Ze heeft een tooi op d'r harses... dat zal toch wel helpenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het komt heel statisch over. Ik hoop toch zo dat het niet vergeten wordt
Euro neuro?quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik ben tevreden. Ze doet er in ieder geval alles aan. Als we nu niet doorgaan heb ik tenminste het gevoel dat het sterkste nummer is gegaan en dat Joan weinig te verwijten valt. Dan moeten we gewoon uit de Europese Unie en uit de Euro![]()
Yep, maar afgezien daarvan veel beter dan de vorige drie/vier jaar performances van Nederland.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Beetje hoog in de ademhaling, zenuwen I guess
Dat helpt juist mee aan het statisch maken imho... maar misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft een tooi op d'r harses... dat zal toch wel helpen
Je merkte aan d'r dat ze niet helemaal fris en fruitig is, met name aan het einde...quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
Het moet toch nog ECHT beter...
Ik vond het niet energiek genoeg
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef Greys het volgende:
Thanks BrandX, dat land viel bij mij weg onderin beeld (netbookje).
Eens, de act is te mager, die modellen moeten niet op 50 meter afstand staan, maar lekker dichtbij, zodat ze kunnen flirten enzoquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Yep, maar afgezien daarvan veel beter dan de vorige drie/vier jaar performances van Nederland.
Ik blijf alleen een beetje bang dat het liedje te vluchtig is, er zit niet echt een opbouw in, dat maakt het dat je het snel weer vergeet voor de eerste luisteraar.
Dat gaat nu echt niet meer veranderd worden denk ik.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eens, de act is te mager, die modellen moeten niet op 50 meter afstand staan, maar lekker dichtbij, zodat ze kunnen flirten enzo
Mooi!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Wit-Rusland was bijzonder vals in de repetities...
Ik wou meer opteren voor de modellen naar huis en de huppelmeisjes terugquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eens, de act is te mager, die modellen moeten niet op 50 meter afstand staan, maar lekker dichtbij, zodat ze kunnen flirten enzo
I know, maar dat was een stuk beter geweest!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat nu echt niet meer veranderd worden denk ik.
Precies even veel volgens mij, alleen dan gewauwel van commentatoren erbij.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:22 schreef BrandX het volgende:
voordeel is morgen wel dat er tussen de nummers iets meer tijd zit dacht ik dan nu?
Nee, morgen is het exact hetzelfde.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:22 schreef BrandX het volgende:
voordeel is morgen wel dat er tussen de nummers iets meer tijd zit dacht ik dan nu?
Servië was vocaal zeer sterk, wat je verder ook van het lied kunt vindenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:22 schreef marcodej het volgende:
Ook kut.
Ik vind tot nu toe alles kut, behalve Nederland. Niet meer dan wel aardig.
Ja dat kan inderdaad beterquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
Wat staat het geluid van de achtergrondzangeres subtiel
1 Serviëquote:
wel? ohquote:
ja zoietsquote:
Dankje.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
1 Servië
2 Macedonië
3 Nederland
4 Malta
5 Wit-Rusland
6 Portugal
7 Oekraïne
8 Bulgarije
9 Slovenië
10 Kroatië
11 Zweden
12 Georgië
13 Turkije
14 Estland
15 Slowakije
16 Noorwegen
17 Bosnië Herzegovina
18 Litouwen
Dat zal je zien idd, dat dit soort flutgedoe door gaat morgenquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:23 schreef marcodej het volgende:
Wij hebben vuur, Wit-Rusland heeft gitaristen die truukjes van Hans Klok hebben geleerd. Wit-Rusland gaat door.
DUBBELBEWIJS, HIER HOUDEN WE VAN!quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
MP, ik hoorde het klappen niet alleen, ik zag het ook
Hier hebben we toch de jury voor! Joan's nummer is muzikaal gezien zoveel sterker.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal je zien idd, dat dit soort flutgedoe door gaat morgen
Dit gaat echt niet doorquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal je zien idd, dat dit soort flutgedoe door gaat morgen
'I don't work here'... THANK YOU GHERE oh waitquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
"What are you doing here? What do you do?"
"I am -"
"THANK YOU GHERE A ROSE!"
quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:27 schreef BVO het volgende:
Nou, na de jury generale is NL alleen maar verder gekelderd bij de bookies.
Twee na laatste nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |