Alleen ariers hebben dat..quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, google het.
Ik als über mensch zal wel meer krijgen dan normaal.
soms bij mijn ouders eet ik ze nog maar die weten ook dat ik dat het liefst niet eet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die zijn bij mij ook vrijwel geheel uit de keuken verdwenen.
Dat kon dus niet meer. De hengels waren er volledig uitgerukt. Halve kast naar de kloten studentenstyle.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]![]()
Een boormachine met schroeven lag naast de pannen e.d.
blond haar blauwe ogen is er juist iets mis met je genenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee, google het.
Ik als über mensch zal wel meer krijgen dan normaal.
Ik heb dat juist andersom. Ik hoef geen pasta.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bitch please, ik eet alleen maar pasta en rijst. aardappelen heb ik al lang niet meer gezien
bazencombinatiequote:Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
blond haar blauwe ogen is er juist iets mis met je genen
Je bent zelf mis.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
blond haar blauwe ogen is er juist iets mis met je genen
Stuur een mailtje naar zn PR.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:50 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel zou het zaad van Christian Bale kosten?
dat kan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb dat juist andersom. Ik hoef geen pasta.
Wat hoger er weer terug aanzetten, maar als je het hout meegenomen hebt is de hoop wel verloren ja.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kon dus niet meer. De hengels waren er volledig uitgerukt. Halve kast naar de kloten studentenstyle.
Wetenschappers van de universiteit van Kopenhagen vonden de genetische mutatie die voor die mooie blauwe ogen zorgt.De mutatie van de zogenoemde OCA2-gen in de chromosomen zorgde ervoor dat er in de genen een soort schakelaar werd omgezet en bruine ogen niet meer gemaakt konden worden. Deze gen is namelijk medeverantwoordelijk voor de productie van melanine, het pigment dat voor kleur in onze ogen zorgt.quote:
Ik denk dat hij ook nog serieus dat soort "requests" krijgtquote:
Dat kon dus niet meer. Het hout was er mee uitgerukt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat hoger er weer terug aanzetten, maar als je het hout meegenomen hebt is de hoop wel verloren ja.
Dus? Is toch niet per definitie slecht? Alleen anders.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wetenschappers van de universiteit van Kopenhagen vonden de genetische mutatie die voor die mooie blauwe ogen zorgt.De mutatie van de zogenoemde OCA2-gen in de chromosomen zorgde ervoor dat er in de genen een soort schakelaar werd omgezet en bruine ogen niet meer gemaakt konden worden. Deze gen is namelijk medeverantwoordelijk voor de productie van melanine, het pigment dat voor kleur in onze ogen zorgt.
Deze ´genetische schakelaar´ werd niet helemaal omgezet. Hierdoor kon nog een beetje melanine naar naar de iris stromen waardoor de lichtere kleur blauw in het oog ontstond. Was de OCA2 -gen helemaal uitgeschakeld dan waren we nu allemaal albino´s geweest.
Bij mijn ouders verschijnen ze ook steeds minder merk ik nu.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
soms bij mijn ouders eet ik ze nog maar die weten ook dat ik dat het liefst niet eet.
Het zou me niks verbazen inderdaad.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook nog serieus dat soort "requests" krijgt
je bent mutant man. Mensen moesten xmen ook nie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Is toch niet per definitie slecht? Alleen anders.
Je bent weer dronken hequote:
Ja, dan werkt het niet fatsoenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kon dus niet meer. Het hout was er mee uitgerukt.
ITS OK TO BE DIFFURENTquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent mutant man. Mensen moesten xmen ook nie.
"Maar de muren staan er nog."quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
sinds ik hier woon zijn er 5 ramen gesneuveld, stuk of 15 keukenkastje zomaar los, mist er een wc pot en kan 1 iemand zijn deur niet meer op slot doen
ja dat nog welquote:
Soms loopt het wat uit de hand, kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat nog wel. de helft is gewoon van 1 feest ;')
Iemand heeft jullie wc pot gejat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
sinds ik hier woon zijn er 5 ramen gesneuveld, stuk of 15 keukenkastje zomaar los, mist er een wc pot en kan 1 iemand zijn deur niet meer op slot doen
ja gasten van next doorquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Iemand heeft jullie wc pot gejat?
heb je toen gekotst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis met harde feestjes.
Ooit op 13 hoog gestaan en mensen een heel bankstel naar beneden zien kankerenTof feestje wel. Coke op tafel alles.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja gasten van next doorvraag mij niet hoe maar er mist er een
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef Typisch het volgende:
Hoi dit was de auto van het weekend op de weg terug van uitgaan:
[ afbeelding ]
gr gr de plakband man
bouten losmaken tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wel een bazengrap voor als iemand nodig moet, hoe haal je zoiets weg?
Hehe, brandblusser in een ruimte van 1 bij 2 meter. WOEF!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
en ik heb hiervoor wel in een dispuuthuis gezeten, dacht iemand leuk te zijn om de brandblusser van drie hoog te gooien. alles onder de schuim
Heb ook weleens een feestje meegemaakt waar ze van 4 hoog een koelkast naar buiten tiefte. Was echt prachtigquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis met harde feestjes.
Ooit op 13 hoog gestaan en mensen een heel bankstel naar beneden zien kankerenTof feestje wel. Coke op tafel alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |