abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111961521
Ingaan op de "argumenten" van dit soort idioten is een gepasseerd station. Ik vraag me eigenlijk vooral af of deze christen-fundamentalist niet strafrechtelijk kan worden vervolgd. Zijn uitspraken zijn discriminerend en zetten aan tot haat.
pi_111961577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:40 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Omdat het niet erfelijk is. Het sterft ook niet uit. Zie het meer als een ontwerp foutje van moeder natuur.
Niks ontwerpfoutje. Als iedereen maar blijft doorfokken (zoals mn bij bepaalde gelovigen voorkomt), dan was de wereld nog veel overbevolkter dan nu al het geval is.
pi_111961620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Uiteraard, maar daarmee verdwijnt homoseksualiteit nog niet. Ze zijn gewoon ondergronds, zoals gebeurt in veel landen in het Midden-Oosten.

Verder een weinig boeiende discussie inderdaad. Gekken heb je in alle soorten en maten.
Als deze schriftgeleerde een moslim was, dan waren we nu bezig met deel III van deze topicreeks.
Als deze moslim naar Nederland wilt komen dan grijpt de PVV naar de microfoon in de Kamer.
Hij is een christelijke lul en dus niet interessant voor de islamieteninquisitie.
pi_111961635
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ingaan op de "argumenten" van dit soort idioten is een gepasseerd station. Ik vraag me eigenlijk vooral af of deze christen-fundamentalist niet strafrechtelijk kan worden vervolgd. Zijn uitspraken zijn discriminerend en zetten aan tot haat.
Religieuzen, en dan vooral aanhangers van de religies van Abraham, mogen nu eenmaal meer dan andere mensen.
pi_111961641
quote:
3s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:54 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Integendeel. Onderzoeken bij dieren suggereren sterk dat het hebben van een paar homoseksuelen of om een andere reden niet voortplantende familieleden de totale voortplanting juist verhoogt.
Ofwel: jij hebt als homo dan misschien wel geen kinderen, maar je broertjes en zusjes krijgen er meer die ook nog eens langer leven.

Bij dieren iig. Of het bij mensen ook zo zou werken als we niet al een hele maatschappij hadden is onbekend.
Weet je toevallig ook waarom dat zo is?
pi_111961645
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 09:56 schreef Gia het volgende:
Kan de TT veranderd worden. De man is dominee, geen priester. Groot verschil.
Is het niet zo dat priester de universele term is voor bijvoorbeeld dominee, rabijn, imam pastoor en pater?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_111961651
Sommige gelovigen hebben echt het IQ van een pennywafel... :') _O-
pi_111961717
quote:
3s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Religieuzen, en dan vooral aanhangers van de religies van Abraham, mogen nu eenmaal meer dan andere mensen.
Klopt. En dat is mij een doorn in het oog. Het is gewoon geaccepteerde discriminatie; zowel het feit dat men allerlei groepen discrimineert als het feit dat gelovigen kennelijk meer mogen dan niet-gelovigen.
pi_111961802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef just_a_girl_2 het volgende:

[..]

Weet je toevallig ook waarom dat zo is?
Volgens de evolutiebioloog Mencken is het waarschijnlijk een combinatie van het hebben van een extra verzorger en genetisch bepaalde hogere vruchtbaarheid van de siblings. Zeker weten doen ze het echter nog niet - men ziet alleen dat populaties met een beperkte (en dat beperkte is natuurlijk wel relevant) hoeveelheid niet-voortplanters over het algemeen succesvoller is en meer nageslacht grootbrengt dan een pure voortplanters groep.
pi_111961874
Gezellig, kreeg net een brief of ik zin heb om naar een groot lesbisch spektakel te komen! De hekken moesten we maar even negeren.
pi_111961898
quote:
3s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Maar oh wee, als een atheïst het waagt om zijn/haar eigen keuzes te maken of daarvoor pleit. Want je weet toch, een atheïst heeft geen moraal, dat is enkel voorbehouden aan de ware gelovigen.
pi_111961939
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt. En dat is mij een doorn in het oog. Het is gewoon geaccepteerde discriminatie; zowel het feit dat men allerlei groepen discrimineert als het feit dat gelovigen kennelijk meer mogen dan niet-gelovigen.
EENS!!!
pi_111961992
quote:
3s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:44 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Volgens de evolutiebioloog Mencken is het waarschijnlijk een combinatie van het hebben van een extra verzorger en genetisch bepaalde hogere vruchtbaarheid van de siblings. Zeker weten doen ze het echter nog niet - men ziet alleen dat populaties met een beperkte (en dat beperkte is natuurlijk wel relevant) hoeveelheid niet-voortplanters over het algemeen succesvoller is en meer nageslacht grootbrengt dan een pure voortplanters groep.
Interessant, bedankt voor je antwoord. Waar kan ik meer info hierover vinden?
  donderdag 24 mei 2012 @ 10:50:02 #64
3542 Gia
User under construction
pi_111962010
quote:
5s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef Karboenkeltje het volgende:

Is het niet zo dat priester de universele term is voor bijvoorbeeld dominee, rabijn, imam pastoor en pater?
Tegenwoordig wordt het wel zo gebruikt, maar dominees e.d, die gewoon gehuwd kunnen zijn, zijn in feite geen priester.

Ze worden in Amerika ook geen 'priest' genoemd, maar 'pastor'.
pi_111962459
Ik wist niet dat het een erfelijke aandoening was...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:04:28 #66
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_111962532
quote:
3s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:44 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Ik las een poos terug een onderzoek bij mensen waarbij de zusters van homo's bepaalde eenzelfde genen hadden als hun broer die de aantrekking tot mannen verhoogde (en dus het succes van een partner vinden en zwanger worden en alles). Maar goed, daardoor werd de broer ook meer aangetrokken tot mannen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:05:29 #67
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_111962563
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 07:31 schreef Oldie57 het volgende:
ad.nl

[..]

Aldus een man die een jurk draagt..... laat die zich nou niet uitlaten over homo's.

Priesters, de Paus, Moslims.... alle mannen die een jurk dragen zouden altijd hun waffel moeten houden als het gaat om homo's.
pi_111963244
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:50 schreef Gia het volgende:

[..]

Tegenwoordig wordt het wel zo gebruikt, maar dominees e.d, die gewoon gehuwd kunnen zijn, zijn in feite geen priester.

Ze worden in Amerika ook geen 'priest' genoemd, maar 'pastor'.
Een pastoor is een priester
Niet iedere priester is een pastoor
Pastor is latijn voor herder en slaat dus op de christelijke priesters die de gemeenschap lijden
in tegenstelling tot een priester die in een klooster zit
pi_111963245
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 11:05 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Aldus een man die een jurk draagt..... laat die zich nou niet uitlaten over homo's.

Priesters, de Paus, Moslims.... alle mannen die een jurk dragen zouden altijd hun waffel moeten houden als het gaat om homo's.
zo is het toevallig ook nog eens een keer... die mannen moeten we ook verplichten een roze driehoek op de borst te spelden als ze geen jurk dragen...

http://a4.ec-images.myspa(...)2c31b08362e1ce/l.jpg

[ Bericht 6% gewijzigd door paddy op 24-05-2012 12:17:29 ]
  donderdag 24 mei 2012 @ 11:23:39 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_111963264
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef fratsman het volgende:
Sommige gelovigen hebben echt het IQ van een pennywafel... :') _O-
wat heb jij tegen pennywafels :(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_111963553
quote:
5s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

een rabbijn is geen priester maar een leraar
De Cohens zijn geen priesters meer sinds de tempel weer eens verwoest was.
En er komen geen Joodse priesters meer zolang er een heilig gebouw van de moslims op de tempelberg staat
pi_111963690
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef Elfletterig het volgende:
In Amerika niet, in Nederland mogelijk wel, maar als het in de context van het maatschappelijk debat , met religieuze overtuiging en niet onnodig grievend is wordt het vaak door de vingers gezien.
pi_111964530
Volgens mij liggen alle relevante sites mbt die priester en die kerk plat.
pi_111965101
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2012 08:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Juist. Religie is de engste, ergste, ziekste drugsverslaving die er is.

Hear, hear.

De grootste verspreiders van haat zijn godsdiensten. Ik zou beschaamd zijn moest ik tot een religie behoren.
pi_111965911
Dit plan is zo belachelijk dat het gewoon grappig is :') .

Maar inderdaad is het stuitend dat sommige mensen zulke uitspraken doen, die inderdaad een massamoord voorstellen. Blijkbaar zitten daar dan helemaal geen consequenties aan voor die personen en kunnen ze gewoon hun publieke functie blijven uitoefenen..
..non est vivere sed valere vita est ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')