Ja, maar nu dus ook zelf even je plaatje fixen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat is toch al gebeurd? Iedereen vraagt zelf of zijn MAL in de OP komt. Dat is reeds gebeurd.
Mwah, ik zou ze er gewoon in laten zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar nu dus ook zelf even je plaatje fixen.
En mochten we van de lijst af willen van mensen die hier toch nooit meer komen/er maar 2 anime in hebben staan: Lege lijst nu en opnieuw beginnen?
Het was maar 'n suggestie, omdat ik dacht dat iemand er laatst wat over zeiquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, ik zou ze er gewoon in laten zitten.
Ik speelde het al op de basisschool. Ik heb Yuri's Revenge stof laten verzamelen op een plank omdat ik het gekocht had niet wetende dat het een uitbreiding was (niet speelbaar zonder RA2) totdat ik in de brugklas eindelijk eens RA2 bij de intertoys zag liggen. En twee jaar later ofzo hebben ik en op zijn minst vier vrienden allemaal The First Decade gekocht en niet een keer samen gespeeld ondanks dat we allemaal op multiplayer zaten (we speelden allemaal andere spellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:12 schreef mschol het volgende:
op school keek ik nooit series..
ik speelde wel c&c generals (of red alert 2, afhankelijk van de les en hoesnel de pc's waren)
* mschol slingert nogmaals potje C&C RA2 aan
Ok goed verhaal broeder.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik speelde het al op de basisschool. Ik heb Yuri's Revenge stof laten verzamelen op een plank omdat ik het gekocht had niet wetende dat het een uitbreiding was (niet speelbaar zonder RA2) totdat ik in de brugklas eindelijk eens RA2 bij de intertoys zag liggen. En twee jaar later ofzo hebben ik en op zijn minst vier vrienden allemaal The First Decade gekocht en niet een keer samen gespeeld ondanks dat we allemaal op multiplayer zaten (we speelden allemaal andere spellen)... En nu kan ik niet meer Online spelen omdat ik met mijn 'sleutel' maar drie accounts mag maken, ze alledrie gemaakt heb en eeuwen gelden de wachtwoorden ben vergeten.
Bedoel je soms.... atsui?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Klipnap het volgende:
Het is maar goed dat ik K-ON's "hazui-episode" al heb gehad toen het nog wat koeler was.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zeggen toch hazui?
Oh nog een voor de OP:
[ afbeelding ]
Nop. 暑い 暑い 暑い 暑いquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zeggen toch hazui?
Oh nog een voor de OP:
[ afbeelding ]
Ga maar eens naar het KLB-pedotopic. Gaat nu ook over anime.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DE AIVD HOUDT JOUW IP-ADRES NU IN DE GATEN. GENIET VAN JOUW VEROORDELING.
Die paar posts.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ga maar eens naar het KLB-pedotopic. Gaat nu ook over anime.
je weet dat spoilers niet te lezen zijn door niet ingelogde gebruikers? (echt een verrotte kut "functie" overigens)quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Informatie kun je wel laten staan. De namen voor de MAL pagina's kunnen wat mij betreft in een Spoiler tag.
die bruine of blonde aap?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
alleen in Japan... oh wacht... dit is een Nederlands exportproduct.
de online services van westwood zijn allang en breed offline, grote kans dat je gewoon kan spelen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik speelde het al op de basisschool. Ik heb Yuri's Revenge stof laten verzamelen op een plank omdat ik het gekocht had niet wetende dat het een uitbreiding was (niet speelbaar zonder RA2) totdat ik in de brugklas eindelijk eens RA2 bij de intertoys zag liggen. En twee jaar later ofzo hebben ik en op zijn minst vier vrienden allemaal The First Decade gekocht en niet een keer samen gespeeld ondanks dat we allemaal op multiplayer zaten (we speelden allemaal andere spellen)... En nu kan ik niet meer Online spelen omdat ik met mijn 'sleutel' maar drie accounts mag maken, ze alledrie gemaakt heb en eeuwen gelden de wachtwoorden ben vergeten.
Aha!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn potje Red Alert 2 tegem wat AI brutals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geüpload naar mijn imagebam account.![]()
Bocu no picoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zeggen toch hazui?
Oh nog een voor de OP:
[ afbeelding ]
het vervolg daarop, dat is pas wreedquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bocu no pico![]()
Echt een toppertjevervolg is ook echt super
Ik moest hem heel erg inkorten. Probeerde dit erin te proppen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |