je bent mutant man. Mensen moesten xmen ook nie.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus? Is toch niet per definitie slecht? Alleen anders.
Je bent weer dronken hequote:
Ja, dan werkt het niet fatsoenlijk.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kon dus niet meer. Het hout was er mee uitgerukt.
ITS OK TO BE DIFFURENTquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je bent mutant man. Mensen moesten xmen ook nie.
"Maar de muren staan er nog."quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
sinds ik hier woon zijn er 5 ramen gesneuveld, stuk of 15 keukenkastje zomaar los, mist er een wc pot en kan 1 iemand zijn deur niet meer op slot doen
ja dat nog welquote:
Soms loopt het wat uit de hand, kan gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat nog wel. de helft is gewoon van 1 feest ;')
Iemand heeft jullie wc pot gejat?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:53 schreef napoleonfour het volgende:
sinds ik hier woon zijn er 5 ramen gesneuveld, stuk of 15 keukenkastje zomaar los, mist er een wc pot en kan 1 iemand zijn deur niet meer op slot doen
ja gasten van next doorquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Iemand heeft jullie wc pot gejat?
heb je toen gekotst?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis met harde feestjes.
Ooit op 13 hoog gestaan en mensen een heel bankstel naar beneden zien kankerenTof feestje wel. Coke op tafel alles.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja gasten van next doorvraag mij niet hoe maar er mist er een
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef Typisch het volgende:
Hoi dit was de auto van het weekend op de weg terug van uitgaan:
[ afbeelding ]
gr gr de plakband man
bouten losmaken tochquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wel een bazengrap voor als iemand nodig moet, hoe haal je zoiets weg?
Hehe, brandblusser in een ruimte van 1 bij 2 meter. WOEF!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:56 schreef napoleonfour het volgende:
en ik heb hiervoor wel in een dispuuthuis gezeten, dacht iemand leuk te zijn om de brandblusser van drie hoog te gooien. alles onder de schuim
Heb ook weleens een feestje meegemaakt waar ze van 4 hoog een koelkast naar buiten tiefte. Was echt prachtigquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:55 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis met harde feestjes.
Ooit op 13 hoog gestaan en mensen een heel bankstel naar beneden zien kankerenTof feestje wel. Coke op tafel alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |