SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ja dat zit op al die dingen. Alsof ik 6 ben ofzo.quote:
dat vraag ik me ook af.... ik vind het nog te vroeg voor de aircoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:29 schreef formerjellybean het volgende:
hoe ga ik vanavond slapen het is hier een sauna
H&M heeft sowieso wel ballerina's zonder strikje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja dat zit op al die dingen. Alsof ik 6 ben ofzo.
Wij hebben geen regen gehad en wat is het benauwdquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Hier is het lekker koel, toen het regende alle ramen open gezet.
indeed, hier ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben geen regen gehad en wat is het benauwd
Maar toch poging 2 tot slapen.....
Duurde bij ons echt maar 10 minuten, erna nog heerlijk buiten kunnen zitten, het was ineens gewoon lekker frisquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben geen regen gehad en wat is het benauwd
Maar toch poging 2 tot slapen.....
tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Jeey, ik heb zaterdag eindelijk weer eens een feestje
Ik moest ook ff zoeken, zie OP...quote:
Baas. Ik heb een te lange periode alleen maar gevingerd...quote:
jij en scorenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Baas. Ik heb een te lange periode alleen maar gevingerd...Als ik die chicks had gepaald, dan was mijn score ergens in de 90 denk ik
Sowieso dat jij ook een periode had dat je zielige R&Ptopics opendequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Baas. Ik heb een te lange periode alleen maar gevingerd...Als ik die chicks had gepaald, dan was mijn score ergens in de 90 denk ik
Uh jaaaaquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij en scoren
alsof neger, alsof
Dat was dezelfde periode denk ik danquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso dat jij ook een periode had dat je zielige R&Ptopics opende
Jij scoort alleen dope, geen chicksquote:
Ja wel, die scoor ik dan weer met de dope hihihiquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij scoort alleen dope, geen chicks
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja wel, die scoor ik dan weer met de dope hihihi
Maar ik heb nu een vriendin dus weinig scoren de laatste tijd, ik zit onder de plak man, help..
2012 is een erg vruchtbaar jaar...quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
nu je het zegt ijs ben&jerry's strawberry cheesecakequote:
Mogguh.quote:
Ja dat is hijquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mogguh.
Wat ik me afvroeg, ben jij echt 1,62?
Moaningquote:
Altijd tochquote:
Viel wel mee toch? Ik ben wel door een klein buitje heen gereden (met klein buitje bedoel ik een wolkbreuk van 10 minuten)quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is er gisteravond genoeg gevallen hoor
Hier niet, hier zijn een paar flinke buien gevallen, en flink onweer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik ben wel door een klein buitje heen gereden (met klein buitje bedoel ik een wolkbreuk van 10 minuten)
Maar hier in Gorinchem was het gewoon droog
Je bedoelt dat jij ergens binnen zat en naar buiten moest rennen omdat daar je auto met open raam stond?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier niet, hier zijn een paar flinke buien gevallen, en flink onweer.
En mag jij raden wie er in de eerste bui zijn autoraam open had staan
Nee, ik zat gewoon te gamen als een baas, en toen bedacht ik toen het inmiddels weer droog was dat mijn raam nog open stondquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij ergens binnen zat en naar buiten moest rennen omdat daar je auto met open raam stond?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon te gamen als een baas, en toen bedacht ik toen het inmiddels weer droog was dat mijn raam nog open stond
Sopsopsopquote:
Toch wel?quote:
Die lekt de hele dag door joh.quote:
Mjah ook wel om eerlijk te zijnquote:
quote:
Moet huppelmuts de vloer ff komen moppen bij je?quote:
Ik drink nooit veelquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet ze zoveel drinken he.
Verliest veels te veel vocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Is ze al stamgast bij je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet ze zoveel drinken he.
Verliest veels te veel vocht
Ze is altijd welkom dat weet zequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Moet huppelmuts de vloer ff komen moppen bij je?
Niet weten dat er speciaal voor mij HJ bij Roy in de koelkast staatquote:
Over 2 weken kom ik zuipen bij jequote:
Cd van Ben Howard - every kingdom deluxe is ook onwijs goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben helemaal verliefd op de nieuwe cd van J.ohn MayerHij staat nu op
Hij staat hier al dagen op repeat!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cd van Ben Howard - every kingdom deluxe is ook onwijs goed!
Klein tipje van mijn kant
Niet moppen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 2 weken kom ik zuipen bij je
Ik kan dan heus wel een paar moppen vertellen hoorquote:
Niet wat ik bedoelde, maar vooruit maar weer danquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dan heus wel een paar moppen vertellen hoor
Heb jij avengers in 3d gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gisteren naar de film geweest. Naar MIB 3 3D.
Wisten jullie dat dat een film voor blinden is?
We hadden wel audio maar geen beeld![]()
Projector kapoet, 4 vrijkaartjes gekregenfilm nog niet gezien
Jaquote:
Zal ik even onthouden, deze nieuwe cd is mooi voor als je een road trip hebt en iets met John Mayers stem die werkt zo heerlijk rustgevendquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cd van Ben Howard - every kingdom deluxe is ook onwijs goed!
Klein tipje van mijn kant
Ja alleen zaten wij in een crappy bioscoopquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het 3d een beetje goed gedaan?
Moet hem ook nog steeds gaan kijken
Daar wil ik ook heen jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wacht op Snow white and the huntsman, Charlize Theron ziet er zo onwijs gaaf uit als boze stiefmoeder
Een huisarts komt op een ochtend aan bij zijn praktijk. Tot zijn verbazing treft hij in de kelder van zijn praktijk een enorme lekkage aan! Hij belt onmiddelijk de loodgieter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dan heus wel een paar moppen vertellen hoor
Haha ik moest lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
Een huisarts komt op een ochtend aan bij zijn praktijk. Tot zijn verbazing treft hij in de kelder van zijn praktijk een enorme lekkage aan! Hij belt onmiddelijk de loodgieter.
Een uurtje later komt de loodgieter aan bij de praktijk. Ze lopen direct samen de kelder in. De huisarts heeft niets teveel gezegd, de volledige kelder staat onder water.
"Heeft u wellicht een asperine voor me" vraagt de loodgieter. Enigszins verbaast zegt de huisarts: "natuurlijk ik ben immers dokter". De huisarts loopt zijn praktijk ruimte in en komt even later terug. Hij overhandigt een strip asperine aan de loodgieter.
De loodgieter drukt 2 tabletten uit de strip en gooit deze in de enorme waterplas waarna hij zegt:
"Nou, we kijken het even, als het morgen niet beter is geworden dan kunt u morgen nog een keer bellen."
Ga hem dan in Ede kijken denk ik, dat schijnt wel een goede bioscoop te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen zaten wij in een crappy bioscoop![]()
Maar hij is het waard
Ik heb besloten dat ik 3D alleen nog maar bij Pathé ga kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga hem dan in Ede kijken denk ik, dat schijnt wel een goede bioscoop te zijn.
Zit hier niet in de buurtquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik 3D alleen nog maar bij Pathé ga kijken.
Dat is jammer danquote:
dohquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gisteren naar de film geweest. Naar MIB 3 3D.
Wisten jullie dat dat een film voor blinden is?
We hadden wel audio maar geen beeld![]()
Projector kapoet, 4 vrijkaartjes gekregenfilm nog niet gezien
Yepz!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hey goedemorgen
Druk dagjeMorgen Amsterdam, winkelen, terrasje, eten en stappen
Huppel Die pas van Pathé die jij hebt, kan je dan naar alle films???
Ghehe ik ben paar weken terug gewoon even naar Amsterdam gegaan om daar een filmpje te pakkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dus dat in de zaanstreek wonen zijn voordelen heeft qua bioscopen
Hebben we hier zoveel bioscopen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dus dat in de zaanstreek wonen zijn voordelen heeft qua bioscopen
Mjah ik zit dan eerst ruim een uur in de auto naar Purmerend en dan pak ik de bus naar Amsterdamquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:44 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is bij maar 30 minuten reizen met de trein dus daar zit ik ook al zo
Dat hebben we hier ook. Laatst Headhunters gekeken, erg goed. Les Intouchables is ook erg mooi!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:40 schreef formerjellybean het volgende:
Hier heb je meer pathe bioscopen en een kunstige bioscoop met alternatieve films wat ook cafe / restaurant is , daar ben ik laatst naar My week with Marilyn geweest.
Wow dat is best een aardige korting op het etenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz!!
Althans ik heb de 19 euro pas. Dan kan ik naar alle films moet ik alleen een toeslag betalen voor de 3D en IMAX films.
Jofu heeft de 26 euro pas en die kan dus ook naar de 3D en IMAX films zonder dat hij een toeslag moet betalen![]()
Oh en ik heb 10% korting op eten en drinken en jofu heeft 25% korting
Is de Pathe ook een 3d bios?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:45 schreef formerjellybean het volgende:
Zaandam de grote pathe daar bij het station en de Fabriek die is heel leuk een alternatieve bioscoop met restaurant , cafe en heerlijk terras aan het water.
Ja in feite heb je die pas er bij 3 films per maand al uitquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wow dat is best een aardige korting op het eten
Hmzzzz ga er ook over nadenken.
en sommigen hebben imaxquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is de Pathe ook een 3d bios?
Ja voor sommige films wel heel vet om te zien, maar meestal heeft het niet zoveel toegevoegde waarde. (vind ik)quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Imax is gewoon een groter formaat, lees ik op wiki?
Hm dus je moet elke maand 3 keer naar de filmquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in feite heb je die pas er bij 3 films per maand al uit![]()
Zeker de moeite waard dus.
Ik vind het 1000 keer leuker dan halo!!! Hihiquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
O he Charmed, ik heb de lets play van GoW3 op youtube gezien. Wat een gaaf spel is dat zeg! Volgens mij nog leuker dan Halo
Misschien moet ik ook maar eens even kijken naar een xbox of zo
Nah je moet niks. En de ene maand zijn er meer leuke films dan de andere maand he.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hm dus je moet elke maand 3 keer naar de film
Dat ga wel moeilijk worden denk ik....
Ik had gister weer bijna van frustratie mijn controller door mijn tv geflikkerdquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het 1000 keer leuker dan halo!!! Hihi
Ja maar ik heb dan zoiets ik moet naar 3 films want dan heb ik het eruitquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah je moet niks. En de ene maand zijn er meer leuke films dan de andere maand he.
Mjah ik vind het ook weinig toegevoegde waarde hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:57 schreef screwloose het volgende:
Ik vind dat 3d eigenlijk alleen werkt bij heftig computergeanimeerde beelden. Als je gewoon gefilmd acteerwerk kijkt in 3d lijkt het net alsof je in een kijkdoos zit te loeren. Allemaal 2d personen in een 3d wereld.
Las/Begrijp ik het nou goed dat je Born and Raised van John Mayer hebt?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:59 schreef formerjellybean het volgende:
ha mijn stickers van Get Glue besteld ben benieuwd wanneer ik die krijg
Ik wil wel even met een partij gevulde waterballonnen je winkel binnen stormen hoorquote:
Zet ik de brandslang op jequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil wel even met een partij gevulde waterballonnen je winkel binnen stormen hoor
Dan zorg ik dat ik een wit tshirt aan heb zonder bh eronderquote:
Dan zou ik dat shirt ook gewoon uitlatenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik een wit tshirt aan heb zonder bh eronder
Dat kan ik het gepeupel in B-L niet aan doenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik dat shirt ook gewoon uitlaten
Er is nu toch niemand, en ik kan dat wel aan hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan ik het gepeupel in B-L niet aan doen
Ghehequote:Op donderdag 24 mei 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is nu toch niemand, en ik kan dat wel aan hoor
Ik heb nog geen Ajax bikini gevondenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We moeten trouwens nog een keer naar het strand he, kan ik mijn feyenoord zwembroek aan
Ja is goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog geen Ajax bikini gevonden
En dan gaan we wel naar scheveningen he![]()
Dan kan ik toch heul niet gaan zwemmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is goed.
Je kunt natuurlijk een ajax logo enzo laten bodypainten
Dan zet ik er wel iets op met watervaste stiftquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan kan ik toch heul niet gaan zwemmen
Ik denk niet dat dat dan een Ajax logo zal zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zet ik er wel iets op met watervaste stift
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat dan een Ajax logo zal zijn
Jajajaquote:
Wat een vertrouwen weer in me, ik wilde een hartstikke mooie tekening van het logo en de arena maken.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen weer in me, ik wilde een hartstikke mooie tekening van het logo en de arena maken.
En ik hoef er maar 2 sterren bij te tekenen
Ga van bil! De endorfine die daardoor los komt doet je alle pijn vergetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:31 schreef Myraela het volgende:
Thee met honing maakt mij gelukkig, ik voel me weer een stuk beter. Inclusief pijnstillers.
Ja, dat probeer ik iemand ook al wijs te maken, maar hij werkt niet mee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ga van bil! De endorfine die daardoor los komt doet je alle pijn vergeten
Ik heb ook pijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:40 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ga van bil! De endorfine die daardoor los komt doet je alle pijn vergeten
Zucht, mannen!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat probeer ik iemand ook al wijs te maken, maar hij werkt niet mee.
Nah, allemaal!quote:
Ver weg blijven van Zaantje jij idd svpquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik zit dan eerst ruim een uur in de auto naar Purmerend en dan pak ik de bus naar Amsterdam
Bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ver weg blijven van Zaantje jij idd svp
En het is niet zo alsof je het onmogelijke vraagt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he, vraag ik 1 keer om een onzelfzuchtige daad en dan kan het weer niet.
Je moet ook ver weg blijven van zorgzame mannen die gewoon denken dat je met rust veel sneller uitziekt.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt he, vraag ik 1 keer om een onzelfzuchtige daad en dan kan het weer niet.
Dat las je heel goed bij blokker voor 14,99. Ik had eerst dvd Puss in boots gekocht en toen stond die op bon als aanbieding en als fan moest ik hem hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Las/Begrijp ik het nou goed dat je Born and Raised van John Mayer hebt?
Jij moet haar gewoon even goed uitwonen!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet ook ver weg blijven van zorgzame mannen die gewoon denken dat je met rust veel sneller uitziekt.
Oh, ging het over mij?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij moet haar gewoon even goed uitwonen!!
Om het maar even plat te zeggen
Dat zou je toch niet denken nee.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het is niet zo alsof je het onmogelijke vraagt.
Doe maar weer alsof het een lieve daad is.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:44 schreef twi het volgende:
[..]
Je moet ook ver weg blijven van zorgzame mannen die gewoon denken dat je met rust veel sneller uitziekt.
Een halve date?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is al donderdag![]()
Overmorgen soort van halve date ofzo
Like uhm doh!!quote:
Tof toch.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat maakt een afspraak een halve date dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah, geen hele maar een halve. Sowieso komt er drank bij kijken, veel drankquote:
Gewoon neuken dus.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, geen hele maar een halve. Sowieso komt er drank bij kijken, veel drank
verrassend met jouquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heus geen alcoholist hoor!!quote:
Puur gezellig of puur eenmalig?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Date is naar mijn idee toch echt een afspraakje om te kijken of er meer in zit, relatie of fuckbuddy of gewoon seks ofzo. Toch?
Nou dit is dat dus niet!
huppel heeft een piemelquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel een halve date met huppel.Dan wil ik er graag nog een helft bij die wel een piemel heeft.
Ah, je gaat gewoon weer met Jofu een terrasje pikken dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Date is naar mijn idee toch echt een afspraakje om te kijken of er meer in zit, relatie of fuckbuddy of gewoon seks ofzo. Toch?
Nou dit is dat dus niet!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, je gaat gewoon weer met Jofu een terrasje pikken dan?
Oh, ik wist niet dat hij in Nederland ook al te koop was. Meteen maar even doen dit weekend.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat las je heel goed bij blokker voor 14,99. Ik had eerst dvd Puss in boots gekocht en toen stond die op bon als aanbieding en als fan moest ik hem hebben
bijna iedere chick heeft volgens jou een piemelquote:
Puur gezelligquote:
haaa weer een manquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat hij in Nederland ook al te koop was. Meteen maar even doen dit weekend.
[..]
bijna iedere chick heeft volgens jou een piemel
Ik kan mijn strapon wel meenemen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:49 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook wel een halve date met huppel.Dan wil ik er graag nog een helft bij die wel een piemel heeft.
Nee dan zou het een kwart date zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ah, je gaat gewoon weer met Jofu een terrasje pikken dan?
Sterker nog hij was in Nederland eerder uit dan in de US. Hij houd van zijn nederlandse fansquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat hij in Nederland ook al te koop was. Meteen maar even doen dit weekend.
[..]
bijna iedere chick heeft volgens jou een piemel
Sorryquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:52 schreef Myraela het volgende:
Waarom lach ik, het is zo fout, al deze grapjes.
Haha dat moet dan wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Sterker nog hij was in Nederland eerder uit dan in de US. Hij houd van zijn nederlandse fans
Drank is altijd goedquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch meestal net zo erg als in Assendelft ??? Waar ze heel jaar sparen voor de alcohol op de kermis en dan helemaal los gaanquote:
Assendelft komt ik niet, kutboerenquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is toch meestal net zo erg als in Assendelft ??? Waar ze heel jaar sparen voor de alcohol op de kermis en dan helemaal los gaan
ik Wormer dusquote:
Bannetochquote:Op donderdag 24 mei 2012 11:59 schreef Flippiee het volgende:
Jisp is heel het jaar sowieso wel tof.
's winters naar Jisp schaatsen en dan daar koek en zopie doen![]()
En 's zomers inderdaad daar langs varen.
Inderdaad.quote:
Heb je je medaille al gehadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Inderdaad.Ieder jaar, dat hij gehouden wordt, met de familie trots lopen doen dat we hem weer gedaan hebben.
Ja alleen dit jaar geen lintje er aan. Beetje jammer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb je je medaille al gehad
Mijn fb stond vol met berichten van de week van gasten die hem net binnen hadden
Bokketoch nog nooit gedaan eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad als het niet schaatsen is worden hier ook wel grote zuiptochten gehouden. Bokketocht rondje wormerveer.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja alleen dit jaar geen lintje er aan. Beetje jammer.Nu raak ik dat ding kwijt
Mijn pa die had een ander gedaan bij Broek in Waterland enzo, die hadden wel een lintje er aan.
Je mist niksquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben eigenlijk nooit echt uit geweest in de Zaanstreek
Welke werkt ie dan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:09 schreef Flippiee het volgende:
Vriend van mij werkt in een discotheek in Zaandam.Hij zei dat het uitgaan daar leuker was dan hier.
Dat betwijfel ik.
Nee, dat dacht ik alquote:
Dat wil hij niet zeggen. (quote:
Spijkerboor vind ik ook tof.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al
Al vind ik het terrasje in Spijkerboor wel weer leuk
Maar sowieso, terrasjes![]()
Ouwe Weromeri of nu heet het de Zilte Zegge aan het zwet tussen Wormer en Oost Knollendam is ook lekker zomersquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al
Al vind ik het terrasje in Spijkerboor wel weer leuk
Maar sowieso, terrasjes![]()
Achja kan alleen Hemkade of Lexion zijn, voor de rest geen discotheken hierquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil hij niet zeggen. ()
[..]
Spijkerboor vind ik ook tof.
Batavia isquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
Nou eerlijk vind ik het hier wel gezellig met de cafe's enzo en ik ben op dit moment heel blij dat de batavia weer open is kan je lekker heerlijk langs de zaan op terras zitten
quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Batavia is![]()
Lekker aan de Zaan zitten idd
Is ook maar 10minuten lopen van waar ik woon
Alleen vorig jaar na een avondje Batavia was ik in de sloot geflikkerd achter de lassie toen ik wou zeiken
[..]
Batavia is![]()
Alleen vorig jaar na een avondje Batavia was ik in de sloot geflikkerd achter de lassie toen ik wou zeiken
Weet niet precies hoe het nu zit daar, maar het heet nu al een tijdje andersquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:13 schreef formerjellybean het volgende:
Is de weromeri dan van eigenaar veranderd ??
Ja was goed lamquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
Dat moet een gezellig avondje zijn geweest
Ik dacht zelf aan Hemkade.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja kan alleen Hemkade of Lexion zijn, voor de rest geen discotheken hier
[..]
Batavia is![]()
Hemkade is altijd wel lachen, alleen bloed en bloed heet binnen en niet wekelijks openquote:
de Sate van de bataviaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
De kok die eerst bij weromeri werkt , die werkt nu bij de bataaf is een kennis van me . Trouwens het eten bij de bataaf is ook heerlijk.
Niet wekelijks open? Wat voor rare tent is dat?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hemkade is altijd wel lachen, alleen bloed en bloed heet binnen en niet wekelijks open
Een tent voor house feesten enzoquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet wekelijks open? Wat voor rare tent is dat?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef SiIk het volgende:
Flips, wij hebben wel een bazenavondje gehad in Lexion toch.
Ja ik ben daar al heel lang niet meer geweest.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hemkade is altijd wel lachen, alleen bloed en bloed heet binnen en niet wekelijks open
Ik ben er al 3jaar niet meer geweest terwijl ik voorheen zeker 1x in de maand ging omdat er dan wel een hardstyle of hardcore feest wasquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja inderdaad
[..]
Ja ik ben daar al heel lang niet meer geweest.
Ik kan er wel naar luisteren maar hoef niet meer naar de feestenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:19 schreef formerjellybean het volgende:
nog steeds gabber house of ook wat milder ?? Ik was vroeger heel erg van de Waak maar die is er niet meer![]()
![]()
7 juli toch?quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:21 schreef SiIk het volgende:
Ga je eigenlijk nog mee naar Dreamfields Flippiee?
Kut mang, awake is uitverkochtquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 juli toch?
Ik ga wel mee. Ik zit alleen even met de terugreis, maar dat komt wel goed denk ik.
Awake heb ik niet in de gaten gehouden, maar wel vet zuur. Ik wil Awake Festival graag een keer meemakenquote:
7 juli jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
7 juli toch?
Ik ga wel mee. Ik zit alleen even met de terugreis, maar dat komt wel goed denk ik.
ho ho, niks mis met schoolfeesten, eerste keer dat ik een meisje gevingerd had was in de waak jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ja later was meer de school feesten maar het heeft ook hele poos heel hoog gestaan , gelijk met de it en de Roxy was ook een beetje die stijl.Waren hele toffe tijden toen met de mellow house en de whammer slammer.
Ja ik wacht nu al zo lang op mijn salaris dat ik geen kaartje kon kopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awake heb ik niet in de gaten gehouden, maar wel vet zuur. Ik wil Awake Festival graag een keer meemaken.
Dat komt wel goed.quote:
Hehe, ja dat is wel echt zuur.quote:Op donderdag 24 mei 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik wacht nu al zo lang op mijn salaris dat ik geen kaartje kon kopen
Ga wel over het hek klimmenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.Dan whatsapp ik jullie nog wel voor een tijd ofzo.
[..]
Hehe, ja dat is wel echt zuur.
Lekker balluuuhquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo ga maar eens douchen en dan over uurtje richting station om Samzz op te halen
Alsof het daar om gaatquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:56 schreef screwloose het volgende:
[..]
Lekker balluuuh![]()
Geniet ervan jong.
En ballenquote:Op donderdag 24 mei 2012 12:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof het daar om gaat
Nee we gaan eerst chillen in de achtertuin en vanavond even zwemmen in een meer
Er is meer in het leven dan ballen hoorquote:
Ik had ooit een kapper die lekker plaatjes draaide en bier uitdeeldequote:Op donderdag 24 mei 2012 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Pffff ik zit bij de kapper.
Er zit een man naast mij en damn.... Die lult en lult! Wordt er gewoon moe van
Bier drinkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan ballen hoor
Vandaar dat het woord "en" ervoor staat.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan ballen hoor
Tijdens het ballenquote:
Scherpquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:00 schreef screwloose het volgende:
[..]
Vandaar dat het woord "en" ervoor staat.
Spelbreeksterquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
Er wordt niet gebald. Ik bloed als een rund.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
Er wordt niet gebald. Ik bloed als een rund.
De eitjes laten afdrijvenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:06 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Je gaat het water contamineren met baarmoederwand?
quote:
Of een WA dat ie stiekem wel een echte kapitein isquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wedden dat stevenmac na die post een text stuurt dat hij zich niet zo lekker meer voelt
Ja captain redbeard dan wel he. Ff lekker motorboaten daar beneden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of een WA dat ie stiekem wel een echte kapitein is
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja captain redbeard dan wel he. Ff lekker motorboaten daar beneden.
Gadverdammequote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef screwloose het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef screwloose het volgende:
[..]
Two of a kind, dat zijn we.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef screwloose het volgende:
Screw houdt met heel zijn hart en ziel van Myst. Myst begrijpt hem
Jij bent ranzig.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:09 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik begrijp hem ook hoorquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:11 schreef screwloose het volgende:
Screw houdt met heel zijn hart en ziel van Myst. Myst begrijpt hem
Neen, jij vindt mijn opmerking ranzig. Ik ben een hele schone schandknaap.quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Neen, jij vindt mijn opmerking ranzig. Ik ben een hele schone knaap.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begrijp hem ook hoor![]()
Hou je dan ook van mij
Ik las schandknaapquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Neen, jij vindt mijn opmerking ranzig. Ik ben een hele schone knaap.
Ja sorry ik heb de post al geedit.quote:
Dan klopt het ook nog!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
das een homoseksuele sekswerker toch?
Kijk maar even op schandknaap punt nlquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
das een homoseksuele sekswerker toch?
Dat wist ik al. Twi en Screw. Boy o boy.quote:
Neuhhhh lijkt mij atm niet zo een strak planquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kijk maar even op schandknaap punt nl
Kom er maar snel tussen liggen hoor flips!quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wist ik al. Twi en Screw. Boy o boy.
[..]
Neuhhhh lijkt mij atm niet zo een strak plan
Je hebt hier zaterdag wel naam gemaakt trouwens. Mensen vroegen nog wie die baas was die met me mee was.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kom er maar snel tussen liggen hoor flips!
Vanavond is het wel een strak plan?
Ja. Dan ben ik waarschijnlijk thuis, dus minder mensen die toevallig mee kunnen kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:17 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kom er maar snel tussen liggen hoor flips!
Vanavond is het wel een strak plan?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt hier zaterdag wel naam gemaakt trouwens. Mensen vroegen nog wie die baas was die met me mee was.
Kijk vanavond ook naar niet hoor flipsquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Dan ben ik waarschijnlijk thuis, dus minder mensen die toevallig mee kunnen kijken.
Nee, dat ik je PGB-begeleider ben en dat je na je reintegratie voor het eerst weer alcohol mocht drinken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef screwloose het volgende:
[..]Wat zei je? Ik doe vrijwilligers werk voor licht verstandelijk gehandicapten?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, dat ik je PGB-begeleider ben en dat je na je reintegratie voor het eerst weer alcohol mocht drinken.
Haha.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:20 schreef screwloose het volgende:
[..]Wat zei je? Ik doe vrijwilligers werk voor licht verstandelijk gehandicapten?
[..]
Kijk vanavond ook naar niet hoor flipsGa je niet blij van worden.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, dat ik je PGB-begeleider ben en dat je na je reintegratie voor het eerst weer alcohol mocht drinken.
Ze vonden je wel een lekker ding hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:22 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Thanks man! Nou neuk ik nooit meer wat in het oosten des lands
Oh ja joh.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Neen, jij vindt mijn opmerking ranzig. Ik ben een hele schone schandknaap.
Waren ze zelf ook lekker of heb ik weer een horde klapgepen achter me aan?quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze vonden je wel een lekker ding hoor.
Weet ik veel wat jij van ze vindt. Mijn smaak is de jouwe niet.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Waren ze zelf ook lekker of heb ik weer een horde klapgepen achter me aan?
Ok Samzz, het spijt me dat ik jullie prille liefdesgeluk besmeur door jullie voor een stel konijnen uit te maken. Ik wens jullie een hele fijne dagquote:
Ik durf wel van jouw mening uit te gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet ik veel wat jij van ze vindt. Mijn smaak is de jouwe niet.
Je hoeft er niet per sé voor terug te komenquote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik durf wel van jouw mening uit te gaan.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hoeft er niet per sé voor terug te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |