Perfect moment jaquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:21 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
Ook begonnen met de boeken, nu het einde van dit seizoen nadert!
Al moet ik ook nog een afstudeerscriptie schrijven...quote:
Noh, kun je wel zolang wachtenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 21:35 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
Al moet ik ook nog een afstudeerscriptie schrijven...dus heb het boek toch maar even dichtgedaan nu het nog niet heel verslavend is
![]()
Eind juni weer verder lezen!
quote:
Heheh, thanks.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Not![]()
Wat heb jij trouwens een masterlijke UI
Bwhehe.quote:
thanks voor de tip, heb meteen besteld, toen ik bij betaalwijze kwam en zag dat ik ook kon betalen met een cadeau bon, besefte ik me dat ik al een paar jaar eentje had liggen met 30 euri erop, heb er dus uiteindelijk helemaal niks voor betaaldquote:Op zaterdag 26 mei 2012 17:25 schreef computerprobleem het volgende:
tip voor de mensen die de boxset van s1 nog niet hebben;
alleen vandaag op frs.nl (webshop) voor 29,99 incl verzendkosten!!!
(dan heb ik het over de blu-ray boxset van s1, weet niet wat de dvd box kost. heb hem wel besteld iig!)
dat is zelfs 12 euro goedkoper dan bij Amazon.co.uk, en die zijn normaal de goedkoopste
quote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
thanks voor de tip, heb meteen besteld, toen ik bij betaalwijze kwam en zag dat ik ook kon betalen met een cadeau bon, besefte ik me dat ik al een paar jaar eentje had liggen met 30 euri erop, heb er dus uiteindelijk helemaal niks voor betaald
En het woord boek vooral niet noemenquote:Op zondag 27 mei 2012 17:50 schreef Onufriev het volgende:
Stilte voor de storm in dit topic! En dan bedoel ik niet alleen de storm in de zin van de 'battle of the Blackwater'. Iedereen is morgen vrij dus zal wel, net als ik, vrij vroeg kijken ipv pas na het werk of school om vervolgens de hele dag dit topic te volgen
Ik had hem twee weken geleden om 8 uur gedownload, om snel even voor school te kijken.quote:Op zondag 27 mei 2012 18:05 schreef dimmak het volgende:
Hoe laat zou hij op Usenet staan? Haha. Het vroegst waarop ik hem heb gedownload was 10uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Je komt hier gewoon niet, tot je hem gezien hebt. Uitgezonden=erover praten.quote:Op maandag 28 mei 2012 09:17 schreef Franknfurter het volgende:
Zullen we even afspreken dat we vanavond allemaal vrijuit mogen babbelen? Tot dan alles in spoilers? Ik ga hem ook dadelijk kijken, maar een hoop mensen zien hem geloof ik pas vanavond. Zo weet ik nu al dat er iets gebeurt met de Dog.
Zeuren over spoilers en er dan zelf 1 weggevenquote:Op maandag 28 mei 2012 09:17 schreef Franknfurter het volgende:
Zullen we even afspreken dat we vanavond allemaal vrijuit mogen babbelen? Tot dan alles in spoilers? Ik ga hem ook dadelijk kijken, maar een hoop mensen zien hem geloof ik pas vanavond. Zo weet ik nu al dat er iets gebeurt met de Dog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |