Hoor ik net op het nieuws Wilders blablabla motie van wantrouwenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Klaar!
Vragenstelling was in ieder geval een stuk beter dan de oude examens. Ik vrees dat Maatw. mijn herkansing wordt. Als ik jullie antwoorden zie denk ik natuurlijk! hoe stom..
Wat was eigenlijk de antwoord van de Tweede Kamer om de een minister tegen te houden? Ik had motie van wantrouwen indienen en vertrouwen opzeggen maar toen ik zaal uitliep dacht ik is dat niet hetzelfde?
inzetten voor de traditiegetrouwe instanties en afkerige houding t.o.v. andere partijen dichter bij de burger staan, in die richting had kquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef Rechten_Student het volgende:
[..]
Ik had vaderlandsliefde
Afzet tegen de establishment(maar deze 2e is volgens mij fout)
Heb je nog een andere examen vandaag?quote:
Ik bruis van de energie nou ja nu nog.. Die klap komt vast later wel.quote:Boh ben zo moe van gister...Maar 2 uurtjes geslapen
Nee, tot de antwoordenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Heb je nog een andere examen vandaag?
[..]
Ik bruis van de energie nou ja nu nog.. Die klap komt vast later wel.
Ja ik kan ook geen twee uur slapen kan ik beter opblijven. En een uurtje slapen lukt dan helemaal niet want dan is je hele bio ritme van slag.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef Rechten_Student het volgende:
Het verschil tussen 4 en 2 uur slapen lijkt weinig, maar geloof me...Ik heb 't vaker meegemaakt en 2 uur slapen komt heel anders aan dan 4 uur slapen...
ik zie je wel in het M&O topiquequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Rechten_Student het volgende:
Ik ga zo denk ik een paar uurtjes slapen, en daarna beginnen aan het o-zo verschrikkelijke m&o...Wie heeft ook nog m&o?
Te moeilijk, te lang, te veel vragen of is dat te vaag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef Rechten_Student het volgende:
Mensen ik wil een klacht indienen, maar weet nog niet waarover...Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |