Ben je lekker vrij vandaag?quote:Op donderdag 24 mei 2012 14:52 schreef DJMO het volgende:
*windstil, volle zon .. m'n achtertuin is tropisc met 35 graden ... zó blij dat ik vandaag niet hoef te lopen *insert zweetsmiley*
ik ben altijd vrijquote:
ik lees net in Runnersworld dit:quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:05 schreef GotC het volgende:
Bij hoeveel km per week was het ook alweer verstandig om een 2e paar schoenen te kopen?
Mijn mamma zegt dat huismoeders nooit vrij zijnquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben altijd vrijthuisblijfmoeder, m'n man werkt fulltime als grondwerker, die heeft het nu ook niet naar z'n zin
mjah, m'n ene stuiterbal woont niet thuis, de andere twee slapenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mijn mamma zegt dat huismoeders nooit vrij zijn
(vooral niet met 3 stuiter de stuiter kinderen)
Evyquote:Op donderdag 24 mei 2012 14:19 schreef VKV het volgende:
[..]
Dat vindt Evy nooit goedHoef nog maar twee lessen.
Nee, maar 1/4e genomen van wat ik normaal neem, dus geen geklots of krampquote:Op donderdag 24 mei 2012 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Netjes
En nog last van die Cornflakes gehad tijdens het lopen?
Dat ziet er inderdaad vet uit! Echt in de vrije natuur lopen, met asfalt onder je voetenquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef GotC het volgende:
Zo, eindelijk wat plaatjes van ons stukje hardloophemel
[ afbeelding ]
Begin van het pad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar links kijkend..
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van het pad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar links kijkend..
[ afbeelding ]
Verschilt maar weinig van de 220 - leeftijd formule (die komt bij mij op 198 uit).quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:35 schreef Liesje68 het volgende:
Gelezen in de Runner's World van juni :
Noorse onderzoekers hebben eens goed gekeken naar een studie over maximale hartslag. Zij kwamen tot de conclusie dat leeftijd toch de beste voorspeller was, beter dan geslacht , uithoudingsvermogen of BMI.
Zij kwamen tot onderstaande formule :
211- ( 0.64 x leeftijd ) ( met een foutmarge van 11 slagen/min )
Super mooi. Waar is datquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van het pad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar links kijkend..
[ afbeelding ]
Dat was nog echt ideaal jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad vet uit! Echt in de vrije natuur lopen, met asfalt onder je voeten
Wauwquote:Op donderdag 24 mei 2012 15:50 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Begin van het pad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naar links kijkend..
[ afbeelding ]
idd. Maar ja. Rustdagen heb je ook nodigquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:47 schreef YUR het volgende:
Achteraf vind ik het ook zonde dat ik niet iedere dag kilometers heb gemaakt...
Ja, ook dat...en ik heb een deel van de Ben Nevis beklommen....dat voel je ook welquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
idd. Maar ja. Rustdagen heb je ook nodig.
Veel plezierquote:Op donderdag 24 mei 2012 17:09 schreef Yuki het volgende:
Ik ben hartstikke gek, maar ik ga lopen zo. Ergens misschien wel goed als ik een keer een warmte training heb, want op 30 juni kan het natuurlijk ook bloedheet zijn.
Zij die gaan smelten groeten u
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |