abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111967561
pff nog 3 kwartier ;(
pi_111967600
Boh ben zo moe van gister...Maar 2 uurtjes geslapen :')
pi_111967611
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 12:48 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
Klaar!

Vragenstelling was in ieder geval een stuk beter dan de oude examens. Ik vrees dat Maatw. mijn herkansing wordt. Als ik jullie antwoorden zie denk ik natuurlijk! hoe stom..

Wat was eigenlijk de antwoord van de Tweede Kamer om de een minister tegen te houden? Ik had motie van wantrouwen indienen en vertrouwen opzeggen maar toen ik zaal uitliep dacht ik is dat niet hetzelfde?
Hoor ik net op het nieuws Wilders blablabla motie van wantrouwen

:'(

Wrijf het er nog maar in NOS
pi_111967695
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:03 schreef Rechten_Student het volgende:

[..]

Ik had vaderlandsliefde
Afzet tegen de establishment(maar deze 2e is volgens mij fout)
inzetten voor de traditiegetrouwe instanties en afkerige houding t.o.v. andere partijen dichter bij de burger staan, in die richting had k
pi_111967700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:14 schreef SLP_ het volgende:
pff nog 3 kwartier ;(
Heb je nog een andere examen vandaag? :o

quote:
Boh ben zo moe van gister...Maar 2 uurtjes geslapen :')
Ik bruis van de energie nou ja nu nog.. Die klap komt vast later wel.
pi_111967763
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:

[..]

Heb je nog een andere examen vandaag? :o

[..]

Ik bruis van de energie nou ja nu nog.. Die klap komt vast later wel.
Nee, tot de antwoorden :P
pi_111967769
ik merk ook niks van t 4uurtjes slapen
pi_111967775
Zelfde hier
pi_111967801
Het verschil tussen 4 en 2 uur slapen lijkt weinig, maar geloof me...Ik heb 't vaker meegemaakt en 2 uur slapen komt heel anders aan dan 4 uur slapen...
pi_111967803
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:18 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Nee, tot de antwoorden :P
O duurt dat zo lang? Ik zit die pagina de hele tijd te refreshen :')
pi_111967810
ik denk dat het alleen op lange termijn merkbaar wordt
pi_111967906
Geschiedenis had ik gemaakt zonder een slaapmomentje, toen ik daarna thuis kwam zakte ik in elkaar en sliep ik als een roos :')
pi_111967943
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef Rechten_Student het volgende:
Het verschil tussen 4 en 2 uur slapen lijkt weinig, maar geloof me...Ik heb 't vaker meegemaakt en 2 uur slapen komt heel anders aan dan 4 uur slapen...
Ja ik kan ook geen twee uur slapen kan ik beter opblijven. En een uurtje slapen lukt dan helemaal niet want dan is je hele bio ritme van slag.

Veel afleiding, koffie en in beweging blijven helpt wel eens.

Bij mn vorige SE was ik de hele avond opgebleven. Was de SE in de middag. Opeens was de gezicht van mn leraar geel _O-
pi_111968085
Ik ga zo denk ik een paar uurtjes slapen, en daarna beginnen aan het o-zo verschrikkelijke m&o...Wie heeft ook nog m&o?
pi_111968134
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef Rechten_Student het volgende:
Ik ga zo denk ik een paar uurtjes slapen, en daarna beginnen aan het o-zo verschrikkelijke m&o...Wie heeft ook nog m&o?
ik zie je wel in het M&O topique
pi_111968138
Slaap lekker!

Ik niet gelukkig. Ben nooit zo van de economisch-achtige dingen geweest
pi_111968434
hejj zie je later ook wel in het mno topique
pi_111968444
ontvolgt*
  donderdag 24 mei 2012 @ 13:34:41 #219
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_111968467
Ik ga 'm zo nog wel ff nakijken :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_111968511
rond de 40 punten lijkt me een 6 toch?
pi_111968600
Mensen ik wil een klacht indienen, maar weet nog niet waarover...Iemand?
pi_111968661
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:38 schreef Rechten_Student het volgende:
Mensen ik wil een klacht indienen, maar weet nog niet waarover...Iemand?
Te moeilijk, te lang, te veel vragen of is dat te vaag?
pi_111969697
Godverdomme, ik kom uit op 33 punten. Wtf man ;( Daar gaat mn leven :(
pi_111969698
12 maximumscore 2
• De selectieve perceptietheorie 1
• De selectieve perceptietheorie stelt dat mensen bewust en onbewust keuzes maken uit de aangeboden informatie en dat ze deze op verschillende manieren kunnen interpreteren. Hun referentiekader is daarbij bepalend. De informatie die kijkers van DWDD krijgen, hoeft dus volgens deze theorie niet hun kijk op de wereld te veranderen 1
of
• De agendatheorie 1
• Volgens de agendatheorie hebben de media wel invloed op de onderwerpen waarover we denken, maar niet op onze mening over die onderwerpen. Dat is een beperkte invloed 1

Beide zijn dus goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')