Ja, ik bedoelde aan stroom eigenlijk meer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dacht dat je voor 500/600 wel klaar was? Wij hebben ook zo'n zuilventilator, heeft echt geen zin, het lijkt miss iets koeler als je nog een raam of iets open hebt, omdat de lucht circuleert, maar als het echt vies warm dan voel je ook alleen maar iedere keer die vieze warme lucht tegen je aan geblazen wordenDoet niks anders dan de lucht beetje circuleren, niet echt koelen.
Ik heb hem nu aan staan, als ik ga slapen gaat dat fuck ding uitquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me wel eens zomers dat het zo warm was (2004?) dat we nachten met dat ding op stand max sliepen. En toen de hitte voorbij was kon ik niet meer wennen aan de rust, ik was die ventilator 9 uur per nacht gewend
Ja ik dacht ook meteen dat je stroom bedoelde. Aanschaffen valt best mee. Maar ja of je dan ook echt iets hebt wat goed koelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde aan stroom eigenlijk meer.
Ik wil echt vet graag een airco
Ja das ook wel zo natuurlijk. We zitten hier op een hoek, dus t zou prima kunnen qua buiten aan de muur. Maar eens kijken hoe het opwarmt, nu is het nog goed koel te krijgen door 's avonds even alles open te gooien, maar als het straks ook 's nachts 20+ is dan werkt dat ook niet meer natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde aan stroom eigenlijk meer.
Ik wil echt vet graag een airco
Buiten aan de muur?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo natuurlijk. We zitten hier op een hoek, dus t zou prima kunnen qua buiten aan de muur. Maar eens kijken hoe het opwarmt, nu is het nog goed koel te krijgen door 's avonds even alles open te gooien, maar als het straks ook 's nachts 20+ is dan werkt dat ook niet meer natuurlijk
Ja, das een split unit airco, ipv zo'n zuil met een drogerslang door het raamquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buiten aan de muur?
M'n ouders hadden vroeger zo'n ding, maar ik zit even te bedenken hoe dat ook alweer in elkaar zat...
Zijn dat de enige 2 opties?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, das een split unit airco, ipv zo'n zuil met een drogerslang door het raam
Split unit koelt het beste, maar is het duurste
Zo rechthoekig ding buiten, en binnen een wat subtielere unit, en verder geen slangen uit je raam ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Buiten aan de muur?
M'n ouders hadden vroeger zo'n ding, maar ik zit even te bedenken hoe dat ook alweer in elkaar zat...
Mja, en ik heb weinig zin in een stroomrekening van 100 euro, oid.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo natuurlijk. We zitten hier op een hoek, dus t zou prima kunnen qua buiten aan de muur. Maar eens kijken hoe het opwarmt, nu is het nog goed koel te krijgen door 's avonds even alles open te gooien, maar als het straks ook 's nachts 20+ is dan werkt dat ook niet meer natuurlijk
Ik wil niet meteen zo'n ding buiten plempen, eerst maar eens kijken wat binnen kan, tussen 500 en 1000 heb je nog van alles zie ik op een site staan.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo rechthoekig ding buiten, en binnen een wat subtielere unit, en verder geen slangen uit je raam ofzo
Ik zou ook split willen. Maar ja, dat zeg ik, al kost ie 800 euro, boeien. Maar ik zit niet te wachten op een enorme stroomrekeningquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, das een split unit airco, ipv zo'n zuil met een drogerslang door het raam
Split unit koelt het beste, maar is het duurste
HEBBEN!quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh deze bedoelde ik
http://www.aircoshop.nl/a(...)o-zonder-buitenunit/
Mjah, de vraag is hoe goed dat koelt dan denk ik? Het voert dus niks af, en waar haalt het die koude lucht vandaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Qwea het volgende:
Wandmodel
Een wandmodel wordt veelal toegepast in woon- en slaapkamers en kleine kantoren. Het fraai vormgegeven, compacte binnendeel wordt hoog aan de wand gemonteerd en blaast fluisterstil de gekoelde lucht de ruimte in. Deze systemen worden geleverd met een infrarood afstandsbediening en zijn verkrijgbaar in cooling only en warmtepompuitvoering. Tegenwoordig zijn de meeste modellentevens uitgevoerd in het energiezuinige invertersysteem.
Zoiets, denk ik.
Ik weet het nietquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, de vraag is hoe goed dat koelt dan denk ik? Het voert dus niks af, en waar haalt het die koude lucht vandaan?
Bills bills billsquote:
Geen idee, hoe doet een koelkast het?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, de vraag is hoe goed dat koelt dan denk ik? Het voert dus niks af, en waar haalt het die koude lucht vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |