilia , die glennis niet.. alleen treble, hind en de toppers gaf ik een kans/had ik hoop... Maar bij Joan had ik écht het idee dat het zou kunnen lukken, alleen ik vind de tweede halve finale héél goed, dus vrees ook weer het ergste.
Waarom kunnen wij niet zoiets sturen als Zweden? Het blijft altijd zo kneuterig bij ons, we pakken niet uit...
Ooh, so cute!quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:22 schreef grazz het volgende:
Joan emotioneelVanavond zal ze ook wel emotioneel zijn wanneer ze hoort dat ze in de finale staahaat!!!
Ik snap niet waarom iedereen over Treble heen viel. Als er één act potentie had om positieve op te vallen en de finale te halen was het Treble wel. En hind (als ze er wat sexier bij had gestaan).quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ik vind het liedje van Joan ook totaal geen winnaarsliedje. Dan vond ik Raffaela met Chocolate nog een betere keuze, dat was tenminste nog een performance. Goed kunnen zingen en een mooi liedje is tegenwoordig gewoon niet meer voldoende. We moeten niet kijken naar wat wíj leuk vinden, maar wat het goed zal doen in het buitenland. Alles wat ik typ wordt al jaren gezegd en tóch zijn we in staat om de minste kanshebbers te sturenElk jaar weer hetzelfde verhaal
![]()
..maar ja stel je voor dat het gewoon lukt om die finale te halen
Nee joh, raffaela was het allemaal "net niet" , echt zo'n zielige poging om de balkan-landen na te doen maar dan volledig de plan misgeslagen. Ze is ook gewoon niet "lekker genoeg" .. Bovendien vind ik haar zó irritant dat ik haar die finale niet eens gun.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:26 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Ik vind het liedje van Joan ook totaal geen winnaarsliedje. Dan vond ik Raffaela met Chocolate nog een betere keuze, dat was tenminste nog een performance. Goed kunnen zingen en een mooi liedje is tegenwoordig gewoon niet meer voldoende. We moeten niet kijken naar wat wíj leuk vinden, maar wat het goed zal doen in het buitenland. Alles wat ik typ wordt al jaren gezegd en tóch zijn we in staat om de minste kanshebbers te sturenElk jaar weer hetzelfde verhaal
![]()
..maar ja stel je voor dat het gewoon lukt om die finale te halen
ik had het laatst nog eens geluisterd en dat ene kind was gewoon helemaal hyper, je hoorde haar ademhaling ook erg goed.. en het liedje ging ook maar door, hele tijd hetzelfde.. ik vind het nu eigenlijk niet zo heel gek meer dat ze niet doorgingen, maar je hebt gelijk dat het in principe wel potentie had.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen over Treble heen viel. Als er één act potentie had om positieve op te vallen en de finale te halen was het Treble wel. En hind (als ze er wat sexier bij had gestaan).
Ik vond Treble toen niet echt geweldig met al die drums, maar ik nu terug kijk denk ik hé het is niet eens zo slecht. Ik vond het echt jammer dat Hind niet door was gegaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iedereen over Treble heen viel. Als er één act potentie had om positieve op te vallen en de finale te halen was het Treble wel. En hind (als ze er wat sexier bij had gestaan).
Raffaela gun ik het inderdaad niet. Had zij trouwens ook niet bitchy gereageerd op Twitter over Fok!quote:Nee joh, raffaela was het allemaal "net niet" , echt zo'n zielige poging om de balkan-landen na te doen maar dan volledig de plan misgeslagen. Ze is ook gewoon niet "lekker genoeg" .. Bovendien vind ik haar zó irritant dat ik haar die finale niet eens gun.
Daar ben ik het mee eens. Ik vind Rafaella trouwens wel 'lekker genoeg', maar niet met dat Rode haar en die styling. Maar het liedje was gewoon een zielige copycat, vond ik. Een voortkabbelend onorgineel geheel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:22 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
Nee joh, raffaela was het allemaal "net niet" , echt zo'n zielige poging om de balkan-landen na te doen maar dan volledig de plan misgeslagen. Ze is ook gewoon niet "lekker genoeg" .. Bovendien vind ik haar zó irritant dat ik haar die finale niet eens gun.
Ze moeten zelf ook willen natuurlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom sturen ze niet gewoon Within Temptation? Ben je gelijk wereldkampioen.
Maar zijn al die mensen genoeg voor minimaal een punt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik struinde even rond op Engelse forums. Veel waren van plan op Nederland te stemmen
Een jaar te laat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar vorig jaar in Dusseldorf barstte vrijwel iedereen direct uit in een vrolijk 'Shalalie', dus leuk vinden ze ons in elk geval vaak wel
Treble en de toppers een kans.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
we blijven gewoon positief. De 3j's vond ik echt 10x niks, shalalie niet, edsilia , die glennis niet.. alleen treble, hind en de toppers gaf ik een kans/had ik hoop... Maar bij Joan had ik écht het idee dat het zou kunnen lukken, alleen ik vind de tweede halve finale héél goed, dus vrees ook weer het ergste.
Waarom kunnen wij niet zoiets sturen als Zweden? Het blijft altijd zo kneuterig bij ons, we pakken niet uit...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 17:15 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
En elk jaar op het einde zeggen: Al die Oostbloklanden stemmen allemaal op elkaar!! Ik kijk nooit meer!!!
.. en dan volgend jaar weer braafjes om 20.30/21.00 uur vol goede moed weer kijken
En dat het zonde is van het belastinggeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook. Dat Griekenland trouwens mee doet. Moeten ze niet bezuinigenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:42 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
En dat het zonde is van het belastinggeld.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Treble en de toppers een kans.
Nee Nederland moet volgend jaar bezuinigen op het songfestival. Daardoor kan Griekenland volgend jaar gewoon weer meedoen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Dat ook. Dat Griekenland trouwens mee doet. Moeten ze niet bezuinigen
Als derde aan de beurt, niet echt de beste startplek. Ik gun het Joan zo, maar ik durf geen voorspelling te wagen. Ik blijf wel nuchter, als de bevrijdende enveloppe wordt getrokken spring ik meteen in mijn auto en ga toeterend door de straten rijden.quote:![]()
JOAN
![]()
Ik zou haar doen.
Ik zou haar niet doen.
Gatverwat een zeekoe
Wat een hommokut weer niet door
Hoeraaaaa we staan in de finale
De Griekse regering geeft er geen cent aan uit. Alles doet Universal Music Productionsquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:43 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Dat ook. Dat Griekenland trouwens mee doet. Moeten ze niet bezuinigen
Ik was al verbaasd dat we met Reunion door waren, een regelrechte rip-off van More Than Words. Ik hoop het zo voor Joan dat ze het redt vanavond, maar als ze het niet redt weten we dat we toch Rafaella hadden moeten sturen, veruit de favoriet bij de internationale advies-jury tijdens de nationale finale. Je moet óf opvallen, óf uitzonderlijk goed zijn. Nederland en België hebben geen vrienden, toch eindigde Tom Dice twee jaar geleden in de top 10.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:45 schreef Rosa_blanca het volgende:
[..]
Tom Dicequote:Op donderdag 24 mei 2012 19:26 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd dat we met Reunion door waren, een regelrechte rip-off van More Than Words. Ik hoop het zo voor Joan dat ze het redt vanavond, maar als ze het niet redt weten we dat we toch Rafaella hadden moeten sturen, veruit de favoriet bij de internationale advies-jury tijdens de nationale finale. Je moet óf opvallen, óf uitzonderlijk goed zijn. Nederland en België hebben geen vrienden, toch eindigde Tom Dice twee jaar geleden in de top 10.
Ik heb nog niet de inzending gehoord (na bewerking), als het lied puur en eenvoudig is gelaten maken we een goede kans. Als de akoestische gitaar te veel naar de achtergrond gaat en er weer een typisch songfestivalarrangement van is gemaakt staan we er zaterdag weer niet bij.
En hij bracht het ook heel aandoenlijk!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Tom Dicemaar dat was dan ook een lied wat je gewoon raakte
Lief van jouquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:28 schreef Marie30 het volgende:
Hup Holland Hup![]()
Anders weten wij zaterdag niet aan wie onze douze points te geven!
Deze?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hoe heette dat meisje die op de grond zittend ging zingen..blote voeten bruine broek met blauwe shirt had ze aan. ik heb haar in de voorronde in Rotterdam gezien. ik weet niet meer hoe ze heet.
Je komt uit België? Op zich was er met de inzending van dit jaar niets mis mee. Dat was toch dat schattige meisje?quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
En hij bracht het ook heel aandoenlijk!Hij won daar zelfs de eerste halve finale mee (werd later dan bekend)... Maar verder bakken wij er normaal ook niets van hoor... de inzending dit jaar bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
ik verwacht dat we niet de finale halen wegens al dat vriendjespolitiek in het Oostblok
quote:
Yep, ik ben een echte Vlaamse en woon ook gewoon in BE. Was een schattig meisje ja en op zich was er met het liedje niets mis... maar dan is ook alles gezegd. Het is geen liedje dat je raakt of dat je onthoudt, het is niets speciaal in mijn ogen... Ik vond het geen goede keuze voor het songfestival. Maar hier mogen wij niet meer kiezen... De zender Eén kiest de artiest. Het volk heeft wel tussen twee liedjes mogen kiezen, welke het werd. Ze klonken beiden hetzelfde voor mijquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:41 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Je komt uit België? Op zich was er met de inzending van dit jaar niets mis mee. Dat was toch dat schattige meisje?
Een schattig meisje is voor mij de reden om te stemmen, als ik kon stemmen voor Iris had ik het gedaan, twee jaar geleden heb ik voor Lena Meyer-Landrut gestemd, omdat ze lief en onschuldig is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]![]()
[..]
Yep, ik ben een echte Vlaamse en woon ook gewoon in BE. Was een schattig meisje ja en op zich was er met het liedje niets mis... maar dan is ook alles gezegd. Het is geen liedje dat je raakt of dat je onthoudt, het is niets speciaal in mijn ogen... Ik vond het geen goede keuze voor het songfestival. Maar hier mogen wij niet meer kiezen... De zender Eén kiest de artiest. Het volk heeft wel tussen twee liedjes mogen kiezen, welke het werd. Ze klonken beiden hetzelfde voor mij
Triggerfingerzou beter gaan voor ons...
Ik stem het liefst op schattige jongensquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:53 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Een schattig meisje is voor mij de reden om te stemmen, als ik kon stemmen voor Iris had ik het gedaan, twee jaar geleden heb ik voor Lena Meyer-Landrut gestemd, omdat ze lief en onschuldig is.
Je kunt FOK!ken en kijken tegelijk op één scherm, hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 20:19 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ga kijken uiteraard. Dat wordt geen FOK! dus, maar tot later![]()
Inderdaad. Het moet nou echt een keer afgelopen zijn met dat vriendjespolitiekargument.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:47 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Landen binnen Scandinavië geven elkaar trouwer punten dan landen van voormalig Joegoslavië en er gaan, vergeleken met de aantallen deelnemers uit die gebieden, de laatste drie jaar evenveel landen uit West-Europa als uit Oost-Europa door. Zo gaan Zweden, Noorwegen, Denemarken, IJsland en Griekenland de laatste paar jaar bijna altijd wel door.
Dat Nederland nou al zeven jaar achtereenvolgens niet is doorgegaan, ligt dus gewoon aan Nederland zelf.
En nog een film op tv kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je kunt FOK!ken en kijken tegelijk op één scherm, hoor.
http://songfestival.hole1988.nl/
Het is de laatste jaren wel verbeterd... maar om nou 5! landen uit voormalig Joegoslavie in een halve finale te plaatsen wiens artiesten in de hele regio daar bekend zijn dat is wel slecht geregeld natuurlijk... die landen strijken gemiddeld een punt of 25 op zonder er iets voor te hoeven doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Inderdaad. Het moet nou echt een keer afgelopen zijn met dat vriendjespolitiekargument.
Die landen hebben 10 jaar oorlog met elkaar gevoerd totdat wij tussenbeide kwamen en nu zijn ze opeens grote vriendenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren wel verbeterd... maar om nou 5! landen uit voormalig Joegoslavie in een halve finale te plaatsen wiens artiesten in de hele regio daar bekend zijn dat is wel slecht geregeld natuurlijk... die landen strijken gemiddeld een punt of 25 op zonder er iets voor te hoeven doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |