Wat leuk dat het pas om 21:00 begint!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef DarkElf het volgende:
" Proficiat! Je bent officieel ingeschreven voor het meest feeërieke loopevenement van het jaar: de Energizer Night Run op vrijdag 14 september om 21u in het Rivierenhof. "
In Antwerpen, het is geen lange loop, ´maar´ 9,5 km, heb me echt voor de fun ingeschreven want het zag er zo grappig uit vorig jaar
Je krijgt een tshirt bij inschrijving en een hoofdband met ledjes, dus iedereen heeft zijn eigen licht bij zich en verder is het redelijk donkerquote:
Wat leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je krijgt een tshirt bij inschrijving en een hoofdband met ledjes, dus iedereen heeft zijn eigen licht bij zich en verder is het redelijk donker
Ik was ook te verbluft hoor... Ik kwam niet verder dan "sterf", voor me uit mompelendquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:14 schreef Viking84 het volgende:
Logisch dat je daar pissig van wordt, Yuki. Ik zou op het moment zelf waarschijnlijk te verbluft zijn om er wat van te zeggen maar "ik loop tenminste en jullie zitten je met je vadsige lijven vol te stouwen met vlees" is wel een goeie reactie.
Klinkt heel tof!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Je krijgt een tshirt bij inschrijving en een hoofdband met ledjes, dus iedereen heeft zijn eigen licht bij zich en verder is het redelijk donker
http://vimeo.com/bvdh/energizer-night-runquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:13 schreef DarkElf het volgende:
" Proficiat! Je bent officieel ingeschreven voor het meest feeërieke loopevenement van het jaar: de Energizer Night Run op vrijdag 14 september om 21u in het Rivierenhof. "
In Antwerpen, het is geen lange loop, ´maar´ 9,5 km, heb me echt voor de fun ingeschreven want het zag er zo grappig uit vorig jaar
Nou dat vind ik al heel watquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was ook te verbluft hoor... Ik kwam niet verder dan "sterf", voor me uit mompelend
Voor jou goed te doen vanuit Goes!quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:29 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
http://vimeo.com/bvdh/energizer-night-run
OMFG! Dat ziet er echt té vet uit!
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Serieus ja
Ik ben verre van mager, dat weet ik... En zo'n kort hardloopbroekje met witte benen eronder kleedt niet bepaald afmaar ga niet lullen over afvallen tegen iemand die in de bloedhitte aan het hardlopen is, terwijl je zelf met je luie vadsige lijf in het gras zit om je vol te stouwen met vlees
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan me goed voorstellen dat dat dwars zit! Stomme wild-bbq-ers
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wel typisch iets vrouwen eigens om zo'n issue van een opmerking te makenquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AwwKan me goed voorstellen dat dat dwars zit! Stomme wild-bbq-ers
Volgende keer erbij gaan zitten onder het mom "ben afgevallen!"quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
AwwKan me goed voorstellen dat dat dwars zit! Stomme wild-bbq-ers
Goed bezig, mooie triatlonquote:Op donderdag 24 mei 2012 19:51 schreef Maraca het volgende:
Laatste dag van de vakantie alweer,goed, dat krijg je met 2 nachten, maar goed
Ben wel trots op mijzelf: gisteren hardlopen (evy les 3) en 5km gelopen. Vandaag 51km gefietst en straks zwemmen en morgen weer hardlopen
Is leukquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Even proefabbo op Runner's World genomen. 10 euro voor 3 nrs. Ben benieuwd
.
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Serieus ja
Ik ben verre van mager, dat weet ik... En zo'n kort hardloopbroekje met witte benen eronder kleedt niet bepaald afmaar ga niet lullen over afvallen tegen iemand die in de bloedhitte aan het hardlopen is, terwijl je zelf met je luie vadsige lijf in het gras zit om je vol te stouwen met vlees
Des te meer respect heb ik voor je dat je het toch doet en volhoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want ik denk niet dat iedereen zomaar Evy les 18 volhoudt (en vooral niet bij dit weer...)
Jaquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig, mooie triatlon
Ik ga me er over een klein half uurtje ook maar aan wagen, rustige training van 11 km...
quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wacht wel tot een uur of 9 voordat ik een rondje gaan lopen.
Het is nu al heerlijk weerquote:
Het is de hele dag al heerlijk weerquote:
Nou ja, om in hard te lopenquote:Op donderdag 24 mei 2012 20:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is de hele dag al heerlijk weer
Ik ga in een rustig tempo 5km lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |