SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Ja dat zit op al die dingen. Alsof ik 6 ben ofzo.quote:
dat vraag ik me ook af.... ik vind het nog te vroeg voor de aircoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:29 schreef formerjellybean het volgende:
hoe ga ik vanavond slapen het is hier een sauna
H&M heeft sowieso wel ballerina's zonder strikje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja dat zit op al die dingen. Alsof ik 6 ben ofzo.
Wij hebben geen regen gehad en wat is het benauwdquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
Hier is het lekker koel, toen het regende alle ramen open gezet.
indeed, hier ookquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben geen regen gehad en wat is het benauwd
Maar toch poging 2 tot slapen.....
Duurde bij ons echt maar 10 minuten, erna nog heerlijk buiten kunnen zitten, het was ineens gewoon lekker frisquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben geen regen gehad en wat is het benauwd
Maar toch poging 2 tot slapen.....
tofquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
Jeey, ik heb zaterdag eindelijk weer eens een feestje
Ik moest ook ff zoeken, zie OP...quote:
Baas. Ik heb een te lange periode alleen maar gevingerd...quote:
jij en scorenquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Baas. Ik heb een te lange periode alleen maar gevingerd...Als ik die chicks had gepaald, dan was mijn score ergens in de 90 denk ik
Sowieso dat jij ook een periode had dat je zielige R&Ptopics opendequote:Op donderdag 24 mei 2012 00:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Baas. Ik heb een te lange periode alleen maar gevingerd...Als ik die chicks had gepaald, dan was mijn score ergens in de 90 denk ik
Uh jaaaaquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij en scoren
alsof neger, alsof
Dat was dezelfde periode denk ik danquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso dat jij ook een periode had dat je zielige R&Ptopics opende
Jij scoort alleen dope, geen chicksquote:
Ja wel, die scoor ik dan weer met de dope hihihiquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij scoort alleen dope, geen chicks
quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja wel, die scoor ik dan weer met de dope hihihi
Maar ik heb nu een vriendin dus weinig scoren de laatste tijd, ik zit onder de plak man, help..
2012 is een erg vruchtbaar jaar...quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
nu je het zegt ijs ben&jerry's strawberry cheesecakequote:
Mogguh.quote:
Ja dat is hijquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mogguh.
Wat ik me afvroeg, ben jij echt 1,62?
Moaningquote:
Altijd tochquote:
Viel wel mee toch? Ik ben wel door een klein buitje heen gereden (met klein buitje bedoel ik een wolkbreuk van 10 minuten)quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die is er gisteravond genoeg gevallen hoor
Hier niet, hier zijn een paar flinke buien gevallen, en flink onweer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viel wel mee toch? Ik ben wel door een klein buitje heen gereden (met klein buitje bedoel ik een wolkbreuk van 10 minuten)
Maar hier in Gorinchem was het gewoon droog
Je bedoelt dat jij ergens binnen zat en naar buiten moest rennen omdat daar je auto met open raam stond?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier niet, hier zijn een paar flinke buien gevallen, en flink onweer.
En mag jij raden wie er in de eerste bui zijn autoraam open had staan
Nee, ik zat gewoon te gamen als een baas, en toen bedacht ik toen het inmiddels weer droog was dat mijn raam nog open stondquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij ergens binnen zat en naar buiten moest rennen omdat daar je auto met open raam stond?
quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik zat gewoon te gamen als een baas, en toen bedacht ik toen het inmiddels weer droog was dat mijn raam nog open stond
Sopsopsopquote:
Toch wel?quote:
Die lekt de hele dag door joh.quote:
Mjah ook wel om eerlijk te zijnquote:
quote:
Moet huppelmuts de vloer ff komen moppen bij je?quote:
Ik drink nooit veelquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet ze zoveel drinken he.
Verliest veels te veel vocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Is ze al stamgast bij je?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom moet ze zoveel drinken he.
Verliest veels te veel vocht
Ze is altijd welkom dat weet zequote:Op donderdag 24 mei 2012 10:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Moet huppelmuts de vloer ff komen moppen bij je?
Niet weten dat er speciaal voor mij HJ bij Roy in de koelkast staatquote:
Over 2 weken kom ik zuipen bij jequote:
Cd van Ben Howard - every kingdom deluxe is ook onwijs goed!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:13 schreef formerjellybean het volgende:
ik ben helemaal verliefd op de nieuwe cd van J.ohn MayerHij staat nu op
Hij staat hier al dagen op repeat!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cd van Ben Howard - every kingdom deluxe is ook onwijs goed!
Klein tipje van mijn kant
Niet moppen?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 2 weken kom ik zuipen bij je
Ik kan dan heus wel een paar moppen vertellen hoorquote:
Niet wat ik bedoelde, maar vooruit maar weer danquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dan heus wel een paar moppen vertellen hoor
Heb jij avengers in 3d gezien?quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gisteren naar de film geweest. Naar MIB 3 3D.
Wisten jullie dat dat een film voor blinden is?
We hadden wel audio maar geen beeld![]()
Projector kapoet, 4 vrijkaartjes gekregenfilm nog niet gezien
Jaquote:
Zal ik even onthouden, deze nieuwe cd is mooi voor als je een road trip hebt en iets met John Mayers stem die werkt zo heerlijk rustgevendquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Cd van Ben Howard - every kingdom deluxe is ook onwijs goed!
Klein tipje van mijn kant
Ja alleen zaten wij in een crappy bioscoopquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het 3d een beetje goed gedaan?
Moet hem ook nog steeds gaan kijken
Daar wil ik ook heen jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wacht op Snow white and the huntsman, Charlize Theron ziet er zo onwijs gaaf uit als boze stiefmoeder
Een huisarts komt op een ochtend aan bij zijn praktijk. Tot zijn verbazing treft hij in de kelder van zijn praktijk een enorme lekkage aan! Hij belt onmiddelijk de loodgieter.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dan heus wel een paar moppen vertellen hoor
Haha ik moest lachenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef screwloose het volgende:
[..]
Een huisarts komt op een ochtend aan bij zijn praktijk. Tot zijn verbazing treft hij in de kelder van zijn praktijk een enorme lekkage aan! Hij belt onmiddelijk de loodgieter.
Een uurtje later komt de loodgieter aan bij de praktijk. Ze lopen direct samen de kelder in. De huisarts heeft niets teveel gezegd, de volledige kelder staat onder water.
"Heeft u wellicht een asperine voor me" vraagt de loodgieter. Enigszins verbaast zegt de huisarts: "natuurlijk ik ben immers dokter". De huisarts loopt zijn praktijk ruimte in en komt even later terug. Hij overhandigt een strip asperine aan de loodgieter.
De loodgieter drukt 2 tabletten uit de strip en gooit deze in de enorme waterplas waarna hij zegt:
"Nou, we kijken het even, als het morgen niet beter is geworden dan kunt u morgen nog een keer bellen."
Ga hem dan in Ede kijken denk ik, dat schijnt wel een goede bioscoop te zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja alleen zaten wij in een crappy bioscoop![]()
Maar hij is het waard
Ik heb besloten dat ik 3D alleen nog maar bij Pathé ga kijken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga hem dan in Ede kijken denk ik, dat schijnt wel een goede bioscoop te zijn.
Zit hier niet in de buurtquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik 3D alleen nog maar bij Pathé ga kijken.
Dat is jammer danquote:
dohquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gisteren naar de film geweest. Naar MIB 3 3D.
Wisten jullie dat dat een film voor blinden is?
We hadden wel audio maar geen beeld![]()
Projector kapoet, 4 vrijkaartjes gekregenfilm nog niet gezien
Yepz!!quote:Op donderdag 24 mei 2012 10:41 schreef charmed_angel het volgende:
Hey goedemorgen
Druk dagjeMorgen Amsterdam, winkelen, terrasje, eten en stappen
Huppel Die pas van Pathé die jij hebt, kan je dan naar alle films???
Ghehe ik ben paar weken terug gewoon even naar Amsterdam gegaan om daar een filmpje te pakkenquote:Op donderdag 24 mei 2012 10:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dus dat in de zaanstreek wonen zijn voordelen heeft qua bioscopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |