die onthoud ik ga er morgen mee bezig pc hier is te slechtquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja en plak deze man er bovenop
[ afbeelding ]
Nnhhgg, all that Wankoquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:42 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke dit wordt de header:
[ afbeelding ]
Sarcasme?quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
die onthoud ik ga er morgen mee bezig pc hier is te slecht
Kawaii!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:44 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ja en plak deze man er bovenop
[ afbeelding ]
Het was een grapjequote:Op woensdag 23 mei 2012 22:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
die onthoud ik ga er morgen mee bezig pc hier is te slecht
SPOILER: Ik kan een aflevering van een fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Plaatsen van plaatjes, let goed op!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]Links.png[/img]
• Animees: Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!
• Anime News Network (ANN): Nieuws over anime en manga. Bevat ook een encyclopedie en ranglijsten.
• AnimeNfo: Alle informatie over anime en manga vind je hier.
• AniDB: De anime database.
• [TRV] Japan: Alles over Japan (mocht je naar Japan gaan).
• My Anime List (MAL): Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!
[img]Seizoenen.png[/img]SPOILER: Seizoen archievenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img]footer.png[/img]
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.![]()
wat denk je dat ik zoiets echt ga doen ?quote:
HahaMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Niets verbaast me nogquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:50 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat denk je dat ik zoiets echt ga doen ?
Haha![]()
![]()
Nee. Kore wa Zombie is te niche. Gewoon een anime die iedereen hier kent.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:49 schreef Klipnap het volgende:
Misschien is Chris uit Kore wa Zombie wat voor de header? (dit keer serieus)
[ afbeelding ]![]()
GEEN NAGISA!!quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Kore wa Zombie is te niche. Gewoon een anime die iedereen hier kent.
Misschien een andere ChrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als ik me verveel misschienquote:
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
GEEN NAGISA!!
Misschien een andere ChrisKURISTINA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Oké, misschien is dit té maar de laatste tijd werd er geklaagd dat iedereens MAL er maar bij komt te staan, toch?
Wat dachten we ervan om de MAL er alleen in te zetten als iemand er om vraagt en zelf het plaatje voor erbij fixt (danwel iemand vindt die 't voor ze wil doen)?![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
GEEN NAGISA!!
Misschien een andere ChrisOkabe in de OP. I approveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar dat is toch al gebeurd? Iedereen vraagt zelf of zijn MAL in de OP komt. Dat is reeds gebeurd.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Bakakame het volgende:
Oké, misschien is dit té maar de laatste tijd werd er geklaagd dat iedereens MAL er maar bij komt te staan, toch?
Wat dachten we ervan om de MAL er alleen in te zetten als iemand er om vraagt en zelf het plaatje voor erbij fixt (danwel iemand vindt die 't voor ze wil doen)?![]()
Ik ben voor Yuno in de OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of Hi-na-gi-ku![]()
Ik verzin wel wat... Ik heb namelijk voor de oude reeksch Nachtbagger (van tig jaren terug) een script die dat voor me regelt.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:58 schreef Bakakame het volgende:
Ja, maar nu dus ook zelf even je plaatje fixen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar dat is toch al gebeurd? Iedereen vraagt zelf of zijn MAL in de OP komt. Dat is reeds gebeurd.
En mochten we van de lijst af willen van mensen die hier toch nooit meer komen/er maar 2 anime in hebben staan: Lege lijst nu en opnieuw beginnen?![]()
Morgen ben ik borrelen en zal overmorgen eens kijken.
Dit is niet moeilijk, moet het alleen even maken.![]()
Mwah, ik zou ze er gewoon in laten zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, maar nu dus ook zelf even je plaatje fixen.
En mochten we van de lijst af willen van mensen die hier toch nooit meer komen/er maar 2 anime in hebben staan: Lege lijst nu en opnieuw beginnen?![]()
Het was maar 'n suggestie, omdat ik dacht dat iemand er laatst wat over zeiquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, ik zou ze er gewoon in laten zitten.
Maar ik kijk er verder niet echt, dus ach![]()
![]()
Ik speelde het al op de basisschool. Ik heb Yuri's Revenge stof laten verzamelen op een plank omdat ik het gekocht had niet wetende dat het een uitbreiding was (niet speelbaar zonder RA2) totdat ik in de brugklas eindelijk eens RA2 bij de intertoys zag liggen. En twee jaar later ofzo hebben ik en op zijn minst vier vrienden allemaal The First Decade gekocht en niet een keer samen gespeeld ondanks dat we allemaal op multiplayer zaten (we speelden allemaal andere spellenquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:12 schreef mschol het volgende:
op school keek ik nooit series..
ik speelde wel c&c generals (of red alert 2, afhankelijk van de les en hoesnel de pc's waren)
* mschol slingert nogmaals potje C&C RA2 aan)... En nu kan ik niet meer Online spelen omdat ik met mijn 'sleutel' maar drie accounts mag maken, ze alledrie gemaakt heb en eeuwen gelden de wachtwoorden ben vergeten.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ok goed verhaal broeder.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik speelde het al op de basisschool. Ik heb Yuri's Revenge stof laten verzamelen op een plank omdat ik het gekocht had niet wetende dat het een uitbreiding was (niet speelbaar zonder RA2) totdat ik in de brugklas eindelijk eens RA2 bij de intertoys zag liggen. En twee jaar later ofzo hebben ik en op zijn minst vier vrienden allemaal The First Decade gekocht en niet een keer samen gespeeld ondanks dat we allemaal op multiplayer zaten (we speelden allemaal andere spellen)... En nu kan ik niet meer Online spelen omdat ik met mijn 'sleutel' maar drie accounts mag maken, ze alledrie gemaakt heb en eeuwen gelden de wachtwoorden ben vergeten.
![]()
Bedoel je soms.... atsui?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:15 schreef Klipnap het volgende:
Het is maar goed dat ik K-ON's "hazui-episode" al heb gehad toen het nog wat koeler was.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zeggen toch hazui?
Oh nog een voor de OP:
[ afbeelding ]
DE AIVD HOUDT JOUW IP-ADRES NU IN DE GATEN. GENIET VAN JOUW VEROORDELING.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Nop. 暑い 暑い 暑い 暑いquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zeggen toch hazui?
Oh nog een voor de OP:
[ afbeelding ]
Google translate maar![]()
![]()
Men dox c
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ga maar eens naar het KLB-pedotopic. Gaat nu ook over anime.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DE AIVD HOUDT JOUW IP-ADRES NU IN DE GATEN. GENIET VAN JOUW VEROORDELING.![]()
![]()
alleen in Japan... oh wacht... dit is een Nederlands exportproduct.
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Die paar posts.quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ga maar eens naar het KLB-pedotopic. Gaat nu ook over anime.![]()
![]()
je weet dat spoilers niet te lezen zijn door niet ingelogde gebruikers? (echt een verrotte kut "functie" overigens)quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:39 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Informatie kun je wel laten staan. De namen voor de MAL pagina's kunnen wat mij betreft in een Spoiler tag.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
die bruine of blonde aap?quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
alleen in Japan... oh wacht... dit is een Nederlands exportproduct.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
de online services van westwood zijn allang en breed offline, grote kans dat je gewoon kan spelen..quote:Op woensdag 23 mei 2012 23:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik speelde het al op de basisschool. Ik heb Yuri's Revenge stof laten verzamelen op een plank omdat ik het gekocht had niet wetende dat het een uitbreiding was (niet speelbaar zonder RA2) totdat ik in de brugklas eindelijk eens RA2 bij de intertoys zag liggen. En twee jaar later ofzo hebben ik en op zijn minst vier vrienden allemaal The First Decade gekocht en niet een keer samen gespeeld ondanks dat we allemaal op multiplayer zaten (we speelden allemaal andere spellen)... En nu kan ik niet meer Online spelen omdat ik met mijn 'sleutel' maar drie accounts mag maken, ze alledrie gemaakt heb en eeuwen gelden de wachtwoorden ben vergeten.
wait.. what? basisschool en RA2?
toen deed ik aan RA1 en C&C (toen was et alweer bijna brugklas..) en Duke 3D(nog eerder waren het dingen als Mother goose, thuis in het mileu en dat soort dos spellen.
)
over C&C gesproken: ik heb de volledige serie LOS op CD en heb later ook nog The first Decade gekocht
back on topic straks Digimon S2.. S1 kan ik mij grotendeels herinneren nu ik em weer heb gezien
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij![]()
Aha!quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn potje Red Alert 2 tegem wat AI brutals![]()
Voor OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geüpload naar mijn imagebam account.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Bocu no picoquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze zeggen toch hazui?
Oh nog een voor de OP:
[ afbeelding ]![]()
Echt een toppertjevervolg is ook echt super
:')![]()
het vervolg daarop, dat is pas wreedquote:Op donderdag 24 mei 2012 00:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bocu no pico![]()
Echt een toppertjevervolg is ook echt super
mentions en alerts staan uit, pm/dm mijsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wel apart dat er een shota animé is maar niet echt een loli hentai
:')![]()
Ik moest hem heel erg inkorten. Probeerde dit erin te proppen:quote:
Jugem-Jugem Shit-Tossing The Life Of Shin-chan’s Two-Day-Old Underwear Balmung Feralion Isaac Schneider 1/3True Love 2/3 Hangnail Anxiety Betrayal Knows My Name Or Does It Really Ignore Calls Squid Dogfish Halibut Trout-Cod Dogfish This Is a Different Dogfish,I’m Talking About The Dogfish Shark Kaluga Angler Ray Yuuteimiyaoukimukou Pepepepepepepepepepepepe Runny Diarrhea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: