En op een dieet van thee met honingquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Oei... ik zou zeggen: hierna naar het hotel en mond dicht en je stem niet meer gebruiken
ja dat kon wel wat sterkerquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
Wat staat het geluid van de achtergrondzangeres subtiel
Wel mooie achtergrondzangeres.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
Wat staat het geluid van de achtergrondzangeres subtiel
Beter dan de repetitie van vanmiddag! En ik vond het best goedquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Ging het goed? Zeg me dat het goed ging...
Alleen dit filmpje van Joan wil ik wel zien... de rest van de show bewaar ik voor morgenquote:
dat mis ik ook idd, het mag iets flitsender. Maar goed dat vond ik ook al hier in NL.quote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef Greys het volgende:
Het moet toch nog ECHT beter...
Ik vond het niet energiek genoeg
Het komt heel statisch over. Ik hoop toch zo dat het niet vergeten wordtquote:Op woensdag 23 mei 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Naarmate het vorderde kwam ze er beter in. Vooral in de laagte had ze moeite. Mooiboi-dudes moeten dichterbij staan en eerder naar haar toe lopen.
Als we doorgaan is het op basis van het refreintje. Liedje is ok, performance errug mager, erg onsamenhangend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |