manneke pisquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
In de ochtend is mijn pis ook goud
quote:
keuken delen is echt hel. ik eet altijd om 7 uur half 8, buurman half 7 soms kwart voor 7 dus moet ik weer langer wachten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is nog beter eigenlijk, want een keuken gebruik je alleen om te koken, dus dat maakt verder niet uit. En een woonkamer samen is veel beter.
Koken met huisgenoten is wel baas trouwens. Beetje kloten en grappen uithalenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja is wel handig, gewoon met de mensen die er zijn om 18:00 koken en als je later thuis bent kook je zelf. Was wel gruwelijk duur om daar te wonen maar zag er allemaal wel goed uit.
Tot het een keer mis gaat met een mes.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koken met huisgenoten is wel baas trouwens. Beetje kloten en grappen uithalen
Samen eten dan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
keuken delen is echt hel. ik eet altijd om 7 uur half 8, buurman half 7 soms kwart voor 7 dus moet ik weer langer wachten.
ach, hier in tilburg was laatst iemand die van het dak afsprong tijdens tikweekquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tot het een keer mis gaat met een mes.
Alleen als je speciaal zaad hebt waar mensen geld voor willen gevenquote:
ja ik moet die troep van hem nie toch :p. hij kookt altijd met moeilijk veel ei.quote:
Zo ver ging het nooit. Wel ooit een kastdeur eruit geslooptquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tot het een keer mis gaat met een mes.
Nee hoor, spermabank krijg je geld voor.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alleen als je speciaal zaad hebt waar mensen geld voor willen geven
Mijn genen, mijn dna..quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Alleen als je speciaal zaad hebt waar mensen geld voor willen geven
Mes laten vallen, punt naar beneden, slippers.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo ver ging het nooit. Wel ooit een kastdeur eruit gesloopt
Iedereen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, spermabank krijg je geld voor.
Dan moet jij altijd koken en dan wast hij af. Zo deed ik het ook altijd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik moet die troep van hem nie toch :p. hij kookt altijd met moeilijk veel ei.
Ah, ja, dat is wel vervelend.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mes laten vallen, punt naar beneden, slippers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |