Dat is maar goed ook aan die grote hagelstenen te zien.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik heb hier geen hagel gehad, wel veel regen!
eerste meldingen in eindhovenquote:19:21:18 23-05-12 GROUP-1 PRIO 2 : Stormschade (Type stormschade: hek/bord/steiger ed) PIETER ZEEMANSTRAAT EIN : 2441
1106974 BRW Eindhoven (Woensel) (Kazernealarm)
1108698 BRW Eindhoven (Woensel) (Lichtkrant)
Ik hoor gerommel, meer niet.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:17 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hoor je ook de donders zoals ik ze net beschreef?
Hehe in Oldenzaal ook. Vriendje wou net gaan fietsen, die dacht dat het onweer eindelijk voorbij wasquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:25 schreef Lonaa het volgende:
Heftige flits. Behoorlijke boem.
Enschede is nog niet voorbij.
Hmm heel af en toe een flitsje en een dondertje. Kleintjes dus. Ook de regen heeft niet doorgezet. De voorspeller op de telefoon denkt dat het al voorbij is zelfs.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:24 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hmm zag het wel weer inslaan die kant op
en ik zag toch net echt een paar flitsen daar recht naar beneden gaan?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:26 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hmm heel af en toe een flitsje en een dondertje. Kleintjes dus. Ook de regen heeft niet doorgezet. De voorspeller op de telefoon denkt dat het al voorbij is zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |