najah ik kon da ook maar vond da niet zo gezellig.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Morgen 8:00 opstaan, daarna (weer) vakantie
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-214-e/fotos/#foto-2
Check die inrichting
Ik zat daar ook een beetje mee voordat ik hier ging wonen. Zat eerst in een studentenhuis, maar ik moet wel zeggen dat het een stukje fijner is om alles voor jezelf te hebben dan de gezelligheid van je huisgenoten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
najah ik kon da ook maar vond da niet zo gezellig.
Ik ook, ik ga dan wel chillen bij andere mensen in een studentenhuis voor de gezelligheidquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zat daar ook een beetje mee voordat ik hier ging wonen. Zat eerst in een studentenhuis, maar ik moet wel zeggen dat het een stukje fijner is om alles voor jezelf te hebben dan de gezelligheid van je huisgenoten.
nah ik woon niet in een dispuutshuis he! Scheelt echt een hoopquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zat daar ook een beetje mee voordat ik hier ging wonen. Zat eerst in een studentenhuis, maar ik moet wel zeggen dat het een stukje fijner is om alles voor jezelf te hebben dan de gezelligheid van je huisgenoten.
Lieve mensen met een dure smaak, zo ziet het eruitquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Vraag me af wat voor soort mensen daar wonen.
Dat doe ik nu dus ook. Als ik daar behoefte aan heb tenminste.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga dan wel chillen bij andere mensen in een studentenhuis voor de gezelligheid
Feesten bij andere mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus ook. Als ik daar behoefte aan heb tenminste.
Best chill, moet ik zeggen. Wel de gezelligheid maar niet de troep.
Wat voor wasbakken zin de keuken zullen we nemen?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Lieve mensen met een dure smaak, zo ziet het eruit
Nu je het zegt, waren mijn huisgenoten destijds wel echt ransapen, mja na een tijdje valt dat niet eens meer op.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah ik woon niet in een dispuutshuis he! Scheelt echt een hoop
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu je het zegt, waren mijn huisgenoten destijds wel echt ransapen, mja na een tijdje valt dat niet eens meer op.
Klopt, het mooiste is een studio in een studentenhuis. Een maat van mij had gewoon een gezamelijke woonkamer en keuken maar ook hadden ze allemaal zelf een keuken/ badkamer/ toilet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe ik nu dus ook. Als ik daar behoefte aan heb tenminste.
Best chill, moet ik zeggen. Wel de gezelligheid maar niet de troep.
Zijn meestal kampers met die gouden kranen enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat voor wasbakken zin de keuken zullen we nemen?
Gouden natuurlijk!
Gouden wc papier hebben om je kont mee af te vegen af te wassen en daarna weer je kont mee af te vegenquote:
Dat is nog beter eigenlijk, want een keuken gebruik je alleen om te koken, dus dat maakt verder niet uit. En een woonkamer samen is veel beter.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Klopt, het mooiste is een studio in een studentenhuis. Een maat van mij had gewoon een gezamelijke woonkamer en keuken maar ook hadden ze allemaal zelf een keuken/ badkamer/ toilet.
Ja is wel handig, gewoon met de mensen die er zijn om 18:00 koken en als je later thuis bent kook je zelf. Was wel gruwelijk duur om daar te wonen maar zag er allemaal wel goed uit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is nog beter eigenlijk, want een keuken gebruik je alleen om te koken, dus dat maakt verder niet uit. En een woonkamer samen is veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |